Gisteravond heb ik GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK.rar erop gezet, maar wil toch terug naar de laatste doc rom
weet iemand hoe ik dat het beste kan doen
weet iemand hoe ik dat het beste kan doen
Verwijderd
CM7 is al goed genoeg om 24/7 te gebruiken vind ik hoor.thommy86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:39:
Nee.. Miui doet het niet voor mij.. ik vind het heel leuk dat het een compleet andere software is.. maar batterij duur is nog veels te kort.. en dat vind ik toch wel een belangrijk punt.. vanmorgen 8uur van de lader en nu al op 32%..
iemand nog een leuke tip qua rommetjes..! zit stiekum een beetje te wachten op een goeie cm7 update..!
Verwijderd
Ultimate 8.2 loopt heerlijk hierzo, standaard ook een best leuk thema.thommy86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:39:
Nee.. Miui doet het niet voor mij.. ik vind het heel leuk dat het een compleet andere software is.. maar batterij duur is nog veels te kort.. en dat vind ik toch wel een belangrijk punt.. vanmorgen 8uur van de lader en nu al op 32%..
iemand nog een leuke tip qua rommetjes..! zit stiekum een beetje te wachten op een goeie cm7 update..!
Ik moet mijn telefoon ook veel gebruiken om te bellenthommy86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:54:
[...]
Niet elke dag hoor..een ervaring doe ik niet op in een dag.. maar net als gister.. ik zat op GB en voor Miui moet je toch terug naar froyo.. ja dan ben je wel van alles aan het flashen..!
Ja maar de ontwikkelingen blijven door gaan.. ik ben nu nog aan t werk.. dus dan wil ik ook nog wel eens even snel flashen.. maar over het algemeen gebruik ik hier toch de avond voor.. JS8 kon ik niet aan wennen.. ik zelf ben ook niet van de lagfix.. JS5 loopt zo soepel zonder lagfix.. dan ga ik niet JS8 "met" lagfix draaien..Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:48:
[...]
Ik moet mijn telefoon ook veel gebruiken om te bellen. Dus als ik hem flash, doe ik dit in de vroege ochtend of laat in de avond. draai nu met alle tevredenheid JS8. Met lagfix aan. en dit draait super. kan de telefoon 2 dagen goed gebruiken. 2.3.3 lijkt me ook wel wat, maar heb het idee dat als ik die nu flash. over een week weer kan flashen omdat dan weer een nieuwere versie uitkomt van 2.3.3
misschien is je telefoon zelf wel verkouden..!Lexus! schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:10:
Ik krijg van veel mensen tijdens het bellen te horen of ik verkouden ben, of dat ik slecht te verstaan ben. Als ik overschakel naar handsfree is het probleem opgelost, hetzelfde met het aansluiten van een headset, dan klink ik ook weer "normaal" (jaja, kop maar in, voor zover je normaal kan klinken..)
Kan dit te maken hebben met de keuze van het modem of software o.i.d.?
[ Voor 14% gewijzigd door thommy86 op 30-03-2011 17:19 . Reden: Even Serieus ]
[ Voor 18% gewijzigd door Lexus! op 30-03-2011 17:22 ]
Ik draaide JS5 ook met tevredenheid. maar ik vond hem niet soepel genoeg draaien. Geen enkele versie vond ik dat, ik gebruikte nooit lagfixes, maar nu toch maar is aangezet. wil niet meer terug!thommy86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:56:
[...]
Ja maar de ontwikkelingen blijven door gaan.. ik ben nu nog aan t werk.. dus dan wil ik ook nog wel eens even snel flashen.. maar over het algemeen gebruik ik hier toch de avond voor.. JS8 kon ik niet aan wennen.. ik zelf ben ook niet van de lagfix.. JS5 loopt zo soepel zonder lagfix.. dan ga ik niet JS8 "met" lagfix draaien..
Ken je nagaan hoe JVK draait met lagfix ext4 aan...Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:38:
[...]
Ik draaide JS5 ook met tevredenheid. maar ik vond hem niet soepel genoeg draaien. Geen enkele versie vond ik dat, ik gebruikte nooit lagfixes, maar nu toch maar is aangezet. wil niet meer terug!
[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 30-03-2011 17:46 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Dan ga ik toch maar is een keer JVK proberen, maar heb nu niet het gevoel dat het beter kan dan JS8 met lagfixsilitek schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:44:
[...]
Ken je nagaan hoe JVK draait met lagfix ext4 aan...![]()
"No way" terug naar Froyo als je Gingerbread (of Cw7) gewent ben.....
Edit: heel fijn keyboard in de market. Better Keyboard8 (check this out)
Verwijderd
SwiftKey is prima, man.. die kon ik nog niet.Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:56:
[...]
Dan ga ik toch maar is een keer JVK proberen, maar heb nu niet het gevoel dat het beter kan dan JS8 met lagfix.
Betterkeyboard goed? ik gebruik al tijden swiftkey..vind ik briljant !
[ Voor 49% gewijzigd door Jay-v op 30-03-2011 20:13 ]
De enige app?? ($2 nog wel).Jay-v schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:09:
Inderdaad ik gebruik ook Swiftkey, enige app die ik gekocht heb in de Market... Werkt echt veeel beter!
Ik zit nu op CM7 maar ga dalijk JVK eens flashen. Wat is de snelste manier?
Eerst terug naar Froyo via odin met repartion aan?
Tis niet dat ik het geld er niet aan kwijt wil, maar er is gewoon geen andere betaalde App die ik echt gebruik.Maarten21 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:18:
[...]
De enige app?? ($2 nog wel).
Ik snap niet zo goed waarom er een taboe heerst op het betalen voor goede apps.
Ik merk het ook bij mezelf hoor, dat ik er soms zo moeilijk over doe om $1 of $5 te betalen voor een goede app of game.
Ik vraag me af wat de gemiddelde hoeveelheid is die men spendeert aan apps.
[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 30-03-2011 20:23 ]
Google Checkout! Het beste betaalsysteem ever! Ik doe al m'n online aankopen via Google Shopping (een wannabe-pricewatchDacuuu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:30:
Ik zou niet weten hoe ik betalen via de market.. heb er ook vrijwel geen. Bijna alle apps zijn gratis. En heb SwiftKey als losse. Apk geïnstalleerd..
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Ik heb er aan gedacht om swiftkey te kopen..omdat het zo fijn werkt. maar ik ga niet speciaal een soort van creditcard aanmaken daarvoor.Maarten21 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 03:39:
[...]
Google Checkout! Het beste betaalsysteem ever! Ik doe al m'n online aankopen via Google Shopping (een wannabe-pricewatch), en filter op shops die Google Checkout hebben.
Moet wel zeggen dat ik in de VS zit, en dit dus duizenden malen handiger is dan het elke keer invullen van je creditcardgegevens + creditcard adres + afleveradres.
Alleen je Google Account wachtwoord intypen en klaar, verder helemaal NIKS!
Weet niet hoe het zit met het gingerbread bord, maar swiftkey voorspelt ook het woord, na het woord.Orcie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:58:
Is dat swiftkey niet gewoon een soort veredeld gingerbread keyboard. Dat doet ook woord voorspellen...
Heb het even snel geïnstalleerd. Dit is wel een heel snel toetsenbord...Dacuuu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:04:
[...]
Weet niet hoe het zit met het gingerbread bord, maar swiftkey voorspelt ook het woord, na het woord.
Dus bij jou wint de "look" boven snelheid en stabiliteit?...en zo lelijk is basic theme toch nietCartman! schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:40:
Jammer dat de meeste themes nog niet omgebouwd zijn naar JVK, das even de reden dat ik nog ff bij Froyo blijf hangen.
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 31-03-2011 13:42 . Reden: toevoeging ]
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
SGS kernel flasher gebruiken (indien root anders eerst CF-root flashen via odin..root =nodig) en Quick reboot applicatie.mat2005 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:54:
Hey,
ik heb de jvk stock gefalsht. Nu zou ik er graag doc's versie op willen zetten. Daar heb ik cwm voor nodig. Het enige is als ik via odin een andere kernel flash er niets veranderd. Ik heb repartition uit staan en ook geen .pit file geselecteerd. Ik flash de kernel (.tar) via pda. Iemand suggesties?
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 31-03-2011 18:15 . Reden: toevoeging ]
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Verwijderd
Offtopic:dutchdragon81 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:27:
Ikzelf heb een prepaid creditcard aangemaakt op mywirecard.com en deze daarna gekoppeld via Google checkout. Werkt perfect!
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
[ Voor 34% gewijzigd door Taigu op 31-03-2011 20:01 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
ik ga het proberen:) hoe kan ik vanaf jvk dit flashen?Taigu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:59:
update-cm-7-03312011-NIGHTLY-GalaxyS-signed.zip is uit via http://sourceforge.net/projects/teamhacksung/files/galaxys/. Bijbehorende CM7_GT-I9000_kernel_kang_20110330_04_update.zip is te vinden op http://kang.project-voodoo.org/f/CM7/GT-I9000/.
Dit zijn updates. Je moet eerst Cw7 hebben voor deze.hikhakhok schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:07:
[...]
ik ga het proberen:) hoe kan ik vanaf jvk dit flashen?
[ Voor 57% gewijzigd door Taigu op 31-03-2011 20:15 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Als ik de changelog van deze updates lees....zou het haast geen update mogen hetenTaigu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:35:
FF camera is nog steeds 90 gradeen geroteerd, 3G switch lijkt bij mij te werken en de rest gebruik ik niet...
Verwijderd
Klopt, op xda staat wel iets over koptelefoon knoppen die beter lijken te werken. De kang kernel is trouwens van 1 dag eerder dan de laatste CM, ik verwacht nog wel een update van de kernel. Op de CM site staan ook losse radio images waaronder JVK. Lijkt goed te werken.silitek schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:45:
[...]
Als ik de changelog van deze updates lees....zou het haast geen update mogen heten![]()
Verwijderd
Ondertussen bezig met een reboot en dan van voor af aan weer opnieuw beginnen...Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:48:
Pff, na een tijdje is het me gelukt om Kies op de laptop draaiend te krijgen... op de desktop ging dit mis en dat lag niet aan mijn onkunde
Nu heb ik mijn SGS geupdate en het toestel ging automatisch opnieuw starten, kort hierna zag ik een soort van installatie en daarna de bekende S in beeld. Hierna hoor ik ongeveer al een half uur het toestel af en toe trillen en de twee 'tip-toetsen' onderaan zijn opeglicht... verder niks...
Weet iemand wat ik nu moet doen?
(rot toestel zeg)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 21:10 ]
Verwijderd
Volgens mij werkt de 2g/3g toggle inmiddels. De FF-camera werkt, maar het beeld is 90 graden gedraaid. De kompas is uitgezet, omdat deze foutieve info weergaf. Het kompas werkt wel op gps niveau. Dus als je maar in beweging bent, weet het toestel in welke richting je loopt en waar het noorden is. Layer/Spektrek e.d. werken dus niet, omdat deze de magnische kompas vereisen.hikhakhok schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:18:
* FF-Camera
* Polling problem on RIL (works after lock and unlock)
* 2G/3G toggle (works if no data connection is active)
* Compass (works not at 100%)
* USB sharing of external SD-Card
* commands: reboot recovery, reboot download (maybe not possible to implement)
* FM-Radio
* TV-Out
zijn deze problemen er nog steeds?
Toestel is niks hopeloosVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:06:
[...]
Ondertussen bezig met een reboot en dan van voor af aan weer opnieuw beginnen...
EDIT: ...hopeloos toestel, hij blijft maar op zwart, trilt om de paar minuten en de 'tip-toetsen' blijven ook opgelicht.
Verwijderd
Bedankt voor de reactie maar een download mode zie ik niet, ik zie:silitek schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:20:
[...]
Toestel is niks hopeloosMaar de gebruikers ervan. In download mode en opnieuw flashen in Odin.
ga ik het toch een keer proberen:) op mijn spica draaide ik ook altijd cm, en dat was inderdaad erg fijn, en op men sgs zal dat alleen maar beter zijn:DVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:17:
[...]
Volgens mij werkt de 2g/3g toggle inmiddels. De FF-camera werkt, maar het beeld is 90 graden gedraaid. De kompas is uitgezet, omdat deze foutieve info weergaf. Het kompas werkt wel op gps niveau. Dus als je maar in beweging bent, weet het toestel in welke richting je loopt en waar het noorden is. Layer/Spektrek e.d. werken dus niet, omdat deze de magnische kompas vereisen.
RIL polling heb je alleen 'last' van als je de telefoon opnieuw opstart of uit de vliegtuig modus komt (je moet dan even het scherm locken en unlocken.
De rest werkt idd nog niet...Maar als je eenmaal geflashed hebt, wil je nie tmeer terug.
Verwijderd
Je hebt 3e recovery. Je moet 2e recovery hebben om custom roms e.d. te flashen...Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:
[...]
Bedankt voor de reactie maar een download mode zie ik niet, ik zie:
reboot system now
apply sdcard:update.zip
wipe data/factory reset
wipe cache partition
format internal sd-card
...en flashen in Odin zegt me niks (iets te technisch voor deze leek).
Pagina 1 staat een handleiding voor je....succesVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:
[...]
Bedankt voor de reactie maar een download mode zie ik niet, ik zie:
reboot system now
apply sdcard:update.zip
wipe data/factory reset
wipe cache partition
format internal sd-card
Begin er dan ook niet aan.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:
[...]
Verwijderd
Ja, en in jou geval afblijven verderVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:36:
T53N, ook bedankt voor de reactie, ondertussen heb ik verder geprutst (link als leek) maar het lijkt er op dat er toch wat is veranderd en hij werkt weer. Bij instellingen waren de symbolen van "draadloos en netwerken", "oproepinstellingen", etc. eerst zwart/wit en nu gekleurd.
Verder zie ik nu Android-versie: 2.2.1
Smalbandversie: I9000XXJPY (geen idee wat dit is)
Kernel-versie: 2.6.32.9 (root@DELL105 #1)
Build-nummer: FROYO.XWJS5
Uhm... is dit goed?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Je moet even zelf je APN toevoegen op je SGS.pvdlaan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:29:
Ik heb gisteravond mijn SGS geupdate naar 2.3.3 via Odin.
Het vreemde is dat mijn data verbinding het niet doet ...
Weet iemand of dit een bekend probleem is met firmware: GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK
of dat het een vodafone probleem is op dit moment![]()
En of het eventueel op te lossen is ... ?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
Top, thanks dat is hetFanatix schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:38:
[...]
Je moet even zelf je APN toevoegen op je SGS.
Instellingen - Draadloos en Netwerk - Mobiele Netwerken - namen toegangspunten.
Bij verdween m'n APN echter na een nacht slapen, ik kwam op kantoor en weg was m'n data verbinding.
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Ik ga zo Darky 10 rc3 proberen, maar ik denk dat het best stabiel is. JVK is van zichzelf al wel redelijk stabiel, en dan fixt Darky ook nog wat spul en dan zou het vrij goed moeten werken.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:50:
Er is een nieuewe darky rom uit 10.0 extreme edition rc3. Weten jullie of deze wel stabiel genoeg is?
Verwijderd
Je hoeft geen PIT. 512 en re-partition te gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:23:
ik ga darky's rom 10.0 rc3 proberen. Ik zit nu nog op darky's rom 8.0. Klopt het dat ik het volgende moet doen om 10.0 te krijgen?:
-lagfix uitschakelen.
-backup.
-met odin flashen 2.3.3 I9000XXJVK, met de bestanden CSC, PDA en PHONE met de PIT. 512 en re-partition UIT?
-darky 10.0 recovery installeren, of moet ik weer eerst recovery 2 installeren?
Dank voor de tip pietaz! Na lang zoeken eindelijk een firmware gevonden op samfirmwares, die ook door Kies wordt herkend en deze met Odin in het toestel geflashed. Daarna via Kies de boel naar de laatste update gezet en alles is weer standaard.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:13:
[...]
Samfirmwares en odin. Oh ja, en het belangrijkste, lezen:), met name de TS.
Samsung Flip 7
Batterij er uit halen?!dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:32:
F een vraag, ik zat in de download modus maar wilde eruit nu zie ik alleen het symbol tel driehoek en pc...wat nu ?
Al gedaan maar werkt niet
Samsung Flip 7
Bedoel je dat je weer opnieuw in Download mode komt als je opstart, nadat je opstart?
De download mode kom ik wel, maar ik was vergeten debugging aan te vinken dus wilde ik eruit, toen kreeg ik dus dat symbooltje met telefoon..driehoek..pc......en daar kom ik dus niet meer uitmartijn00 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:35:
[...]
Bedoel je dat je weer opnieuw in Download mode komt als je opstart, nadat je opstart?
[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 01-04-2011 09:37 ]
Samsung Flip 7
[ Voor 31% gewijzigd door dave1972 op 01-04-2011 09:46 ]
Samsung Flip 7
In principe als je de kernel erop heb gezet moet je in rec komen...met de zelfde combomartijn00 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:46:
Ik heb nu stap 1 en 2 uitgevoerd van de uitleg van Darky, maar nu kom ik niet meer in recovery... Downloadmodus doet het nog wel. Is de toetsencombi verandert ofzo in JVK?
Samsung Flip 7
If you flash the firmware without bootloaders when your device have been running only Froyo and have not flashed the Gingerbread beta XWJV1 before, then your device is still using the old bootloaders and you will notice the followings:martijn00 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:46:
Ik heb nu stap 1 en 2 uitgevoerd van de uitleg van Darky, maar nu kom ik niet meer in recovery... Downloadmodus doet het nog wel. Is de toetsencombi verandert ofzo in JVK?
[ Voor 137% gewijzigd door dave1972 op 01-04-2011 10:34 ]
Samsung Flip 7
Welke settings gebruik je met ZDbox?silitek schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:38:
Snap nog steeds niet waarom Pay-Pal nog niet gelanceerd is voor betaal app's.
Dat is gewoon het veiligste en makkelijkste manier van betaling..werk er graag mee.
Nog een tip: ZDbox app uit de market is een vondst. Goed geconfigureerd doe ik nu dik 3dagen met m'n SG.
JVK en Supercurio doen de rest
To be, or not to be...
Ik heb gewoon nog 10 keer geprobeert in recovery te komen, en opeens lukte het. Ik had had al talloze malen eerder gedaan, en daarom snapte ik niet waarom het nu niet ging.iefie schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:00:
[...]
If you flash the firmware without bootloaders when your device have been running only Froyo and have not flashed the Gingerbread beta XWJV1 before, then your device is still using the old bootloaders and you will notice the followings:
* Graphics corruption during boot.
* The device will not be able to enter Recovery Mode.
hier ff lezen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1011701
je hebt de verkeerde erop gezet, je moet degene hebben met bootloaders.
die kun je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1011901
graag gedaan!
Zdbox app verwijderd zit toch een kleine battery drain in...
[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 01-04-2011 11:30 . Reden: toevoeging ]
heb ook die kernelflasher gedownload nadat ik alles had geinstalleerd volgens darkys zn tut....maarrrr nu zegt die kernelflasher dat ik nu geen root meer heb hoe los ik dat op dan?......bedoel je met de root flashen de CFroot JP6-v1.2 busybox-1.17.1 ???..................was em dus niet heb em al gevonden op http://forum.xda-develope...hp?p=12021150&postcount=5 tijdens instal van de darky rom toch weer deze melding..........n E:cant symlink/system/bin/catsilitek schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:00:
[...]
Zdbox app verwijderd zit toch een kleine battery drain in...
Draai nu Darky's 10.0 RC beta3 2.3.3 erg lekker weer
How to:
SGS kernel flasher gebruiken (indien root anders eerst CF-root flashen via odin..root =nodig) en Quick reboot applicatie.
1) set kernel (speedmod tar/zip) en Darky's RC beta3 rom op je interne SD
2) In SGS kernel flasher (auto-reboot UITZETTEN) de kernel (speedmod) flashen.
3) App verlaten en Quick boot starten>kies recovery
4) In Cwm Darky's rom selecteren en klaar..
Edit Omdat ik al op JVK zat in Darkyrom configuratie No-wipe gekozen. En alle applicatie's + settings werken.
Edit2: Darky10kernel.tar niet vergeten te flashen en je GS gaat door de geluidsbarrière
[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 01-04-2011 13:08 ]
Samsung Flip 7
[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 01-04-2011 13:34 ]
Miss een link naar die kernel ?silitek schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:33:
^^ Je draait geen 2e recovery. Na root eerst speedmod Kernel dan darky's rom
En eerst alle lagfix uit..in Froyo
Samsung Flip 7
Ik heb vandaag nog helemaal geen grappen uitgehaald.. en dat jeukt een beetje.. vorig jaar was ik nog wel zo opdreef..!!
uh ja een aantal, maar welke ik dan moet hebben?....ze hebben het allemaal over froyo maar ik zit inmiddels op 2.3.3 en wil dus die rom darky 10 installeren? ik heb deze genomen ...CF-Root-XX_OXA_JVK v2.6-CWM3thommy86 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:42:
[...]
Ik heb vandaag nog helemaal geen grappen uitgehaald.. en dat jeukt een beetje.. vorig jaar was ik nog wel zo opdreef..!!![]()
maar neem aan dat je het gevonden hebt..!?!
[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 01-04-2011 14:49 ]
Samsung Flip 7
wat je eigenlijk doet is een andere recovery flashen om zo een unsigned zip the kunnen installeren.. wat je nu doet is..dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:45:
[...]
uh ja een aantal, maar welke ik dan moet hebben?....ze hebben het allemaal over froyo maar ik zit inmiddels op 2.3.3 en wil dus die rom darky 10 installeren?
hmmmzzz inlezen doe ik echt wel, alleen soms is er te veel info mede omdat die ontwikkeling erg snel gaat...alleen een simpele uitleg zoals thommy doet wonderen, zouden er soms meer moeten doen hierPino112 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:56:
@Dave: als je niet weet wat je moet doen/ wat je aan het doen bent, stop er meteen mee. Iets meer inlezen kan geen kwaad.
Samsung Flip 7
is wel een punt.. er kan een hoop mis gaan.. en als je je goed inleest is het allemaal niet zo lastig om te begrijpen.. maar aangezien je 2.3.3 draait.. lijkt het me dat je al vaker wat hebt geflasht..Pino112 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:56:
@Dave: als je niet weet wat je moet doen/ wat je aan het doen bent, stop er meteen mee. Iets meer inlezen kan geen kwaad.
uuuhmm... als je remove new config doet behoud je je lag fix als het goed is..dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:00:
[...]
hmmmzzz inlezen doe ik echt wel, alleen soms is er te veel info mede omdat die ontwikkeling erg snel gaat...alleen een simpele uitleg zoals thommy doet wonderen, zouden er soms meer moeten doen hierwe zijn allemaal ergens begonnen toch? en dacht dat we hier waren om elkaar te helpen...maar ja wie ben ik .....een beginneling
.....@ thommy......filesystem config detected...convert?
[ Voor 11% gewijzigd door thommy86 op 01-04-2011 15:12 ]
Wederom thanks....tis geluktthommy86 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:08:
[...]
uuuhmm... als je remove new config doet behoud je je lag fix als het goed is..
wat er nu gebeurt is dat je nieuwe config standaard op rfs staat.. en jij alles waarsschijk nog op ext4 had staan..
we zijn hier inderdaad om elkaar te helpen..! iedereen is ergens begonnen..! soms heb je net even die bevestiging nodig..!
Samsung Flip 7
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
zover ik weet wel.. draai nog steeds de batterij vretende Miui.. maar daar kon ik ook gewoon alles terug zetten..imdos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:13:
Is TB al in staat om backups terug te zetten in 2.3.3? Ik kan het niet vinden in de changelog namelijk
Samsung Flip 7
Verwijderd
10.0 rc3?dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:40:
En die nieuwe darky werkt trouwens top....vooralsnog nergens problemen mee :-)
Ga je ook geen problemen mee krijgen is gebaseerd op JVK.dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:40:
En die nieuwe darky werkt trouwens top....vooralsnog nergens problemen mee :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Alieunited op 01-04-2011 16:20 ]
Samsung Flip 7
1 pagina terug staat mijn beknopte simpele uitleg...Alles flashen vanuit 2 apps op je SGS. "SGS kernel flasher"en "Quick Boot". Enige wat je moet bezitten is Root.Patrick1990 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:56:
Beste mede-tweakers,
Ik ben een afgetrapte noob als het aankomt op telefoons en dan in het bijzonder het updaten naar een nieuwere Android versie. Ik heb al een uur of 2 op het internet gezocht en ben een eind gekomen maar loop nu toch echt vast, dus ga bij deze proberen mijn probleem neer te leggen.
Ik zag dat het al eerder was gemeld maar dat een echte oplossing anders dan even opnieuw inpluggen en andere versie (van odin) gebruiken er niet werd gegeven:
Ik heb de nieuwste android 2.3.3 gedownload en die wil ik op mijn SGS zetten, ik heb nog 2.1 dus was hoog tijd om nu toch eens te updaten. Ik heb instructies gevolgd ( http://www.dkszone.net/ro...ngerbread-i9000-xxjvk-rom ) maar hoe makkelijk het ook lijkt, ik loop vast en krijg de melding dat hij blijft hangen bij 'Setup Connection'. Ik krijg dus niet zo'n groen balkje.
Kan iemand mij verder helpen? Voel me redelijk hopeloos namelijk...
in afwachting ^^ Mvg
Geen last van blurry icoontjes...welke kernel draai je?dave1972 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:13:
@ silitek...jij hebt ook die nieuwe rom van darky toch?....jij ook last dat als je die lancher gebruikt die scrolt, dat daar de icoontjes niet helemaal zuiver zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 01-04-2011 17:17 ]
Samsung Flip 7
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq