Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
test ontvangen

volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:02
Geen matches
We gaan je missen silitek! Waarschijnlijk ga ik je over ruim een maand weer gezelschap houden als mijn abbo afgelopen is *Wil alleen al een SIII voor de flash tips van silitek*.. ;)

Test,test; hello world!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19
Geen matches
gabn88 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:44:
We gaan je missen silitek! Waarschijnlijk ga ik je over ruim een maand weer gezelschap houden als mijn abbo afgelopen is *Wil alleen al een SIII voor de flash tips van silitek*.. ;)

Test,test; hello world!
;) ..mis dit meest sociale topic van GoT ook wel inmiddels. Zet even plaagmode op "on" en hoop toch vele sneller over te halen voor de SIII. >:) Valt een beetje stil zo links en rechts.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/23uudd0.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
M'n SGS is op CM9 hartstikke snel dus ik zie ook nog niet echt noodzaak om een andere telefoon te nemen dus ik ga denk ik naar SimOnly over een paar maanden. Heb een paar SGSIII's in handen gehad en vind die bovendien ook veel te groot :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:31:
M'n SGS is op CM9 hartstikke snel dus ik zie ook nog niet echt noodzaak om een andere telefoon te nemen dus ik ga denk ik naar SimOnly over een paar maanden. Heb een paar SGSIII's in handen gehad en vind die bovendien ook veel te groot :{
Goed plan O+

Reken wel goed voor de juiste sim-only. Voor mij scheelde het uiteindelijk maar 4 euro in de maand met mindere voorwaarden. Uiteindelijk dus toch een nieuw toestel gekozen :+ Voor die paar euro per maand hoef je het niet te laten denk ik.

Ik heb ondertussen weer een HTC Sensation XL als leentoestel :+ Betaal nog niets voor mijn toestel dus ik krijg nog steeds "korting"

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 05-06-2012 21:35 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:04
Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:31:
Hoelang gaat je accu gemiddeld mee met CM9?

Draai nog een oude team hacksung (volgens mij) en zelfs met een zwaardere accu hou ik het net 24 uur uit...
(denk max. 10min bellen, 30min apps checken (kranten en zo) en af en toe een foto.

Zou een andere modem flashen kunnen helpen?

Mijn telefoon gegevens zijn:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-JUuy9QAeBFo/T877EIGJoOI/AAAAAAAAB6s/kPHh6QB4X0M/s400/Screenshot_2012-06-06-08-32-34.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
stimpyrulez schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:44:
[...]

Hoelang gaat je accu gemiddeld mee met CM9?

Draai nog een oude team hacksung (volgens mij) en zelfs met een zwaardere accu hou ik het net 24 uur uit...
(denk max. 10min bellen, 30min apps checken (kranten en zo) en af en toe een foto.

Zou een andere modem flashen kunnen helpen?

Mijn telefoon gegevens zijn:
[afbeelding]
Ik haal hier ongeveer anderhalve tot 2 dagen met normaal gebruik. Wel met een zwaardere accu.

Laatste CM9 was dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 06-06-2012 10:14 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Geen matches
stimpyrulez schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:44:
[...]
..
Zou een andere modem flashen kunnen helpen
..
Als silitek hier nog 24/7 aanwezig zou zijn geweest had hij vast de welbekende ZSJPG aangeprezen, is waarschijnlijk de meestgebruikte modem op dit forum. Geen link, mag je zelf zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
crispo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Als silitek hier nog 24/7 aanwezig zou zijn geweest had hij vast de welbekende ZSJPG aangeprezen, is waarschijnlijk de meestgebruikte modem op dit forum. Geen link, mag je zelf zoeken..
ZSJPG O+

Oh ja die staat in mijn dropbox folder gewoon. Zo niet kan ik die er nog wel snel inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38
Geen matches
nou ik zit nu een weekje op ZSJPG en ik kan hem niet aanbevelen in Friesland/Drenthe/Groningen...
Bijna tot geen signal, en als je is signaal hebt is het maar heel even goed. Iemand een ander dan ZSJPG aan te bevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
dokteronline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:46:
nou ik zit nu een weekje op ZSJPG en ik kan hem niet aanbevelen in Friesland/Drenthe/Groningen...
Bijna tot geen signal, en als je is signaal hebt is het maar heel even goed. Iemand een ander dan ZSJPG aan te bevelen?
ZSJPG werkt hier als een trein in Groningen/Drenthe/Friesland. Welke rom heb/had je? Welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo allemaal,

Had een tijd geleden CM9 Teamkang geflasht wat meteen goed werkte. Heb alleen sinds vandaag een bootloop.

Ik heb toen de FixRecovery geflasht via Heimdall en kon op recovery.
Alleen er gebeurt helemaal niks als ik USB probeer te mounten. Ik heb dit getest op Windows en OS X, kan op allebei flashen met Heimdall/Odin maar USB mounten lukt niet.

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen, ik heb geprobeerd om Semaphore ICS te flashen via Heimdall maar dan kom ik niet meer in Recovery..

Is er een fix of moet ik een bepaalde kernel flashen? Ik hoop eigenlijk mijn data te redden dus vroeg me af of dat nog haalbaar is!

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:37:
Hallo allemaal,

Had een tijd geleden CM9 Teamkang geflasht wat meteen goed werkte. Heb alleen sinds vandaag een bootloop.

Ik heb toen de FixRecovery geflasht via Heimdall en kon op recovery.
Alleen er gebeurt helemaal niks als ik USB probeer te mounten. Ik heb dit getest op Windows en OS X, kan op allebei flashen met Heimdall/Odin maar USB mounten lukt niet.

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen, ik heb geprobeerd om Semaphore ICS te flashen via Heimdall maar dan kom ik niet meer in Recovery..

Is er een fix of moet ik een bepaalde kernel flashen? Ik hoop eigenlijk mijn data te redden dus vroeg me af of dat nog haalbaar is!

Alvast bedankt :D
cm7-initial-kernel.tar voor recovery herstel. Daarna een ICS kernel in CWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:55:
[...]

cm7-initial-kernel.tar voor recovery herstel. Daarna een ICS kernel in CWM
Heel erg bedankt! Werkte meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:43:
[...]

Heel erg bedankt! Werkte meteen :D
You welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:53:
[...]

ZSJPG werkt hier als een trein in Groningen/Drenthe/Friesland. Welke rom heb/had je? Welke provider?
Zit op nieuwste galnet + semaphore_ICS_1.2.2 HI als provider. Thuis is het prima, maar onderweg en school/stage is het dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Ik laad elke dag m'n telefoon maar 's avonds is m'n accu meestal nog op 65% op de laatste CM9 met normaal gebruik (half uurtje bellen, mailtjes checken, appje gebruiken). Heb er wel een PolarCell accu inzitten van 1800mA (ipv. 1500mA) maar dan zou je nog steeds een prima verbuik hebben. Ik gebruik geen bluetooth en gps overigens en zit meestal op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
dokteronline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:47:
[...]

Zit op nieuwste galnet + semaphore_ICS_1.2.2 HI als provider. Thuis is het prima, maar onderweg en school/stage is het dramatisch.
Apart. Ik heb met de vorige Galnet + stock kernel + ZSJPG + Hi nergens last van gehad. Zelfs midden in het bos gewoon normaal ontvangst. H met af en toe dipjes naar 3G....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Geen matches
De ZSJPG modem heb ik gedownload via de link die hier laatst gepost is.

De vraag is alleen:
Kan ik dat zo via odin installeren?
En moet je daarna alles weer wissen, of is dat bij alleen modem wijzigen niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
stimpyrulez schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:13:
De ZSJPG modem heb ik gedownload via de link die hier laatst gepost is.

De vraag is alleen:
Kan ik dat zo via odin installeren?
En moet je daarna alles weer wissen, of is dat bij alleen modem wijzigen niet nodig?
Cwm..<install zip from sd> flash> reboot> klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53
Matched: galaxy
Ik ben nu tijdelijk mijn Galaxy S kwijt (hij dacht dat hij kon zwemmen =))

Ik draaide CM9 met ZSJPG en Semaphore kernel, ook in regio Drenthe/Groningen geen enkele problemen qua dipjes met het netwerk.

Ook had ik hem in de kernel geundervolt op 800mhz (hier merk je echt niks van in snelheid) inc een polarcell accu hield ik het makkelijk 2 dagen vol!
Wat dat betreft een gouden combinatie, maar ja dat kan voor iedereen weer anders zijn....

[ Voor 5% gewijzigd door CrazyFool op 07-06-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Geen matches
Ik heb het gevoel dat ZSJPG mijn batterij best wel leegtrekt op 3G, omgeving Zwolle.

Moet nu in de vakantie maar eens bezig met updaten enzo. Zit op CM9 van een maandje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Geen matches
silitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:23:
[...]

Cwm..<install zip from sd> flash> reboot> klaar!
Het leven kan soms zo lekker simpel zijn :)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:16

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Geen matches
Pino112 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:
Ik heb het gevoel dat ZSJPG mijn batterij best wel leegtrekt op 3G, omgeving Zwolle.

Moet nu in de vakantie maar eens bezig met updaten enzo. Zit op CM9 van een maandje terug.
De stock XXJVU leek bij mij toch echt wel sneller leeg. Ik zit ook op ZSJPG, en kernel MNICS-2305v2, ik weet niet zeekr of 800 Mhz nog aanstaat, maar ik doe nu makkelijker een dag of twee met mijn mobiel.

Mijn gebruiksprofiel verschilt heel erg bij mij per dag, maar in het weekend is twee dagen met weinig gebruik of weinig bijladen mogelijk.

Soms kan de CM9 versie ook verschillen qua gebruik!

[update]
Voorheen op 2.2.x DocRom kon ik nog geeneens een dag volhouden. Ik haal nu met gemak anderhalve dag. Ook bij veelvuldig gebruik. Ik merk wel dat Whatsapp nog steeds de grootste verbruiker is [eigenlijk screen-time, door Whatsapp].
[/update]

[ Voor 15% gewijzigd door imdos op 07-06-2012 16:48 . Reden: update in vergelijking met voorheen ]

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Pino112 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:

Ben weer even terug op deze setup, zie hieronder, even wat anders dan KF1.
Kijken of ik het wat beter kan krijgen na een paar dagen 'rust'.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NZy2T.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rpqfJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Mijn galaxy heb ik afgelopen donderdag voorzien van 3.0.8 Samaphore ICS 1.2.2S in combinatie met ICSSGS 4.0.3 MR1 RC4.2 dit draait op zich goed maar ik heb het idee dat mijn stroom verbruik vrij hoog is. Ik zit nu na 7 uur en 36 minuten op 57% rest stroom. Met relatief weinig gebruik.

Het valt mij hierbij op dat android bestuuringssysteem 40% gebruikt en het scherm slechts 33%. Daar waar vroeger het scherm altijd rond de 70% zat. Ik heb al gebrobeerd met advanced task killer toepassingen te sluiten maar ik heb het gevoel dat dit geen verschil maakt.

Heeft iemand een suggestie? Dit is het enige nedaal dat ik kan ontdekken. Hij reageert verder lekker snel FB app is stuk sneller en maps heeft veel sneller een GPS fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
BetterBatterystats downloaden en kijken wat je telefoon active houd.

Zelf zou ik geen task killers gebruiken tbh, deze hebben de reputatie je batterij juist sneller te drainen ;)
En bovendien is de integrated task killer van ICS al erg goed.

Ook kan je proberen je telefoon te underclocken, naar 800mhz max bijvoorbeeld. Zo gebruik ik hem meestal, en op 9/10 roms is dit ruim voldoende en merk je bijna geen verschil qua snelheid, maar wel qua batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:54:
Ik ben deze instructie aan het volgen: http://wiki.cyanogenmod.c...laxy_S:_Full_Update_Guide

En wil mijn Galaxy S 2.3.6 NL updaten naar cyanogen.

Probleem is dat het toestel blijft rebooten naar het laden van hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5. Lijkt me dat dat niet goed is... Ik kan nog wel opnieuw in download mode komen maar opnieuw laden van hardcore's kernel lost het niet op... Wie weet raad?

Ook met deze kernel (http://download.chainfire.eu/132/CF-Root/SGS/) blijft ie resetten...
Kun je wel in de Recovery komen? Ik had uiteindelijk ook bootloops maar kon wel in de recovery komen dus een nieuwe rom flashen :+

Daarnaast de laatste Galnet O+ Die ontwikkeling gaat heel erg netjes! Nu 32GB erin en eigenlijk eindelijk een echt strakke MIUI V4 met alles erop en eraan. Ben nog niets tegengekomen wat niet werkt.

Ik moet alleen toch wel echt overclocken :+ Ik merk het verschil wel met mijn leentoestel(HTC Sensation XL) en dat is echt veel :X Vooral in apps zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 10-06-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:54:
Ik ben deze instructie aan het volgen: http://wiki.cyanogenmod.c...laxy_S:_Full_Update_Guide

En wil mijn Galaxy S 2.3.6 NL updaten naar cyanogen.

Probleem is dat het toestel blijft rebooten naar het laden van hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5. Lijkt me dat dat niet goed is... Ik kan nog wel opnieuw in download mode komen maar opnieuw laden van hardcore's kernel lost het niet op... Wie weet raad?

Ook met deze kernel (http://download.chainfire.eu/132/CF-Root/SGS/) blijft ie resetten...
1Pagina terug staat de oplossing.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben bang dat mijn Galaxy S is overleden :-(

Ik draaide onecosmics 4.2 rom. Blij mee en ondanks oud nooit de behoefte gehad om te veranderen. Gisteren liep mijn telefoon leeg, had hem s'nachts niet aan de lader gehad. had ik niet in de gaten dus ik zette hem aan, ik zie hem starten en tijden het booten gaat de telefoon uit.

Vannacht aan de lader gehad, maar mijn telefoon starte mooi niet meer op, exact hetzelfde probleem als dokteronline een paar dagen geleden, ik kwam niet meer in recovery. Ik had geen recente backup dus probeerde de telefoon aan de praat te krijgen. Met Odin een cwm kernel geflashed en ik kon weer in recovery mode. Mijn oude kernel (stond nog op interne flash) maar dat werkte niet, ook de hele rom opnieuw installeren werkte niet. Telefoon starte standaard in recovery mode.

Okay, dan maar naar stock. Stock gedownload, maar tijdens het installeren met odin een foutmelding, installatie afgebroken, installeren van rom was al begonnen. Nu start mijn telefoon dus helemaal niet meer op (wil niet aan). Kom zelfs niet meer in download modus. Dan is het volgens mij einde verhaal. Ik zal T-Mobile eens bellen of ze nog aan garantie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Als dat niet het geval is doe je ook aan het versturen van "dode" telefoons? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik begrijp dat jij hem wel weer aan de praat krijgt? :-)

Baal wel als het niet zo is, Belcompany wilde nog 175 euro geven als ik naar een S3 ging en overstapte naar Vodafone, dat doen ze nu natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Altijd_Lastig schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:02:
Ik begrijp dat jij hem wel weer aan de praat krijgt? :-)

Baal wel als het niet zo is, Belcompany wilde nog 175 euro geven als ik naar een S3 ging en overstapte naar Vodafone, dat doen ze nu natuurlijk niet meer.
Ik wil het best proberen maar ook ik weet niet of het gaat lukken maar dat soort experimenten zijn altijd erg leuk. Vooral omdat er nog het nodige denkwerk bijkomt en ook inleeswerk ;)

Als het niet werkt is het niet erg ook. Kan ik de onderdelen gebruiken om mijn eigen SGS op te knappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb ik nu ook gedaan, voorcamera en scherm waren stuk, overgezet op mijn eigen
telefoon, nu 1 goed toestel (via Marktplaats 'gekocht') en 1 stukke welke ik erg goed
verzekerd heb/had, dus die wordt teruggestuurd en daarvan denk maar een SGSIII
of een goed tabletje (i.p.v. iPad wat ik nu heb) :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Geen matches
Android ICS is toch wel erg lekker!

Ik was eigenlijk de dagen al aan het tellen tot ik mijn abo mocht verlengen, zodat ik eindelijk een ander toestel kon uitkiezen (mijn SGS begon erg traag te worden, vaak reboots, snel leeg, etc), maar dit weekend Semaphore 1.2.2 maar eens geïnstalleerd (Android 4.0.3). Niet de nieuwste versie, maar man wat werkt het lekker!

Ik kan me niet herinneren dat hij zo snel is geweest, GPS werkt bovengemiddeld goed (nog steeds matig, maar matig is beter dan helemaal niet), scherm kantelen gaat nu tenminste met een animatie, ipv hard omschakelen, etc.

Alleen jammer dat YouTube het niet wil doen :( Hij opent, gaat laden en geeft dan een melding dat er een fout is opgetreden... Ook de webversie wil het niet doen :(

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Gewoon de laatste CM9 pakken + semaphore of zelfs stock. Werkt beter en minder vage fouten. Is zelfs al 4.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Glitch nog altijd :+. En niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:08:
Glitch nog altijd :+. En niks anders.
Ik heb nu geen idee :+ Die ene die stock in MIUI scotland zit :+ Nu na een dag van hevig misbruik nog steeds 40% met de eerste lading. Vind het wel prima.

Hevig misbruik = 3 uur lang via bluetooth muziek luisteren :+ met daarnaast de normale taken zoals tweetdeck en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Laatst online: 17-09 15:20
Geen matches
Ik heb dezelfde problemen gehad deepbass, ik draaide elite nexus rom met een devil kernel waarbij youtube ook niet werkte. Verder had ik ook grote moeite met het vloeiend en mooi afspelen van allerhande videos en waren de achtergronden van plaatjes erg lelijk. Nu draai ik sinds een paar dagen IMM76L AOSP ICS 3333 2.0.1 met standaard Semaphore kernel en ik heb nergens meer last van. Dus ik denk dat het toch om de een of andere reden in de kernel zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik heb net de laatste nightly van CM9 geïnstalleerd, en nu werkt YouTube wel :)

Maar er zit nog wel een ander vaag probleempje in, tenminste ik verdenk Android daarvan. Mijn USB werkt niet op de telefoon. Alleen om te laden, niet als opslag. Niet een direct probleem (doe toch bijna alles via wifi), maar hoort toch niet.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Laatst online: 17-09 15:20
Geen matches
Vaag, krijg je wel het icoontje/pull down menutje op je SGS als je hem inplugt op je pc?

[ Voor 6% gewijzigd door Furiousfist op 11-06-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Heb je Fast Charge aan gezet in je kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Heb ik bij wijze van experiment wel even aangehad. Ik had alleen niet door dat CM9 ook een kernel bevatte en daarmee m'n Semaphore-kernel vrolijk overschreef :X Daardoor kon ik niet meer bij de scripting-opties van Semaphore. Nu staat Semaphore er weer op als kernel en staat Fast Charge 100% zeker uit. Alleen nu heb ik even geen pc in de buurt waarmee ik kan testen of USB-opslag werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Altijd onthouden dat je een Nandroid maakt en de kernel overschreven wordt bij
een installatie van een nieuwe nightly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:33:
Altijd onthouden dat je een Nandroid maakt en de kernel overschreven wordt bij
een installatie van een nieuwe nightly.
Ik heb nu de Semaphore-kernel op m'n SD staan en moet mezelf er even aan herinneren dat ik na een CM9-update ik eerst even de kernel opnieuw moet flashen, dan gaat het in principe wel goed.

Vanavond kan ik bovendien even testen of de USB nu wel weer werkt. Maar ook als het niet werkt, is het voor mij geen directe ramp, ik doe vrijwel alles via wifi en als er iets op de telefoon moet, kan het ook via de SD-kaart en een kaartlezer geregeld worden.

Overigens werkt met de nieuwste CM9 Youtube wel :) en is bovendien de accu-duur echt waanzinnig verbeterd (normaal zou ik nu al rond de 50% zitten na een paar uur, nu staat hij nog op 75% met redelijk actief gebruik)

Update:
Fixed, met Semaphore en Fast Charge uit werkt de USB wel weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door deepbass909 op 12-06-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Matched: galaxy, rooten
Het lukt me niet om mijn Galaxy S te rooten. Ik heb de drivers geïnstalleerd en USB debugging aangezet. Elke keer als ik in SuperOneClick op Root druk, gaat hij tot de stap "Installing BusyBox (temporary)" en dan loopt het programma vast.

Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: galaxy, rooten
Kavish schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:51:
Het lukt me niet om mijn Galaxy S te rooten. Ik heb de drivers geïnstalleerd en USB debugging aangezet. Elke keer als ik in SuperOneClick op Root druk, gaat hij tot de stap "Installing BusyBox (temporary)" en dan loopt het programma vast.

Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd?
Je kan het ook heel makkelijk doen door een custom root kernel te installeren. Ik heb zelf de Hardcore Speedmod geïnstalleerd (voor gingerbread). In de recovery mode kan je dan de telefoon rooten en Superuser installeren etc. Zie hier voor meer informatie. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:48:
[...]

Ben weer even terug op deze setup, zie hieronder, even wat anders dan KF1.
Kijken of ik het wat beter kan krijgen na een paar dagen 'rust'.

[afbeelding] [afbeelding]
KF1 beviel je niet goed (genoeg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rom: WEUI 0.9
Gister voor het eerst iets in m'n agenda gezet. Even later zag ik dat de accu toch al wel wat procentjes gezakt was. Misschien doordat ik af en toe aan het gamen was..? Dat zal het vast zijn dacht ik.

Totdat me wederhelft wakker schrok midden in de nacht, door het getril van m'n telefoon. :P
Ik dacht dat ik misschien een smsje had gekregen ofzo, dus ik probeer te kijken op m'n phone; niks, nakkes, nada! Telefoon dood :P

Even aan de oplader gezet en toen wist ik dat de accu echt helemaal leeg was. Doet ie anders nooit. Enige verschil is dat ik voor het eerst (en het laatst?) iets in m'n agenda had gezet..

Eerste wat ik dacht: "dit is een mooi moment om een Galaxy S3 te halen" :Y)

Misschien tot die tijd toch ook even m'n ROM updaten, wel wat goedkoper ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:38
Geen matches
@Scipionyx: Ik heb een tijdje WeUI gehad en deze trok vele malen meer stroom dan de huidige Galnet Miui die ik heb. Die bevalt me stukken beter! (Semaphore kernel en ZSJPG modem bij beide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Straks eens de nieuwe MIUIScotland proberen MET Aroma :+ Mag wat uitproberen van de developer :D

Laat jullie wel horen hoe het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Geen matches
Ik heb net CM9 en GApps geflasht. Ik mis alleen de app Gmail. Is dit normaal? Moet ik Gmail los installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kavish schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:36:
Ik heb net CM9 en GApps geflasht. Ik mis alleen de app Gmail. Is dit normaal? Moet ik Gmail los installeren?
Jep, moet je los installeren.
Pino112 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:34:
[...]

KF1 beviel je niet goed (genoeg)?
Jawel, alleen toch vaak dat mijn gesprekken niet helemaal lekker liepen op de laatste nightlies.
Dus weer even terug op ZSJPG ;).

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Pluk je uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Geen matches
Ik dacht dat alle Google apps gebundeld waren in GApps. Ik heb ze gevonden :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Kavish schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:41:
Ik dacht dat alle Google apps gebundeld waren in GApps. Ik heb ze gevonden :) Bedankt!
Alleen alles wat niet in de market staat. Die kun je dus gewoon met de market ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Iemand enig idee of ervaring met corrupte bibliotheken in MIUI/CM9/Android in het algemeen?

Ik heb regelmatig dat hij alle nummers er ongeveer 3 tot 4x in gooit. Alleen is daar maar 1 van speelbaar... Ik kom alleen er maar niet achter waarom dit gebeurd. Het gebeurd meestal gewoon spontaan en gaat ook niet weg. Ook verwijder ik echt alle nummers of ververs de bibliotheek ze gaat niet weg. Ze blijven niet afspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
was dat niet een kwestie van de cache deleten van die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:57:
was dat niet een kwestie van de cache deleten van die app?
Nope. Zelfs app verwijderen en een andere installeren brengt dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Dan zou ik het niet weten :\

Wipe & Reflash denk ik :P

Ben zelf nu maar weer eens MIUI Scotland aan t flashen :) Na paar weekjes op CM9/Slim ICS ben k toch wel weer benieuwd naar MUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azgarth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 05:00
Geen matches
Touchdomex, clear data van google services framework en media storage.
Dan is je media library leeg, een refresh zal hem vanaf nul vullen met je nummers, en dus alleen de goede plaatsen.

Wat is de huidige favoriet kernelwise, voor miui? Voor cm9 had ik semaphore, maar ik hoor ook veel van devil. Voorkeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Glitch doet t ook goed op MIUI. Heb hier een extra SGS op WeUI en Glitch die ik al 2 maanden niet meer geflashed heb, omdat ie gewoon zo goed en stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Hmmz, m'n USB-probleempje is terug... Fast-charge aan of uit maakt niet uit, de telefoon en pc detecteren niet dat er een USB-aansluiting is... Laden doet hij wel, maar data-verdracht is onmogelijk :( Ook rebooten van zowel PC als telefoon heeft geen effect...

Ook USB-foutopsporing inschakelen heeft geen effect...

Kernel: Semaphore ICS 1.2.2
ROM: CyanogenMod 9-20110611-NIGHTLY

Ik ga nu eerst eens een andere ROM erop gooien, hopelijk fixt dat het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:52
Geen matches
Ik zit nog op een oude CM7 build en wil wel eens ICS proberen. Welke is aan te raden qua batterij duur/snelheid? (welke kernel?)
Voor zover ik onderzocht heb is er nog geen ICS met fm radio, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ja geen FM. Komt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

jmk

Geen matches
Ik draai nu de nightly van 14-06 van CM9. (android 4.04)

Verbetert vind ik de data-switcher van de notificatiedrawer, die geeft feedback als hij wordt ingedrukt, en geeft later ook weer of het aanzetten of uitzetten effect heeft gehad, en wat dus de huidige status is.
Bij de nightly van pak em weg een maand geleden gaf het knopje geen feedback, en begon je soms te twijfelen of je wel goed had gedrukt.

Helaas doet G3 watchdog het niet meer. Ik had de pro versie aangeschaft. App loopt vast, moet het geforceerd afsluiten. Deinstalleren, appdata wissen wil niet helpen. G3 Watchdog moet mijn roaming gebruik meten, omdat ik een vituele provider heb (Tele2 is een reseller van T-Mobile)

Nou zou ik graag in mijn notificatiedrawer, mijn dataverbruik zien, ook als G3 uitstaat. Ik zie dat CM9 onder dataverbruik mijn verbruik bijhoud. Zou het prima vinden als die waarde wordt ingelezen.

Tele2 heeft een FUP. Officieel heb ik onbeperkt, maar met een dataverbruik van 40-100 MB per maand ben ik tevreden en hoor ik geen klachten van mijn provider, dus hou het graag in de gaten.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:58
Geen matches
t mac schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:51:
Ik zit nog op een oude CM7 build en wil wel eens ICS proberen. Welke is aan te raden qua batterij duur/snelheid? (welke kernel?)
Voor zover ik onderzocht heb is er nog geen ICS met fm radio, klopt dit?
Ook ik ben benieuwd of iemand een stabiele ICS weet(geen FM vind ik niet zo'n probleem).
Ik kan namelijk een telefoon doorschuiven naar me zusje en zou hier graag ICS op willen zetten, maar ze is geen tweaeker: dus stabiel is wel het belangrijkste(of kan ik dan toch beter voor CM7 kiezen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
caspertje19 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Ook ik ben benieuwd of iemand een stabiele ICS weet(geen FM vind ik niet zo'n probleem).
Ik kan namelijk een telefoon doorschuiven naar me zusje en zou hier graag ICS op willen zetten, maar ze is geen tweaeker: dus stabiel is wel het belangrijkste(of kan ik dan toch beter voor CM7 kiezen?)
CM9 en Glitch kernel. Dit is een combinatie die op mijn doorgeschoven S1 staat.
Mijn dochter maakt er grettig gebruik van, facebook, msn, whatsapp enz enz...ding geeft geen krimp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mooi silitek!! Held :)

En jijzelf nu een!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:20:
Mooi silitek!! Held :)

En jijzelf nu een!?
S3..CM9 nu ook voor de S3..awesome :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb sinds 3 dagen Cm9 met myics draaien.
android is 4.0.4
kernel is 3.0.8-midnight-0.7.4
build is MyICS ultimate fusion.

ik heb er Go Launcher ex op gezet. Dit ding gaat snel! en is zo vloeiend! ik kan tiedereen aanraden. Dat de batterij ook nog lang meegaat (langer dan toen ik cm7 met myui mintberry erop had staan) is ook een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:22:
[...]

S3..CM9 nu ook voor de S3..awesome :9
Vriend van mij heeft nu ook een S3 en damn wat een beest is dat! Holy frak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelization
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-07 20:15
Geen matches
Twee dagen geleden de toen nieuwste CM9 nightly op mn SGS gezet, zat een bug in dat als iemand met je wilde connecten via bluetooth android maar doodleuk ging crashen en rebooten. Yes.
Ellendige vrienden van mij hebben dat ook gemerkt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:08
Geen matches
Echt te raar, ik ben vandaag weer eens bezig geweest met de i9000 van m'n zus die CM9 niet normaal kan draaien zonder gekke kleuren.
YouTube: CM9 on Samsung i9000 blue color bug

Ook andere kernels nu geprobeerd, maar allemaal het zelfde probleem. CM7 werkt wel gewoon.

Niemand die nog wat weet?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Zijn dat niet negatieve kleuren?

Hoe doen anderen roms het met ICS? en dan vooral die gebaseerd zijn op CM9. Doen die het ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Touchdomex schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:19:
Zijn dat niet negatieve kleuren?

Hoe doen anderen roms het met ICS? en dan vooral die gebaseerd zijn op CM9. Doen die het ook?
Nee geen negatieve kleuren, gewoon raar blauw/rood en pixelig..

Anders ICS Rom's zal ik ook eens proberen :) Ik denk die gebaseerd zijn op CM9 sowieso.
Weet iemand een ICS ROM die niet gebaseerd is op CM9?

[ Voor 12% gewijzigd door HaTe op 17-06-2012 16:24 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940

Als het goed is niet CM9 based

Zijn er nog wel een paar maar je moet eventjes op XDA kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ja ik denk het ook... alleen jammer dat voodoocolour niet meer bestaat volgens mij anders had je daar wat kunnen aanpassen of controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Nope, helpt allemaal niet.

Weet iemand dan een écht goede Gingerbread ROM? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
HaTe schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:11:
Nope, helpt allemaal niet.

Weet iemand dan een écht goede Gingerbread ROM? :(
Mintberry of is dat te MIUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Voodoo sound bestaat toch wel?

Je moet enkel een kernel gebruiken die het support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:32:
Voodoo sound bestaat toch wel?

Je moet enkel een kernel gebruiken die het support.
Ja die wel maar je had ook altijd voodoocolour waarmee je alles kon wijzigen van je scherm :9 Dus alle kleuren bijstellen. Vooral lekker om nog meer contrast te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat kan nog steeds wel, is ingebouwd in Galaxy S Settings, ik heb er even een video van gemaakt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rMStfVEOo6c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Voodoo Sound = Voodoo colour

Enkel zie je het alleen als je een kernel hebt die het support

Anders is het inderdaad Advanced Galaxy S settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Ik heb er uiteindelijk maar de laatste Gingerbread MIUI Scotland op gezet. Ik hoop dat die ROM een beetje te pruimen is voor haar, ik zie haar donderdag weer, dan hoor ik het wel :P

edit
Ik heb contact gehad met DerTeufel (de maker van de Devil kernel) en die zei dat het komt door het gebruik van de nexus s framebuffer in the CM9 kernels. Nu heb ik gevonden dat Glitch deze in de preview #1 build nog niet gebruikte, dus die kan ik sowieso proberen donderdag. Als het hiermee wel goed is, dan ga ik eens vragen of ze een kernel zonder deze framebuffer kunnen maken.

Oh en het blijkt dat m'n zus pas volgende week donderdag terug komt.

[ Voor 56% gewijzigd door HaTe op 17-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:54

Rincewind

Take me in your arms tonight

Geen matches
De i9000 van mijn zoon heeft nu DarkyRom (gingerbread) erop staan. Hij wil overstappen naar ICS en de beste keuze lijkt me een CM9 nightly build. De stappen die ik wil volgen zijn:
  • backup alles met Titanium
  • Reboot in Recovery m.b.v. 3-button-combo
  • Nandroid backup
  • WIPE (wipe data/factory reset + wipe cache partition)
  • Installeer ROM vanuit interne SD m.b.v. ClockworkMod Recovery
  • Restore settings via Titanium.
Dit lijkt me een goede procedure maar ik kan me voorstellen dat de gemaakte Titanium GB-backup niet goed gaat werken op een ICS rom... Klopt dat ?

Hoe stabiel is een nightly rom als ik de telefoon klaar wil maken voor iemand die eigenlijk geen tweaker is en gewoon veel gebruik maakt van apps op die telefoon ? Zijn er nog aanbevelingen qua kernel ? Ik las in de postings hierboven ook iets over MyICS. Hoe verhoudt zich dat tot CM9 ?

Welk non cm rom is een goede ? SlimICS of Dark Knight 5.5 ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Je moet met Titanium Backup gewoon alleen de apps restoren en niet de systeeminstellingen, dan zul je in principe geen problemen ondervinden van GB naar ICS/andere rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Geen matches
Ik zet het hier neer, ondanks dat het niet echt met custom ROM's e.d. te maken heeft, maar bij gebrek aan een betere plek.

Veel mensen hebben problemen met de GPS (ik ken er naast mij al 3, en dat zijn ook gelijk de andere 3 mensen die ik regelmatig spreek die een SGS hebben).
Tussen de verschillende ROM's zit er wel verschil in kwaliteit van de ontvangst, maar, zoals in mijn geval, leidde dat nooit tot een betrouwbare en stabiele GPS-ontvangst. Kort gesteld, mijn GPS was feitelijk onbruikbaar, zeker voor navigatie in een bewegend voertuig.

Omdat mijn toestel ongeveer 2 jaar oud is, en zo goed als uit garantie is, heb ik gisteren de stoute schoenen aangetrokken. Via XDA heb ik de service-manual te pakken gekregen waarin precies staat hoe het toestel uit elkaar moet en waar de diverse componenten zich bevinden.
Ik heb het toestel open gemaakt en de contact-punten opgezocht van de GPS-antenne. Ik had een sterk vermoeden dat daar het probleem in zou zitten, omdat ik wel GPS heb, maar de ontvangst gewoon zwak was.
Na de bewuste contacten gevonden te hebben, heb ik de contactveren op de print voorzichtig iets bijgebogen, zodat ze meer druk geven, en de punten op de achterkant (voor de antenne) even goed schoongemaakt.

En sindsdien heb ik een betere GPS-ontvangst dan ik ooit heb gehad. In huis krijg ik een (onstabiele) fix binnen gemiddeld 20 seconden (gemeten met GPS Status), waar ik eerst in de minuten zat, zelfs buiten. oOo
Vanochtend in de auto heb ik gedurende de hele rit een prima fix gehad met een maximale fout-marge van misschien 30 meter. oOo

Dus tip, heb je last van een erg slechte GPS-ontvangst en heb je bovendien ervaring met elektronica openmaken (en nee, met een hamer telt niet :+), is dit zeker de moeite van proberen waard.

Samen met ICS maakt dit voor mij de noodzaak van en drang voor vervangen van het toestel ineens een stuk minder. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb m hier al een keer losgemaakt (telefoon) en een stukje plakband op een strategische plek geplakt
en is ook gewoon goed nu :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Geen matches
Mijn vriendin heeft (op mijn aanraden) als tijdelijke oplossing een SGS 1 gekocht. Helaas blijkt dat er een defect in zit waardoor het touchscreen in de linkerbovenhoek 'zichzelf aanraakt'. Het gebeurt niet constant maar wel zeer regelmatig (elke 2 minuten).

Hierdoor komt de notification balk naar beneden vallen als je dit niet wilt, waardoor je de rest van het scherm niet kunt aanraken.

Weten jullie van het bestaan van een custom rom af waarbij je een deel van het scherm (in dit geval de bovenste 5 mm) niet gebruikt. Waardoor het defecte stukje scherm niets van de android interface kan indrukken.

P.s: Om uit te sluiten dat het software gerelateerd is heb ik al naar stock geflasht, CM7 en CM9 geprobeerd.
Allemaal zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je kunt reloaded MOD gebruiken voor CM9 (tot een bepaalde nightly) en de statusbar
naar onderen verplaatsen, of je moet ROMs gebruiken (met CM9/AOKP) welke dus 'n
statusbar onderin hebben (uit mijn hoofd iets van GUMMY / AOKP / tabletUI ROM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Geen matches
Er staat nu CM9 op dus dat is makkelijk, ik ga die reloaded mod eens proberen

Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik heb zojuist mijn Galaxy S geroot en nu wil ik Cyanogenmod 7.2 erop gaan zetten. Ik gebruik hiervoor de guide en alles gaat goed totdat ik de bestanden op mijn telefoon ga zetten. De bestanden heb ik gekopieerd maar als ik vervolgens 'Choose .zip from sdcard' kies dan krijg ik de melding dat er geen bestanden zijn terwijl ik ze wel heb gekopieerd. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:40:
Ik heb zojuist mijn Galaxy S geroot en nu wil ik Cyanogenmod 7.2 erop gaan zetten. Ik gebruik hiervoor de guide en alles gaat goed totdat ik de bestanden op mijn telefoon ga zetten. De bestanden heb ik gekopieerd maar als ik vervolgens 'Choose .zip from sdcard' kies dan krijg ik de melding dat er geen bestanden zijn terwijl ik ze wel heb gekopieerd. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?
Op welk geheugen heb jij ze gezet en kan je ze wel zien in de telefoon als die is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Geen matches
Op het interne geheugen van mijn telefoon want als ik in recovery mode kies voor 'mount usb storage' krijg ik ook nog andere mappen te zien die er al stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:44:
Op het interne geheugen van mijn telefoon want als ik in recovery mode kies voor 'mount usb storage' krijg ik ook nog andere mappen te zien die er al stonden.
Hoe staan ze in de telefoon als je hem opstart? Zie je ze dan wel? Unmount je het USB volume wel als je hem afkoppelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Geen matches
Als ik mijn telefoon op de normale manier opstart zie ik deze bestanden er ook bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:47:
Als ik mijn telefoon op de normale manier opstart zie ik deze bestanden er ook bij staan.
In recovery zijn het interne geheugen en je externe sdcard wat verwarrend genoemd. Neem eens de kaart waar je je bestand niet verwacht.
Pagina: 1 ... 119 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.