• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Geen matches
yassiro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:24:
[...]

Dank je wel voor je reactie! Wil je zo vriendelijk zijn om naar de kopje radio te linken? Ik kan het niet even niet vinden. 8)7
Kies hier maar een modem uit... :+

Tubes....It's what make music music!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Geen matches
En je kan de app getRIL gebruiken om te kijken welke versie je moet hebben

TheS4ndm4n#1919

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53
Geen matches
Wat is precies het voordeel van de zelfde RIL en baseband te hebben?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• RocketKoen
Geen matches
HaTe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:16:
Wat is precies het voordeel van de zelfde RIL en baseband te hebben?
Dat pushmessages werken zoals het hoort. Als ze mismatchen werkt je telefoon nog wel, maar je batterij is veel sneller leeg

TheS4ndm4n#1919

• HaTe
Geen matches
Dat is niet waar. Ik kan kiezen uit de JVT (en JVU) RIL en dan wordt de JVT modem aanbevolen, terwijl ik het ZSJPG modem gebruik. Volgens mij deed ik toch echt langer met m'n batterij met ZSJPG dan met XXJVT.
En pushmessages werken ook prima.

Volgens mij maakt het niet uit.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

Geen matches
Klopt HaTe 8)

Heb ze bijna allemaal, die ik hier geupload heb, getest en alles doet gewoon.
Bij sommige krijg ik geen goede connectie etc maar dat is logisch.

Heb weer een JB benchmark op XDA gepleurd btw

Nu ff snel stemmen. Toedels

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:03
Geen matches
Even een snel vraagje: Ik vind het nogal moeilijk te vinden wanneer je al je spullen kwijt bent en wanneer niet! In principe staat bij de upgrade-tekst dat ik niets hoef te wipen en alleen die googleapps even opnieuw hoef te installeren.

Maar ben ik dan alsnog alles kwijt of is dat geschieden op het systeem?

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:43
Geen matches
RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:12:
[...]

En je kan de app getRIL gebruiken om te kijken welke versie je moet hebben
Ik heb RIL gedownload en ik zie het volgende staan:

RIL: I9000XXJVT
Baseband: I9000XXJVT

Ik draai nu CM10 de nightly van gisteren. Heb ook XXJVU en ZSJP en een nexus radio geprobeerd, maar helaas geen verbinding. Ik krijg de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de gekozen netwerk (KPN). De simkaart werkt naar behoren in andere telefoon.

Verwijderd

Geen matches
JVT is de stock modem van CM7/CM9/CM10. Maar je HOEFT t niet te gebruiken.
ZSJPG en KF1 bieden hier (Vodafone) ook een goede connectie. Probeer er dus
gewoon een paar uit ;).

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Geen matches
yassiro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:10:
[...]

Ja, als ik *#1234# invoer, dan krijg ik een IMEI |:(
Krijg je wel het IMEI nummer dat overeen komt met het nummer onder je batterij ??
Of krijg je een IMEI met veel 000 bv. 004999010640000

Als dat het geval is moet je je EFS backup terugzetten.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Geen matches
Heb nu ook cm10 nightly erop staan, maar ook net als bij cm9 heb ik wifi problemen, verbinding valt gewoon weg steeds....heel irritant!!!
iemand dit ook of de oplossing hiervoor?

• RocketKoen
Geen matches
iefie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:07:
Heb nu ook cm10 nightly erop staan, maar ook net als bij cm9 heb ik wifi problemen, verbinding valt gewoon weg steeds....heel irritant!!!
iemand dit ook of de oplossing hiervoor?
zie hier boven. ander modem proberen

TheS4ndm4n#1919

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
En vergeet niet bij Wifi settings de optie ''vermijd slechte verbindingen'' uit te zetten. Anders wilt hij nog wel es wifi er uit gooien;)

• yassiro
  • Laatst online: 21:43
Geen matches
Embryo1 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:05:
[...]

Krijg je wel het IMEI nummer dat overeen komt met het nummer onder je batterij ??
Of krijg je een IMEI met veel 000 bv. 004999010640000

Als dat het geval is moet je je EFS backup terugzetten.
Ik heb geen EFS backup gemaakt. Kan ik via Odin gelijk een stock rom flashen?

Verwijderd

Geen matches
RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:27:
[...]

zie hier boven. ander modem proberen
WiFi heeft niks met de modem te maken :).
yassiro schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:13:
[...]

Moet gewoon kunnen dacht ik zo. Kant- en klaar pakketje:
http://cyanogenmod.nl/fil...laxy%20S/CM10/Stock%20ROM

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 11:18 ]

• subcultural
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-08 20:49
Geen matches
Bedankt voor de link naar het pakketje. Ik ben vorige nacht verschillende settings kwijt op Slim Bean 2.1. Deze ochtend opgestaan en al mijn customization was weg. Lockscreen is er niet meer, USB connectie laadt enkel nog maar op, home knop werkt enkel nog om uit sleep modus te gaan, ... Kortom, gewoonweg bizar. Heb even een reflash gedaan maar dat heeft niets opgelost. Ook de settings aanpassen doet echt niets aan de home knop, usb connectie, lock screeen of wat dan ook. Het lijkt wel of bepaalde modules gewoon verdwenen zijn, waardoor de software de hardware matige input niet meer verwerkt zoals bijvoorbeeld een micro-usb kabeltje aansluiten.
Dus ik zal deze avond via Odin Gingerbread flashen en vervolgens mijn weg omhoog flashen naar Slim Bean 2.3.

• Embryo1
Matched: firmware
yassiro schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:13:
[...]

http://www.androidworld.n...-beginnelingen-noobs.html

Bij stap 4 vind je de JVU zip. Gebruik deze als stock om via Odin te flashen. Met deze firmware zijn de beste resultaten bereikt om je IMEI mogelijk terug te krijgen.
Als het je lukt, kun je genoeg items op het internet vinden hoe je je EFS map moet opslaan. Daarna kun je naar hartelust weer flashen.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Geen matches
Ik gebruik altijd Total Commander om efs etc. te bewerken. Werkt altijd perfekt.
Even USB storage enablen en TC leest en schrijft van en naar m'n SGS.

Verwijderd

Geen matches
subcultural schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:46:

Dus ik zal deze avond via Odin Gingerbread flashen en vervolgens mijn weg omhoog flashen naar Slim Bean 2.3.
Volg mijn post hier even:
http://forum.xda-develope...p=31496826&postcount=2480

Alleen zit dat CFROOT dus in dat JW4 pakketje, dus alles uit het pakketje flashen ;).

• subcultural
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:08:
[...]

Volg mijn post hier even:
http://forum.xda-develope...p=31496826&postcount=2480

Alleen zit dat CFROOT dus in dat JW4 pakketje, dus alles uit het pakketje flashen ;).
Mmmm, heb je instructies gevolgd, maar dan met de laatste nieuwe cm10 nightly. Na het flashen van Slim Bean FC'ed de klok na het booten. Reflash werkte niet.
Full wipe en reflash van slim bean fixed it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mooi zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Geen matches
Vandaag wilde ik upgraden van cm9.0 naar 9.1 eerst nandroid backup gemaakt en toen geupdate, alleen nu kwam hij niet verder dan de bootanimation. Toen heb ik de nandroid maar weer teruggezet en hier komt hij nu opeens ook niet meer verder dan de bootanimation.
Ook heb ik geprobeerd om eerst een kernel cleaning script te draaien en daarna te upgraden maar dit werkte ook niet.

Wie weet hoe ik mijn oude nandroid weer goed kan laden en upgraden naar cm9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Full format gedaan van alles? Het bestandsysteem is vermoedelijk weer anders.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Geen matches
ja dat geloof ik wel maar ik zal zodirect het nog eens proberen

edit nee nog steeds niet :( alles geformat en nandroid teruggezet en zit nu in een bootloop

[ Voor 42% gewijzigd door Jaspergk op 14-09-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
CM 9.1? :?

En je nandroid moet je 2x restoren + fix permissions doen

Edit: zie al, wist niet dat de stables 9.1 als nummer hebben

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Geen matches
pfff zelfs cm7.2 stable lukt niet meer ik krijg alleen via odin nog stock rom er op
blijkbaar kan ik de telefoon afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Geef maar aan mij dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Stuur maar naar mij! Ratje heeft al genoeg toestellen! Mijn kans op een 16GB SGS is ook al verkeken :/ :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Jaspergk schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:25:
pfff zelfs cm7.2 stable lukt niet meer ik krijg alleen via odin nog stock rom er op
blijkbaar kan ik de telefoon afschrijven
Het koste hier ook 3 pogingen om cm10 te booten.
Als hij in de bootloop blijft zitten, gewoon weer in recovery starten en nog een keertje flashen. Tot hij wel boot.

TheS4ndm4n#1919

• Jaspergk
Geen matches
RocketKoen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:53:
[...]

Het koste hier ook 3 pogingen om cm10 te booten.
Als hij in de bootloop blijft zitten, gewoon weer in recovery starten en nog een keertje flashen. Tot hij wel boot.
Ja alleen is het probleem dat als hij in bootloop komt kan ik ook niet meer in recovery komen omdat die dan ook in bootloop komt... Dan gebruik ik altijd odin om eerst weer stock froyo te flashen en dan een kernel met cwm, daarna flash ik cm7.2 en probeer ik de nandroid te restoren.
Nu zit ik weer op stock 2.3.6 omdat cm7.2 flashen zelfs niet meer lukte

Edit:
Na heel de internal sd kaart te geformateert hebben en sim kaart sd kaart er uit te laten heb ik nu eindelijk cm9.1 er op staan jammergenoeg wil cwm de nandroid niet restoren dus ben ik wel al mijn data kwijt :(

[ Voor 14% gewijzigd door Jaspergk op 15-09-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Geen matches
cm 9.1 is toch hetzelfde als de laatste nightly die nieuwer is?
Laatste nighly is toch ook 9.1 alleen nog wat verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Klopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Geen matches
Net CM 9.1 geïnstalleerd. Werkt lekker.
Wil nu connecten met WiFi op mijn werk, kan netwerk vinden en verbinden maar dan toch kan ik niet op internet of whatsapp versturen etc. Op CM7 werkte het wel.
Na ja, we gaan eens even verder kloten.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Geen matches
nickvanozzie, mis jij misschien je APN instellingen?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Geen matches
Arethusa schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:34:
nickvanozzie, mis jij misschien je APN instellingen?
wifi heeft toch niets met apn instellingen te maken?

ik heb dat ook met wifi, zet wifi aan, dan bluetooth aan, wifi uit, bluetooth uit en wifi weer aan, dan werkt het (vaak) wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Geen matches
Nee klopt, maar vanmorgen dacht ik dat het te maken had met het feit dat hij ook niet kan internetten en whatssappen (waarbij je een telefoon provider nog hebt). Maar de vork zit achteraf gezien anders in de steel.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Matched: galaxy, rooten
Hallo,

Ik heb wou mijn galaxy s flashen en daarvoor moest ik eerst het device rooten. Maar na hiervoor de tutorial gevolgd te hebben op http://www.androidauthori...ndroid-2-3-6-xxjvu-48441/ belande de SGS eerst continu in reboot maar kon ik nog wel in download en recovery mode komen. Na nog een root poging met het zelfde resultaat, kreeg ik hem even later ook niet meer in download mode of recovery mode en toont de sgs een afbeelding: "telefoon"--!--"computer". Odin herkent ook geen apparaat meer en met de lader er in krijg ik de dezelfde afbeelding voor geschoteld en niet de oplaadt batterij die anders getoond wordt als die uitstaat (onduidelijk is voor mij of die nog wel oplaadt).

Ik vrees nu dat ik hem de gebrickt heb maar weet dit niet zeker ook omdat ik op xda lees dat het praktisch onmogelijk zou zijn om een sgs te bricken.

Het zou zonde zijn als ik dit device niet meer zou kunnen gebruiken ook al ben ik wel op termijn opzoek naar iets anders wil ik hem toch nog kunnen gebruiken als backup of om mee te spelen of what ever..

Graag zou ik hulp krijgen om me sgs weer op de rails te krijgen maar wie kan mij helpen please???

[ Voor 12% gewijzigd door Gallant op 18-09-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:30

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Geen matches
Het symbool wat je hebt betekent dat de bootloader corrupt is en dat alles opnieuw geflasht moet worden. Waarschijnlijk is er iets mis met de SBL (secundairy bootloader), het stukje van de ROM dat voor de download-mode zorgt.

Download modus zou nog gewoon moeten werken. Ik heb zelf in het verleden al heel wat keren een flash verknalt (ODIN/Heimdall die blijven hangen...) en op wat zweetdruppels na lukte het altijd om de SGS weer te flashen. Als het goed is, heb je gewoon een dataverbinding als het huidige symbool op het scherm hebt.

Pak sowieso een standaard ROM om de telefoon weer tot leven te wekken, voor je weer aan de slag gaat met een custom rom.

Ik ben een tijdje aan het spelen geweest met ICS (met de Cyanogen9 rom), maar ik ben er weer mee gestopt. Ik liep eigenlijk doorlopend tegen hetzelfde probleem aan, vreemd genoeg iets wat een vriend van mij met zijn SGS niet heeft.
In eerste instantie werkt de telefoon goed, maar al snel (na een paar dagen) begint de telefoon te zeuren dat het interne geheugen vol zit, ook al is 1,5GB van de 6 nog vrij... Vervolgens krijg ik problemen met SMSjes ontvangen. De telefoon begint te klagen dat m'n sms-box vol zit, zelfs als hij helemaal leeg is. Smsjes ontvangen is vanaf dat moment ook onmogelijk...
Uiteindelijk gaat er van alles fout, de telefoon begint vast te lopen, spontaan te rebooten, apps geven willekeurige fouten en uiteindelijk kapt de telefoon er helemaal mee.

Wie kent deze problemen?

Ik heb een vermoeden dat het aan de hardware-versie van mijn telefoon ligt. Ik heb een 8GB-versie, die vriend van mij heeft een 16GB versie (de verbeterde versie).

Op een ander front, met ICS laadde de accu netjes op, en was hij 's ochtends na een nacht laden ook daadwerkelijk vol. Nu staat er weer een stock ROM op (versie 2.3.6, JW4, vanwege het bovenstaande probleem), en nu gebeurd het met enige regelmaat dat m'n accu vol aangeeft, tot ik hem afkoppel en de accu direct dropt tot onder de 50% (1 keer zelfs tot onder de 25%). Voor ik ICS op de telefoon had, had ik dat probleem ook al, ICS loste het dus op.
Wie heeft een idee wat hier de oorzaak van kan zijn, en hoe dit op te lossen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Geen matches
deepbass909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:34:
Het symbool wat je hebt betekent dat de bootloader corrupt is en dat alles opnieuw geflasht moet worden. Waarschijnlijk is er iets mis met de SBL (secundairy bootloader), het stukje van de ROM dat voor de download-mode zorgt.

Download modus zou nog gewoon moeten werken. Ik heb zelf in het verleden al heel wat keren een flash verknalt (ODIN/Heimdall die blijven hangen...) en op wat zweetdruppels na lukte het altijd om de SGS weer te flashen. Als het goed is, heb je gewoon een dataverbinding als het huidige symbool op het scherm hebt.
Hey thnx, de downloadmode gaat die toch wel in!
Op een ander front, met ICS laadde de accu netjes op, en was hij 's ochtends na een nacht laden ook daadwerkelijk vol. Nu staat er weer een stock ROM op (versie 2.3.6, JW4, vanwege het bovenstaande probleem), en nu gebeurd het met enige regelmaat dat m'n accu vol aangeeft, tot ik hem afkoppel en de accu direct dropt tot onder de 50% (1 keer zelfs tot onder de 25%). Voor ik ICS op de telefoon had, had ik dat probleem ook al, ICS loste het dus op.
Wie heeft een idee wat hier de oorzaak van kan zijn, en hoe dit op te lossen?
Dit komt volgens mij doordat hij tot 100% laadt en zolang je hem in de oplader houdt laadt die hem dan niet meer op ook al daalt je accu stand wel. Deze afname wordt ook niet getoond waardoor de accu nog helemaal vol lijkt dit is echter schijn. Zodra je hem van de lader haalt toont die de werkelijke percentage. Mede doordat het scherm oplicht als de accu vol zit, en het scherm dan niet snel weer uit gaat (zoals dat normaal gesproken gebeurt als je het scherm niet unlocked), slinkt de accu snel zonder dat dit zichtbaar is en weer wordt bij geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Gallant schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:58:
[...]

Hey thnx, de downloadmode gaat die toch wel in!
Geen dank, ik heb het al een paar keer gehad, en elke keer is het even schrikken. Maar zelfs als je het echt fout doet (halverwege het flashen de kabel eruit trekken :X ), is de telefoon nog te redden.
[...]

Dit komt volgens mij doordat hij tot 100% laadt en zolang je hem in de oplader houdt laadt die hem dan niet meer op ook al daalt je accu stand wel. Deze afname wordt ook niet getoond waardoor de accu nog helemaal vol lijkt dit is echter schijn. Zodra je hem van de lader haalt toont die de werkelijke percentage. Mede doordat het scherm oplicht als de accu vol zit, en het scherm dan niet snel weer uit gaat (zoals dat normaal gesproken gebeurt als je het scherm niet unlocked), slinkt de accu snel zonder dat dit zichtbaar is en weer wordt bij geladen.
Ik snap wat er fout gaat ;) Alleen als hij vol is, zou hij over moeten schakelen op druppelladen. Met ICS deed hij dat ook netjes, met die versies was de accu altijd minimaal 95% als hij een nacht aan de lader had gelegen. Maar nu ben ik weer terug op 2.3.6 (Gingerbread), en nu gaat het weer fout...
Blijkbaar zit er een verschil in de software rond de accu-monitoring, iets wat ik graag gefixed wil hebben... Na een nacht op de lader mag ik toch wel verwachten dat de accu vol is...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:15

jmk

Geen matches
...
Ik ben een tijdje aan het spelen geweest met ICS (met de Cyanogen9 rom), maar ik ben er weer mee gestopt. Ik liep eigenlijk doorlopend tegen hetzelfde probleem aan, vreemd genoeg iets wat een vriend van mij met zijn SGS niet heeft.
In eerste instantie werkt de telefoon goed, maar al snel (na een paar dagen) begint de telefoon te zeuren dat het interne geheugen vol zit, ook al is 1,5GB van de 6 nog vrij... Vervolgens krijg ik problemen met SMSjes ontvangen. De telefoon begint te klagen dat m'n sms-box vol zit, zelfs als hij helemaal leeg is. Smsjes ontvangen is vanaf dat moment ook onmogelijk...
Uiteindelijk gaat er van alles fout, de telefoon begint vast te lopen, spontaan te rebooten, apps geven willekeurige fouten en uiteindelijk kapt de telefoon er helemaal mee.

Wie kent deze problemen?
Ik heb ook de 8GB versie, nooit jouw problemen mee gemaakt. Enige wat ik heb ik soms heb is dat mijn telefoon non-responsief wordt eens in de paar weken. Even goed rebooten met batterij er uit helpt dan. Anders gaat hij nooit uit. Ik vind CM9 juist het meest stabiele wat ik heb gedraaid op mijn SGS. Misschien had jij net pech met jouw nightly versie?

Misschien moet je eens een full-wipe proberen? Helemaal schoon?
Heb jij misschien HEEL VEEL bestanden op je interne SD staan?

Yippie kayak, other buckets!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Geen matches
deepbass909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:56:
Ik snap wat er fout gaat ;) Alleen als hij vol is, zou hij over moeten schakelen op druppelladen. Met ICS deed hij dat ook netjes, met die versies was de accu altijd minimaal 95% als hij een nacht aan de lader had gelegen. Maar nu ben ik weer terug op 2.3.6 (Gingerbread), en nu gaat het weer fout...
Blijkbaar zit er een verschil in de software rond de accu-monitoring, iets wat ik graag gefixed wil hebben... Na een nacht op de lader mag ik toch wel verwachten dat de accu vol is...
Ik heb dat ook met 2.3.6. Ik denk dat het inderdaad door de software komt waar in 2.3.6. druppelladen niet (goed) werkt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• HaTe
Geen matches

Wie kent deze problemen?
Ik weet vrij zeker dat dit komt door een volle /datadata partitie. Zoek eens op xda naar Datafix voor CM9. Er is ook een app die ongeveer het zelfde doet die heet volgens mij ook Datafix

• deepbass909

deepbass909

jmk schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:27:
[...]

Ik heb ook de 8GB versie, nooit jouw problemen mee gemaakt. Enige wat ik heb ik soms heb is dat mijn telefoon non-responsief wordt eens in de paar weken. Even goed rebooten met batterij er uit helpt dan. Anders gaat hij nooit uit. Ik vind CM9 juist het meest stabiele wat ik heb gedraaid op mijn SGS. Misschien had jij net pech met jouw nightly versie?

Misschien moet je eens een full-wipe proberen? Helemaal schoon?
Heb jij misschien HEEL VEEL bestanden op je interne SD staan?
De laatste keer dat ik CM9 heb geprobeert, had ik een full-wipe, de telefoon was zo leeg als ik hem zelf kon krijgen.
Mijn interne SD kan redelijk vol staan, omdat ik Spotify gebruik en die sinds een recente update standaard naar de interne SD download, ipv m'n µSD-kaartje (waar ik de muziek eigenlijk op wil hebben). Maar vanwege de full wipe vlak ervoor, was het interne geheugen toen nog leeg.

Ik heb bovendien verschillende nighly's geprobeert, waaronder dezelfde versie die bij een vriend van mij perfect op zijn SGS werkt. Dat is ook het frustrerende eraan. Ik heb zijn telefoon ook geflasht en ik weet dus zeker dat ik alles verder goed doe.

Maar ik heb het idee dat ik één van de SGS-en heb waar een productie-fout in zit. Want ook mijn GPS is ver onder niveau. GPS-navigatie heeft het nooit goed gedaan op mijn telefoon, ongeacht de firmware-versie.
HaTe schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:27:
[...]

Ik weet vrij zeker dat dit komt door een volle /datadata partitie. Zoek eens op xda naar Datafix voor CM9. Er is ook een app die ongeveer het zelfde doet die heet volgens mij ook Datafix
Wellicht dat ik het eerdaags nog een keer ga proberen. Op zich werkt GB nu wel redelijk goed, hoewel minder soepel/snel dan ICS deed. Ik kan duidelijk merken dat de grafische versnelling binnen ICS een stuk beter is. Aan de andere kant, ik zit tegenwoordig weer regelmatig in het OV en luister dan radio. Via internet is eigenlijk geen optie, vanwege de datalimiet en wat plekken onderweg waar m'n signaal gewoon te zwak is, dus gebruik ik de FM-ontvanger van de telefoon. Maar die werkt niet onder ICS, tenminste niet onder CM9.

Dus als iemand een ICS weet die wel ondersteuning biedt voor de radio, hoor ik het graag.

• crispo
  • Laatst online: 16-09 10:40
Geen matches
Spirit FM Light / Unlocked werkt tegenwoordig wel prima op mijn SGS icm CM9.1. Misschien het proberen waard? Volgens mij waren er ook geen problemen meer met speakers die kapot zouden gaan.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52
Matched: firmware, rooten
Het is voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik met de telefoon bezig ben geweest om te updaten en te rooten, dus ik ben er helemaal uit. Hopelijk kunnen jullie mijn basic vraagjes beantwoorden:

Mijn telefoon is nu voorzien van 2.3.5 en geroot middels een CWM rom.

Ik wil graag de telefoon overdoen aan iemand anders en hem unrooten en voorzien van nieuwe officiële firmware. Is het dan voldoende om hem gewoon via KIES te updaten, of moet ik hem eerst zelf unrooten?
Als ik hem zelf moet unrooten, wat is dan een goede manier? (zit dat ingebakken in CWM misschien, zodat ik dat zonder odin ed kan oplossen? )

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gewoon via samsung-firmware.com de laatste officiele NL rom downloaden en die flashen, dan is ie weer helemaal stock.

• Raymond
Matched: rooten
OK, dus eerst apart unrooten is dan niet nodig? Dat gebeurt dan middels het opnieuw flashen?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nee gewoon volledig met odin de laaste originele firmware flashen en je bent helemaal klaar. Laatst nog gedaan omdat mijn vader mijn SGS leent nu. Was binnen 10 minuten gefixed.

• Raymond
Ik heb via sammobile.com de laatste kpn firmware binnengehaald (met kies-logo erbij), maar daar zit alleen maar een .tar bestand (PDA gedeelte is dat, volgens mij) in. De phone en CSC bestanden zitten er niet bij in. Is het voldoende om alleen dat .tar bestand via ODIN in de telefoon te zetten, of moet ik toch even achter een andere versie aan, waar ook de phone en csc bestanden bij zitten?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik zet ze vanavond wel eventjes online als je ze niet kan vinden :+

• Raymond
De vorige keren dat ik via sammobile de firmwares heb gedownload, zaten die bestanden er gewoon bij in. Ik snap niet waarom dat nu niet zo is :)

En ik moet nog een kwartier wachten voordat ik een andere set kan downloaden :+

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Raymond schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:35:
Ik heb via sammobile.com de laatste kpn firmware binnengehaald (met kies-logo erbij), maar daar zit alleen maar een .tar bestand (PDA gedeelte is dat, volgens mij) in. De phone en CSC bestanden zitten er niet bij in. Is het voldoende om alleen dat .tar bestand via ODIN in de telefoon te zetten, of moet ik toch even achter een andere versie aan, waar ook de phone en csc bestanden bij zitten?
Die zitten waarschijnlijk in het PDA-bestand. Alles-in-één d:)b

• Embryo1
Raymond schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:38:
De vorige keren dat ik via sammobile de firmwares heb gedownload, zaten die bestanden er gewoon bij in. Ik snap niet waarom dat nu niet zo is :)

En ik moet nog een kwartier wachten voordat ik een andere set kan downloaden :+
http://forum.xda-develope...t=1102881&highlight=ramad

Hier kun je de "losse" bestanden van de firmware vinden, zodat je kunt mixen.

• Embryo1
Geen matches
deepbass909 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:41:

Dus als iemand een ICS weet die wel ondersteuning biedt voor de radio, hoor ik het graag.
Geen ICS , maar wel een JB, welke snel en soepel loopt. Spirit Ultra Light Radio werkt perfect en ook de GPS
doet het heel goed.
Mogelijk het proberen waard.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1842328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Embryo1 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:03:
[...]

Geen ICS , maar wel een JB, welke snel en soepel loopt. Spirit Ultra Light Radio werkt perfect en ook de GPS
doet het heel goed.
Mogelijk het proberen waard.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1842328
Nice, ik dacht dat JB nog niet stabiel werkte op de SGS, maar blijkbaar wel dus.

Ik heb dit weekend iets te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Laatst online: 21-09 16:58
Geen matches
Voor iedereen die met JB aan het spelen is kan ik echt Elite's GNEXUS ROM aanraden. Ik ben vorig weekend van Mackay rom naar C-net gegaan, maar C-net was echt een drama. Niks dan lag.. Toen overgestapt naar elite's rom en het is echt lang geleden dat m'n telefoon zo soepel draaide. Naar mijn mening draait 'ie zelfs beter dan mackay's rom (af en toe echt last van lagspikes).

De rom draait nu een week hier zonder problemen (alleen filmen werkt niet altijd lekker). Verder heeft 'ie een iets hogere DPI wat eigenlijk wel heel fijn is, en er is zelfs een 'Samsungized' versie, ook wel leuk voor een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Volgens mij is dat het zelfde als HellyBean, maar dan met minder extra functies. :)
Onee, wel iets anders.. Maar ik denk niet dat die sneller is dan HellyBean.

[ Voor 17% gewijzigd door HaTe op 21-09-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Ach snel genoeg :+

Verwijderd

Geen matches
Met het terug flashen naar GB vanaf helly_bean heb ik het probleem dat mijn interne en externe SDcard verdwijnen. Dit is vreemd genoeg niet altijd. De eerste keer na het flashen zijn ze er wel. Daarna wanneer ik reboot zijn ze weer weg. Soms komt de GSM in een bootloop. Snap er helemaal niets van wat de oorzaak kan zijn ik heb al 10tallen stock en customroms geflashed en nooit dit probleem gehad.
Ik heb nu verschillende oudere GB's geprobeerd, via recovery mijn kaarten proberen te mounten maar niets helpt om permanent van het probleem af te komen.
Iemand bekend met dit probleem?

Verwijderd

Geen matches
Waarom zou je uberhaupt naar GB gaan?

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Hmm de batterij is echt veel beter met de nieuwe CM. 80% na 3,5 uur en half uur temple run. Scherm 30% en Telefoon 30%. Wat doet dat? Want ik bel nooit.

:D

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:05:
Waarom zou je uberhaupt naar GB gaan?
Omdat ik mijn WIFI niet aan de praat krijg. Op de fora hebben ze er ook geen oplossing voor. En FMradio krijgen ze niet werkend op JB. Dat is toch wel een dealbreaker voor me.

Maar nu heeft de installatie van HB mijn sdkaarten verziekt.

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Hoe kun je nu weten wat voor soort geheugen (snel of langzaam) je sgs heeft? Ik heb de 'gewone' CM10 van pawitp en opzich ben ik erg tevreden maar ik ben geen heavy user verder.

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
:(
Mijn mod werkt niet meer want de system partitie is te vol. Nog maar 80kB vrij :(
Tips voor dingen die weg mogen?

Verwijderd

Geen matches
Cartman! schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:54:
Hoe kun je nu weten wat voor soort geheugen (snel of langzaam) je sgs heeft? Ik heb de 'gewone' CM10 van pawitp en opzich ben ik erg tevreden maar ik ben geen heavy user verder.
Heb ze hier allemaal bijelkaar gegooid in een sheet:
https://docs.google.com/s...xoSnBTR1d0RENrTE5YUUZOeVE
Welke versie heb jij?

(edit: staat in /sys/bus/mmc/devices)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 21:48 ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
En hoe open je die dan?

edit: gevonden. Kopieer naar SD en dan openen.
Ik heb SEM16G en 03/2011.

[ Voor 62% gewijzigd door F.West98 op 22-09-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Hmmz, ik heb vanavond CM10 op m'n SGS gezet, en jawel... Ik krijg de fout weer dat m'n opslag vol is... Dus de datafix erop, zoals hier al werd aangeraden, maar die wil het niet doen...

Het lijkt erop dat ik überhaupt geen /datadata heb :? Kan dat aan mijn specifieke SGS liggen?

Ik wil heel graag CM9 of CM10 erop hebben, want het is duidelijk sneller en werkt duidelijk beter dan GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
deepbass909 schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:05:
Hmmz, ik heb vanavond CM10 op m'n SGS gezet, en jawel... Ik krijg de fout weer dat m'n opslag vol is... Dus de datafix erop, zoals hier al werd aangeraden, maar die wil het niet doen...

Het lijkt erop dat ik überhaupt geen /datadata heb :? Kan dat aan mijn specifieke SGS liggen?

Ik wil heel graag CM9 of CM10 erop hebben, want het is duidelijk sneller en werkt duidelijk beter dan GB...
Is dat niet gewoon die opnieuw ingedeelde partities? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Je bedoelt de repartion-optie van Heimdall/odin? Zo ja, hoe moet ik dat doen :? Want CM10 gaat via CWM en niet Heimdall/odin, dus bij het installeren heb ik geen repartion mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
deepbass909 schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:11:
Je bedoelt de repartion-optie van Heimdall/odin? Zo ja, hoe moet ik dat doen :? Want CM10 gaat via CWM en niet Heimdall/odin, dus bij het installeren heb ik geen repartion mogelijkheid...
Hoeveel apps heb je? Aangezien ze volgens mij nog steeds de mainpartitie hebben verkleind naar 600MB. Dat is dus anders dan datafix.

Mijn SGS is nu in bezit van mijn vader, anders had ik wel alles uitgetest en het beter kunnen uitleggen maar geen geschikte telefoon in bezit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik heb best veel apps erop staan, eigenlijk teveel... Ik ben nu m'n lijst even kritisch aan het doorkijken....

edit:
Ik kan eigenlijk geen apps vinden die ik niet gebruik... En als deze al opslag-problemen veroorzaken, vrees ik dat CM10 niet voor mijn SGS is weggelegd...

[ Voor 42% gewijzigd door deepbass909 op 23-09-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Ik had het zelfde probleem, net als vele anderen. De oplossing is Helly Bean! Gebaseerd op CM10, met lichte aanpassingen en de Devil kernel (niet uitwisselbaar): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1775169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik ga die ook eens proberen.

Ik ben nog even bezig geweest met opschonen en apps verplaatsen naar de SD en nu werkt het wel beter.

Als ik de specs van Helly Bean zie, zou dat zo te zien wel mijn problemen fixen.

Update:
Arg!!! er gaat iets fout met m'n dropbox-account... I heb 2-step authentication aanstaan, wat altijd goed werkte, heeft alleen mijn laptop besloten om uit te loggen en wordt hij door Dropbox niet meer herkend als trusted...

Verder werkt Helly Bean wel erg leuk. Niet zo snel als CM10, maar tenminste zonder de problemen van opslag.

[ Voor 44% gewijzigd door deepbass909 op 23-09-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:32:
En hoe open je die dan?

edit: gevonden. Kopieer naar SD en dan openen.
Ik heb SEM16G en 03/2011.
Dat is mooi, dan ben je gezegend met een snelle chip ;).

Dan is een oplossing, zoals die van Fishears , geen negatief iets voor jou. Beetje net als
Hellybean, alleen met een andere kernel (Semaphore kan) want Devil gaat niet om met
die oude partitieindeling, tenzij je zelf even gaat knutselen zoals DerTeufel heeft gedaan
voor Hellybean.

Zelf zit/blijf ik lekker op mijn eigen build(s) vanuit CM10 source met wat extra dingen en
de Devil Kernel, heb toch niet 5000> apps :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
deepbass909 schreef op zondag 23 september 2012 @ 02:22:

Verder werkt Helly Bean wel erg leuk.
Ligt allemaal redelijk naast elkaar hoor, stock CM10 is niet sneller dan stock Hellybean (want stock
Hellybean heeft Devil Kernel). Dus of CM10 sneller is weet ik niet, in welke setup jij 'm had is mij de
vraag dan. Maar over Devil Kernel; je kunt nog e.e.a. doen om het allemaal wat rapper te krijgen dus.
Andere governor, andere i/o scheduler, beetje OC (overclocken), VHeapsize aanpassen, launcher in
memory locken etc etc. Dan heb je een toptoestel / ROM (zowel op Hellybean als op stock CM10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Ik heb sinds ik SWAP gebruik op de externe SD een veel snellere ervaring. Er kunnen veel meer apps in het geheugen staan dus het openen gaat vaak veel sneller. Verder heb ik hem overclocked naar 1,2Ghz.

Alleen met het installeren van apps gaat het enorm laggen en soms om een niet aanwijsbare reden, maar over het algemeen geen lags.

Ik heb net ook gekeken: M8G4DD van 06/2010

Wat ik nog nooit heb geprobeerd is de VM Heapsize aanpassen. Wat is precies het effect daarvan?

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 23-09-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:00:
[...]

Ligt allemaal redelijk naast elkaar hoor, stock CM10 is niet sneller dan stock Hellybean (want stock
Hellybean heeft Devil Kernel). Dus of CM10 sneller is weet ik niet, in welke setup jij 'm had is mij de
vraag dan. Maar over Devil Kernel; je kunt nog e.e.a. doen om het allemaal wat rapper te krijgen dus.
Andere governor, andere i/o scheduler, beetje OC (overclocken), VHeapsize aanpassen, launcher in
memory locken etc etc. Dan heb je een toptoestel / ROM (zowel op Hellybean als op stock CM10).
Dat ze dicht bij elkaar liggen, weet ik. Maar ik liep met CM10 tegen het probleem van volle opslag aan. Dat heb ik nu niet meer, maar het openen van apps gaat merkbaar trager dan met CM10.

Ik ben trouwens gezegend (not) met de M8G4DD chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HaTe schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:46:

Wat ik nog nooit heb geprobeerd is de VM Heapsize aanpassen. Wat is precies het effect daarvan?
Als ik even mag citeren van XDA:

This setting is simply the maximum amount of heap space (read: memory) a single instance of the Dalvik VM (read: application) can obtain.

Bij beetje heen- en weer testen van de waarden zul je snel merken dat 64 het stabielst
(en snelst) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Hmm ja, maar ik gebruik swap, en dan mag het wel wat groter zijn. Hij staat nu blijkbaar op 128MB.. Toch maar eens 64MB testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 10:26
Geen matches
Ik heb 2.37 op mijn sgs gezet wat een drama, kan ik via kies weer terug naar 2.36 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik ben er nog niet uit of ik Helly Bean blijf houden... Er zitten er leuke dingen in, maar ik heb al meerdere keren een spontane reboot gehad, bij tijd en wijlen is hij verschrikkelijk traag en de geluidskwaliteit is niet echt geweldig... Bovendien heb ik ook nog eens last van een bekende bug in Spirit FM, namelijk dat audio-weergave via de speaker verstoort raakt als Spirit FM draait, zelfs als dat alleen op de achtergrond is. Beltonen e.d. komen dan alleen nog maar als static uit de speaker.

Maar de traagheid is mijn grootste punt... Het duurt soms seconden voor een app eindelijk opent, Trebuchet laat regenmatig geen apps zien, etc. Het werkt gewoon niet helemaal fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Laatst online: 03-03-2024
Geen matches
deepbass909 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:53:
Ik ben er nog niet uit of ik Helly Bean blijf houden... Er zitten er leuke dingen in, maar ik heb al meerdere keren een spontane reboot gehad, bij tijd en wijlen is hij verschrikkelijk traag en de geluidskwaliteit is niet echt geweldig...
Maar de traagheid is mijn grootste punt... Het duurt soms seconden voor een app eindelijk opent, Trebuchet laat regenmatig geen apps zien, etc. Het werkt gewoon niet helemaal fijn...
Ik wou net eigenlijk hetzelfde posten :) Iemand een waardige JB vervanger voor deze rom. Het is het allemaal net niet zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
:(
De accu is dramatisch op 3G. Nog geen 9.5 uur heeft 'ie het volgehouden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Ik draai atm Mackay Rom. erg soepeltjes. Tevreden mee sofar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Geen matches
D.S.X schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:38:
[...]

Ik wou net eigenlijk hetzelfde posten :) Iemand een waardige JB vervanger voor deze rom. Het is het allemaal net niet zeg maar.
Ik en een vriend draaien nu al een paar weken [ROM GNEXUS PORT] JRO03L 4.1.1 RC12.1 [official jelly bean stock rom] en zijn daar zeer over te spreken.

Met deze patch kan je ook redelijk wat apps installeren -> App Mover Suite 0.5

[ Voor 6% gewijzigd door Luke-san op 24-09-2012 23:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:47:
[...]

Heb ze hier allemaal bijelkaar gegooid in een sheet:
https://docs.google.com/s...xoSnBTR1d0RENrTE5YUUZOeVE
Welke versie heb jij?

(edit: staat in /sys/bus/mmc/devices)
M8G4DD uit 08/2010

best al n oudje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
D.S.X schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:38:
[...]

Gisteravond heb ik de telefoon weer eens geformateerd, en dat lijkt wel de truc te zijn geweest. Hij is een stuk rapper (al bevriest hij nog steeds wel). Bovendien heb ik swap uitgezet, wat in mijn geval ook positief uit lijk te pakken.

Overigens heb ik een vermoeden dat Swype Beta wel wat problemen geeft... Tot ik die activeerde, werkte de telefoon sneller en soepeler dan na activatie.

Nog even verder spelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Laatst online: 03-03-2024
Geen matches
Dat formateren daar was ik op dag 2 al toe gedwongen. Toen deed de telefoon eigenlijk vrijwel niets meer en constant FC's en lag alsof het een schilderij was.

Ik denk dat ik die Nexus port eens ga proberen. Het slimste is denk ik om eerst JVU via Odin te flashen of ben ik hierzo sowieso gedwongen door de partitie layout van Hellybean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Die nieuwe CM10 layout werkt goed (experimental). Dacht dat PAWITP eerst
de oude layout zou gaan herstellen maar dit werkt beter voor de oudjes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik ben nog wat aan het spelen geweest met wat opties en heb Helly Bean en nu werkt het soepeler en beter dan ooit :)

Mijn Devil Kernel staat als volgt:

Memory
Ram Setting: Stock (XL maakte dat m'n wifi het niet meer wou doen)
Swap/xRAM: zRAM
zRAM size: 50BM
Swappiness: 25
FudgeSwap: 512

CPU
Governor: Ondemand
Governor Profile: Normal
Deep Idle: On
Devil Idle: Automatic

rest standaard

Het enige waar ik wel last van blijf houden (maar daar had ik met stock-ROM's ook al last van), is dat de telefoon lijkt te bevriezen als er veel netwerk-activiteit is, bijv. tijdens synchroniseren.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:03:
[...]

M8G4DD uit 08/2010

best al n oudje dus ;)
Jep, ik heb deze ook helaas.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Geen matches
In stock kon ik aapassen hoe hard de telefoon tilde.. Dat kan ik in CM 9.1 niet vinden.
Of zoek ik verkeerd. Ik vind hem nu te zacht trillen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
Geen matches
errrh... heb nu Helly_Bean, draait overigens top. Maar waar is mijn play store 8)7

uiteraard zal ik het niet begrepen hebben, maar kan iemand mij vertellen hoe ik deze weer op mijn phone krijg? Mis mijn apps 8)

fixit... inderaad GAPPS flashen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 26-09-2012 16:01 ]

wijze woorden

• Solictice
Geen matches
Google Apps nog flashen gok ik.

• HaTe
Geen matches
De nieuwe CM10 is echt mega snel! Onverwachts, ik dacht dat HB al snel was, maar dit is echt super. Totaal geen lag meer.

Sinds kort heeft CM10 weer een nieuwe partitie-indeling, met de zelfde groottes als HB al had. Ik kon ook zonder te wipen van HB naar CM10 gaan, geen probleem.

Met HB had ik meer RAM (391MB), Swap en OC'd naar 1,2GHz, toch is dit veel sneller.

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:52:
Die nieuwe CM10 layout werkt goed (experimental). Dacht dat PAWITP eerst
de oude layout zou gaan herstellen maar dit werkt beter voor de oudjes ;).
Bij mij ook ;).

Supersnel, nu nog even wachten op Devil Kernel, als ie er niet al is :+.

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Morgen eens flashen dan. Helaas wel een wipe. Ligt het aan de partitie-indeling of niet? (zo ja, dan moet ik wipen, zo nee, dan neem ik die FISHEARS)

• subcultural
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:24:
[...]

Bij mij ook ;).

Supersnel, nu nog even wachten op Devil Kernel, als ie er niet al is :+.
Hee HetRatje, wat is jouw ideale JB combo op dit moment?
Zelf draai ik al enige tijd de Slim Bean versies met Semaphore kernel omdat Slim ICS zo verdomd goed was. Maar de 2.5 is op mijn phone één en al schokfestijn. 2.4 is nice maar zuipt batterij. 2.1 was wat dat betreft toch echt een stuk beter!
Uit jouw benchmarks haal ik dat Slim niet zo goed scoort, maar dat is natuurlijk bij synthetische benchmarks. Wat is jouw echte gebruikerservaring qua ROM/kernel?
Voor mij mag het de simpelste stock Android benadering zijn, als ik maar toggles en battery percentage kan instellen. Al die extra poespas en grafische schilletjes boeien mij niet zo.
Pagina: 1 ... 125 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.