Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54
Geen matches
gewoon ff doen via CWM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Matched: galaxy
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:09:
[...]

Rom keuze is persoonlijk..iedere developer gooit er een eigen sausje overheen basis/uitgangspunt (2.3.3 b.v.) is altijd hetzelfde. In de regel zijn alle roms even goed. Kernels kunnen nog het verschil maken.

[...]

Zoals ^^ Maak een andere modem voor provider ontvangst niet uit.

Edit: Nieuwe Kernel CM7/MIUI "Alice" release..
http://forum.xda-develope...ead.php?t=980495&page=133

Changelog:
[additions since 04/27/2011] (release name: "Alice" ; (Semi-Testing/Stable)
* working capacitive keys again (reverted one upstream commit for now) [Captivate only]
* Voodoo Sound v8
* SavagedZen cpufreq governor [option; needs more tweaking and customizing for the SamsunGalaxyFamily]
* further changes & tweaks to the conservative governor [more aggressive battery saving, give it time to ramp up - it clocks down pretty fast]
* untick 600 + 200 MHz in Xan's VoltageControl for better performance and less lags
Deze kernel maar eens geprobeerd..

- Vanaf startup met cm logo is het beeld op de kop.. zodra hij opgestart is.. lock/unlock en het is goed..
- Hij geeft vaak de melding dat hij me sd kaart niet kan vinden (vooral na camera gebruik)

verder vind ik hem niet echt sneller opstarten dan de tk-glitch kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Geen matches
silitek schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:32:
[...]

Sommige hebben idd last van een call-reboot bug. Echter, heb ik daar totaal geen last van.
Wel een auto-rotation probleem gehad. Boz is in principe basic zelfde dan Rc6. Kernel maakt het verschil
ATM

Ahumm...toch een call- reboot met Rc6 na 5minuten..Boz V5c is uit deze eens een try geven :)
http://www.multiupload.com/517DNR2Y3I
Hoe beviel die kernel ? want ook ik heb last van een callreboot .......

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:59:
[...]

Deze kernel maar eens geprobeerd..

- Vanaf startup met cm logo is het beeld op de kop.. zodra hij opgestart is.. lock/unlock en het is goed..
- Hij geeft vaak de melding dat hij me sd kaart niet kan vinden (vooral na camera gebruik)

verder vind ik hem niet echt sneller opstarten dan de tk-glitch kernel
Op z'n kop eerste keer klopt :+ ..sneller niet nee. maar gaat om de tweaks en batterij-save

Wanneer het scherm "uit" is. Gooverner veranderen naar powersave runs altijd op 100MHz!

Wanneer het scherm "aan" is. Gooverner veranderen naar conservatief. Bij het oppakken van je telefoon heb je conservatief en kunt je bellen (niet mogelijk op 100MHz) ...

edit: script moet je even aanzetten in Pimp my Cpu>more>ce minimal freq when sleeping

Sd-card moet ik even kijken, volgens mij geen issue daarmee!! ;)
dave1972 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:17:
[...]
Hoe beviel die kernel ? want ook ik heb last van een callreboot .......
Rom bedoel je :) ..beviel wel maar toch een call-reboot. Boz rom probleem opgelost

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 14:44 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:37:
[...]

Op z'n kop eerste keer klopt :+ ..sneller niet nee. maar gaat om de tweaks en batterij-save

Wanneer het scherm "uit" is. Gooverner veranderen naar powersave runs altijd op 100MHz!

Wanneer het scherm "aan" is. Gooverner veranderen naar conservatief. Bij het oppakken van je telefoon heb je conservatief en kunt je bellen (niet mogelijk op 100MHz) ...

Sd-card moet ik even kijken, volgens mij geen issue daarmee!! ;)

[...]

Rom bedoel je :) ..beviel wel maar toch een call-reboot. Boz rom probleem opgelost
Ik had de laatste pagina's van het topic al even door genomen.. ziet er gewoon gek uit.. eerst keer opstarten was alles nog recht.. en daarna pas omgedraait.. heel gek gezicht..

ik flash nu eerst ff het clean script.. (denk niet dat het veel doet, ik wis altijd cache en dalvik) en daarna nog een keer de kernel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:45:
[...]

Ik had de laatste pagina's van het topic al even door genomen.. ziet er gewoon gek uit.. eerst keer opstarten was alles nog recht.. en daarna pas omgedraait.. heel gek gezicht..

ik flash nu eerst ff het clean script.. (denk niet dat het veel doet, ik wis altijd cache en dalvik) en daarna nog een keer de kernel..
Ben ook benieuwd!!..hou m'n batterij verloop nauwlettend in de gaten. Scherm aan lijkt het geen verbetering maar uit werkt enigszins, houd i.i.g mijn percentage vast. Blijf net zo lang klojo-en dat MIUI 48uur volhoud met OC/OV setting erbij..
En gemiddeld gebruik :)

Edit: Volgorde is exact zoals het moet, Tommy

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:53:
[...]

Ben ook benieuwd!!..hou m'n batterij verloop nauwlettend in de gaten. Scherm aan lijkt het geen verbetering maar uit werkt enigszins, houd i.i.g mijn percentage vast. Blijf net zo lang klojo-en dat MIUI 48uur volhoud met OC/OV setting erbij..
En gemiddeld gebruik :)
Heb tot vandaag oc/uv 1000/1000 gezet.. en de rest uit.. maar dat gaf weinig verbetering.. welke setting gebruik je? had uhm van het weekend even op 1.54.. dit ging een kwartier goed.. ik was behoorlijk blij.. ging echt heeel snel.. maar toch niet stabiel..!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan iemand mij vertellen wat dat OC/UVofOV gebeuren inhoud?
Zie allerlei kernels met MHZ dingen.. welke tools heb je nodig e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb trouwens de afgelopen dagen whatsinthename en alice geprobeerd.. maar die zijn toch niet zooo lagfree als de tkglitsch kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:02:
Kan iemand mij vertellen wat dat OC/UVofOV gebeuren inhoud?
Zie allerlei kernels met MHZ dingen.. welke tools heb je nodig e.d.?
In de startpost staat een review..app nodig Pimp my CPU of voltage controle (market)
thommy86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:56:
[...]
Heb tot vandaag oc/uv 1000/1000 gezet.. en de rest uit.. maar dat gaf weinig verbetering.. welke setting gebruik je? had uhm van het weekend even op 1.54.. dit ging een kwartier goed.. ik was behoorlijk blij.. ging echt heeel snel.. maar toch niet stabiel..!!!
1.54 is niet te doen. Haal het hier maar 5minuten. OC nu 1300 Mhz met freq all>50.
Omdat ik veel met kernels klojo ben ik nog niet aan finetuning toe gekomen.

Wil best inleveren qua snelheid tegenover TGlitsch..doel stabiel en batterijduur.

[ Voor 48% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Geen matches
Beste Tweakers,

Op dit moment draai ik Darky's Rom V9.5. Nu wil ik toch graag een rom gaan draaien op de basis
van Gingerbread. Welke is aan te raden? Darky's 10? Die is nog niet stabiel, ofwel?

En weet iemand een handige walktrough filmpje? Want zo heb ik het de 1ste keer gedaan, via een filmpje op youtube..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Matched: firmware, galaxy
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:38:
Beste Tweakers,

Op dit moment draai ik Darky's Rom V9.5. Nu wil ik toch graag een rom gaan draaien op de basis
van Gingerbread. Welke is aan te raden? Darky's 10? Die is nog niet stabiel, ofwel?

En weet iemand een handige walktrough filmpje? Want zo heb ik het de 1ste keer gedaan, via een filmpje op youtube..
U vraagt wij draaien:
YouTube: Install Official Gingerbread 2.3 on Samsung Galaxy S.... ;)
Of in de startpost staat een handleiding froyo>gingerbread..en een paar stappen.

Rom halen Gingerbread samfirmware.com of Custom XDA. Beta CM7/MIUI keuze genoeg

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Matched: firmware, galaxy
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:45:
[...]

U vraagt wij draaien:
YouTube: Install Official Gingerbread 2.3 on Samsung Galaxy S.... ;)

Rom halen Gingerbread samfirmware.com of Custom XDA. Beta CM7/MIUI keuze genoeg
Dit gaat vast heel sukkelig klinken, maar heeft deze ook het shutdown effectje van Gingerbread? De old tv shutdown effect?

En moet ik eerst mijn Darky's deinstaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:18:
[...]

In de startpost staat een review..app nodig Pimp my CPU of voltage controle (market)

[...]

1.54 is niet te doen. Haal het hier maar 5minuten. OC nu 1300 Mhz met freq all>50.
Omdat ik veel met kernels klojo ben ik nog niet aan finetuning toe gekomen.

Wil best inleveren qua snelheid tegenover TGlitsch..doel stabiel en batterijduur.
Thx.

Maar overclocken betekend natuurlijk dat de batterijduur omlaag zal gaan. Daar heb ik persoonlijk geen zin in.
Maar UV staat dat niet voor 'undervolting', m.a.w. de cpu draait stock op 1000mhz als ik dan UV naar -100 wordt hij dan niet zuiniger?

Zijn er hier mensen die succesvol hun CPU underclocken (600mhz oid) om zo een langer accuduur te halen?
MIUI met TKGlitsch kernel draait enorm soepel, ik verwacht wel wat minder CPU te kunnen hebben zonder iets van de soepelheid te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:50:
[...]

Dit gaat vast heel sukkelig klinken, maar heeft deze ook het shutdown effectje van Gingerbread? De old tv shutdown effect?

En moet ik eerst mijn Darky's deinstaleren?
Shutdown animatie zit in elke 2.3.3.
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:53:
[...]

Thx.

Maar overclocken betekend natuurlijk dat de batterijduur omlaag zal gaan. Daar heb ik persoonlijk geen zin in.
Maar UV staat dat niet voor 'undervolting', m.a.w. de cpu draait stock op 1000mhz als ik dan UV naar -100 wordt hij dan niet zuiniger?
Klopt!!..hoe lager/ in Undervolting hoger hoe zuiniger..ook op stock 1000mhz
Zijn er hier mensen die succesvol hun CPU underclocken (600mhz oid) om zo een langer accuduur te halen?
MIUI met TKGlitsch kernel draait enorm soepel, ik verwacht wel wat minder CPU te kunnen hebben zonder iets van de soepelheid te verliezen.
600Mhz als max setting gaat niet lukken. Truc is op elke snelheid zo min mogelijk voltage..en dan nog stabiel. :)

[ Voor 55% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29
Matched: firmware
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:53:
[...]

Shutdown animatie zit in elke 2.3.3.
Ja, maar niet altijd geactiveerd, zoals bij de Samsung firmwares :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
HaTe schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:58:
[...]

Ja, maar niet altijd geactiveerd, zoals bij de Samsung firmwares :)
:) ..klopt ook, vaak "all on" in setting activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Matched: rooten
Ik heb al iets in de richting gevonden, alleen vraag ik me nu af of ik dit zonder problemen over Darky 9.5 kan rooten?

YouTube: Darky's 10 RC3 Extreme Edition - Installation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
Nee. Je moet hem wipen en een nieuwe bootloader flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:01:
Nee. Je moet hem wipen en een nieuwe bootloader flashen.
En dat is taal die ik niet snap.. Mijn probleem hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:02:
[...]

En dat is taal die ik niet snap.. Mijn probleem hoor!
Via odin een 2.3.3 installeer.. (hoe staat in de 1e post)
daarna kan je je filmpje volgen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:04:
[...]

Via odin een 2.3.3 installeer.. (hoe staat in de 1e post)
daarna kan je je filmpje volgen..!
Dus eerst 2.3.3 instaleren? En je bedoelt de eerste reactie in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:05:
[...]

Dus eerst 2.3.3 instaleren? En je bedoelt de eerste reactie in dit topic?
Ja - Ja

Let wel op dat je een backup maakt.. je zal hierna alles kwijt zijn..
sowieso zou ik als ik jou was de 1e post helemaal doorlezen..

dan begrijp je iig waar je mee bezig bent..!

Succes..!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
En dit is een snellere guide om Darky 10 te kunnen instaleren, via 9.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:09:
[...]

En dit is een snellere guide om Darky 10 te kunnen instaleren, via 9.5?
Heel snel..ja hoor:
How to:

"SGS kernel flasher"app gebruiken (indien geen root anders eerst CF-root flashen via odin..root =nodig)
"Quick Boot applicatie. (market)

1) plaats de kernel (speedmod tar/zip of 2.3.3 kernels) en Darky's RC 10 rom op je interne SD
2) In SGS kernel flasher (auto-reboot UITZETTEN) de kernel (speedmod b.v) flashen.
3) App verlaten en Quick boot starten>kies recovery
4) In Cwm Darky's rom selecteren en klaar..

Uiteraard geld dit voor alle Custom Gingerbread roms!!

Kernel Gingerbread:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1047924

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:14:
[...]

Heel snel..ja hoor:
How to:

"SGS kernel flasher"app gebruiken (indien geen root anders eerst CF-root flashen via odin..root =nodig)
"Quick Boot applicatie. (market)

1) plaats de kernel (speedmod tar/zip of 2.3.3 kernels) en Darky's RC 10 rom op je interne SD
2) In SGS kernel flasher (auto-reboot UITZETTEN) de kernel (speedmod b.v) flashen.
3) App verlaten en Quick boot starten>kies recovery
4) In Cwm Darky's rom selecteren en klaar..

Uiteraard geld dit voor alle Custom Gingerbread roms!!

Kernel Gingerbread:
Okee! Misschien kan ik het deze keer beter door iemand laten doen met ietswat meer verstand van zaken. Want ik snap je 4 punten niet :X . Darky's 10 is ook nog niet helemaal af.. Ik heb iig genoeg leesvoer }:O voor de kiezen gekregen waar ik wel even zoet mee ben, mss durf ik het daarna wel!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:17:
[...]

Okee! Misschien kan ik het deze keer beter door iemand laten doen met ietswat meer verstand van zaken. Want ik snap je 4 punten niet :X . Darky's 10 is ook nog niet helemaal af.. Ik heb iig genoeg leesvoer }:O voor de kiezen gekregen waar ik wel even zoet mee ben, mss durf ik het daarna wel!

Bedankt!
als je deze punten niet snapt.. dan zou ik me maar even goed inlezen.. een niet werkend toestel heb je niet veel aan..! probeer niet te moeilijk te denken.. zo als het er staat zo moet het.. zo simpel als het er dr uitziet.. zo simpel is het..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:19:
[...]

als je deze punten niet snapt.. dan zou ik me maar even goed inlezen.. een niet werkend toestel heb je niet veel aan..! probeer niet te moeilijk te denken.. zo als het er staat zo moet het.. zo simpel als het er dr uitziet.. zo simpel is het..!
Die quik Boot zit volgensmij al in Darky's als je lang de uitknop indrukt. Dan kun je kiezen o.a voor normaal uitschakelen maar ook voor reboot, recovery, en download.

Ga de punten eens proberen. Download nu Darky 10 RC3, zoals op dat youtube filmpje

Daaronder staat de download link. De kernel, staat er volgensmij ook al in, met de app Darky's configurater kun je kiezen voor 2/3 kernels (Dark Voodoo, Speedmod, Skip kernel).

Punt 2 snap ik niet helemaal :? .

Dan verlaat ik de app, en kies ik bij de quick boot recovery, en dan sellecteer ik in dat rare
android DOS (sorry dat ik het zo noem) schermpje de Darky RC?

Gaat het zo lukken?

Edit ( Ik snap vooral niet wat je met kernel bedoelt, ik heb het begrip opgezocht in de eerste post, maar begrijp nog niet helemaal hoe ik het moet plaatsen.)

[ Voor 6% gewijzigd door Retep2124 op 27-04-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:25:
[...]

Die quik Boot zit volgensmij al in Darky's als je lang de uitknop indrukt. Dan kun je kiezen o.a voor normaal uitschakelen maar ook voor reboot, recovery, en download.

Ga de punten eens proberen. Download nu Darky 10 RC3, zoals op dat youtube filmpje

Daaronder staat de download link. De kernel, staat er volgensmij ook al in, met de app Darky's configurater kun je kiezen voor 2/3 kernels (Dark Voodoo, Speedmod, Skip kernel).

Punt 2 snap ik niet helemaal :? .

Dan verlaat ik de app, en kies ik bij de quick boot recovery, en dan sellecteer ik in dat rare
android DOS (sorry dat ik het zo noem) schermpje de Darky RC?

Gaat het zo lukken?

Edit ( Ik snap vooral niet wat je met kernel bedoelt, ik heb het begrip opgezocht in de eerste post, maar begrijp nog niet helemaal hoe ik het moet plaatsen.)
Kernel (speedmod of 2.3.3) en rom (darky's (10) 2.3.3) op je interne sd (niet in een map)...ook niet uitpakken file rechtstreeks op je SG
Vervolgens in SGS kernel flasher kernel opzoeken en flashen (auto-reboot UIT)
Applicatie verlaten en via "Quick boot" recovery selecteren zodat je GS reboot in recovery..logisch
Daarin kies je "install zip from SD" Darky rom selecteren en klaar..

Makkelijker kunnen we het niet maken ;)
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:30:
[...]

Kernel (speedmod of 2.3.3) en rom (darky's (10) 2.3.3) op je interne sd (niet in een map)...ook niet uitpakken file rechtstreeks op je SG
Vervolgens in SGS kernel flasher kernel opzoeken en flashen (auto-reboot UIT)
Applicatie verlaten en via "Quick boot" recovery selecteren zodat je GS reboot in recovery..logisch
Daarin kies je "install zip from SD" Darky rom selecteren en klaar..

Makkelijker kunnen we het niet maken ;)
Succes.
Maar wat is nou de Kernel flasher kernel in ''normale'' taal, waar vind ik die?. Die Darky 10 staat er nu al op.

En waar zet ik auto reboot uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:41:
[...]

Maar wat is nou de Kernel flasher kernel in ''normale'' taal, waar vind ik die?. Die Darky 10 staat er nu al op.
Dat is ook een app genoemd "SGS Kernel flasher"en dat is normale taal..in de market dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:46:
[...]

Dat is ook een app genoemd "SGS Kernel flasher"en dat is normale taal..in de market dus
Aaah, now I understand!

En die Kernel, moet dat ook? Omdat ik al Darky erop heb staan, lijkt me dat er ook al een kernel op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:53:
[...]

Aaah, now I understand!

En die Kernel, moet dat ook? Omdat ik al Darky erop heb staan, lijkt me dat er ook al een kernel op staat?
Bijna goed..je moet eerst een 2.3.3 versie kernel flashen (1Gingerbread Starter with SpeedMOD K13E) voor de juiste bootloader.
Doe je dat niet en je flash alleen de Darky's rom start je GS niet. froyo=totaal anders dan Gingerbread vooral de bootloaders. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
Dus ik moet van Darky naar de 2.3, en van de 2.3 naar darky 10 RC 3?

Want als je die kernel flasht, dan werkt darky 9.5 niet meer? Of moet je daarom auto reboot uitzetten, zodat je daar niet meer komt, en instal je meteen de nieuwe darky erachtaan?

Mijn berichten mogen als ik het klaar heb wel allemaal weg.. haha

[ Voor 12% gewijzigd door Retep2124 op 27-04-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:13:
Dus ik moet van Darky naar de 2.3.3 rechtstreeks naar Darky 10 en van de 2.3 naar darky 10 RC 3?

Want als je die kernel flasht, dan werkt darky 9.5 niet meer? Of moet je daarom auto reboot uitzetten, zodat je daar niet meer komt, en instal je meteen de nieuwe darky erachtaan?

Mijn berichten mogen als ik het klaar heb wel allemaal weg.. haha
d:)b je hebt hem helemaal....easy like that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:17:
[...]

d:)b je hebt hem helemaal....easy like that
Dus Odin komt nu niet aan bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:19:
[...]

Dus Odin komt nu niet aan bod?
Op mijn manier niet meer..die stappen slaan we over vandaar de 2apps ter vervanging.
Alle handelingen vanaf je GS. Enkel en alleen rom en kernel op je interne SD
(en dat kan ook zonder pc deze zijn rechtstreeks op je SG te downloaden)....

en nu je best doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:24:
[...]

Op mijn manier niet meer..die stappen slaan we over vandaar de 2apps ter vervanging.
Alle handelingen vanaf je GS. Enkel en alleen rom en kernel op je interne SD
(en dat kan ook zonder pc deze zijn rechtstreeks op je SG te downloaden)....

en nu je best doen.... :+
Ga er nu aan beginnen meneer! O+

Alvast heel erg bedankt hooorr! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
Hij zegt, ''zImage file is TOO BIG. '' In de kernel flasher? Ik heb

hier de kernel gekozen met de speedmod.

Ik las dat de bestanden niet groter mogen zijn dan 4,7 mb. Dus dat ik het via Odin moet doen.
Maar kom ik dan nu niet in de problemen, dat hij nu wel terug gaat naar Darky's 9.5 zodat hij vastloop
op de verkeerde kernel?

[ Voor 40% gewijzigd door Retep2124 op 27-04-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:38:
Hij zegt, ''zImage file is TOO BIG. '' In de kernel flasher? Ik heb

hier de kernel gekozen met de speedmod.
Verkeerde kernel link excuus...(zit een nog een app in deze)
Neem deze maar:
speedmod-kernel-k15c-500hz.tar
http://touristinparadise....-s-download-speedmod.html

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:51:
[...]

Verkeerde kernel link excuus...(zit een nog een app in deze)
Neem deze maar:
speedmod-kernel-k15c-500hz.tar
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1044519
Welke moet ik daarvan hebben?

Sorry ik zie het al!

[ Voor 3% gewijzigd door Retep2124 op 27-04-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
SHIT, nu druk ik zelf op reboot!.... Hoe kom ik nu in dat menu, via welke knoppen combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:59:
SHIT, nu druk ik zelf op reboot!.... Hoe kom ik nu in dat menu, via welke knoppen combinatie?
Jongen, wat doe je? volume up +home+power
ik stuur je een pm..schiet niet op zo

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
volgensmij heb ik een enorme fout gemaakt, hij blijft maar knipperen op de tekst samsung galaxy s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
$(#*@&$(*

Ik probeer vanaf Juwe's ROM naar een Darky V10 RC5.3 te komen.. Via de beschrijving heb ik eerst de ficeto ROM geflashed om de telefoon klaar te maken voor de Darky ROM via CWM.. Maar nu krijg ik na reboot een melding dat ik een password moet invoeren "Confirm password" :? Al 2x een password geprobeerd, maar nu krijg ik de melding dat ik dat niet een 3e keer moet doen anders wiped hij mijn internal SD 8)7

Eeeh.. Help? Hoe krijg ik in godesnaam nu Darky geinstalleerd..

Edit: Never mind :X Vanwege Exchange beleid moest ik een password zetten op mijn lockscreen.. Dat password heb je dus bij deze minimale romk ook nodig :o

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:06:
Vanwege Exchange beleid moest ik een password zetten op mijn lockscreen.. Dat password heb je dus bij deze minimale romk ook nodig :o
Worden die instellingen op 'beheerdersniveau' naar je telefoon gepushed ofniet
met Exchange 2010? Werkt dat een beetje? Kun je anders geen mail lezen of
hoe zit het? Of enkel een 'regeltje' op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Geen matches
Ik heb een vraag, ik heb alle roms uit de rom kitchen geprobeerd te flashen maar ik krijg bij geen enkele de nederlandse taal meer. Ik heb bij allemaal de wipe versie genomen.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:05
Geen matches
Snoll3bulk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:43:
Ik heb een vraag, ik heb alle roms uit de rom kitchen geprobeerd te flashen maar ik krijg bij geen enkele de nederlandse taal meer. Ik heb bij allemaal de wipe versie genomen.

Wat doe ik verkeerd?
Van welke rom kom je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Geen matches
XWJS8 v9.9.5 WIPE, duurt het nog lang voordat 2.3.3 stabiel is en in de kitchen gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Geen matches
Snoll3bulk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:52:
[...]

XWJS8 v9.9.5 WIPE, duurt het nog lang voordat 2.3.3 stabiel is en in de kitchen gaat komen?
Hij is al stabiel en hij is al beschikbaar in de (beta)kitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:37:
[...]

Worden die instellingen op 'beheerdersniveau' naar je telefoon gepushed ofniet
met Exchange 2010? Werkt dat een beetje? Kun je anders geen mail lezen of
hoe zit het? Of enkel een 'regeltje' op kantoor?
Die instellingen worden inderdaad gepushed.. Als je dat niet accepteerd, kan je je account niet activeren en dus geen mail lezen.. Blijkbaar wordt deze instelling nogal persistent bewaard, aangezien ik zelfs na een odin met repartition nog het wachtwoord moest ingeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Snoll3bulk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:52:
[...]

Probeer eens een Stock rom te flashen (even downen van http://www.samfirmware.com/ en dan het liefst een 3 bestands firmware inc pit file.) dan ben je weer helemaal clean, ( ook de interne SD) en maak van te voren even een backup van je EFS map. om erna weer een custom rom te flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 11:46
Geen matches
Darky RC5 Final is uit. http://www.darkyrom.com/c...c5-final-i9000-i897.2420/

Zou ik deze rechtstreeks over RC4 heen kunnen zetten via Darky App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Net nieuwe DocRom geïnstalleerd : ZSJPK v11.1 met hardcore SpeedMod K13D with HZ=500 kernel.

Draait tot nu toe aardig lekker, ma moet nog ff goed uittesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
11.1 was er toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:47
Geen matches
martijn00 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:48:
Darky RC5 Final is uit. http://www.darkyrom.com/c...c5-final-i9000-i897.2420/

Zou ik deze rechtstreeks over RC4 heen kunnen zetten via Darky App?
Volgens zijn eigen geschreven handleiding is dit niet aan te bevelen.
Gewoon even een backup maken met Titanium Backup van je apps en deze later terugplaatsen.

Installing as we speak.. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja klopt ma had ik er nog nie op staan ;)

ff probleempje ik reboot hem net staat m'n taal op chinees of japans waar in het menu kan ik dat aanpassen want ik kan helaas geen chinees haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Geen matches
Zit wel op 2.3, maar het is menu -> instellingen (rechtsonder) -> landinstellingen (icoontje met "A" erin 10e menu) en dan de bovenste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:14:
Ja klopt ma had ik er nog nie op staan ;)

ff probleempje ik reboot hem net staat m'n taal op chinees of japans waar in het menu kan ik dat aanpassen want ik kan helaas geen chinees haha
Altijd eerst format/cache en Davik cache clean voor een rom flash. Zo voorkom je bami-pangang taal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik had last van battery drain in 10.5b3, iemand anders hier ook last van gehad? Is dit opgelost in 10.5 final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Z___Z schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:37:
Ik had last van battery drain in 10.5b3, iemand anders hier ook last van gehad? Is dit opgelost in 10.5 final?
Hmm.. Ik kom van Juwe naar 10.5b3 vanwege battery drain op Juwe's rom.. Nu al de hele morgen (4u) zonder stroom em met 3g aan, van 96% naar 91%.. Dus ik ben weer blij met stroom verbruik.. Vanavond ga ik echter wel over op de final.. Bij de Darky's Froyo rom had ik ook al erg goede ervaringen met stroomverbruik tov. anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:20:
[...]

Altijd eerst format/cache en Davik cache clean voor een rom flash. Zo voorkom je bami-pangang taal..
Meende da gedaan te hebben, ma toch iets fout gegaan
Alieunited schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:19:
Zit wel op 2.3, maar het is menu -> instellingen (rechtsonder) -> landinstellingen (icoontje met "A" erin 10e menu) en dan de bovenste optie.
Thanks, dat was em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
Hallo allen,

Nadat ik gisteren mijn telefoon heb gebricked, en daarna ook weer geunbricked zit ik weer op een stock rom.

[GUIDE]Installing Stock ROM (GT-I9000 only) | Darky's ROM
http://www.darkyrom.com/c...ck-rom-gt-i9000-only.486/

Nu vraag ik mij af, of ik vanuit dit begin punt meteen dit kan uitvoeren?

YouTube - Darky's 10 RC3 Extreme Edition - Installation Guide
http://www.youtube.com/watch?v=_cfudK7vWMQ

De final durf ik nog niet aan, ook omdat ik een beetje huivverig ben en nog na bibber van het
bricken van gisteren.. Gelukkig kon ik hem nog in download modus krijgen. Heb nu ook een Download Jig besteld.

Groeten Peter.

BTW, is het trouwens wel een stock rom? En bij het youtube filmpje wordt je telefoon toch ook meteen mee geroot met de Darkcore?

[ Voor 20% gewijzigd door Retep2124 op 28-04-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen matches
Sinds vanmiddag draai ik ook op Darky's 10 RC 5 Final. Door middel van het volgen van de tutorial "How To Flash RC5 Final" kan het eigenlijk niet missen...! Vervang in de tutorial alleen even de ROM download door die in de startpost van dit topic: [ROM][RC] Darky v10 RC5 Final I9000 & I897

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Dacuuu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:37:
[...]

Probeer eens een Stock rom te flashen (even downen van http://www.samfirmware.com/ en dan het liefst een 3 bestands firmware inc pit file.) dan ben je weer helemaal clean, ( ook de interne SD) en maak van te voren even een backup van je EFS map. om erna weer een custom rom te flashen..
Thanks gelukt. Is die beta 2.3.3 in de rom kitchen echt een beta of is dat de officele? En wat is dan een goede kernel om te flashen? Of kan je beter naar Darky overstappen met dark_kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Snoll3bulk schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:54:
[...]

Thanks gelukt. Is die beta 2.3.3 in de rom kitchen echt een beta of is dat de officele? En wat is dan een goede kernel om te flashen? Of kan je beter naar Darky overstappen met dark_kernel?
Gingerbread is nog steeds Beta. Darky of Doc keuze moet je zelf maken. Beide zijn goed :)

Edit:
@peterHid...wil je op froyo blijven of toch Gingerbread?
Na gisterenavond raad ik je aan om veel te lezen ;)
http://www.darkyrom.com/c...stalling-rc5-easy.2382/..

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 28-04-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sinds ik JVK en nu JVB heb is het mij nog niet gelukt om de fancy screen off animatie te zien. Uiteraard al geprobeerd om de stock launcher op default te zetten, mocht niet baten. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:48:
Sinds ik JVK en nu JVB heb is het mij nog niet gelukt om de fancy screen off animatie te zien. Uiteraard al geprobeerd om de stock launcher op default te zetten, mocht niet baten. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie 8)7 ?
aanzetten in setting>display> all animatie on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Geen matches
Kan je na het flashen van Darky's 10 RC5 Final nog een andere Launcher kiezen? of installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Geen matches
silitek schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:33:
[...]

Gingerbread is nog steeds Beta. Darky of Doc keuze moet je zelf maken. Beide zijn goed :)

Edit:
@peterHid...wil je op froyo blijven of toch Gingerbread?
Na gisterenavond raad ik je aan om veel te lezen ;)
http://www.darkyrom.com/c...stalling-rc5-easy.2382/..
Hee!

Het is me gelukt om Darky's final erop te krijgen! Met behulp van een snelle manier, deze

http://www.darkyrom.com/c...installing-rc5-easy.2382/

Heel raar, maar het ging snel en without any problems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
PeterHid schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:49:
[...]

Hee!
Het is me gelukt om Darky's final erop te krijgen! Met behulp van een snelle manier, deze
http://www.darkyrom.com/c...installing-rc5-easy.2382/
Heel raar, maar het ging snel en without any problems..
;) ..enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan ik de final gewoon over de Darky v10 RC5.3 flashen of moet ik weer van voor af aan beginnen
En mocht het kunnen moet ik dan alles appz opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:47:
Hier een aardig probleem door eigen schuld.

Ik heb een Galaxy S 4G (Amerikaans model, T959V) en wilde de 3 button modus activeren. Ik ben echter zo slim geweest om dit klakkeloos te volgen....dus voor de 'gewone' Galaxy S.

Maar goed, alles werkte dus ik de bootloader vervangen, alles gelukt en wel. Telefoon uit dus ik trok een paar sec later de usb kabel eruit en wilde telefoon aanzetten: zwart scherm en geen teken van leven meer. Zag ik daarna tot min schrik dat in Odin het vinkje bij 'auto reboot' aanstond. Nu de vraag of ik het proces heb onderbroken door de stekker eruit te trekken of dat ie sowieso niet opstartte omdat de bootloader niet goed is (het laatste lijkt mij).

Nu de vraag wat te doen. Ik zou het raar vinden als er geen 'simpele oplossing' is om een harde reset te geven of wat voor iets dan ook maar ik ben bang dat het helemaal niet zo simpel zal gaan. Ik heb alle mogelijke combo's al gemaakt (batterij eruit, volume + en - ingedrukt houden, Odin opstarten en usb erin).

Zijn er hier mensen met een riffbox die hun diensten aanbieden? Voor een hardware brick (daar valt dit onder toch) is een usb jig geen oplossing toch?
In de tussentijd heb ik een usb jig kunnen gebruiken maar helaas zonder succes, de telefoon blijft 'dood'. :(

Iemand misschien een andere oplossing of zoals in m'n quote aangehaald, is er iemand in de buurt van A'dam/ Utrecht met een riffbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Geen matches
silitek schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:54:
[...]

Animatiespeed op normal zetten in de app SpareParts

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Geen matches
Heb nu de laatste Darky V10 RC5 final alleen nu start mcgyder mobile maps 10 niet meer op en sluit onverwachts af. Heeft iemand anders dit ook en wat zou het probleem kunnen zijn?

Edit: Versie Sygic mobile 10 versie 8.24 gedownload, werkt wel!

[ Voor 15% gewijzigd door Snoll3bulk op 28-04-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:54:
[...]

Shame on me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:32:
[...]

In de tussentijd heb ik een usb jig kunnen gebruiken maar helaas zonder succes, de telefoon blijft 'dood'. :(

Iemand misschien een andere oplossing of zoals in m'n quote aangehaald, is er iemand in de buurt van A'dam/ Utrecht met een riffbox?
Wat heb je met-na-de-jig proberen te flashen? of kom je niet meer in de dl modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
Weet iemand of ik de froyo bootloader los kan flashen?

Ik ben namelijk van JVK naar Doc's 11.1 gegaan. Daarna weer naar CM7, ben echter vergeten om een rom met froyo bootloader te flashen. CM7 werkt wel maar er zijn een paar minor issue's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dacuuu schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 07:59:
[...]

Wat heb je met-na-de-jig proberen te flashen? of kom je niet meer in de dl modus?
Dat 2e, de download modus krijg ik al niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Jay-v schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:19:

Ik ben namelijk van JVK naar Doc's 11.1 gegaan. Daarna weer naar CM7, ben echter vergeten om een rom met froyo bootloader te flashen. CM7 werkt wel maar er zijn een paar minor issue's....
Hier heb je een primaire en secondaire bootloader froyo
Mischien heb je daar iets aan...ik ben er niet kapot van maar wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:11:
[...]

Hier heb je een primaire en secondaire bootloader froyo
Mischien heb je daar iets aan...ik ben er niet kapot van maar wie weet
Is dit geen GB bootloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
Sinds ik GingerReal 3.0 draai heb ik tijdens Angry Birds gewoon hickups (geluid even weg, vertraging in invoer). Kan het te maken hebben dat ik geen wipe gedaan heb voor t flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jay-v schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:19:

Hmm blijkbaar staat er een JPK bootloader op CM7 SF:
http://sourceforge.net/projects/teamhacksung/files/galaxys/

Vanavond even proberen of ik deze gewoon kan flashen met odin...

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-v op 29-04-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Geen matches
Laatste nightly van CM7 heeft weer een known bug minder! In 20110428 werken alle sensors correct (dus ook compas) Download allen en installeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29
Geen matches
Valt de camera ook onder de sensors? :P Want die is volgens mij nog steeds niet perfect.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
HaTe schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:33:
Valt de camera ook onder de sensors? :P Want die is volgens mij nog steeds niet perfect.
Nee, Camera is nog niet gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Peetke schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:23:
Laatste nightly van CM7 heeft weer een known bug minder! In 20110428 werken alle sensors correct (dus ook compas) Download allen en installeer!
Nou, ik juich nog niet te hard, vannacht geflashed en meteen gezeik gehad, dus hou m nog
even in de smiezen, maar kan ook aan Glitch hebben gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:38
Weet iemand hoe je je SGS unroot? Ik heb de CF-Root geflashed met Odin, maar wil even een schone start maken. Alleen lijkt de kernel met een volledige flash vanuit samfirmwares het niet op te lossen omdat de kernel Root blijft aangeven....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
met 3 files en pit moet hij weer helemaal clean zijn. Geen rooted kernel dan pakken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
theforce81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:47:
Weet iemand hoe je je SGS unroot? Ik heb de CF-Root geflashed met Odin, maar wil even een schone start maken. Alleen lijkt de kernel met een volledige flash vanuit samfirmwares het niet op te lossen omdat de kernel Root blijft aangeven....
Snap niet wat een root te maken heeft met een schone lei.. maar oke.. De stock kernel geeft in de naam van de kernel ook root aan, dit betekend niet dat hij geroot is.. open een app waar je root voor nodig hebt en je weet het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Geen matches
thommy86 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:57:
[...]

Snap niet wat een root te maken heeft met een schone lei.. maar oke.. De stock kernel geeft in de naam van de kernel ook root aan, dit betekend niet dat hij geroot is.. open een app waar je root voor nodig hebt en je weet het..
Ahhhh, bedankt voor de info! Had dat gedeelte niet door, domme ik....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
http://www.androidguys.co...nexus-android-234-update/

zoals je in de link leest, een update voor nexus s waar video en spraak mogelijk wordt voor google talk..

een mooie vooruit gang..!

waarschijnlijk in eerste instantie alleen in amerika (zoals spraak, wat daar al mogelijk is), maar we kunnen niet eeuwig achter gesteld worden :P

[ Voor 25% gewijzigd door thommy86 op 29-04-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik hoor veel goeie dingen over Juwe's rom dus wou ik deze wel eens proberen.
Zit nu op MIUI met TkGlitch kernel.
Wat is de exacte overstap procedure?
Bvvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:12:
Ik hoor veel goeie dingen over Juwe's rom dus wou ik deze wel eens proberen.
Zit nu op MIUI met TkGlitch kernel.
Wat is de exacte overstap procedure?
Bvvd
Hier een quote uit de startpost op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672
Installation v4.1
1) Turn off your lagfix for make sure
2) Backup efs folder and take out your SIM card and SD card
3) Flash Stock firmware XWJVB (it must contain bootloaders) with Odin
4) Flash the newest CF-Root JVB kernel or Supercurio's hacked kernel with Odin (repartition is UNTICK)
5) Download and flash v4.1 with CWM
6) After reboot, go to CWM and make wipe cache and wipe dalvik-cache

Activation for Lagfix v4.1
-Use application Ext4 and convert files to ext4 with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:15:
[...]

Hier een quote uit de startpost op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672
Installation v4.1
1) Turn off your lagfix for make sure
2) Backup efs folder and take out your SIM card and SD card
3) Flash Stock firmware XWJVB (it must contain bootloaders) with Odin
4) Flash the newest CF-Root JVB kernel or Supercurio's hacked kernel with Odin (repartition is UNTICK)
5) Download and flash v4.1 with CWM
6) After reboot, go to CWM and make wipe cache and wipe dalvik-cache

Activation for Lagfix v4.1
-Use application Ext4 and convert files to ext4 with it
Die heb ik al gezien ;)
Lees het altijd wel maar een beetje zekerheid is toch wel makkelijk:P
Kan dus niet snel zoals met CM7 naar MIUI doen jammer.
Iemand nog op/aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:01:
[...]

Nou, ik juich nog niet te hard, vannacht geflashed en meteen gezeik gehad, dus hou m nog
even in de smiezen, maar kan ook aan Glitch hebben gelegen.
Probeer het kernel cleaning script van lippol94. Als je custom kernels flashed, blijven er vaak scripts aanwezig die kunnen storen met de stock kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zie nu deze thread : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1047924
Kan ik de procedure ook volgen vana MIUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Geen matches
Niet geprobeerd, maar aangezien je link het over JVK heeft en Juwe het over JVB heeft raad ik het je niet aan. Wat is het probleem van de Juwe guide volgen? Kost misschien 2 minuten extra en je weet zeker dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Geen matches
Kent iemand een mod of een app, waarmee je een 2g/3g toggle hebt bij het unlocken van je lockscreen?

Dus stel ik lock mijn telefoon, dan wil ik 2g gebruiken. En zodra ik hem unlock hij weer terugspringt naar 3g. Ik weet dat er zoiets is voor wifi maar geen idee of dit er ook is voor 2g/3g.
Pagina: 1 ... 43 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.