test ontvangen
volgende
volgende
gabn88 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:44:
We gaan je missen silitek! Waarschijnlijk ga ik je over ruim een maand weer gezelschap houden als mijn abbo afgelopen is *Wil alleen al een SIII voor de flash tips van silitek*..
Test,test; hello world!
Tubes....It's what make music music!
Poke of the QueenSlow
Goed planCartman! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:31:
M'n SGS is op CM9 hartstikke snel dus ik zie ook nog niet echt noodzaak om een andere telefoon te nemen dus ik ga denk ik naar SimOnly over een paar maanden. Heb een paar SGSIII's in handen gehad en vind die bovendien ook veel te groot
[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 05-06-2012 21:35 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hoelang gaat je accu gemiddeld mee met CM9?Cartman! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:31:
M'n SGS is op CM9 hartstikke snel dus ik zie ook nog niet echt noodzaak om een andere telefoon te nemen dus ik ga denk ik naar SimOnly over een paar maanden. Heb een paar SGSIII's in handen gehad en vind die bovendien ook veel te groot
Poke of the QueenSlow
Ik haal hier ongeveer anderhalve tot 2 dagen met normaal gebruik. Wel met een zwaardere accu.stimpyrulez schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:44:
[...]
Hoelang gaat je accu gemiddeld mee met CM9?
Draai nog een oude team hacksung (volgens mij) en zelfs met een zwaardere accu hou ik het net 24 uur uit...
(denk max. 10min bellen, 30min apps checken (kranten en zo) en af en toe een foto.
Zou een andere modem flashen kunnen helpen?
Mijn telefoon gegevens zijn:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 06-06-2012 10:14 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als silitek hier nog 24/7 aanwezig zou zijn geweest had hij vast de welbekende ZSJPG aangeprezen, is waarschijnlijk de meestgebruikte modem op dit forum. Geen link, mag je zelf zoeken..stimpyrulez schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:44:
[...]
..
Zou een andere modem flashen kunnen helpen
..
Poke of the QueenSlow
ZSJPGcrispo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:30:
[...]
Als silitek hier nog 24/7 aanwezig zou zijn geweest had hij vast de welbekende ZSJPG aangeprezen, is waarschijnlijk de meestgebruikte modem op dit forum. Geen link, mag je zelf zoeken..
Poke of the QueenSlow
ZSJPG werkt hier als een trein in Groningen/Drenthe/Friesland. Welke rom heb/had je? Welke provider?dokteronline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:46:
nou ik zit nu een weekje op ZSJPG en ik kan hem niet aanbevelen in Friesland/Drenthe/Groningen...
Bijna tot geen signal, en als je is signaal hebt is het maar heel even goed. Iemand een ander dan ZSJPG aan te bevelen?
Verwijderd
cm7-initial-kernel.tar voor recovery herstel. Daarna een ICS kernel in CWMVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:37:
Hallo allemaal,
Had een tijd geleden CM9 Teamkang geflasht wat meteen goed werkte. Heb alleen sinds vandaag een bootloop.
Ik heb toen de FixRecovery geflasht via Heimdall en kon op recovery.
Alleen er gebeurt helemaal niks als ik USB probeer te mounten. Ik heb dit getest op Windows en OS X, kan op allebei flashen met Heimdall/Odin maar USB mounten lukt niet.
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen, ik heb geprobeerd om Semaphore ICS te flashen via Heimdall maar dan kom ik niet meer in Recovery..
Is er een fix of moet ik een bepaalde kernel flashen? Ik hoop eigenlijk mijn data te redden dus vroeg me af of dat nog haalbaar is!
Alvast bedankt
Verwijderd
Heel erg bedankt! Werkte meteensilitek schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:55:
[...]
cm7-initial-kernel.tar voor recovery herstel. Daarna een ICS kernel in CWM
You welcome
Zit op nieuwste galnet + semaphore_ICS_1.2.2 HI als provider. Thuis is het prima, maar onderweg en school/stage is het dramatisch.Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:53:
[...]
ZSJPG werkt hier als een trein in Groningen/Drenthe/Friesland. Welke rom heb/had je? Welke provider?
Poke of the QueenSlow
Apart. Ik heb met de vorige Galnet + stock kernel + ZSJPG + Hi nergens last van gehad. Zelfs midden in het bos gewoon normaal ontvangst. H met af en toe dipjes naar 3G....dokteronline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:47:
[...]
Zit op nieuwste galnet + semaphore_ICS_1.2.2 HI als provider. Thuis is het prima, maar onderweg en school/stage is het dramatisch.
Cwm..<install zip from sd> flash> reboot> klaar!stimpyrulez schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:13:
De ZSJPG modem heb ik gedownload via de link die hier laatst gepost is.
De vraag is alleen:
Kan ik dat zo via odin installeren?
En moet je daarna alles weer wissen, of is dat bij alleen modem wijzigen niet nodig?
[ Voor 5% gewijzigd door CrazyFool op 07-06-2012 10:04 ]
Het leven kan soms zo lekker simpel zijnsilitek schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:23:
[...]
Cwm..<install zip from sd> flash> reboot> klaar!
De stock XXJVU leek bij mij toch echt wel sneller leeg. Ik zit ook op ZSJPG, en kernel MNICS-2305v2, ik weet niet zeekr of 800 Mhz nog aanstaat, maar ik doe nu makkelijker een dag of twee met mijn mobiel.Pino112 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:
Ik heb het gevoel dat ZSJPG mijn batterij best wel leegtrekt op 3G, omgeving Zwolle.
Moet nu in de vakantie maar eens bezig met updaten enzo. Zit op CM9 van een maandje terug.
[ Voor 15% gewijzigd door imdos op 07-06-2012 16:48 . Reden: update in vergelijking met voorheen ]
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Ben weer even terug op deze setup, zie hieronder, even wat anders dan KF1.Pino112 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:
Ik heb het gevoel dat ZSJPG mijn batterij best wel leegtrekt op 3G, omgeving Zwolle.
Moet nu in de vakantie maar eens bezig met updaten enzo. Zit op CM9 van een maandje terug.
Poke of the QueenSlow
Kun je wel in de Recovery komen? Ik had uiteindelijk ook bootloops maar kon wel in de recovery komen dus een nieuwe rom flashenVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:54:
Ik ben deze instructie aan het volgen: http://wiki.cyanogenmod.c...laxy_S:_Full_Update_Guide
En wil mijn Galaxy S 2.3.6 NL updaten naar cyanogen.
Probleem is dat het toestel blijft rebooten naar het laden van hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5. Lijkt me dat dat niet goed is... Ik kan nog wel opnieuw in download mode komen maar opnieuw laden van hardcore's kernel lost het niet op... Wie weet raad?
Ook met deze kernel (http://download.chainfire.eu/132/CF-Root/SGS/) blijft ie resetten...
[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 10-06-2012 16:01 ]
1Pagina terug staat de oplossing..Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:54:
Ik ben deze instructie aan het volgen: http://wiki.cyanogenmod.c...laxy_S:_Full_Update_Guide
En wil mijn Galaxy S 2.3.6 NL updaten naar cyanogen.
Probleem is dat het toestel blijft rebooten naar het laden van hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5. Lijkt me dat dat niet goed is... Ik kan nog wel opnieuw in download mode komen maar opnieuw laden van hardcore's kernel lost het niet op... Wie weet raad?
Ook met deze kernel (http://download.chainfire.eu/132/CF-Root/SGS/) blijft ie resetten...
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Ik wil het best proberen maar ook ik weet niet of het gaat lukken maar dat soort experimenten zijn altijd erg leuk. Vooral omdat er nog het nodige denkwerk bijkomt en ook inleeswerkAltijd_Lastig schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:02:
Ik begrijp dat jij hem wel weer aan de praat krijgt? :-)
Baal wel als het niet zo is, Belcompany wilde nog 175 euro geven als ik naar een S3 ging en overstapte naar Vodafone, dat doen ze nu natuurlijk niet meer.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 08:03 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Ik heb nu geen idee
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 6% gewijzigd door Furiousfist op 11-06-2012 23:10 ]
Verwijderd
Ik heb nu de Semaphore-kernel op m'n SD staan en moet mezelf er even aan herinneren dat ik na een CM9-update ik eerst even de kernel opnieuw moet flashen, dan gaat het in principe wel goed.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:33:
Altijd onthouden dat je een Nandroid maakt en de kernel overschreven wordt bij
een installatie van een nieuwe nightly.
[ Voor 4% gewijzigd door deepbass909 op 12-06-2012 17:44 ]
Verwijderd
Je kan het ook heel makkelijk doen door een custom root kernel te installeren. Ik heb zelf de Hardcore Speedmod geïnstalleerd (voor gingerbread). In de recovery mode kan je dan de telefoon rooten en Superuser installeren etc. Zie hier voor meer informatie. Succes!Kavish schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:51:
Het lukt me niet om mijn Galaxy S te rooten. Ik heb de drivers geïnstalleerd en USB debugging aangezet. Elke keer als ik in SuperOneClick op Root druk, gaat hij tot de stap "Installing BusyBox (temporary)" en dan loopt het programma vast.
Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd?
KF1 beviel je niet goed (genoeg)?Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:48:
[...]
Ben weer even terug op deze setup, zie hieronder, even wat anders dan KF1.
Kijken of ik het wat beter kan krijgen na een paar dagen 'rust'.
[afbeelding] [afbeelding]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Poke of the QueenSlow
Verwijderd
Jep, moet je los installeren.Kavish schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:36:
Ik heb net CM9 en GApps geflasht. Ik mis alleen de app Gmail. Is dit normaal? Moet ik Gmail los installeren?
Jawel, alleen toch vaak dat mijn gesprekken niet helemaal lekker liepen op de laatste nightlies.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 14:38 ]
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Alleen alles wat niet in de market staat. Die kun je dus gewoon met de market ophalen.Kavish schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:41:
Ik dacht dat alle Google apps gebundeld waren in GApps. Ik heb ze gevondenBedankt!
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Nope. Zelfs app verwijderen en een andere installeren brengt dit probleemSolictice schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:57:
was dat niet een kwestie van de cache deleten van die app?
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Yippie kayak, other buckets!
Ook ik ben benieuwd of iemand een stabiele ICS weet(geen FM vind ik niet zo'n probleem).t mac schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:51:
Ik zit nog op een oude CM7 build en wil wel eens ICS proberen. Welke is aan te raden qua batterij duur/snelheid? (welke kernel?)
Voor zover ik onderzocht heb is er nog geen ICS met fm radio, klopt dit?
CM9 en Glitch kernel. Dit is een combinatie die op mijn doorgeschoven S1 staat.caspertje19 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:53:
[...]
Ook ik ben benieuwd of iemand een stabiele ICS weet(geen FM vind ik niet zo'n probleem).
Ik kan namelijk een telefoon doorschuiven naar me zusje en zou hier graag ICS op willen zetten, maar ze is geen tweaeker: dus stabiel is wel het belangrijkste(of kan ik dan toch beter voor CM7 kiezen?)
S3..CM9 nu ook voor de S3..awesome
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Vriend van mij heeft nu ook een S3 en damn wat een beest is dat! Holy frak!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Poke of the QueenSlow
Nee geen negatieve kleuren, gewoon raar blauw/rood en pixelig..Touchdomex schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:19:
Zijn dat niet negatieve kleuren?
Hoe doen anderen roms het met ICS? en dan vooral die gebaseerd zijn op CM9. Doen die het ook?
[ Voor 12% gewijzigd door HaTe op 17-06-2012 16:24 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Mintberry of is dat te MIUI?HaTe schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:11:
Nope, helpt allemaal niet.
Weet iemand dan een écht goede Gingerbread ROM?
Poke of the QueenSlow
Ja die wel maar je had ook altijd voodoocolour waarmee je alles kon wijzigen van je schermSolictice schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:32:
Voodoo sound bestaat toch wel?
Je moet enkel een kernel gebruiken die het support.
[ Voor 56% gewijzigd door HaTe op 17-06-2012 20:23 ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Verwijderd
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Op welk geheugen heb jij ze gezet en kan je ze wel zien in de telefoon als die is opgestart.Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:40:
Ik heb zojuist mijn Galaxy S geroot en nu wil ik Cyanogenmod 7.2 erop gaan zetten. Ik gebruik hiervoor de guide en alles gaat goed totdat ik de bestanden op mijn telefoon ga zetten. De bestanden heb ik gekopieerd maar als ik vervolgens 'Choose .zip from sdcard' kies dan krijg ik de melding dat er geen bestanden zijn terwijl ik ze wel heb gekopieerd. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?
Poke of the QueenSlow
Hoe staan ze in de telefoon als je hem opstart? Zie je ze dan wel? Unmount je het USB volume wel als je hem afkoppelt?Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:44:
Op het interne geheugen van mijn telefoon want als ik in recovery mode kies voor 'mount usb storage' krijg ik ook nog andere mappen te zien die er al stonden.
Verwijderd
In recovery zijn het interne geheugen en je externe sdcard wat verwarrend genoemd. Neem eens de kaart waar je je bestand niet verwacht.Count_B schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:47:
Als ik mijn telefoon op de normale manier opstart zie ik deze bestanden er ook bij staan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq