Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 15:34
Geen matches
Sinds gisteren draai ik een custom rom die Silitek noemde:
silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:25:
Mintberry OTA 1.12.16 is er..NL talenpakket kun je ook gebruiken op MIUI 1.12.16 ENG/TR v7: hylz™
Wat een verademing t.o.v. stock rom 2.3.3! _/-\o_
Heb het idee dat ik een compleet nieuwe telefoon heb. Nog een fc gehad, rare dingen tegen gekomen, etc.
Enige dat jammer is: in contactlijst kan ik niet meer schuiven om mensen te bellen of te smsen.

Nu ik weet hoe het moet snap ik wel dat iedereen hier zo vaak nieuwe roms test :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Matched: firmware
fijn is die he :+ ik draai nu een week op 1.12.2-2 tvv de 2.3.5 rom van samsfirmware. echt heerlijk :) en dat soort kleine dingen als het slepen om te bellen is even wennen... maar als dat soort kleine dingen alles zijn...

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Geen matches
TimmieVelthuis schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:23:
Sinds gisteren draai ik een custom rom die Silitek noemde:
[...]

Wat een verademing t.o.v. stock rom 2.3.3! _/-\o_
Heb het idee dat ik een compleet nieuwe telefoon heb. Nog een fc gehad, rare dingen tegen gekomen, etc.
Enige dat jammer is: in contactlijst kan ik niet meer schuiven om mensen te bellen of te smsen.

Nu ik weet hoe het moet snap ik wel dat iedereen hier zo vaak nieuwe roms test :9
http://forum.xda-develope...p?p=20468552&postcount=24

Je kunt beter de orginele MintBerry flashen ipv. de "Turkse" copy hiervan.

http://forum.xda-develope...p=20459175&postcount=1502

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
Ja, is een copy van Lippols MIUI kwam ik later achter, niet zo netjes maar ook net zo goed!!

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mystic schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:34:
fijn is die he :+ ik draai nu een week op 1.12.2-2 tvv de 2.3.5 rom van samsfirmware. echt heerlijk :) en dat soort kleine dingen als het slepen om te bellen is even wennen... maar als dat soort kleine dingen alles zijn...
Ja en het leukste is dat ik pas sinds een maand weet dat naar boven swipen een knop laat zien om op te hangen :') Nooit geweten :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
Geen matches
Heren (met name Silitek), bedankt voor de hulp de afgelopen periode :)

Ik neem afscheid, heb gisteren mijn note in ontvangst mogen nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Geen matches
418O2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:18:

Nooh! Verrader! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
STiekem toch galnetMIUI V4 de build van eergisteren erop gesmeten. Zonet gedownload en stiekem werkt het best prima :) Nu verder mee gaan spelen en vooral hopen dat op de terugweg alles netjes werkt met muziek aangezien ik wel mijn mp3 wil op de terugweg.

Holy crap wat is het soepel maar oh mijn god ik kan niet meer inloggen op mijn Google account zonder stabiele verbinding. Lees dat stomme ding wil gewoon wifi :')

Iemand anders nog mooie ICS builds? Wil er nu wel eventjes mee spelen :D Het werkt verslavend weer

[ Voor 34% gewijzigd door Touchdomex op 21-12-2011 13:51 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:48:

Iemand anders nog mooie ICS builds? Wil er nu wel eventjes mee spelen :D Het werkt verslavend weer
Ik wil nog steeds niks anders dan die van Teamhacksung! Draait top, inmiddels ook
op Glitch V14, OC'd, zonder Voodoo-kleurtjes maar enfin :). Heb imiddels een Nexus
besteld, maar wil deze er nog wel ff bijhouden, wat een heldending is de SGS1 ook
eigenlijk ;).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:13:
[...]

Ik wil nog steeds niks anders dan die van Teamhacksung! Draait top, inmiddels ook
op Glitch V14, OC'd, zonder Voodoo-kleurtjes maar enfin :). Heb imiddels een Nexus
besteld, maar wil deze er nog wel ff bijhouden, wat een heldending is de SGS1 ook
eigenlijk ;).
Toevallig die net uitgezocht. Vind de nieuwe Gmail wel erg lelijk en onoverzichtelijk :X Nog maar eventjes verder mee spelen. Draait in ieder geval als de brandweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kun je gewoon uitschakelen bij de apps, daar kun je zelf de systemapps disablen
of enablen, zelf weer snel K9 erop gezet, dat moet voor jou misschien ook 'n optie
zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik wen er wel aan en anders een alternatief uitproberen. Ik zit alleen wel met die kut connectie waardoor de overdracht echt hoerig traag is! FUCK YOU MET JE KUT MEDIAMEUK! IK WIL ZELF MIJN BESTANDEN MANAGEN. WINDOWS KAN ER ECHT HELEMAAL NIETS VAN!

Onder het kopje leuk bedacht maar een hamster achter een typmachine ziet zelfs dat het niet goed werkt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok daarvoor zeg ik TADAAAAAAAAAAAAAAAA;

code:
1
setprop persist.sys.usb.config mass_storage,adb

(check ook OP op XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:31:
Ok daarvoor zeg ik TADAAAAAAAAAAAAAAAA;

code:
1
setprop persist.sys.usb.config mass_storage,adb

(check ook OP op XDA)
Vanavond eens mee gaan spelen. Zet het nu via de gedwongen manier erop :') Muziek, foto's en Titanium gaan er nu op en dat is het voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:39:
[...]

Vanavond eens mee gaan spelen. Zet het nu via de gedwongen manier erop :') Muziek, foto's en Titanium gaan er nu op en dat is het voorlopig.
Anders even tijdelijk via CWM doen (mount&storage -> mount USB storage) en als je
muziek, foto's en whatever op je SD wilt hebben dan gewoon even in je laptop trappen
het kaartje tot vanavond :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:41:
[...]

Anders even tijdelijk via CWM doen (mount&storage -> mount USB storage) en als je
muziek, foto's en whatever op je SD wilt hebben dan gewoon even in je laptop trappen
het kaartje tot vanavond :*).
OH ja crap dat had ook nog prima gewerkt. Ach het draait nu prima en straks eens spelen met Titanium en hopen dat het netjes gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik maak geen gebruik van TB, heb gewoon stuk- per stuk alles even uitgeprobeerd
niet ALLES werkt onder ICS/4.0.3. Maar goed, draait pri-ma d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
Ik maak geen gebruik van TB, heb gewoon stuk- per stuk alles even uitgeprobeerd
niet ALLES werkt onder ICS/4.0.3. Maar goed, draait pri-ma d:)b.
Ik ga het gewoon proberen :+ Wie weet gaat het stuk maar dan begin ik toch weer overnieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:48:
...
Onecosmic's ICS Build RC1 is nu uit. Alles doet het als goed is, alleen nog een paar minor bugs eventueel. Bij Teamhacksung zitten ze nog op build 10, vergelijkbaar met Beta 3 van Onecosmic's. Ben van plan vanavond RC1 te flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tonyto_tp schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:09:
[...]

Onecosmic's ICS Build RC1 is nu uit. Alles doet het als goed is, alleen nog een paar minor bugs eventueel. Bij Teamhacksung zitten ze nog op build 10, vergelijkbaar met Beta 3 van Onecosmic's. Ben van plan vanavond RC1 te flashen :)
Die vergelijking valt m.i. niet te trekken tussen die 2 en diens builds :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
tonyto_tp schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:09:
[...]

Ik kan hier op school niet downloaden vanaf megaupload en dat soort websites. Ik heb alleen de music gesloopt dankzij titanium :') Dus die gaat niet meer goedkomen. Nu eens Winamp downloaden en de music app van google een andere dus dan de standaard ;)

Zo ondertussen de music app van google zelf gedownload die bedoeld is voor mijn google music en die werkt wel enigzins.

Straks als ik thuis ben verder gaan met prutsen :+ Dit is leuk zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Geen matches
Ik zit nu sinds vrijdag op build 9 ICS van de hacksung rom en die bevalt goed, maar die nieuwe dingen zijn inderdaad erg leuk om uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
Geen matches
Zojuist ICS RC1 van onecosmic's geflashed. Bevalt tot nu toe zéér goed. Overigens zijn er ook al andere kernels voor deze ROM beschikbaar: http://ics.darkirc.me/ en http://ics.samsung-updates.com/ICSI9000/ (overgenomen van de IRC chat). Na het flashen lukte het echter niet om met Titanium Backup te herstellen. Dit is gefixed door de apps te downloaden uit de market en de data te herstellen m.b.v. Titanium Backup (data herstellen lukte wel).

[ Voor 36% gewijzigd door DoubleTo op 21-12-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
tonyto_tp schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:36:
Zojuist ICS RC1 van onecosmic's geflashed. Bevalt tot nu toe zéér goed. Overigens zijn er ook al andere kernels voor deze ROM beschikbaar: http://ics.darkirc.me/ en http://ics.samsung-updates.com/ICSI9000/ (overgenomen van de IRC chat)
Als Flash freak sla ik deze keer over..MintBerry met Fugumod kernel1980/81 is extreme snel nu.
Dus voor snelheid is ICS niet nodig meer.. ;)

Succes met je Note!!.. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 21-12-2011 18:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Geen matches
tonyto_tp schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:36:
Zojuist ICS RC1 van onecosmic's geflashed. Bevalt tot nu toe zéér goed. Overigens zijn er ook al andere kernels voor deze ROM beschikbaar: http://ics.darkirc.me/ en http://ics.samsung-updates.com/ICSI9000/ (overgenomen van de IRC chat). Na het flashen lukte het echter niet om met Titanium Backup te herstellen. Dit is gefixed door de apps te downloaden uit de market en de data te herstellen m.b.v. Titanium Backup (data herstellen lukte wel).
Vreemd, ik heb vanmiddag ook deze ROM erop gezet en kon al m'n apps + data gewoon terugzetten met Titanium Backup Pro. Wel versie 4.6.7 gebruikt omdat die ICS support heeft.

Verder een prima ROM tot nu toe die RC1. Wel kleine dingetjes die niet werken, maar heel goed geschikt voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Zo ik laad mijn telefoon toch weer op voor Mintberry. Ziet er toch iets beter uit. Ik hoop dat er zeer snel goede builds komen met MIUI V4 want dat zag er wel echt heerlijk uit!

• DoubleTo
Geen matches
Mr Magic schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:19:
[...]

Vreemd, ik heb vanmiddag ook deze ROM erop gezet en kon al m'n apps + data gewoon terugzetten met Titanium Backup Pro. Wel versie 4.6.7 gebruikt omdat die ICS support heeft.

Verder een prima ROM tot nu toe die RC1. Wel kleine dingetjes die niet werken, maar heel goed geschikt voor dagelijks gebruik.
Daar zal het denk ik wel aan liggen. Ik had namelijk versie 3.8.6 gebruikt, een stuk oudere dus.

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:32:
Zo ik laad mijn telefoon toch weer op voor Mintberry. Ziet er toch iets beter uit. Ik hoop dat er zeer snel goede builds komen met MIUI V4 want dat zag er wel echt heerlijk uit!
MintBerry met Fugumod 1980 kernel idd...beter kan het op dit moment niet.
;)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:37:
[...]

;)
ik heb stock mintberrykernel. Die werkt prima. Fugumod de afgelopen keren dat ik die geprobeerd heb ruzie mee gehad en dit werkt heerlijk.

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:24:
[...]

ik heb stock mintberrykernel. Die werkt prima. Fugumod de afgelopen keren dat ik die geprobeerd heb ruzie mee gehad en dit werkt heerlijk.
Klopt Fugu kan een "pain in the ass" zijn. Probleemloos overgang is kernel 1977 uit de Romtoolbox (cleaning script incl) en dan door naar 1980. :)

[ Voor 2% gewijzigd door silitek op 22-12-2011 12:31 . Reden: toevoeging ]

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 10:05
Geen matches
silitek schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:37:
[...]

;)
Is de Fugumod zuiniger dan de stock berry?

• silitek
Geen matches
Focus schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:36:
[...]

Is de Fugumod zuiniger dan de stock berry?
Oordeel zelf :9~ 2% Idle verloren in 10 uur. Sync aan, Wifi aan en 2G (dat wel)
flatline indeed

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/262wmj6.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/257m32v.png

[ Voor 2% gewijzigd door silitek op 22-12-2011 13:52 . Reden: toevoeging ]

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Geen matches
Even een vraagje aan de gebruikers van de onecosmic RC1 rom, hoe zit het met de drainage?
Las dat android 4.0.3 hiervan veel last heeft, het schijnt dat daarom ook de update voor de nexus S terug is getrokken.

• silitek
Geen matches
Captain Obvious schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:05:
Even een vraagje aan de gebruikers van de onecosmic RC1 rom, hoe zit het met de drainage?
Las dat android 4.0.3 hiervan veel last heeft, het schijnt dat daarom ook de update voor de nexus S terug is getrokken.
Klopt..uitrol nexus s is bevroren inmiddels. RC1 even gedraaid en zoals alle ICS zit de basis kernel van Fugu of Neo in gebaseerd op Cm7. Custom ICS roms geen last van ernstige battery-drain. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 22-12-2011 14:09 . Reden: toevoeging ]

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 10:05
Geen matches
silitek schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:52:
[...]

flatline indeed

[afbeelding] [afbeelding]
Thanx, heb hem er ook op gezet 8)

• TimmieVelthuis
Mag ik vragen waarom het beter is om die andere erop te zetten? Deze werkt nl prima, vandaar mijn vraag.
Heeft de Turkse copy lekken oid of is dat iets wat in het Rom & Firmware not done is... Geen idee! :)

• Embryo1
TimmieVelthuis schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:37:
[...]

Mag ik vragen waarom het beter is om die andere erop te zetten? Deze werkt nl prima, vandaar mijn vraag.
Heeft de Turkse copy lekken oid of is dat iets wat in het Rom & Firmware not done is... Geen idee! :)
Nee, dat zal allemaal meevallen. Je draait wel op een andere kernel als de standaard Mint Berry. Maar als deze rom je goed bevalt, is er weer een tevreden Miui gebruiker.
Je ziet wel dat het topic inmiddels is gesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door Embryo1 op 22-12-2011 16:54 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

• TimmieVelthuis
Geen matches
Embryo1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:52:
[...]

Nee, dat zal allemaal meevallen. Je draait wel op een andere kernel als de standaard Mint Berry. Maar als deze rom je goed bevalt, is er weer een tevreden Miui gebruiker.
Je ziet wel dat het topic inmiddels is gesloten.
Ah ok. Goed om te horen. Rom bevalt mij uitstekend! Icm juicedefender gaat accu bijna 2 dagen mee waar ik voorheen standaard na 1 dag de oplader tevoorschijn kon toveren. _/-\o_

Hmm, zie het. Zal het in de gaten houden.

[ Voor 4% gewijzigd door TimmieVelthuis op 22-12-2011 16:58 ]

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:41
Geen matches
Hmm probeerde net ook van de stock Mintberry kernel over te stappen op Fugumod, maar daarna wilde hij niet meer booten. Heb de Fugu kernel via de Rom Toolbox gedownload en daarna geflashed via recovery. Na het rebooten kwam ik niet verder dan het opstartscherm (met fugumod logotje). Ben maar weer terug gegaan naar Platypus.

• silitek
Geen matches
Joostp1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:50:
Hmm probeerde net ook van de stock Mintberry kernel over te stappen op Fugumod, maar daarna wilde hij niet meer booten. Heb de Fugu kernel via de Rom Toolbox gedownload en daarna geflashed via recovery. Na het rebooten kwam ik niet verder dan het opstartscherm (met fugumod logotje). Ben maar weer terug gegaan naar Platypus.
Kan alleen vanaf je NeoXX-didle kernel als het goed is zit deze stock in Mintberry..anders is het een hele tour.

- Reboot to recovery
- Flash fugumod
- reboot to recovery
- Wipe data / factory reset
- Fomat /system
- Flash Mintberry
- Flash Fugumod
- Reboot.

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Geen matches
silitek schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:52:
[...]

flatline indeed

[afbeelding] [afbeelding]
Ziet er fijn uit. Ik ga het eens proberen :)

edit: reageert zeer snel inderdaad. Nu zie ik echter dat MIUI mintBerry edition 1.12.16 uit is. Momenteel heb ik 1.12.2. Zal dit veel uitmaken?

[ Voor 51% gewijzigd door AOC op 22-12-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 14:30

bloasfist

Slot-A Crew

Geen matches
In de startpost staat alleen hoe je met Odin kan flashen. Er wordt niets gezegd over cwm, terwijl dit toch de makkelijkste manier van flashen is. Ik heb vandaag voor het eerst een rom + kernel geflashed (nieuwste miui mintberry) en had erg veel aan: http://www.addictivetips....n-android-complete-guide/

Ideetje voor in de startpost?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Als ik zo lees is Odin met een nette guide echt 10x fijner dan die guide die jij post en elke keer naar andere guides toelinkt. CWM is de methode die na odin gebruikt word en werkt perfect.

http://www.galnetmiui.co....with-working-External-SD)

Hier maar 4 stappen!

http://www.galnetmiui.co....-install-method-for-i9000

Hier ook als je netjes alles leest supersimpel en toepasbaar op elke rom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Geen matches
silitek schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:54:
[...]

Kan alleen vanaf je NeoXX-didle kernel als het goed is zit deze stock in Mintberry..anders is het een hele tour.

- Reboot to recovery
- Flash fugumod
- reboot to recovery
- Fomat /system
- Flash Mintberry
- Flash Fugumod
- Reboot.
Bedankt, much appreciated! Ik had hetzelfde probleem als Joostp1. Deze methode heeft het opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Laatst online: 22-09 16:41
Geen matches
Ik wacht nog maar even met het switchen van kernel, heb namelijk net een schone installatie gedaan en wil even alles houden zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 14:30

bloasfist

Slot-A Crew

Geen matches
Touchdomex schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:58:
Als ik zo lees is Odin met een nette guide echt 10x fijner dan die guide die jij post en elke keer naar andere guides toelinkt. CWM is de methode die na odin gebruikt word en werkt perfect.

http://www.galnetmiui.co....with-working-External-SD)

Hier maar 4 stappen!

http://www.galnetmiui.co....-install-method-for-i9000

Hier ook als je netjes alles leest supersimpel en toepasbaar op elke rom! :D
Ik was op het verkeerde been gebracht omdat je een .zip krijgt wanneer je MIUI Mintberry download (welke naar mijn weten alleen met CWM te installeren is) terwijl odin om losse PDA/MODEM/blabla files vraagt... Een stukje over wanneer Odin en wanneer CWM in de startpost (met een referentie naar welke guide over CWM dan ook) had mij sneller het proces laten doorlopen...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Geen matches

Succes met je Note..!! ik merk zelf wel dat ik hier nog regelmatig overheen lees..!! s2 topic is toch anders..! en heb het zelf te druk op veel roms te proberen..! de S1 is gewoon een flash monster! het toestel blijft me verbazen.. soms vind ik het jammer dat ik uhm niet meer heb.. heb er iig wel een vriend van me blij mee gemaakt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik werk nu een poosje met ICS, de Onecosmic versie en dat bevalt erg goed, nu op rc1. Alles wat ik nodig hebt werkt en het ziet er een stuk beter uit. Blijf ik dus bij.

Echter, af en toe merk ik iets van lag. Voodoo lagfix is dan de oplossing, maar is deze er ook/nodig voor ICS?
had altijd de voodoo optie in het recovery menu, maar die is foetsie. Heb wel de voodoo fix geinstalleerd en ook de fugu met voodoo (volgens bestandsnaam) maar mijn score in quadrant is nog altijd niet heel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
bloasfist schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:03:
[...]

Ik was op het verkeerde been gebracht omdat je een .zip krijgt wanneer je MIUI Mintberry download (welke naar mijn weten alleen met CWM te installeren is) terwijl odin om losse PDA/MODEM/blabla files vraagt... Een stukje over wanneer Odin en wanneer CWM in de startpost (met een referentie naar welke guide over CWM dan ook) had mij sneller het proces laten doorlopen...
Welkom ;) Bedankt voor het meedenken, snap de verwarring. Voor een (Noob) is het nu al een hele materie. Nog meer uitleg tussen de flashmogelijkheden brengt meer "door het bomen het bos" niet meer kunnen zien effect uiteindelijk is het duidelijk tussen Odin (stock) en Cwm (custom) roms. ;)
thommy86 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:24:
[...]

Succes met je Note..!! ik merk zelf wel dat ik hier nog regelmatig overheen lees..!! s2 topic is toch anders..! en heb het zelf te druk op veel roms te proberen..! de S1 is gewoon een flash monster! het toestel blijft me verbazen.. soms vind ik het jammer dat ik uhm niet meer heb.. heb er iig wel een vriend van me blij mee gemaakt..!
Hey Tommy, "long time, No see" ga de monster phone terughalen man >:) ..of ruilen tegen je II :P
Het gaat maar door voor de 1 en hoe..Lijkt wel of ik telkens een nieuw toestel in m'n handen heb.
Tja, SGSII topic is beduidend anders, eens

;)

@Touchdomex ..gefeliciteerd met je verjaardag.

[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 23-12-2011 12:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Altijd_Lastig schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:58:
Voodoo lagfix is dan de oplossing, maar is deze er ook/nodig voor ICS?
Nee, niet nodig en is er ook niet. Totaal ANDER bestandssysteem dit :).
Het is laggy as designed atm voor de SGS. Heb zelf een andere kernel
en het draait met de ICS Launcher, een overklokte CPU en frisse install
uiteraard het beste, maar je kunt er verder niet zo heel veel aan doen.
Weet niet hoe het met ONECOSMIC is, maar met #10 van Teamhackung
misschien 1 of 2x per dag dat de launcher crashed, niks noemenswaardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Matched: galaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:33:
[...]

Nee, niet nodig en is er ook niet. Totaal ANDER bestandssysteem dit :).
Het is laggy as designed atm voor de SGS. Heb zelf een andere kernel
en het draait met de ICS Launcher, een overklokte CPU en frisse install
uiteraard het beste, maar je kunt er verder niet zo heel veel aan doen.
Weet niet hoe het met ONECOSMIC is, maar met #10 van Teamhackung
misschien 1 of 2x per dag dat de launcher crashed, niks noemenswaardigs.
Dank!

Heb de boel wel kapot gemaakt, een andere kernel geprobeerd en nu boot de galaxy niet meer, vervelende i dat ik niet in recovery mode komen. Dus wil ik Odin gebruiken om een andere kernel te flashen, echter heb ik daar een tar met zimage voor nodig en die kan ik voor ICS niet vinden. heb een andere kernel geflashed maar die herkent het filesysteem niet (idd een ander filesysteem). Wellicht zijn mijn zoek skills bagger, maar kan een kernel.zip geconverteerd worden naar zimage? Anders eerst terug naar stock, niet heel veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat ik laatst heb gedaan is een onwijs oude speedmodkernel gepakt, die geflashed
in CWM en toen een restore teruggezet vanaf SD (nandroid). Hopende op het feit
dat je óók een backup hebt gemaakt kun je het zó terugzetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:27:
Wat ik laatst heb gedaan is een onwijs oude speedmodkernel gepakt, die geflashed
in CWM en toen een restore teruggezet vanaf SD (nandroid). Hopende op het feit
dat je óók een backup hebt gemaakt kun je het zó terugzetten ;).
Geprobeerd, maar dat lukte niet, kon niet mounten naar SD, heb nu een andere kernel gevonden (midnight kernel, en dat lijkt te gaan werken :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Geen matches
Na een uitstapje naar hacksung ICS weer terug op mintberry.
Was wel redelijk onder de indruk van ICS. Snel, snappy, goede gui en de notifications kan je ze zo lekker van je statusbalk vegen. Had wel een par bugs, oa. galley fc en kalender sync.

Ik miste wel de themes/lockscreens en toggles van MIUI dus weer veilig op het oude nest eens kijken of die fugumod echt zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Alieunited schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:44:
Ik miste wel de themes/lockscreens en toggles van MIUI dus weer veilig op het oude nest eens kijken of die fugumod echt zo goed is.
Kijk en huiver ;) ..fugu maakt je MIUI MintBerry heel bijzonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heeft iemand toevallig een linkje voor fugumod 1980/1981, de website van fugumod lijkt down en kan momenteel nergens anders die versies vinden. In de rom toolbox "van" Mintberry is versie 1977 te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:02:
Heeft iemand toevallig een linkje voor fugumod 1980/1981, de website van fugumod lijkt down en kan momenteel nergens anders die versies vinden. In de rom toolbox "van" Mintberry is versie 1977 te downloaden.
Even een mirror gemaakt van Fugumod kernel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik ga straks weer de MIUI V4 build proberen van Galnet :+ Heeft ook een Fugumod kernel :> Hoor ik er toch een beetje bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Geen matches
Heb toch wel een paar problemen met fugumod 1980 icm mintberry.

Mijn telefoon kan ik niet uitzetten. Dan start hij doodleuk op. En als ik Nederlands language pack heb geinstalleerd, dan kan ik de getallen van mijn wekker instellingen niet zien (dus tijd instellen gaat irritant), daarnaast kan ik geen programma's verwijderen met rom toolbox.

Ervaart iemand dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Dark0z schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:02:
Heb toch wel een paar problemen met fugumod 1980 icm mintberry.

Mijn telefoon kan ik niet uitzetten. Dan start hij doodleuk op. En als ik Nederlands language pack heb geinstalleerd, dan kan ik de getallen van mijn wekker instellingen niet zien (dus tijd instellen gaat irritant), daarnaast kan ik geen programma's verwijderen met rom toolbox.

Ervaart iemand dezelfde problemen?
Reflash alles gewoon eens en dan geen NL erbij maar gewoon stoch mintberry. Kijk of je dan nog steeds dezelfde problemen ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Weet niet of het betrouwbaar is maar dit zou wel eens mijn opvolger kunnen worden :9

En wat te denken van deze nieuw launcher in de maak _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door silitek op 23-12-2011 18:27 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:09:
Weet niet of het betrouwbaar is maar dit zou wel eens mijn opvolger kunnen worden :9
Dat ziet er heel nice uit ja...
En wat te denken van deze nieuw launcher in de maak _/-\o_
Trekt me totaal niet... al die 3d launchers zijn zo niet praktisch in gebruik voor mn gevoel. Ben zeer tevreden met Launcher 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:09:
Pfff, jezus, zou wel héél gruwelijk zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:44
Geen matches
Teamhacksung heeft nu build 11 live staan op XDA met GApps 6.0.
Telefoon aan het opladen om te flashen, maar staan op XDA tot nu toe goede recensies van de build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Draait hier weer top :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:44
Geen matches
@HetRatje: Jij nu build 11 geinstalleerd?
Hoe doet de GPS het bij jou? Lees op XDA nu dat er bij sommigen iig GPS troubles zijn in Build 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gps doet het niet, althans wat ik lees, gebruik het ook niet, dus vind
het wel goed zo. Af- en toe voor Foursquare handig, maar dus even
terug naar #10 voor diegene die het missen, of wachten op de fix / #12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
cannibal schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:04:
Teamhacksung heeft nu build 11 live staan op XDA met GApps 6.0.
Telefoon aan het opladen om te flashen, maar staan op XDA tot nu toe goede recensies van de build.
Ik heb em ook net erop gezet. Draait lekker, GPS doet het inderdaad niet

Wat mij wel opviel is dat k niet kan inzoomen met default camera app, maar wel met 3rd party app.
En in Whatsapp als k een imagefile krijg gestuurd crasht Whatsapp zodra ik op Download klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Laatst online: 27-09 13:07
Geen matches
Naar mijn weten is er nog geen een die 100% werkt.
Daarom wacht ik nog even.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Matched: galaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:22:
Tja... daar zit je dan met je Samsung Galaxy S1 die geen officiële update krijgt naar ICS... Dan maar een custom rom. Ik mis echter in de openingspost een overzicht van ICS roms voor de S1 en de bijbehorende beperkingen/problemen. Dus... vandaar mijn vraag: welke ICS roms zijn er momenteel beschikbaar en werken ook helemaal naar behoren?
op XDA staan er een paar: http://forum.xda-develope...3593&highlight=android+os
en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1398223 bijvoorbeeld.

Of ze helemaal naar behoren werken? Nee.
Ze zijn beide nog in Alpha fase geloof ik. Echter, veel support en regelmatig komen er nieuwe updates uit voor beide. Ik gebruik zelf momenteel Teamhacksungs versie, ben er tevreden over. Voelt veel soepeler aan. Over het accu verbruik kan ik nog niet oordelen. hij staat atm op 76% na 1 uur en 12 minuten. Maar dat is wel een vol uur met screen on omdat ik er mee aan t spelen ben:)

Je kan het dus uitproberen, maar als je liever een stable release wil, dan heb je geduld nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Solictice schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:22:
[...]

Ik heb em ook net erop gezet. Draait lekker, GPS doet het inderdaad niet

Wat mij wel opviel is dat k niet kan inzoomen met default camera app, maar wel met 3rd party app.
En in Whatsapp als k een imagefile krijg gestuurd crasht Whatsapp zodra ik op Download klik.
- GPS is een fix voor nu
- WhatsApp images is al langer zo, schijnt zich niet altijd voor te doen, desalniettemin IRRITANT :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
Nieuwe Mint Berry 1.12.25. met Fugumod kernel !!!

Lees voor het flashen ff goed de volgende link:

http://forum.xda-develope...hp?p=19436354&postcount=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 20:36
Geen matches
Embryo1 schreef op zondag 25 december 2011 @ 19:28:
Nieuwe Mint Berry 1.12.25. met Fugumod kernel !!!

Lees voor het flashen ff goed de volgende link:

http://forum.xda-develope...hp?p=19436354&postcount=4
Is er al een Dutch language pack beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
baba420 schreef op zondag 25 december 2011 @ 20:53:
[...]

Nog niet!!..flashen zonder wipe (indien je al op fugu zit) en mijn launcher is nog steeds Dutch en settings Engels.
Maar weer helemaal Toppie hoor!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
For whom it may concern; Glitch is nu publiekelijk open (voor ICS / CM9 van TeamHacksung-build)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
[...]
Nee, maar dat is niet nodig.
Je kunt de apps uit het zip bestand van miuinl 1.12.23 gebruiken, alsmede framework-res. Deze zijn te vinden in de system map. Uiteraard met dank aan Miui.nl.

Dus vervang de apps en framework-res uit MintBerry 1.12.25, met die van Miuinl 1.12.23.

Daarna gewoon op de Sd card plaatsen en via cwm flashen. Ik pak de zip's nooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Geen matches
[...]

Heb hem net gemaakt en opgestuurd naar lippol94. Hier de link voor als je hem zelf wilt downloaden:

http://www.multiupload.com/T98MCKO4HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Embryo1 schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:06:
[...]

Nee, maar dat is niet nodig.
Je kunt de apps uit het zip bestand van miuinl 1.12.23 gebruiken, alsmede framework-res. Deze zijn te vinden in de system map. Uiteraard met dank aan Miui.nl.

Dus vervang de apps en framework-res uit MintBerry 1.12.25, met die van Miuinl 1.12.23.

Daarna gewoon op de Sd card plaatsen en via cwm flashen. Ik pak de zip's nooit uit.
Goed gevonden werkt perfect!!.... ;)
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:51:
For whom it may concern; Glitch is nu publiekelijk open (voor ICS / CM9 van TeamHacksung-build)
Hoe is deze kernel?, mocht je hem draaien :+ . Vind van Glitch b.v. V12/13 het geluid met name telefoongesprekken om te janken. Het is net of ik in een egoput zit..

[ Voor 26% gewijzigd door silitek op 26-12-2011 08:36 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Matched: rooten
Wat is nu de beste manier om te rooten met behoud van alle app's (ik moet juist rooten om een backup te maken). Ik zie hier verschilde methodes langs komen. Superoneclick werkt niet, maar de rest zie ik alleen oude posts. Hoe geldig zijn die nog?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Matched: rooten
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:22:
Wat is nu de beste manier om te rooten met behoud van alle app's (ik moet juist rooten om een backup te maken). Ik zie hier verschilde methodes langs komen. Superoneclick werkt niet, maar de rest zie ik alleen oude posts. Hoe geldig zijn die nog?
Nog steeds CF-Root gebruiken...werkt altijd. Zoek er 1 uit die bij je huidige rom/modem past. ;)
App's gebeurd niets mee..don't worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:23

ralfbosz

xm create bosz -c

Geen matches
Oke ik heb nu ook MintBerry erop, maar hoe zit het nu met mijn external_sd, miui music (en winamp ook) ziet mijn music op mijn 16Gb SD kaartje niet. Via Astro kan ik de SD wel zien (/mnt/external_sd), maar daar heb ik weinig aan.

Iemand een oplossing? Google levert niet zo snel wat op (zo snel is minimaal 1 uur).

Wel even wennen aan de andere manier van werken, maar het werkt wel allemaal lekker snel :).

Ah WinAmp werkt :) never mind dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door ralfbosz op 26-12-2011 15:02 ]

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

silitek schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:26:
[...]

Nog steeds CF-Root gebruiken...werkt altijd. Zoek er 1 uit die bij je huidige rom/modem past. ;)
App's gebeurd niets mee..don't worry
Thanks... gelukt. Nu dus een backup van mijn phone.
Gezien ik last heb van de deep-sleep bug, wil ik een nieuwere (stock?) firmware opzetten.

Maar ik wil niet gaan rommelen met instellingen/CSC en al dat soort dingen. Gewoon goed werken en alle ANP's er standaard in. Enige advies welke ik dan het beste kan flashen? Wat ik zeker niet wil is elke week aan het flashen slaan. Daar heb ik de tijd niet voor.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:11:
[...]

Thanks... gelukt. Nu dus een backup van mijn phone.
Gezien ik last heb van de deep-sleep bug, wil ik een nieuwere (stock?) firmware opzetten.

Maar ik wil niet gaan rommelen met instellingen/CSC en al dat soort dingen. Gewoon goed werken en alle ANP's er standaard in. Enige advies welke ik dan het beste kan flashen? Wat ik zeker niet wil is elke week aan het flashen slaan. Daar heb ik de tijd niet voor.
Tja, keuze stock rom kan ik geen advies over geven..te lang geleden. Vele custom roms zijn in final fase en werken "out of the box" direct en vlekkeloos denk aan SuperOSR, MIUI MintBerry enz enz.

Stabiliteit, snelheid over de gehele linie ben ik helemaal voor MIntBerry 1.12.25 heden..
Zo, kies maar uit..gebaseerd op 2.3.7 zijn alle roms goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Oke... mintberry 1.12.25. Kan ik die op XDA vinden lijkt me? Zal eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:24:
Oke... mintberry 1.12.25. Kan ik die op XDA vinden lijkt me? Zal eens een poging wagen.
Prima keuze even goed doorlezen niet te ingewikkeld. Gefeliciteerd met een geheel "nieuwe" SGS ervaring met MIUI Mintberry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:31:
[...]

Prima keuze even goed doorlezen niet te ingewikkeld. Gefeliciteerd met een geheel "nieuwe" SGS ervaring met MIUI Mintberry ;)
Nou ik vind het toch nog lastig.. .Of ben ik te ver aan het denken? Ik zie niets staan over 2de recovery en 3de recovery? Of is het echt zo simpel als:
- Download the ROM from here
- Reboot to recovery
- Wipe data/factory reset
- Flash downloaded zip
- only from samsung: Your phone will reboot and go into bootloop. That's normal. Press Power + Home + Vol Up for 10 seconds and you'll be into recovery
- Format /system
- Flash Mintberry again
- Reboot
Dus geen modmananger of iets dergelijks? Gewoon .zip op de SD en vanaf daar flashen via recovery??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:49:
[...]

Nou ik vind het toch nog lastig.. .Of ben ik te ver aan het denken? Ik zie niets staan over 2de recovery en 3de recovery? Of is het echt zo simpel als:

[quote]
- Download the ROM from here
- Reboot to recovery
- Wipe data/factory reset
- Flash downloaded zip
- only from samsung: Your phone will reboot and go into bootloop. That's normal. Press Power + Home + Vol Up for 10 seconds and you'll be into recovery
- Format /system
- Flash Mintberry again
- Reboot
[quote]
Dus geen modmananger of iets dergelijks? Gewoon .zip op de SD en vanaf daar flashen via recovery??
Omdat je CF-root draaid bezit je nu ook 2de recovery ;)
Afhankelijk van welke bootloader je nu zit moet je even het regeltje "only from samsung" in de gaten houden.
Voor de rest idd op je interne SD en gaan ;)

Edit: Maak een backup van je EFS (PC) heel belangrijk...de rest is relatief en eventueel vervangbaar APK's enz..

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 26-12-2011 16:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:56:
[...]

Omdat je CF-root draaid bezit je nu ook 2de recovery ;)
Afhankelijk van welke bootloader je nu zit moet je even het regeltje "only from samsung" in de gaten houden.
Voor de rest idd op je interne SD en gaan ;)

Edit: Maak een backup van je EFS (PC) heel belangrijk...de rest is relatief en eventueel vervangbaar APK's enz..
Mmm... uiteindelijk is dat toch met superoneclick gelukt :P. Dus 3de recovery zit ik nog op.

Maar zal eerst even mijn EFS backuppen.

Ben er nu al weer 2 uur mee bezig... dat ga ik dus echt niet vaak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:17:
[...]

Mmm... uiteindelijk is dat toch met superoneclick gelukt :P. Dus 3de recovery zit ik nog op.

Maar zal eerst even mijn EFS backuppen.

Ben er nu al weer 2 uur mee bezig... dat ga ik dus echt vaak doen.
Je MOET 2de recovery hebben. 3de gaat niet lukken... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Glitch weer geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:41:
[...]

Je MOET 2de recovery hebben. 3de gaat niet lukken... :o
oke.. dan even cf-root zien te vinden.. Is het een probleem als hij dan al met superoneclick geroot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Cyberpope schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:08:
[...]

oke.. dan even cf-root zien te vinden.. Is het een probleem als hij dan al met superoneclick geroot is?
Nee,...maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-09 06:46
Geen matches
ONECOSMIC rc1 erop gezet en krijg APN mobiele data niet meer aan de gang (APN settings zijn in orde )herkenbaar? Is hier een trukje voor, reflash me suf maar nog tot zonder resultaat. Verder werkt alles prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-09 06:46
Geen matches
drikus schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:27:
ONECOSMIC rc1 erop gezet en krijg APN mobiele data niet meer aan de gang (APN settings zijn in orde )herkenbaar? Is hier een trukje voor, reflash me suf maar nog tot zonder resultaat. Verder werkt alles prima..
fixed, :) Ik had de standaard APN instellingen verwijderd en nieuwe aangemaakt die dus niet werkte. Bij de APN's op de 'menu toets' gedrukt en toen 'Standaardinstellingen herstellen' geselecteerd en de default aangepast naar de juiste waarden. Toen werkte het wel... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Geen matches
Ik heb hier de 8Gb met Darky v10.2
Nu ben ik van plan een ICS rom erop te zetten, ik zie dat er al verschillende beschikbaar zijn.. Welke is volgens jullie ervaring het meest volwassen en het best bruikbaar voor dagelijks gebruik?

Ik ga nu even uitzoeken of het mogelijk is om mijn whatsappgeschiedenis te backuppen..
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
zozamis schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:44:
Ik heb hier de 8Gb met Darky v10.2
Nu ben ik van plan een ICS rom erop te zetten, ik zie dat er al verschillende beschikbaar zijn.. Welke is volgens jullie ervaring het meest volwassen en het best bruikbaar voor dagelijks gebruik?

Ik ga nu even uitzoeken of het mogelijk is om mijn whatsappgeschiedenis te backuppen..
Thanks!
Whatsapp is gewoon de map Whatsapp kopieren vanaf je SD :+ Zeer makkelijk :')

ICS was afgelopen week nog absoluut niet stabiel genoeg voor betrouwbaar dagelijks gebruik. Zijn mensen die er anders over denken maar ik heb dat nog niet meegemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:10
Geen matches
Ik heb met RC1 bijna geen problemen, misschien 1 foreclose per dag, maar alles wat ik wil werkt.
Ben alleen mijn muziek buttons kwijt op het lockscreen en notification area maar dat is denk wel te verhelpen.

Met build 10 had ik wel veel problemen met force closes, muziek speler die het vaak niet deed, dubbele bestanden op sd kaart en nog meer rare problemen, in build 11 is daar niet veel van aangepakt volgens de release notes.

Als ik jou was zou ik voor RC1 gaan en er lekker van genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
Geen matches
Touchdomex schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:48:
[...]

Whatsapp is gewoon de map Whatsapp kopieren vanaf je SD :+ Zeer makkelijk :')

ICS was afgelopen week nog absoluut niet stabiel genoeg voor betrouwbaar dagelijks gebruik. Zijn mensen die er anders over denken maar ik heb dat nog niet meegemaakt :+
Met niet stabiel bedoel je dat er veel crashes ect zijn of dat veel app's uberhaupt niet werken/onvolledig zijn?
Gre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
Geen matches
Lennart_1337 schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:48:
Ik heb met RC1 bijna geen problemen, misschien 1 foreclose per dag, maar alles wat ik wil werkt.
Ben alleen mijn muziek buttons kwijt op het lockscreen en notification area maar dat is denk wel te verhelpen.

Met build 10 had ik wel veel problemen met force closes, muziek speler die het vaak niet deed, dubbele bestanden op sd kaart en nog meer rare problemen, in build 11 is daar niet veel van aangepakt volgens de release notes.

Als ik jou was zou ik voor RC1 gaan en er lekker van genieten ;)
Als ik het goed begrijp bedoel je RC1 van onecosmics en build 11 van teamhacksun?
Grappig dat build 11, 3x zoveel views heeft!
Pagina: 1 ... 86 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.