Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Modem staat los van deep sleep / deep idle states

En Thommy bedankt man!! :D
Ok, dat zou betekenen dat er wat anders aan de hand is??

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:05
Matched: firmware
Goedenavond,

Vraagje over het terugzetten van een Custom Rom naar Originele (KPN) rom.

Sinds een aantal dagen ben ik al aan het proberen om de volgende Rom: JW5_JV6_JW4 terug te zetten op mijn oude SGS, helaas wil het niet lukken want op welke manier ik het ook probeer hij blijft gewoon op dezelfde Rom staan als die er nu op staat.

Rom die nu op de SGS staat is:
- Firmware 2.3.6
- Baseband I9000XXJVT
- Kernel versie: 2.6.35.7-I9000XWJW1-CL788890
- Build Gingerbread.XWJW1

Stappen die ik heb genomen:
- Start Odin 1.3
- Alleen vinkje bij Auto reboot en F. Reset.
- Zet Rom (1 file rom) in het PDA vak.
- Geen Pit omdat het maar 1 file is.
- Start.

Vervolgens loopt Odin alle stappen door en eindigt hij met een groen vlak, PASS, en in het kleine groene vlak 2:11 (geen idee wat die 2:11 betekend)

SGS doet reboot, zie wat tekst voobij schieten, SGS logo er start op. Als ik dan bij telefoon info ga kijken zie ik dat er nog steeds dezelfde Rom op staat die er eerder op stond en er niets veranderd is.

Graag uw hulp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RaymondG schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:16:
Goedenavond,

Vraagje over het terugzetten van een Custom Rom naar Originele (KPN) rom.

Sinds een aantal dagen ben ik al aan het proberen om de volgende Rom: JW5_JV6_JW4 terug te zetten op mijn oude SGS, helaas wil het niet lukken want op welke manier ik het ook probeer hij blijft gewoon op dezelfde Rom staan als die er nu op staat.

Rom die nu op de SGS staat is:
- Firmware 2.3.6
- Baseband I9000XXJVT
- Kernel versie: 2.6.35.7-I9000XWJW1-CL788890
- Build Gingerbread.XWJW1

Stappen die ik heb genomen:
- Start Odin 1.3
- Alleen vinkje bij Auto reboot en F. Reset.
- Zet Rom (1 file rom) in het PDA vak.
- Geen Pit omdat het maar 1 file is.
- Start.

Vervolgens loopt Odin alle stappen door en eindigt hij met een groen vlak, PASS, en in het kleine groene vlak 2:11 (geen idee wat die 2:11 betekend)

SGS doet reboot, zie wat tekst voobij schieten, SGS logo er start op. Als ik dan bij telefoon info ga kijken zie ik dat er nog steeds dezelfde Rom op staat die er eerder op stond en er niets veranderd is.

Graag uw hulp....
Ik loop tegen ongeveer hetzelfde aan... Ook nog niets gevonden wat werkt. Ik zit alleen vast op JW5

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:05
@Touchdomex

Hi, ik ben zojuist er in geslaagd om de boel werkend te krijgen. Een beetje een omweg, maar het resultaat is dat ik de originele firmware heb kunnen installeren.

- Als 1e heb ik een root gezocht die bij mijn huidige geinstalleerde Rom hoorde en geinstalleerd (via Odin)
- update. geinstalleerd vanuit recovery mode
- Daarna heb ik een gewone standaard firmware geinstalleerd die ik op samfirmware gevonden heb.
- Deze ook geroot.
- KPN firmware geinstalleerd en taddaaa.

Nu eindelijk in de phone info de juiste gegevens staan.

Wat bij mij belangrijk bleek was wel voor ede juiste firmware de juiste root te vinden.
Flashen gedaan met Odin 1.3 en indien nodig Pit s1_odin_20100512.pit

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RaymondG schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:30:
@Touchdomex

Hi, ik ben zojuist er in geslaagd om de boel werkend te krijgen. Een beetje een omweg, maar het resultaat is dat ik de originele firmware heb kunnen installeren.

- Als 1e heb ik een root gezocht die bij mijn huidige geinstalleerde Rom hoorde en geinstalleerd (via Odin)
- update. geinstalleerd vanuit recovery mode
- Daarna heb ik een gewone standaard firmware geinstalleerd die ik op samfirmware gevonden heb.
- Deze ook geroot.
- KPN firmware geinstalleerd en taddaaa.

Nu eindelijk in de phone info de juiste gegevens staan.

Wat bij mij belangrijk bleek was wel voor ede juiste firmware de juiste root te vinden.
Flashen gedaan met Odin 1.3 en indien nodig Pit s1_odin_20100512.pit

Succes ermee.
Vanavond eens mee gaan spelen dan. :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zou juist wel een pitfile scoren en repartition gebruiken. Dan weet je dat de hele boel gewist wordt. Verder uiteindelijk een delete user data/ format sdcard doen.

Ik heb trouwens cm9 op mijn sgs2 gezet. Het wow gevoel zoals we dat met onze sgs1 hebben is daar niet. Sterker nog, voor mijn gevoel is het niets sneller of smoother. De sgs1 cm9 is echt vreselijk goed.

Mijn Vellamo score is wel de bom trouwens. Waar ik met stock firmware nog 8xx punten haalde (minder dan de 10xx die ik met de sgs1 haalde) haal ik onder cm9 iets van 1300nogwat.

Ik vraag me af wat die score inhoud want stock firmware op de sgs2 voelt wel smoother dan de sgs1. Vooral als je bijv. in de market op wat buttons klikt merk je een enorm verschil.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Hier de score van mijn SGS2 op cm9:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14070455/Screenshot_2012-05-10-22-08-50.png

[ Voor 1% gewijzigd door Aapzak op 11-05-2012 13:28 . Reden: ff kleiner gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Matched: galaxy
Aapzak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:27:
Hier de score van mijn SGS2 op cm9:

[afbeelding]
Ik vertrouw die benchmark niet.

Ik draai hem op mijn HTC One V en kom uit tussen de Galaxy Nexus en de Mi-One.

Dit op een stock HTC Rom met een MSM8255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Ik vertrouw die benchmark dus ook niet. Alleen al vanwege het feit dat de S2 duidelijk sneller is dan de S1 (ook op cm9) maar dat laat de benchmark niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Benchmarking moet je sowieso niet geloven, of je moet gericht
op bepaalde dingen benchmarken, met diverse apps en daar 'n
getal van maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:11
Geen matches
Die Valamo benchmark is gericht op web browser gebruik :)

Overigens zijn benchmarks wel betrouwbaar, ze geven de prestatie weer op een bepaald gebied, maar ze zijn voor Android volgens mij geen benchmarks die de gebruikerservaringen benchen zoals PCMark voor de PC doet..

[ Voor 67% gewijzigd door HaTe op 11-05-2012 16:59 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HaTe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:57:
Die Valamo benchmark is gericht op web browser gebruik :)

Overigens zijn benchmarks wel betrouwbaar, ze geven de prestatie weer op een bepaald gebied, maar ze zijn voor Android volgens mij geen benchmarks die de gebruikerservaringen benchen zoals PCMark voor de PC doet..
Ik gebruik daar alleen de Sunspider (JAVA) test van, verder niet.
Weet niet in hoeverre het betrouwbaar is maar vertrouw dus die
bepaalde gebieden niet (prestatie), maar zal wel aan mij liggen!
Ziet er altijd vertekend uit, die prestatiescores, veel beinvloed etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vandaag misschien ff aan de slag gaan met een scriptje om de
changes / merges uit Gerrit / http://review.cyanogenmod.com
voor de SGS aan 't licht te toveren, die van Tonky op Github is
steeds down, irritant gedoe :(. Of althans de YahooAPI

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
Ik heb proberen de SGS1 te flashen met Cyanogenmod 7 volgens deze tutorial.

Daar stond helaas ook geen instructies voor het backuppen van mijn imei nr etc. Geen idee dat dit nummer zou kunnen worden gereset. :( Ik heb ook de SIM in mijn toestel gelaten tijdens het updaten.)

Nu ging het updaten heel slecht. Ik moest heel vaak rebooten. Uiteindelijk wel gelukt met de nieuwste Cyanogenmod 9, maar geen pincode vraag, dus niet kunnen bellen etc.

Daarna veel geprobeerd met de recovery mode, en daar heb ik alle dingen geformateerd en gist die maar konden, en toen kon ik ook niet meer in de recovery mode komen.

Gelukkig nog wel in de download mode, en heb ik met Odin eerst Pit 512 toegepast, en daarna stock I9000XWJW1_I9000XENJV5_XEN. Inmiddels doet de recovery mode het wel weer.

Nu blijft de telefoon oneindig lang booten. Inmiddels heb ik de sim card in een andere telefoon gedaan, en ik kan gelukkig nog gewoon bellen en smssen.

Iemand nog een idee hoe dit toestel weer werkzaam te krijgen?

EDIT: ik heb de tutorial nog eens gedaan maar dan zonder sim kaart aanwezig.
Toen vroeg Cyanogenmod 9 mij heel netjes de pin code van mijn sim en ik heb nu internet via sim! :)

[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 12-05-2012 11:50 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Geen matches
Dacht, ik ga vandaag even mijn i9000 naar ICS upgraden. Welke rom/kernel kan ik hier het beste voor gebruiken?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
Oggy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:56:
Dacht, ik ga vandaag even mijn i9000 naar ICS upgraden. Welke rom/kernel kan ik hier het beste voor gebruiken?
Er is niet echt een absolute nummer 1.

De CM9 nightlys zijn altijd een aanrader, gewoon basic geen extra's.
Daarnaast zijn er veel op CM gebaseerde roms op XDA. Vaak zitten hier weer extra's op, maar niet altijd even stabiel.

En er is ook nog MIUI, die ik op het moment gebruik. Namelijk MIUI Scotland, blijft toch wel de mooiste rom vind ik :)

Qua kernels is het beetje hetzelfde verhaal, gewoon beetje proberen en kijken welke bevalt;)
Ik geef de voorkeur aan Midnight kernel

[ Voor 9% gewijzigd door Solictice op 12-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Geen matches
Wat is een goede modem voor de i9000 in het oosten/noorden van nederland?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Oggy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:13:
Wat is een goede modem voor de i9000 in het oosten/noorden van nederland?
ZSJPG is volgens mij de beste keus voor heel Nederland.
Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk (woon zelf in Zeeland ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
radio-cm-7-GalaxyS-JPG-signed.zip - [Click for QR Code] ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Nee, dat is een andere. Hij staat hier wel bij: http://cyanogenmod.nl/files/

@hieronder, ja klopt :P Dat wilde ik eerst zeggen, maar ja daar staat hij ook

[ Voor 34% gewijzigd door HaTe op 12-05-2012 17:41 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
HaTe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:39:
Nee, dat is een andere. Hij staat hier wel bij: http://cyanogenmod.nl/files/
Staat toch ook al vaak genoeg gelinkt hier in dit topic? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
Vond het wel weer tijd voor een flash... :P eens kijken wat we nu eens gaan proberen.
Yep dezum: [ROM][ICS] TWICS CM9 - rock solid, fast & samsungnized ROM [V.2.62][10.05.12]

Vorige versie was knap waardeloos..deze doet het wel zoals het moet.
Wat opvalt is de snelle GPS (fix)..en de kernel. leuk voor een weekje of zoiets

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/99m9t4.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2qj974m.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
silitek schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:54:
Vond het wel weer tijd voor een flash... :P eens kijken wat we nu eens gaan proberen.
Yep dezum: [ROM][ICS] TWICS CM9 - rock solid, fast & samsungnized ROM [V.2.62][10.05.12]

Vorige versie was knap waardeloos..deze doet het wel zoals het moet.
Wat opvalt is de snelle GPS (fix)..en de kernel. leuk voor een weekje of zoiets

[afbeelding] [afbeelding]
Dus jij hebt een nightly van CM van afgelopen dinsdag(ik van donderdag), en je hebt een andere kernel geïnstalleerd dan de standaard van CM?

Is dat in plaats van de "hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5" uit de guide die ik heb gebruikt? Of is dat weer iets anders?

Waarom heb je voor de kernel gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
jmk schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:30:
[...]

Dus jij hebt een nightly van CM van afgelopen dinsdag(ik van donderdag), en je hebt een andere kernel geïnstalleerd dan de standaard van CM?

Is dat in plaats van de "hardcore's Kernel with the ClockworkMod Recovery 2.5" uit de guide die ik heb gebruikt? Of is dat weer iets anders?

Waarom heb je voor de kernel gekozen?
Totaalpakket zit in de rom..incl kernel. ;) Op CM9 basis daarom een goed werkend rommetje zelf TW4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Geen matches
Heb mijn SGS gebricked... Ik kom niet meer in download of recovery modus. Iemand met ervaring met de usb jig? Ik ben hier al even opzoek geweest naar een weerstandje van 301K ohm. Helaas heb ik die niet, maar kan wel door een stuk of 15 weerstanden aanelkaar te knopen aan de 301 komen.

Iemand die dat ooit geprobeerd heeft en succes heeft gehad?

Moet het echt 301 zijn of is bijvoorbeeld 304 ook goed? dat zou ik namelijk kunnen halen met 3 weerstandjes ipv 15 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mystic Spirit op 13-05-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mystic Spirit schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:49:
Heb mijn SGS gebricked... Ik kom niet meer in download of recovery modus. Iemand met ervaring met de usb jig? Ik ben hier al even opzoek geweest naar een weerstandje van 301K ohm. Helaas heb ik die niet, maar kan wel door een stuk of 15 weerstanden aanelkaar te knopen aan de 301 komen.

Moet het echt 301 zijn of is bijvoorbeeld 304 ook goed? dat zou ik namelijk kunnen halen met 3 weerstandjes ipv 15 :)
Veiligheid kun je het beste inbouwen. Kun je niet aan 301k komen? Anders gewoon morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:54:
[...]

Veiligheid kun je het beste inbouwen. Kun je niet aan 301k komen? Anders gewoon morgen?
Ja ik kan de 301 halen maar dan met 9x33k=297 en dan nog 2x2k=4 en is dus samen 301k... Maar of het nou verstandig is om 11 weerstandjes achterelkaar te knopen? Foutmarge wordt steeds groter bij ieder weerstandje.

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic Spirit op 13-05-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mystic Spirit schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:00:
[...]

Ja ik kan de 301 halen maar dan met 9x33k=297 en dan nog 2x2k=4 en is dus samen 301k... Maar of het nou verstandig is om 11 weerstandjes achterelkaar te knopen? Foutmarge wordt steeds groter bij ieder weerstandje.
Ja daarom. Ik bedoel eerder in een winkel of een vriend die weerstandjes spaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Die heb ik helaas niet in de buurt :( Denk dat ik zelf de grootste collectie heb van de mensen die ik in Utrecht ken. Toch maar even tot morgen wachten dan en gewoon een weerstandje van 301k ophalen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
Geen matches
Kan mij niet voorstellen dat dat zo nauwkeurig komt. Gewoon proberen.
Mystic Spirit schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:04:
Die heb ik helaas niet in de buurt :( Denk dat ik zelf de grootste collectie heb van de mensen die ik in Utrecht ken. Toch maar even tot morgen wachten dan en gewoon een weerstandje van 301k ophalen ergens.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Nee joh, volgens mij doen ze gewoon 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
Geen matches
Ga ik uit van standaard metaalfilmweerstandjes (a 1%): 301kohm is een foutmarge van 3kohm. Dus alles tussen de 298 en 304 moet sowieso goed zijn. Bij normale weerstanden is dit al snel 5-10% - 301kohm en 304 kohm zouden dus *niets* uit mogen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Geen matches
Ik vroeg vrijdag/zaterdag over het upgraden naar ICS (CM9), nadat ik zaterdag middag de telefoon had gebrickt via heimdall alles weer kunnen repareren. Pfiew......

Vandaag beetje alles getest en loopt harstikke soepel! Hier wat plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wBkuO.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UuGCW.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tib7l.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7zhxP.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IglXh.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iu7DB.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Oo8Rz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Oggy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:00:
Ik vroeg vrijdag/zaterdag over het upgraden naar ICS (CM9), nadat ik zaterdag middag de telefoon had gebrickt via heimdall alles weer kunnen repareren. Pfiew......

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe krijg je bij nieuws een NL ticker? Ik heb dat nog nooit echt goed werkende gekregen :/

Morgen eens bellen met Samsung voor garantie en kijken of ik er nog wat leuks uit kan halen. Tot op heden zit ik op stock en dan mis je toch wel echt CM9.... Ook al heb ik een nieuwe telefoon ik misbruik de SGS nog steeds :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Geen matches
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:09:
[...]

Hoe krijg je bij nieuws een NL ticker? Ik heb dat nog nooit echt goed werkende gekregen :/
Je bedoelt nederlands nieuws met de standaard nieuws&weer app?
Bij mij laat hij standaard al nederlands nieuws uit allerlei verschillende bronnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Oggy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:12:
[...]

Je bedoelt nederlands nieuws met de standaard nieuws&weer app?
Bij mij laat hij standaard al nederlands nieuws uit allerlei verschillende bronnen zien.
Ja dat! :+ Hij wisselt bij mij altijd welk land hij nu weer pakt en nergens kon ik ook de juiste instellingen vinden...

Morgen eens de bonnetjes vinden en inleveren bij de winkel :9

Gevonden *O* Nu nog die van mijn HTC Legend :+

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mystic Spirit schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:49:

Die van mij is 300k, zelf geknutseld (en werkt). Zit er niet iemand bij je in de buurt met zo'n ding: http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?t=24391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:54:
[...]

Die van mij is 300k, zelf geknutseld (en werkt). Zit er niet iemand bij je in de buurt met zo'n ding: http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?t=24391
Thnx voor de tip! Als ik vandaag geen juiste weerstand kan vinden zal ik mij eens aanmelden bij androidforums. Er zijn in Utrecht twee bezitters van een jig, dus als ik er geen vinden kan daar eens even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oggy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:00:

Zou je deze plaatjes óf wat kleiner kunnen maken of gewoon in 'post je homescreen'
thread willen plaatsen? Dit is een beetje irritant, scrollwerk geblazen. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Geen matches
Super vet: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1646108
Een bestandsbeheerder voor in Recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
AROMA launcher / recovery sowieso supervet! :D Blijft het vette als je weer
eens ROMs flasht zoals WeUI. Snap niet dat iedereen dat gebruikt! Scheelt
sowieso veel heisa met verschillende versies voor Android telefoons (gewoon
alles in 1 doen en user laten kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
Ik heb nu 3 dagen CM9 nightly op mijn phone staan. Ik kan bijna niet geloven dat mijn telefoon zo stabiel en snel reageert, en blijft reageren. Ik verwacht ieder moment lags die ik ook had met de nieuwste samsung update, maar alles nog steeds soepel.

De makers krijgen van mij een dikke 9! En een gratis biertje als ik ze toevallig tegenkom in een cafe. :)

Paar dingen die niet lekker werken:
- De samsung standaard agenda vind ik veel mooier, overzichtelijker en fijner. Nu dus opzoek naar een andere agenda die ik als standaard kan ik stellen. Ik wil in de maand-view kunnen klikken op een datum voor de afspraken van die dag, op 1 en hetzelfde scherm.
- FM radio (dus niet internet, maar ether) werkt niet. Geen standaard app op telefoon aanwezig. Spirit geprobeerd maar die werk nog niet standaard, misschien wel als ik een andere output ofzo kies. De standaard Samsung app kon je in 30sec laten scannen naar mogelijke zenders en dan had je zo Radio2 of 538 etc.
-Ik kan geen ringtone instellen van een MIDI file die ik heb (Kill Bill fluitje uit de film Death Proof). Hier heb ik nog een vraag over: Moet ik die file eerst via de PC ofzo omzetten naar OGG? Hoe moet je die dan "instellen als...". Ik word ook graag wakker met een Zelda Tune, zelfde probleem.
-Er zit standaard geen filemanager in CM9((?) Dus heb ik maar Total Commander beta geïnstalleerd. De standaard manager van Samsung kon je wel kiezen voor "instellen als..."

Ik heb over het ringtone/alarmtone gedeelte gezocht via, maar heeft niemand mijn probleem. Mogelijk zie ik iets over het hoofd.

Ik wil ook best betalen voor een goede oplossing van die kleine problemen, maar dan wel via PayPall, heb geen creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
jmk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:29:
Ik heb nu 3 dagen CM9 nightly op mijn phone staan. Ik kan bijna niet geloven dat mijn telefoon zo stabiel en snel reageert, en blijft reageren. Ik verwacht ieder moment lags die ik ook had met de nieuwste samsung update, maar alles nog steeds soepel.

De makers krijgen van mij een dikke 9! En een gratis biertje als ik ze toevallig tegenkom in een cafe. :)
Een dikke CM9 ;)
- De samsung standaard agenda vind ik veel mooier, overzichtelijker en fijner. Nu dus opzoek naar een andere agenda die ik als standaard kan ik stellen. Ik wil in de maand-view kunnen klikken op een datum voor de afspraken van die dag, op 1 en hetzelfde scherm.
Jorte?
- FM radio (dus niet internet, maar ether) werkt niet. Geen standaard app op telefoon aanwezig. Spirit geprobeerd maar die werk nog niet standaard, misschien wel als ik een andere output ofzo kies. De standaard Samsung app kon je in 30sec laten scannen naar mogelijke zenders en dan had je zo Radio2 of 538 etc.
Je moet eventjes goed kijken naar de kernel. Daar staan wel hints in. Dat weet je niet vantevoren. Daarnaast kan er veel misgaan. Imho zou ik spirit alleen gebruiken voor testen en niet voor dagelijks gebruik. Ik heb er te vaak een instabiele rom van gekregen en enorme batterydrains :X
-Ik kan geen ringtone instellen van een MIDI file die ik heb (Kill Bill fluitje uit de film Death Proof). Hier heb ik nog een vraag over: Moet ik die file eerst via de PC ofzo omzetten naar OGG? Hoe moet je die dan "instellen als...". Ik word ook graag wakker met een Zelda Tune, zelfde probleem
MP3 kan ook maar dat is wel het makkelijkste ja.
.
-Er zit standaard geen filemanager in CM9((?) Dus heb ik maar Total Commander beta geïnstalleerd. De standaard manager van Samsung kon je wel kiezen voor "instellen als..."
Pak IO manager. Ziet er simpel uit maar doet wel alles goed.
Ik heb over het ringtone/alarmtone gedeelte gezocht via, maar heeft niemand mijn probleem. Mogelijk zie ik iets over het hoofd.
Maak van je midi een mp3 en test dan nog eens.
Ik wil ook best betalen voor een goede oplossing van die kleine problemen, maar dan wel via PayPall, heb geen creditcard.
Wirecard, V3card ;) Google maar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Geen matches

-Ik kan geen ringtone instellen van een MIDI file die ik heb (Kill Bill fluitje uit de film Death Proof). Hier heb ik nog een vraag over: Moet ik die file eerst via de PC ofzo omzetten naar OGG? Hoe moet je die dan "instellen als...". Ik word ook graag wakker met een Zelda Tune, zelfde probleem.

Soms kan je zulke Samsung apps wel los vinden op XDA, maar vaak werken ze niet vanwege het missende TouchWiz framework. Misschien een andere 3rd party app? FM radio schijnt wel te kunnen met de Spirit FM app, maar die moet je alleen met koptelefoon gebruiken, schijnt je speakers te kunnen vernielen.
Midi heb ik net getest. In /Audio/ringtones, doe het prima..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
Die is heel goed. Goede dark Theme ook. Dank!
[...]
Je moet eventjes goed kijken naar de kernel. Daar staan wel hints in. Dat weet je niet vantevoren. Daarnaast kan er veel misgaan. Imho zou ik spirit alleen gebruiken voor testen en niet voor dagelijks gebruik. Ik heb er te vaak een instabiele rom van gekregen en enorme batterydrains :X
Ik had eigenlijk beter moeten kijken van te voren wat de beperkingen waren bedoel je? Of zijn er hints om Radio goed werkend te krijgen zonder in te boeten aan stabiliteit enz? Spirit zou ook fysiek schade kunnen aanbrengen aan speakers(niet de headset).
[...]
MP3 kan ook maar dat is wel het makkelijkste ja.
Pak IO manager. Ziet er simpel uit maar doet wel alles goed.
Maak van je midi een mp3 en test dan nog eens.
Ik heb ook een MP3, en ook in IO manager kan ik niet een MP3 selecteren om die in te stellen als een ringtone zodat ik die als ringtone kan instellen onder Systeeminstellingen->Apparaat.Geluid->Beltone en meldingen.Beltone telefoon. Ook zie ik in het instellingsmenu geen optie voor bladeren. Hetzelfde heb ik ook geprobeerd met een OGG file.
Wirecard, V3card ;) Google maar :>
Ik zie dat wirecard 2 jaar geldig is, dat is beter dan de magere 3 maand van V3card. In 2 jaar jaar kan ik 20 euro aan apps opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

Hopelijk zit heel de kroeg niet vol met dev's wat vele rommetjes zijn nu goed buiten CM9..
Afgelopen dagen aantal geflashed en nu pcbblue-galaxymtd-build 35 (zie boven)..
Heel lekker deze..google backup (doen ze ook niet allemaal). ;)

Kortom, bijna alle ISC-roms zijn dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
MaximusTG schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Soms kan je zulke Samsung apps wel los vinden op XDA, maar vaak werken ze niet vanwege het missende TouchWiz framework. Misschien een andere 3rd party app? FM radio schijnt wel te kunnen met de Spirit FM app, maar die moet je alleen met koptelefoon gebruiken, schijnt je speakers te kunnen vernielen.
Midi heb ik net getest. In /Audio/ringtones, doe het prima..
Ik heb net idd de map /system/media/audio/ringtones gevonden. Daar staan ook alle ringtones in ik al kan selecteren standaard. Maar ik krijg geen permissie er een bestand naartoe te kopiëren. ook kan ik daar geen map aanmaken. Total commander heeft root toegang.

Er moet toch gewoon een makkelijke manier zijn om dit te doen, of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
jmk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Ik heb net idd de map /system/media/audio/ringtones gevonden. Daar staan ook alle ringtones in ik al kan selecteren standaard. Maar ik krijg geen permissie er een bestand naartoe te kopiëren. ook kan ik daar geen map aanmaken. Total commander heeft root toegang.

Er moet toch gewoon een makkelijke manier zijn om dit te doen, of ligt het aan mij?
Root Explorer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
Het is me gelukt!

Met Root Browser Lite. Ik moest nog wel even een mediascan uitvoeren, en daarna verscheen hij in de lijst.

Bedankt allemaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Begrijp ik het nou goed dat er zowel in CM9 als in AOKP een theme switcher zit?

Zit nu op MIUI scotland laatste build, maar batterydrain is redelijk hard. 6 uur en hij was leeg :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Geen matches
Solictice schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:55:

Zit nu op MIUI scotland laatste build, maar batterydrain is redelijk hard. 6 uur en hij was leeg :\
Er zit een Thema kiezer in, met daar maar 1 thema in standaard. CM9 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:55:

Andere kernel ook al geprobeerd?

Vanavond/straks eens de echte echte stock voor de telefoon erop gooien :9

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Zo te zien zijn er wel degelijk themes voor AOKP & CM9
https://play.google.com/store/search?q=CM9&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Die zijn er zeker..of op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
silitek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:33:
[...]

Die zijn er zeker..of op XDA :)
Natuurlijk op XDA. Maar ik las over een build in theme switcher, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Ik heb mijn jig net gefixed. Hij doet het *O*
Het bleek iets lastiger dan ik had gedacht en ik had nog wel zo handig uitgedacht was ik in de veronderstelling. Ik dacht ik pak een oude USB-verleng kabel dan strip ik de female kant en soldeer ik de 300k ohm weerstand ertussen. Iets verder lezen leerde mij dat pin 4 van de micro-USB standaard helemaal niet gebruikt wordt en dus ook niet aangesloten zit. In mijn enthousiastme dus mijn micro-USB connector blootgelegd om te constateren dat het werkt en daarna snel tot de conclusie te komen dat ik mijn enige werkende kabel heb gesloopt -O-

Ja jullie mogen lachen ik lag zelf ook in een deuk toen ik het constateerde _O- Morgen dus maar even micro-usb kabel op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mystic Spirit schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:28:
Ik heb mijn jig net gefixed. Hij doet het *O*
Het bleek iets lastiger dan ik had gedacht en ik had nog wel zo handig uitgedacht was ik in de veronderstelling. Ik dacht ik pak een oude USB-verleng kabel dan strip ik de female kant en soldeer ik de 300k ohm weerstand ertussen. Iets verder lezen leerde mij dat pin 4 van de micro-USB standaard helemaal niet gebruikt wordt en dus ook niet aangesloten zit. In mijn enthousiastme dus mijn micro-USB connector blootgelegd om te constateren dat het werkt en daarna snel tot de conclusie te komen dat ik mijn enige werkende kabel heb gesloopt -O-

Ja jullie mogen lachen ik lag zelf ook in een deuk toen ik het constateerde _O- Morgen dus maar even micro-usb kabel op de kop tikken.
Hoeveel bied je? :> Ik heb er nog wel eentje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:29:
[...]

Hoeveel bied je? :> Ik heb er nog wel eentje :>
Mijn telefoon / flashverslaving is gelukkig niet zo erg dat ik direct een "fix" nodig heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Dan gaat het over :>

Zo stock eens gaan flashen *O*

Hopelijk heb ik jou oplossing niet nodig straks :+

Hmm eerste paar flashpogingen hadden geen effect. Nu een andere gingerbread pakken. Een wat oudere. Die eerst flashen en daarna kijken of die juist is en daarna met KIES updaten.

[ Voor 113% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fijn :')

De firmware flasht van Samfirmwares en het werkt alleen krijg ik nergens de code XEN te zien bij het toestel :')

Iemand enig idee?

Eindelijk eentje gevonden :D *O* Was wel een 2.3.3 versie maar hij staat nu te updaten. Hij is met zekerheid XEN want zo is die herkend door KIES! :D

[ Voor 34% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Matched: firmware, galaxy
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:12:
Fijn :')

De firmware flasht van Samfirmwares en het werkt alleen krijg ik nergens de code XEN te zien bij het toestel :')

Iemand enig idee?

Eindelijk eentje gevonden :D *O* Was wel een 2.3.3 versie maar hij staat nu te updaten. Hij is met zekerheid XEN want zo is die herkend door KIES! :D
Nu je weer stock rom draaid verdwijn je nu ook naar de galaxy s topic :+ ..KIES hier is als vloeken in de kerk.
Iemand de nieuwe MIUI van Galnet al geprobeerd?..2.5.14, ik wel :P komt met Semaphore 1.1.1 kernel. Begint een stabiele vorm te krijgen V4 van Galnet.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/nq8sp1.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/33ddxg7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:10
silitek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:16:
[...]

Nu je weer stock rom draaid verdwijn je nu ook naar de galaxy s topic :+ ..KIES hier is als vloeken in de kerk.
Iemand de nieuwe MIUI van Galnet al geprobeerd?..2.5.14, ik wel :P komt met Semaphore 1.1.1 kernel. Begint een stabiele vorm te krijgen V4 van Galnet.
Ik draai hem sinds gisteren het loopt wel lekker vind ik! Kan alleen status bar niet veranderen, en in file explorer kan ik external sd card niet zien. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
hikhakhok schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Ik draai hem sinds gisteren het loopt wel lekker vind ik! Kan alleen status bar niet veranderen, en in file explorer kan ik external sd card niet zien. Jij?
In de stock explorer niet nee, klopt. Neem SManager deze ziet externe SD fijnloos. RO rootFS /mnt/emmc ;)
Statusbar is wel te customize..more toggles position.QuickPic als gallery en je bent compleet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:16:
[...]

Ik trap dat ding naar de garantie en hoop dat ik er nog wat geld uit kan slaan... Daarna tweedehands weer een SGS scoren :+ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Ik trap dat ding naar de garantie en hoop dat ik er nog wat geld uit kan slaan... Daarna tweedehands weer een SGS scoren :+ :')
;) ..weet ik jongen. [plaagmode/] uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:25:
[...]

;) ..weet ik jongen. [plaagmode/] uit
Met stock firmware is de wifi instabiel en dat is kut. Ik wil dat gefixed hebben op de garantie O-) >:)

Ik zat laatst ook alweer te gluren naar een Galaxy Spica voor custom roms maar bijna alle roms stonden op Megaupload dus dan gaat het over...

Ik wil gewoon iets wat ik constant kan flashen maar niet dagelijks gebruik. Op de tabletmarkt is er een te grote diversiteit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Ik wil gewoon iets wat ik constant kan flashen maar niet dagelijks gebruik. Op de tabletmarkt is er een te grote diversiteit :'(
WHAT? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Als iets fout gaat wil ik niet weer mijn toestel niet kunnen gebruiken :+ Zoals ik dat nu altijd heb gehad. Hoe vaak een rom wel niet instabiel is geworden en voor mijn ogen gecrasht en ik niet meer bereikbaar was dat is gewoon irritant :+

Tablets zijn leuk maar je moet wel constante updates hebben of custom roms met regelmatige updates. Anders vind ik er geen fuck meer aan. Of ik moet zelf roms gaan ontwikkelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Tablets zijn leuk maar je moet wel constante updates hebben of custom roms met regelmatige updates. Anders vind ik er geen fuck meer aan. Of ik moet zelf roms gaan ontwikkelen O-)
Ehm, dat weet ik niet zo :+. Voor mij is het niet nodig hehe, heb nu een iPad
maar dat vind ik gewoon goed zo, niet omdat het een iOS-device is, maar voor
tablet doeleinden hoef ik het niet zo nodig te flashen en te veranderen. Pleur er
mijn boeken voor school op en kan zo lekker in de trein mijn schoolwerk en
werk doen, maar misschien heb ik een andere benadering hehe. Maar snap je
punt wel hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:29:
[...]

Ehm, dat weet ik niet zo :+. Voor mij is het niet nodig hehe, heb nu een iPad
maar dat vind ik gewoon goed zo, niet omdat het een iOS-device is, maar voor
tablet doeleinden hoef ik het niet zo nodig te flashen en te veranderen. Pleur er
mijn boeken voor school op en kan zo lekker in de trein mijn schoolwerk en
werk doen, maar misschien heb ik een andere benadering hehe. Maar snap je
punt wel hoor :D.
Ik wil alleen een tablet van 7/8 inch en de iPad vind ik gewoon te groot :+ Mijn moeder heeft er eentje dus ik weet hoe groot het echt is.

iPad moet kleiner! Ik zou graag maar 6 uur op de batterij halen maar wel 7 inch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Geen matches
Weer wat vreemds gevonden .....
Mijn Gmail synct niet meer, voor de rest werkt alles wel.
Dus contacten en agenda gaat prima.
Alleen mijn mail wordt niet meer opgehaald.

Heb er al een nieuwe build (CM9) van vandaag overheen gezet en mijn account al verwijdert en opnieuw aangemeld.
Mag allemaal niet uitmaken.
Terug naar een eerdere backup heb ik weinig trek in omdat ik dan te veel kwijt raak.
Heb een nadroid al een paar dagen verzuimd :F

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Oxellaar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:17:
Weer wat vreemds gevonden .....
Mijn Gmail synct niet meer, voor de rest werkt alles wel.
Dus contacten en agenda gaat prima.
Alleen mijn mail wordt niet meer opgehaald.

Heb er al een nieuwe build (CM9) van vandaag overheen gezet en mijn account al verwijdert en opnieuw aangemeld.
Mag allemaal niet uitmaken.
Terug naar een eerdere backup heb ik weinig trek in omdat ik dan te veel kwijt raak.
Heb een nadroid al een paar dagen verzuimd :F
Verwijder Gmail eens en probeer het daarna opnieuw? En dan echt alles weg. Gmail is wel eens vaker vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Geen matches
@Touchdomex

Hoe simpel kan het zijn 8)7

Gmail werkt weer

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Een paar post terug heb ik al verteld dat mijn phone gebricked is. Nu ben ik bezig hem opnieuw te flashen, maar ik kom niet door het flash proces met odin heen.

Hij blijft iedere keer hangen op het zelfde punt zie log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<ID:0/006> Added!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> CODE_I9000XWJM9.tar.md5 is valid.
<OSM> MODEM_I9000XXJM4.tar.md5 is valid.
<OSM> GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJPU.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/006> Odin v.3 engine (ID:6)..
<ID:0/006> File analysis..
<ID:0/006> SetupConnection..
<ID:0/006> Initialzation..
<ID:0/006> Set PIT file..
<ID:0/006> DO NOT TURN OFF TARGET!!
<ID:0/006> Get PIT for mapping..
<ID:0/006> Firmware update start..
<ID:0/006> zImage

Ik heb repartition met een 512 pit aan en uit gehad en f.reset time en auto reboot ook aan en uit gehad. Iemand een tip voor mij? Of heb ik echt een baksteen van mijn telefoon gemaakt?

Edit:
Ik heb inmiddels ook heimdal, 513 en 803 pits en verschillende stock firmwares geprobeerd. Hij wil gewoon geen files laden zodra het erop aan komt.

Wat wel wil:
Alleen een repartition met alle pit files
Alleen een modem flashen

Wat niet wil:
Een CSC file flashen. Zodra er iets met het bestandssysteem (RFS) moet gebeuren hangt hij
Een PDA file flashen. Dat begint met het modem (zimage) en hangt ook direct
Een losse bootloader flashen. Hangt ook direct.

Ben bang dat mijn interne SD geheugen stuk is.

[ Voor 20% gewijzigd door Mystic Spirit op 17-05-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:22:
Een paar post terug heb ik al verteld dat mijn phone gebricked is. Nu ben ik bezig hem opnieuw te flashen, maar ik kom niet door het flash proces met odin heen.

Hij blijft iedere keer hangen op het zelfde punt zie log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<ID:0/006> Added!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Please wait..
<OSM> CODE_I9000XWJM9.tar.md5 is valid.
<OSM> MODEM_I9000XXJM4.tar.md5 is valid.
<OSM> GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJPU.tar.md5 is valid.
<OSM> Leave CS..
<ID:0/006> Odin v.3 engine (ID:6)..
<ID:0/006> File analysis..
<ID:0/006> SetupConnection..
<ID:0/006> Initialzation..
<ID:0/006> Set PIT file..
<ID:0/006> DO NOT TURN OFF TARGET!!
<ID:0/006> Get PIT for mapping..
<ID:0/006> Firmware update start..
<ID:0/006> zImage

Ik heb repartition met een 512 pit aan en uit gehad en f.reset time en auto reboot ook aan en uit gehad. Iemand een tip voor mij? Of heb ik echt een baksteen van mijn telefoon gemaakt?

Edit:
Ik heb inmiddels ook heimdal, 513 en 803 pits en verschillende stock firmwares geprobeerd. Hij wil gewoon geen files laden zodra het erop aan komt.

Wat wel wil:
Alleen een repartition met alle pit files
Alleen een modem flashen

Wat niet wil:
Een CSC file flashen. Zodra er iets met het bestandssysteem (RFS) moet gebeuren hangt hij
Een PDA file flashen. Dat begint met het modem (zimage) en hangt ook direct
Een losse bootloader flashen. Hangt ook direct.

Ben bang dat mijn interne SD geheugen stuk is.
Welke Odin gebruik je? Ik heb vandaag ook het redieltje doorlopen. Ook bootloader update/repartition gedaan. Gebruikte Odin 1.83, "GT_I9000_XXJW4_XXJW4_OXAJW4_Sbl" en s1_odin_20100512.pit.
Welke drivers gebruik je voor usb aansturing? Ik gebruik die van samsung met nr 5.16.0.2 van 11-11-2010. Mijn OS is overigens windows 7 x64.

Ik weet dus zeker dat die combo werkt. Misschien kan je het ook proberen om met dezelfde dingen te flashen.

Wat vreselijk irritant zijn die bootloops overigens. Ik ben voorlopig genezen van alternatieve kernels installeren, al te vaak een bootloop gehad. Dan is mijn recovery ook weg. Dan moet je proberen met odin andere kernels installeren. Geen van de kernels (semaphore, mnics en glitch) zorgde voor een doorbraak van de bootloop. Zelfs de cm7 initial kernel niet. Dus heb maar een complete restore moeten draaien.

Draai nu SlimICS 3.6. SlimICS is met recht de snelste rom die ik ooit gebruikt heb. Is overigens <80MB. Aanrader. Enige wat voor mij ontbreekt is de standaard e-mail app. Die kan je via de OTA updater flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

tdn135 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:16:
[...]

Welke Odin gebruik je? Ik heb vandaag ook het redieltje doorlopen. Ook bootloader update/repartition gedaan. Gebruikte Odin 1.83, "GT_I9000_XXJW4_XXJW4_OXAJW4_Sbl" en s1_odin_20100512.pit.
Welke drivers gebruik je voor usb aansturing? Ik gebruik die van samsung met nr 5.16.0.2 van 11-11-2010. Mijn OS is overigens windows 7 x64.

Ik weet dus zeker dat die combo werkt. Misschien kan je het ook proberen om met dezelfde dingen te flashen.

Wat vreselijk irritant zijn die bootloops overigens. Ik ben voorlopig genezen van alternatieve kernels installeren, al te vaak een bootloop gehad. Dan is mijn recovery ook weg. Dan moet je proberen met odin andere kernels installeren. Geen van de kernels (semaphore, mnics en glitch) zorgde voor een doorbraak van de bootloop. Zelfs de cm7 initial kernel niet. Dus heb maar een complete restore moeten draaien.

Draai nu SlimICS 3.6. SlimICS is met recht de snelste rom die ik ooit gebruikt heb. Is overigens <80MB. Aanrader. Enige wat voor mij ontbreekt is de standaard e-mail app. Die kan je via de OTA updater flashen.
Ik heb zowel odin 1, 1.3 als 1.83 geprobeerd. Geven allemaal hetzelfde resultaat.
Qua USB drivers zou ik ook goed moeten zitten want ik heb dit geheel eerder gebruikt en toen werkte het prima. Ook heb ik heimdal geprobeerd met bijbehorende drivers zonder resultaat, maar wil wel de rom die jij aangeeft eens proberen.
Heb je toevallig een link voor GT_I9000_XXJW4_XXJW4_OXAJW4_Sbl? Ik kijk wel even op samfirmware of ik daar een JW4 versie kan vinden.

Edit:
Heb inmiddels een stock froyo van t-mobile geprobeer en een jw4 versie. beide zonder succes. Ik vond ook nog een odin 1.52 en een odin 1.7 die geven beide ook geen resultaat.

Denk toch echt dat het over en uit is. Morgen op hoop van zegen proberen of ik hem nog onder garantie aan mag bieden. Fabrieksagarantie zou onder normale omstandigheden moeten gelden en als ik er niet kan flashen kunnen zij waarschijnlijk ook niet zien dat ik geflashed heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Mystic Spirit op 17-05-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Geen matches
Ik flash niet zo vaak. Want hij moet gewoon werken. Maar mijn behoorlijke tijd geleden geïnstalleerde versie (mintberry) begint steeds meer kuren te krijgen. Hij heeft toch 1 jaar goed gedraaid, wel met updaten naar de laatste versie van mintberry.

Maar tips voor nu? Cm9 maar dan welke of slimICS? Het doel is weer om daarna lang niet meer te flashen..

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 17-05-2012 21:52 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:41:
[...]

Ik heb zowel odin 1, 1.3 als 1.83 geprobeerd. Geven allemaal hetzelfde resultaat.
Qua USB drivers zou ik ook goed moeten zitten want ik heb dit geheel eerder gebruikt en toen werkte het prima. Ook heb ik heimdal geprobeerd met bijbehorende drivers zonder resultaat, maar wil wel de rom die jij aangeeft eens proberen.
Heb je toevallig een link voor GT_I9000_XXJW4_XXJW4_OXAJW4_Sbl? Ik kijk wel even op samfirmware of ik daar een JW4 versie kan vinden.
Zie deze link voor JW4. Verschil met de standaard JW4 is dat deze netjes gesplitst zijn in PDA, Phone en CSC. Dit is voor Odin handig. Tevens: "* Firmwares or PDA files that includes Sbl in there names do include bootloaders." Ik zou proberen je bootloader te updaten en repartition incl 512 PIT.

Zie voor JW4 downloadlink: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1102881

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je galaxy definitief dood is.

Ik zag dat je niet bang bent om de soldeerbout te gebruiken. ;) Hierbij een tutorial voor de unbrickable mod.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1330491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdn135 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:04:
[...]

Denk ik ook niet!

Nog even voor hier; mijn extra SGS had 'dacht ik' een broken USB te hebben, hele tutorial
begonnen om zelf alles te solderen, die mini soldeer gekocht, USB poortje, alles erop- en
eraan. Is het me niet gelukt, doe het ook zelf niet, zelfs met een extra desoldeerbout nog
aangeschaft en je krijgt de onderdelen op het bord niet makkelijk los. Toevallig iemand op
Androidworld die wilde helpen en bij Samsung zit ;). Heeft de board aan wat apparatuur
getrapt en de USB was NIET stuk tot mijn grote verbazing, bij Samsung hebben ze apparaten
waarmee ze toch dus nog op één of andere manier je telefoon kunnen flashen met de stock
FW. Krijg m next week terug. En dat terwijl 10 pc's / laptops 'm niet pakten, 5 verschillende
NIEUWE kabels en noem het maar op ;). DOOD was ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

tdn135 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:04:
[...]

Zie deze link voor JW4. Verschil met de standaard JW4 is dat deze netjes gesplitst zijn in PDA, Phone en CSC. Dit is voor Odin handig. Tevens: "* Firmwares or PDA files that includes Sbl in there names do include bootloaders." Ik zou proberen je bootloader te updaten en repartition incl 512 PIT.

Zie voor JW4 downloadlink: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1102881

Ik zag dat je niet bang bent om de soldeerbout te gebruiken. ;) Hierbij een tutorial voor de unbrickable mod.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1330491
Dit lijkt een versie die inderdaad verder komt dan de anderen. Waar ik bij de vorigen al vast liep op de kernel Begint hij hier pas te hangen bij de factoryfs. Ik laat hem nog wel even staan. Wie weet heeft ie gewoon heel veel tijd nodig.

Voor nu blijft hij hier hangen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<ID:0/003> Added!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Please wait..
<OSM> PDA_XWJW5_Sbl.tar.md5 is valid.
<OSM> PHONE_XXJW4.tar.md5 is valid.
<OSM> CSC_OXXJVC.tar.md5 is valid.
<OSM> Leave CS..
<ID:0/003> Odin v.3 engine (ID:3)..
<ID:0/003> File analysis..
<ID:0/003> SetupConnection..
<ID:0/003> Initialzation..
<ID:0/003> Set PIT file..
<ID:0/003> DO NOT TURN OFF TARGET!!
<ID:0/003> Get PIT for mapping..
<ID:0/003> Firmware update start..
<ID:0/003> param.lfs
<ID:0/003> zImage
<ID:0/003> boot.bin
<ID:0/003> Sbl.bin
<ID:0/003> factoryfs.rfs

misschien uit hetzelfde xda topic een froyo stock pakken en kijken of die nog verder komt. Hij heeft in deze versie in ieder geval de kernel geflashed, dus wie weet krijg ik er nu ook wel een recovery kernel overheen. Het geeft in ieder geval hoop.
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:37:
[...]

Denk ik ook niet!

Nog even voor hier; mijn extra SGS had 'dacht ik' een broken USB te hebben, hele tutorial
begonnen om zelf alles te solderen, die mini soldeer gekocht, USB poortje, alles erop- en
eraan. Is het me niet gelukt, doe het ook zelf niet, zelfs met een extra desoldeerbout nog
aangeschaft en je krijgt de onderdelen op het bord niet makkelijk los. Toevallig iemand op
Androidworld die wilde helpen en bij Samsung zit ;). Heeft de board aan wat apparatuur
getrapt en de USB was NIET stuk tot mijn grote verbazing, bij Samsung hebben ze apparaten
waarmee ze toch dus nog op één of andere manier je telefoon kunnen flashen met de stock
FW. Krijg m next week terug. En dat terwijl 10 pc's / laptops 'm niet pakten, 5 verschillende
NIEUWE kabels en noem het maar op ;). DOOD was ie.
Klinkt als een oplossing die mogelijk voor mij ook past, maar wil je daarmee ook zeggen dat ik vrij kansloos ben als ik hem op laat sturen, dat ze onder garantie iets willen doen?

[ Voor 22% gewijzigd door Mystic Spirit op 17-05-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Probeer nog even e.e.a. wat hierboven staat, of heb je alles al geprobeerd?
Anders stuur ik je even het mailadres / link van die gast, toffe gozer en kan
je zeker helpen voor een klein bedrag / niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Zie net dat ik toch een andere versie had gepakt dan tdn135 aanrade. Ik heb er één met jw5 bootloader gepakt. Haal nu met JW4 bootloader binnen en heb ook twee Froyo's klaar staan. Die probeer ik nog even allemaal.

Ik heb de soldeerbout nog niet aangezwengeld, want ik heb een te grove soldeerbout voor het fijne werk uit de post van tdn135. Als ik dat doe ben ik zeker alle kansen op garantie kwijt ;)

Edit:
JW4 met JW4 bootloader blijft eerder hangen dan die met JW5 bootloader. Lijkt wel erg willekeurig allemaal. Froyo biedt ook geen soelaas. Misschien eerst nog maar eens een nachtje over slapen, of ik niet iets over het hoofd zie.

Het enige wat ik niet gedaan heb is een EFS clear. Zou dat nog wat uit kunnen halen? Ik weet dat je die nooit aan zou moeten zetten, maar je weet maar nooit....

[ Voor 32% gewijzigd door Mystic Spirit op 17-05-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Geen matches
Nee EFS clear nooit doen, dan raak je je IMEI kwijt.

Heb je Odin wel in administrator modus opgestart? Dat wil nog weleens helpen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

@Mystic Spirit
Ik vindt dat je er heel rustig onder blijft! Bij mij lichte paniek hier toen ik dacht dat ik mijn SGS had gebricked.
Ik ben geen expert op het gebied van flashen, maar misschien kan ik iets toevoegen.

Dit situatie was zo dat ik alleen nog in de download mode kon komen, en de recovery het niet deed. bootloop.

Ik heb in odin eerst een pit file toegepast(512), toen zag ik dat dat goed ging. Heb ik de boel in odin gereset, en heb ik daarna de stock file toegepast: I9000XWJW1_I9000XENJV5_XEN(single file)

Dat lukte, maar niet helemaal, er waren namelijk allemaal permissie errors, maar ik kon gelukkig wel weel in de recovery mode komen. Ook had ik nu een bootloop. Die errors kreeg ik ook als ik cache enz wilde clearen.

Toen heb ik via deze tutorial de ClockworkMod Recovery erop gezet via de Heimdall Suite 1.3.2.

Vervolgens kon ik via de recovery mode van Clockworkmod via usb de firmware van cm9 nightly+gapps op mijn interne sd gezet, en geflashed.

Nu heb ik al een week een zeer stabiele CM9! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
@JMK Dank voor de tip. Ik zal die WJW1 even proberen. Ik ben er inderdaad redelijk rustig onder. Mijn SGS zit bijna aan het eind van zijn contract, dus heel erg is het niet en het is ook wel weer een uitdaging om hem toch aan de praat te krijgen.

Ik heb inmiddels ook op een andere pc geprobeerd en daar krijg ik weer andere (slechtere) resultaten. Dat is wel een PC waar Kies op gestaan heeft. Dus misschien niet de beste om mee te proberen.

Ik ga even bij mijn ouders thuis proberen of ik het daar voor elkaar krijg. Dat is een PC waar zeker geen kies op staat. De door tdn135 aangedragen drivers, kan ik trouwens nergens in een werkende download vinden. Dus als iemand daar nog een tip voor heeft houd ik me aanbevolen.

Edit:
Heb nog even de JW1 geprobeerd. Die flashed in een andere volgorde dan andere bestanden, maar loopt ook vast op de kernel. Het lijkt er toch echt op dat het stukje memory waar de kernel moet staan overleden is....

[ Voor 13% gewijzigd door Mystic Spirit op 18-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:41
Geen matches
Mystic Spirit schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:00:
@JMK Dank voor de tip. Ik zal die WJW1 even proberen. Ik ben er inderdaad redelijk rustig onder. Mijn SGS zit bijna aan het eind van zijn contract, dus heel erg is het niet en het is ook wel weer een uitdaging om hem toch aan de praat te krijgen.

Ik heb inmiddels ook op een andere pc geprobeerd en daar krijg ik weer andere (slechtere) resultaten. Dat is wel een PC waar Kies op gestaan heeft. Dus misschien niet de beste om mee te proberen.

Ik ga even bij mijn ouders thuis proberen of ik het daar voor elkaar krijg. Dat is een PC waar zeker geen kies op staat. De door tdn135 aangedragen drivers, kan ik trouwens nergens in een werkende download vinden. Dus als iemand daar nog een tip voor heeft houd ik me aanbevolen.

Edit:
Heb nog even de JW1 geprobeerd. Die flashed in een andere volgorde dan andere bestanden, maar loopt ook vast op de kernel. Het lijkt er toch echt op dat het stukje memory waar de kernel moet staan overleden is....
Ik neem aan dat je ook al geprobeert hebt bv CF-root los te flashen?

Succes in ieder geval! And keep us informed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mystic Spirit schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:00:

Edit:
Pro-tip pak dat driverpack en smijt ze op een PC waarop nog nooit 1 van beide heeft gestaan. Vervolgens een ODIN versie pakken die wat ouder is maar wel met zekerheid werkt. Daarna alle files flashen voor stock maar wel de files waarvan je weet dat ze werken! Dus of geleend van iemand hier op GoT of uit je eigen archief. Vervolgens alle instellingen dubbel checken en daarna pas beginnen met het hele flash gebeuren. Als je weer op stock zit met de juiste manier dan zou alles weer moeten werken.

Ik heb ook genoeg gezeik gehad met ODIN en ook al regelmatig mijn bootloader gesloopt met lomp flashen maar het herstellen kan maar je moet wel echt geluk hebben met bepaalde combinaties van bestanden. Vooral omdat veel ook al oud is.

Ik kan vanavond misschien wel eventjes snel een rar fixen met alle files waarmee het mij afgelopen week ook gelukt is om stock erop te krijgen. Ik had op een begeven moment ook dat stomme zwarte scherm met een computer en een telefoon erop :') Daarna ook rustig verder geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Geen matches
De driver die ik gebruik is de standaard driver die bij Samsung Kies zit. Dus als je kies installeert wordt die driver ook geinstalleerd. (Je kan bij apparatenbeheer, usb apparaten, samsung een rollback van de driver doen)

De driver van heimdall is weer compleet anders, daarom moet je een rollback doen als je odin wilt gebruiken.

Volgens mij heb je ook nexus s drivers die mogelijk kunnen werken. Succes. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
tdn135 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:17:
De driver die ik gebruik is de standaard driver die bij Samsung Kies zit. Dus als je kies installeert wordt die driver ook geinstalleerd. (Je kan bij apparatenbeheer, usb apparaten, samsung een rollback van de driver doen)

De driver van heimdall is weer compleet anders, daarom moet je een rollback doen als je odin wilt gebruiken.

Volgens mij heb je ook nexus s drivers die mogelijk kunnen werken. Succes. Ik ben benieuwd. :)
Het welbekende driver pack zijn alleen de drivers en meer niet. Gewoon alleen wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
In afwachting van de S3 (aantal weken nog) zit ik met de SGS nog steeds op Galnet MIUI ;) ..doet het prima.
Een nieuwe script id nu te downloaden:

[Script] [CWM] AppOptimizer | Zipalign and SQLite optimize your apps on CWM!

Werkt nog verbazend goed ook... :o

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2je6xdk.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ptdjmc.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/10i9qo7.png Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/34xkjk7.png

Het zou zo maar eens 1van m'n laatste rom flash kunnen zijn,..sgs schuift door naar m'n dochter waardoor de levensduur aanzienlijk korter wordt van deze SGS. Dame is in algemeen niet zo zuinig op phone's ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:37:
In afwachting van de S3 (aantal weken nog) zit ik met de SGS nog steeds op Galnet MIUI ;) ..doet het prima.

Het zou zo maar eens 1van m'n laatste rom flash kunnen zijn,..sgs schuift door naar m'n dochter waardoor de levensduur aanzienlijk korter wordt van deze SGS. Dame is in algemeen niet zo zuinig op phone's ;) .
Gewoon een goede bumper om de telefoon heen. Als die mij kan overleven op die manier doet hij het denk ik ook wel bij je dochter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Geen matches

Roger Waters - The Pro's and Cons of Hitchhiking. Heerlijke plaat!

Probleem van Galnet vind ik de wispelturigheid van de developer. Elke keer grote veranderingen. Dan die kernel, dan die andere. Dan heb je standaard apps die er bij de ene update wel inzitten, dan bij de andere niet en weer bij de volgende wel. De ene keer stopt hij, de andere keer gaat hij weer door. Forum is al een aantal keer gewijzigd.

Werkt die MIUI van Galnet lekker? Ik hoop zelf op een update van WEUI. In de tussentijd gebruik ik SLIMICS. Dat is lekker snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 19:53
Geen matches
silitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:12:
[4.0.4 IMM76I][ROM] EliteV11.0 Beta GNEXUS STOCK ROM

Ik zou zeggen doen..KF1 modem nog niet helemaal overtuigt, valt niet tegen tot zover.
Prachtige UI en nieuw framework..zeer snel, OTA toevoegingen werken. alleen rom install maar nodig dus.

Wallpaper
Momenteel nog steeds deze versie geinstalleerd, echter houd mijn accu het niet langer als een dag uit. Soms niet eens een dag!

Is er een andere ICS rom die ook stabiel is en zuiniger omgaat met de batterij? Of enige tips/aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Geen matches

Komt je dochter aan met haar uber 1337 rom op haar sgs, terwijl de andere kids met een stock rom rondlopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

OcGuru

Giulietta Qv

Geen matches
Heb vandaag ook maar eens CM9 geinstalleerd . Kwam van een custom 2.3 rom af.

Smalbandversie is nu XXJVT. Is dit een beetje een goede combinatie of kan ik beter een andere modem installeren?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 11:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
ZSJPG is beter. Ik haal met gemak één dag en hij is erg zuinig en heeft erg goede GPS ontvangst

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Geen matches
Laats is mijn scherm ten dode opgeschreven, nu wil ik een aantal bestanden verwijderen voordat ik 'm opstuur.

Weet iemand welke stappen ik precies moet nemen om m'n sd-kaart te mounten via cwm-recovery? Heb momenteel CM9-20120804. (Of iemand zo aardig om het even te controleren? O-) )

Nvm, heb het gevonden maar geeft bij alles 0 bytes aan.

[ Voor 10% gewijzigd door SCARfaceE op 19-05-2012 00:15 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Scherm vervangen is ook makkelijk zelf te doen, of verzekering ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geen matches
Ik heb mijn i9000 inmiddels al een jaar op stock 2.3.3 staan en dat pokke ding wil ook maar niet een officiële update vrijgeven van de 2.3.6. Ik ben het inmiddels ook wel een beetje zat dat het maar niet op de normale manier kan en als ik toch bezig ben wil ik er gelijk maar iets anders opzetten. CM7 lijkt me wel een goede startpunt om te beginnen, voordat ik MIUI en andere leuke dingen ga proberen zoals ICS roms.

Ik heb op Tweakers de topics doorgenomen, gekeken op XDA en veel gegoogled, maar wat zijn nou de nadelen van CM7? Ik kan nergens een (recente en concrete ) informatie erover vinden, ik lees alleen iets over een niet werkend FM-radio en 720p videocamera. Nou ben ik wel bekend met roms en dergelijken op WM6.1/6.5 (X1 en Touch HD), maar flashen op Android is toch echt een heel ander verhaal. Overigens, als ik settings doe en kijk, staat er Kernelversie: bij het einde 'root@DELL101 #2'. Mijn toestel is gewoon unrooted lijkt me?
Pagina: 1 ... 116 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.