Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Mail en Tweetdeck staat constant aan. Eentje via IMAP en eentje via GMAIL, voor de rest om de zoveel tijd een spelletje en wat filmpjes savonds in bed. Kijk om het uur eventjes om de berichtjes wat bij te lezen maar de sync staat constant aan.

[...]

Muziek doe ik niet meer omdat het toen inderdaad echt hard ging :+ Heb voor 60 euro een Sansa Clip Zip gekocht voor erbij. Daar zit nu 20GB op en dat is meer dan genoeg :D
Heb ook een ipod 120gb, maar t geluid dat k krijg met PowerAmp is zo veel beter dan die ipod :x Vooral met drum&bass/dubstep/trance/house merk ik dat. Dus dan krijg ik soms toch wel de neiging om me telefoon er voor te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Matched: galaxy
Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Heb ook een ipod 120gb, maar t geluid dat k krijg met PowerAmp is zo veel beter dan die ipod :x Vooral met drum&bass/dubstep/trance/house merk ik dat. Dus dan krijg ik soms toch wel de neiging om me telefoon er voor te gebruiken :P
Mwah mijn Zipje doet niet veel onder voor mijn Galaxy S. Op dit moment is de Zip weer fijner in tegenstelling tot de Galaxy S omdat ze namelijk de aansturing van de Wolfson chip weer via DSPmanager doen en die zuigt :') Geef mij maar voodoosound :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Mwah mijn Zipje doet niet veel onder voor mijn Galaxy S. Op dit moment is de Zip weer fijner in tegenstelling tot de Galaxy S omdat ze namelijk de aansturing van de Wolfson chip weer via DSPmanager doen en die zuigt :') Geef mij maar voodoosound :D
Heb goede dingen gehoord en gelezen over die Sansa Clip ja. Mijn probleem is echter dat k gewoon al me muziek bij me wilt hebben, en dat past nog net op me ipod:P
Maar zodra die er mee ophoud ga ik denk ik ook over op zo'n ding :)

En ja Voodo Sound is pro, veel beter dan DSP manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
Asnet MIUI v1.4.4 met [SCRIPT][Tweaks]LagFree[Now For SGS] = erg snel.
ICS en MIUI :9 ..enige wat ontbreekt is PC externe SD mount maar daar kan ik wel mee leven..

Script-je gaat ook goed met de batterij om..Themes werkend op ICS MIUI blijf een grote +

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/b3qzi0.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/168hkc0.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Geen matches
Hoe installeer je dat script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Cwm..zip install. Zorg wel dat al je OC/UV settings weer op default staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:34:
Asnet MIUI v1.4.4 met [SCRIPT][Tweaks]LagFree[Now For SGS] = erg snel.
ICS en MIUI :9 ..enige wat ontbreekt is PC externe SD mount maar daar kan ik wel mee leven..

Script-je gaat ook goed met de batterij om..Themes werkend op ICS MIUI blijf een grote +

[afbeelding] [afbeelding]
Oeh ook een beetje stabiel? en welke muziekding is dat? :D

Ik ga denk ik dan die proberen :D

Linkje naar wat je allemaal hebt draaien? Ik kan het niet vinden op XDA :(

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 08-03-2012 16:45 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:41:
[...]

Oeh ook een beetje stabiel? en welke muziekding is dat? :D

Ik ga denk ik dan die proberen :D
Rommel nu een aantal uur met deze setting..en geef geen krimp (en ik geef plakgas met de SGS vintage zoals jullie gewend zijn van mij)
Modem ZSJPG en Semaphore 0.9.1.

En dat muziek ding..is een lockscreen, cool man ;)

Edit: Pagina terug staat de link script...de rest is wel te vinden :)

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 08-03-2012 16:48 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:46:
[...]

Rommel nu een aantal uur met deze setting..en geef geen krimp (en ik geef plakgas met de SGS vintage zoals jullie gewend zijn van mij)
Modem ZSJPG en Semaphore 0.9.1.

En dat muziek ding..is een lockscreen, cool man ;)

Edit: Pagina terug staat de link script...de rest is wel te vinden :)
Had alles al gevonden. Straks tijdens de tandarts als ik thuis ben de telefoon opladen en backuppen en daarna beginnen met flashen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:11:
[...]

Had alles al gevonden. Straks tijdens de tandarts als ik thuis ben de telefoon opladen en backuppen en daarna beginnen met flashen. 8)
Update v1.1 van de script nemen. Weer beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:39:
[...]

Update v1.1 van de script nemen. Weer beter!!!
Oeh straks dan proberen :+ Nu eerst mijn gebit laten behandelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:11:
[...]

Oeh straks dan proberen :+ Nu eerst mijn gebit laten behandelen :+
Minst favorieten bezigheid... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:40:
[...]

Minst favorieten bezigheid... :+
Ach ja ben er weer voor een half jaar vanaf :+ Zitten nu op 60% dus nog eventjes wachten *O* Straks Teamhacksung ook downloaden voor het geval dat dit niet goed werkt. Heb ik tenminste een vertrouwde omgeving om op terug te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Ach ja ben er weer voor een half jaar vanaf :+ Zitten nu op 60% dus nog eventjes wachten *O* Straks Teamhacksung ook downloaden voor het geval dat dit niet goed werkt. Heb ik tenminste een vertrouwde omgeving om op terug te vallen.
Welke wil je gaan flashen dan? MIUI?
Das wel ff wennen hoor in t begin. En sowieso is een full wipe verplicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Asnet v4 te zwaar is voor de Galaxy S? Ik merk vaak wat lag op en heb intussen ook dat scriptje geïnstalleerd.

Ben overigens helemaal terug naar af gegaan om dit te installeren. (terug naar stock rom, geroot en andere kernel opgezet - semaphore).

Bovendien blijf ik veel last ondervinden van het bereik, al ligt dat ook aan mijn locatie. Mijn bereik was nooit erg goed maar nu is het gewoon rampzalig. Ik denk dat ik Android ICS maar laat voor wat het is tot ik een nieuwe smartphone heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Addiction op 08-03-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Geen matches
Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:40:
[...]

en accuduur is de helft ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Ligt eraan!,...modem is de key >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Nieuw hier? Ik draai al tijden MIUI maar sinds ICS niet meer, maar daarvoor eigenlijk altijd :D

MIUI valt wel mee maar het is eventjes spelen met wat je doet en wat je waar instelt. Ik gebruik in principe alleen mijn main scherm voor widgets en de rest gebruik ik toch alleen maar de apps :+ Dus ja ik ben bekend met MIUI en het is nog altijd mooier en fijner dan stock. Alhoewel met ICS is het eindelijk in de buurt van bruikbaarheid net als MIUI.
Bullshit. Ligt aan de kernel + modem
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:45:
[...]

Ligt eraan!,...modem is de key >:)
Kernel scheelt ook al enorm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
Wat doet zo'n script nou precies ?

ziet er allemaal mooi uit maar het is dus een serie tweaks die je uitvoert op je rom+kernel ?

even wat heel anders. Ik ben met de UOT Kitchen ebzig geweest. Alles aangemaakt, zip gekookt, op sdcard gezet en geupdate via CWM zoals beschreven op de site. En elke keer weer beland mijn toestel in een loop dat ik niet verder kom dan hde bootanimatie.

Alle aanwijzingen gevolgd van de website maar het wil gewoon niet werken :(

[ Voor 56% gewijzigd door sapphire op 08-03-2012 20:53 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
sapphire schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:50:
Wat doet zo'n script nou precies ?

ziet er allemaal mooi uit maar het is dus een serie tweaks die je uitvoert op je rom+kernel ?

even wat heel anders. Ik ben met de UOT Kitchen ebzig geweest. Alles aangemaakt, zip gekookt, op sdcard gezet en geupdate via CWM zoals beschreven op de site. En elke keer weer beland mijn toestel in een loop dat ik niet verder kom dan hde bootanimatie.

Alle aanwijzingen gevolgd van de website maar het wil gewoon niet werken :(
Script ligt aan de intensie. Laatste genoemde is RAM gerelateerd met name...goed beheer is belangrijk.
Kitchen roms zelf gebakken gaat niet altijd goed met combinatie keuze...in het verleden te veel half bakken bras met Doc's gehad. Optie! Kies een complete rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
Ben opzich goed tevreden met m'n stock rom en Semaphore kernel en tweaks. Ik wilde alleen de boot animatie en wat icoontjes uit de statusbalk aanpassen. Maargoed schijnbaar is dat ingrijpender dan gedacht.

Hierboven genoemde script geïnstalleerd, we gaan zien :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Script ligt aan de intensie. Laatste genoemde is RAM gerelateerd met name...goed beheer is belangrijk.
Kitchen roms zelf gebakken gaat niet altijd goed met combinatie keuze...in het verleden te veel half bakken bras met Doc's gehad. Optie! Kies een complete rom ;)
Vroeger ten tijde van mijn Galaxy Spica was een Rom Kitchen briljant en werkte perfect alleen waren de kernels nog niet zo goed ontwikkelt dus na 2 weken werd alles zo traag als bagger :+ Maar ondertussen zijn die kitchens achterhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Hmmm ik heb Asnet MIUI nu, maar bij whatsapp notification geeft ie 3 witte puntjes ipv et whatsapp icoontje

Any idea how to fix? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:49:
[...]
MIUI valt wel mee maar het is eventjes spelen met wat je doet en wat je waar instelt. Ik gebruik in principe alleen mijn main scherm voor widgets en de rest gebruik ik toch alleen maar de apps :+ Dus ja ik ben bekend met MIUI en het is nog altijd mooier en fijner dan stock. Alhoewel met ICS is het eindelijk in de buurt van bruikbaarheid net als MIUI.
[...]
Zover was ik dus ook gekomen. ICS is mooi, goede opties en draait heel erg lekker op de SGS. Ik zie nu ook niet zoveel meerwaarde meer in MIUI.

En ik heb het idee dat video afspelen op MIUI beduidend minder goed gaat.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Aapzak schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:54:
[...]

Zover was ik dus ook gekomen. ICS is mooi, goede opties en draait heel erg lekker op de SGS. Ik zie nu ook niet zoveel meerwaarde meer in MIUI.

En ik heb het idee dat video afspelen op MIUI beduidend minder goed gaat.
Meerwaarde aan MIUI is nog steeds dezelfde als destijds. Het lockscreen, de eenheid in de interface is veel rustiger bij MIUI! vooral met de juiste thema's. De muziekspeler is de beste in zijn soort. Zonder twijfel! De quickpage in het slidermenu is heerlijk. Dat werkt nog steeds het snelste voor mij. Daarnaast het gemak van het installeren en instellen van thema's. Zijn veel dingen die MIUI uniek maken en vooral erg fijn in het dagelijkse gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:12:
[...]

Meerwaarde aan MIUI is nog steeds dezelfde als destijds. Het lockscreen, de eenheid in de interface is veel rustiger bij MIUI! vooral met de juiste thema's. De muziekspeler is de beste in zijn soort. Zonder twijfel! De quickpage in het slidermenu is heerlijk. Dat werkt nog steeds het snelste voor mij. Daarnaast het gemak van het installeren en instellen van thema's. Zijn veel dingen die MIUI uniek maken en vooral erg fijn in het dagelijkse gebruik!
Company policy verplicht mij mijn toestel te beveiligen tegen unlocken. Omdat ik eerst lockscreen wegkrijgen en daarna nog eens een patroon invoeren dubbel vind heb ik dat prachtige lockscreen niet meer.

Verder vond ik voorheen de settings heel erg prettig. Met de, in mijn ogen, veel duidelijkere verdeling van de opties over de 3 tabs maar dat zat dus niet in de laatste MIUI die ik probeerde.

Ja, de muziekspeler is de bom, heel erg mooi en erg handig. Playlist management zoals in die app heb ik nog nooit beter gezien (leuk in de auto, telefoon van hand tot hand, om de beurt een nummer toevoegen aan de current list)

Ik vind de standaard launcher ook heel mooi maar wel bloed irritant dat alle apps zich ophopen op de schermen aan de rechterkant, kost me uren om het een beetje mooi in te richten.

Al met al zou ik graag willen zeggen dat ik MIUI graag gebruik maar momenteel is dat niet zo. Kan overigens iemand mij vertellen of ik een beetje gelijk heb over het sloppy video afspelen? Ik denk echt te zien dat het op ICS soepeler loopt, hoe loopt video bij jullie?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:52:
Hmmm ik heb Asnet MIUI nu, maar bij whatsapp notification geeft ie 3 witte puntjes ipv et whatsapp icoontje

Any idea how to fix? :P
Ander thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Oh damn, niet eens aan gedacht. Was nog gewoon stock met custom lockscreen van MIUI beta10.

Faal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:48:
[...]

Oh damn, niet eens aan gedacht. Was nog gewoon stock met custom lockscreen van MIUI beta10.

Faal :P
Ben het zelf wel vaker tegengekomen vandaar :+

Ik ben overigens ondertussen terug naar TeamHacksung Build 17 en gooi er maar die Semaphore met al die scripts :+ Hopelijk werkt dat wel prima. Die MIUI build wil niet eens booten zo vaag :') Alle stappen goed doorgenomen en ja dat werkte niet. Dus nu alles binnentrekken en hopen dat morgen alles weer prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:00
Geen matches
Ik zit nu op build open kang milestone 4. Alleen heb een probleem, ik heb dubbele nummers. In mijn miui music player. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16
Geen matches
Even de data van mediaopslag wissen? Daarna opnieuw scannen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:00
Geen matches
HaTe schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:29:
Even de data van mediaopslag wissen? Daarna opnieuw scannen.
Hoe kan ik rescannen dan? Want nu vind hij helemaal geen muziek meer. Heb al rescan app gedownload maar werkt niet. En de rescan van miui music werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
hikhakhok schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Hoe kan ik rescannen dan? Want nu vind hij helemaal geen muziek meer. Heb al rescan app gedownload maar werkt niet. En de rescan van miui music werkt ook niet.
Reboot je phone?
Dan zou media process moeten worden getriggerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Geen matches
hikhakhok schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Had hetzelfde issue met de team SGS rom. Ook na een reboot werkte het niet. Probeer even een foto te maken, dat triggerde bij mij opeens de detectie van èn alle muziek èn de rest van de media in de gallery.

[ Voor 3% gewijzigd door Raziel op 09-03-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[OFF]

Whutttttt!

Gisterenavond wezen kroegen in de stad, kom ik een pub in, pak een bankje,
ga ik lekker een biertje (of 10) nuttigen, zie ik opeens een SGS liggen.

Rond gelopen, zie niemand, aangezet dat ding, blijkt van een engels iemand
te zijn. Maar weet echt totaal niet hoe ik diegene kan bereiken. Zit ook een
schermlock op.

Wordt denk ik een custom ROM opgooien denk ik, anders weet ik het ook niet.
Trap ik daar wel een keer MIUI op, dat heb ik namelijk nog nooit gedraaid in
al die 2 jaar ;(

Wel flink beschadigd, scherm redelijk beschadigd. Maar goed......

[/OFF]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:47
Geen matches
Of je gaat gewoon even naar de kroegeigenaar en zegt dat je een telefoon hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Reeds gedaan, maar gezien de staat ervan wilde zelfs HIJ 'm niet aannemen.

Zal even elders vragen in SGS thread of iemand ervaring heeft met een case
en beeldscherm die stuk zijn ;).

Ook overwogen naar Politie te gaan, maar dat zal denk ik ook niet zoveel meer
uit maken, met al die toeristen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:38:

Wat je vind mag je houden...in dit geval. Politie doet er ook niks mee. Knal er MIUI op, nooit gedraaid?! wordt wel tijd :P .

Hier nog steeds op MIUI met script gaat prima..en er zijn mooie dingen voor MIUI ;)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/nqulu.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/a43sm.png

Edit: Ik ben ergens een handleiding tegen gekomen met foto's voor parts/scherm/case te vervangen..
Zal een kijken of ik het nog kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 09-03-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:16

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:38:

Reken voor een scherm €140.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat is de beste / leukste ICS-based MIUI? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
icecreamfarmer schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Reken voor een scherm €140.
En hakkietakkie vanaf ebay? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:16:
Wat is de beste / leukste ICS-based MIUI? :)
Beta10 of Asnet...laatste gaat heel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Beta10 of Asnet...laatste gaat heel goed. ;)
Ga ik die meteen testen :+.

Trouwens: scherm + casing kost pak 'm beet 120 dollar op eBay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Trouwens: scherm + casing kost pak 'm beet 120 dollar op eBay
Valt mee.. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 09-03-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 19:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Geen matches
silitek, waar heb je dat ZSJPG modem vandaan? Ik vind nergens een goede link. 2 files gedownload maar die willen allebei niet geinstalleerd worden via recovery mode.
Ik ben nu ook overgestapt op ASNET+Semaphore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
Thnx! Found it. Ik ben een beetje scheel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:30:
Thnx! Found it. Ik ben een beetje scheel ofzo...
Beste combinatie heb je daar :P ..ga je veel plezier mee beleven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
Ik zat al op een Galnet MIUI maar stelde een nieuwe ROM flashen steeds uit. Bomen en bos verhaal... Hier een beetje lurken leert wat de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Klopt het trouwens dat Semaphore geen BLN heeft of mis ik iets? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W68gP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Die laatste voor ICS :+

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1468795

Maar dat werkt dus niet hier :/ Iemand enig idee :+ Staat ook niet in de app van semaphore :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 20:47
Geen matches
NSTools installeren? Dat hielp de vorige keer bij mij wel. Daar gewoon BLN aangezet en het werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
alex3305 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:54:
NSTools installeren? Dat hielp de vorige keer bij mij wel. Daar gewoon BLN aangezet en het werkte perfect.
Dat dan maar proberen. Faalhazengebeuren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Yup werkt weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Moooi! Wist niet eens dat t een andere was/is staarde blind op de thread-title :+.
NSTools sowieso een echte must-have, op Glitch dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:16:
Moooi! Wist niet eens dat t een andere was/is staarde blind op de thread-title :+.
NSTools sowieso een echte must-have, op Glitch dan :).
Op Semaphore dus ook :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
NStools is idd nodig voor led notificatie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:22:
[...]

NStools is idd nodig voor led notificatie.. ;)
Tot nu toe nog nooit meegemaakt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:23:
[...]

Tot nu toe nog nooit meegemaakt :'(
Klopt..weet ook niet waar het vandaan komt. tot 0.8.0 werkte het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
Hmm, alles werkt behalve bellen en sms'en. Niet dat ik dat nog zoveel gebruik maar voor een telefoon nog best handige features... Iemand een idee waarom? Eerder vandaag had ik nog netjes T-Mobile bovenin staan, nu kan hij geen providers meer vinden. (ASNET+Semaphore en ZSJPG modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:00:
Hmm, alles werkt behalve bellen en sms'en. Niet dat ik dat nog zoveel gebruik maar voor een telefoon nog best handige features... Iemand een idee waarom? Eerder vandaag had ik nog netjes T-Mobile bovenin staan, nu kan hij geen providers meer vinden. (ASNET+Semaphore en ZSJPG modem)
Had ik ook...even flashen Semaphore 0.9.1 kernel. Reboot.. ;)
Daarna load in Semaphore app default setting. Eventueel in Cwm script flashen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Is er al iets van een samsung-camera app voor ics?
Want ik vond de camera van touchwiz wel erg goed, alleen uiterlijk niet...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Why? Stock-camera app is juist érg fijn op ICS :) (vind ik hè)

Pffffffffffffff, staat 2.1 op die SGS, alles geprobeerd om de telefoon aan mijn laptop te krijgen.
Zelf voor het eerst KIES moeten installeren, krijg geen USB connectie, dus hoop niet dat de
connector naar z'n moer is. Net z4root via Google gevonden, installed, nu OP de telefoon de
.zip van ASNET aan het downloaden, CWM geinstalleerd met Rom Manager dus hopelijk zo
de .zip flashen :+. Wat een gedoe. Begin ook maar niet aan al die OTA zooi, schiet toch niet
op dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Waarom KIES? Werken de drivers niet?

Ik wil ook wel nog een SGS :D :+

[ Voor 33% gewijzigd door Touchdomex op 09-03-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nope, lijkt erop alsof er een 'conflict' is met de NEXUS-S drivers de al installed stonden,
alles weggegooid maar tevergeefs, kan het gewoon NIET met de laptop doen. Dus hopen
dat het zó lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:40:
Nope, lijkt erop alsof er een 'conflict' is met de NEXUS-S drivers de al installed stonden,
alles weggegooid maar tevergeefs, kan het gewoon NIET met de laptop doen. Dus hopen
dat het zó lukt.
Ben benieuwd. Anders mag je hem wel zo in de envelop flikkeren en hem naar mij sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hahaha, ja is goed ;-)
Beware, scherm en casing zien er wel bar slecht uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:41:
Hahaha, ja is goed ;-)
Beware, scherm en casing zien er wel bar slecht uit :+
I don't care. Als hij intern nog maar goed is kan ik hem mooi op reserve houden voor als mijn hardware ermee is opgehouden :+

Of heel patserig met 2 SGS's rondlopen. Of 1 thuishouden voor het bedienen van mijn mediacenter die ik nog ga bouwen 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Touchdomex op 09-03-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en krijg misschien van de baas volgende week een Samsung Galaxy Plus
omdat ik mijn BB in de pot heb laten flikkeren. 3 telefoons 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:51:
Ja, en krijg misschien van de baas volgende week een Samsung Galaxy Plus
omdat ik mijn BB in de pot heb laten flikkeren. 3 telefoons 8)7.
:D Jij hebt toch nog een telefoon? Of had jij geen normale Galaxy S meer? haal ik je nu weer door elkaar met iemand anders? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb nog een SGSi9000 (en had Galaxy Nexus besteld maar die order maar gecanceled).
Wacht met smart op de SGSIII en dan doe ik wel 1 SGS weg. Anders wordt het té gek, maar
vind wel retehandig als ik er 'zo' 2 heb. Multitaskingflashing^2 :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:54:
Ja, heb nog een SGSi9000 (en had Galaxy Nexus besteld maar die order maar gecanceled).
Wacht met smart op de SGSIII en dan doe ik wel 1 SGS weg. Anders wordt het té gek, maar
vind wel retehandig als ik er 'zo' 2 heb. Multitaskingflashing^2 :').
Kun je een nieuwe ICS en de nieuwe MIUI proberen TEGELIJK!!!!!!!! :D

Teamhacksung met Semaphore draait achterlijk soepel. Alleen jammer dat de batterij wel minder lijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:56:
[...]
Kun je een nieuwe ICS en de nieuwe MIUI proberen TEGELIJK!!!!!!!! :D
Dat sówieso. Zal mij benieuwen hoe ASNET draait.

Verder sowieso uiteraard nog altijd vasthoudend aan TeamHacksung. Lijkt alsof ie met de dag
beter / stabieler draait op Glitch ofzo. Maar zal wel tussen mijn oren zitten. Eerst nog weleens
random reboots, logcatjes bekeken, andere OC/UV, maar die values zijn nu goed. GlitchassV2,
DIDLE enabler >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:04:
[...]

Dat sówieso. Zal mij benieuwen hoe ASNET draait.

Verder sowieso uiteraard nog altijd vasthoudend aan TeamHacksung. Lijkt alsof ie met de dag
beter / stabieler draait op Glitch ofzo. Maar zal wel tussen mijn oren zitten. Eerst nog weleens
random reboots, logcatjes bekeken, andere OC/UV, maar die values zijn nu goed. GlitchassV2,
DIDLE enabler >:) .
Wat is jou batterijduur? Misschien moet ik dat straks maar proberen want Semaphore is rap maar batterij lijkt echt veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij iets van 18 uur met een volle accu, of meer of minder. Ligt er écht aan of
ik veel op WiFi zit, welke apps open etc. Jouw batterijduur dan? Staar me er zelf echt
niet meer blind op, denk dat alle kernels wel een beetje goed uit zijn, iedere kernel
heeft zijn gebreken denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:13:
Volgens mij iets van 18 uur met een volle accu, of meer of minder. Ligt er écht aan of
ik veel op WiFi zit, welke apps open etc. Jouw batterijduur dan? Staar me er zelf echt
niet meer blind op, denk dat alle kernels wel een beetje goed uit zijn, iedere kernel
heeft zijn gebreken denk ik :P.
Vorige draaide makkelijk 30 uur met 1 lading :+ en ik zit nu op 22 uur maar ik bedacht mij net dat ik gisteravond het flashen ook nog heb gehad en die niet meegerekend dus uiteindelijk denk ik dat hij nu zuiniger is :X Maar dat zie ik pas rond de maandag.

Overigens wil ik minimaal een dag met veel gebruik halen en deze scores zijn met normaal gebruik. Dus ik zit weer helemaal prima. Morgen naar werk de oplader mee en dan weer volgooien en daarna echt goed timen. Maandag kan ik hopelijk alles testen op 3G en ben benieuwd naar de score dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Afijn, 2 uur later, eindelijk gelukt om een kernel te flashen met SGS kernel flasher en
een oude K13C Speedmod, meteen in CWM gedoken en die .zip geflashed. Nu wordt
ASNET erop gezet :).

EDIT #1: en online 8) draait verdomde goed dat ASNET (vooral met al die barsten)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DJavi.jpg

EDIT #2 Zou het overigens zó kunnen dat de USB connector op die nieuwe SGS
een probleem heeft, zo ja kan ik dit nog enigszins testen? Heb het vermoeden nu
dat het euvel zich daar in zit ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:59:
Afijn, 2 uur later, eindelijk gelukt om een kernel te flashen met SGS kernel flasher en
een oude K13C Speedmod, meteen in CWM gedoken en die .zip geflashed. Nu wordt
ASNET erop gezet :).

EDIT #1: en online 8) draait verdomde goed dat ASNET (vooral met al die barsten)

[afbeelding]

EDIT #2 Zou het overigens zó kunnen dat de USB connector op die nieuwe SGS
een probleem heeft, zo ja kan ik dit nog enigszins testen? Heb het vermoeden nu
dat het euvel zich daar in zit ;)
Aardige reality crack wallpaper heb je daar. ;) je denkt aan andere kabel type?
Zou kunnen, maar hoe ga je dat testen. USB kan je eigenlijk niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:16:
[...]

Had ik ook...even flashen Semaphore 0.9.1 kernel. Reboot.. ;)
Daarna load in Semaphore app default setting. Eventueel in Cwm script flashen .
Ah thnx! Dat werkte inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Heb weer eens ruzie met MIUI (ben ik echt goed in, ruzie maken met technologie)
Heb nu al een paar keer gehad dat m'n telefoon vast loopt, reboot en vervolgens zo hard lagged dat k niet meer kan typen. Terwijl er geen apps draaien voor de rest, niets houdt em bezig...

Dus k ga maar eventjes Dark Knight 3 flashen. Kijken hoe die draait. Deze theme, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1536330 ziet er wel mooi uit..

Trouwens, waar hebben jullie zo'n high capacity batterij gehaald? Heb gelezen dat een aantal hier op GoT er 1 via Ebay hadden gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
eBay of amazon.com (zijn goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Oke thanks, heet Polarcell ofzo iets toch?

Dark Knight 3 is trouwens idioot snel ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Geen matches
@Solictice heb je bij DK3 de meegeleverde devil kernel behouden of heb je semaphore erover geflashd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Mystic Spirit schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:58:
@Solictice heb je bij DK3 de meegeleverde devil kernel behouden of heb je semaphore erover geflashd?
Zit nu nog op stock kernel.
Draait heel erg goed sofar, strax nog ff proberen met die lagfree mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Ik zoek nog steeds naar een goede kernel voor teamhacksung, vooral 3G lange accu en liefst ook tijdens gebruik. Devil's was daar wel goed in, maar tijdens gebruik slechter dan stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:37:
Ik zoek nog steeds naar een goede kernel voor teamhacksung, vooral 3G lange accu en liefst ook tijdens gebruik. Devil's was daar wel goed in, maar tijdens gebruik slechter dan stock
Semaphore draait hier als een trein met ZSJPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:37:
underclocken naar 800 max werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Solictice schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:52:
[...]

underclocken naar 800 max werkt ook
dan crasht alles en kan ik opnieuw alles flashen uit ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
hoe gebruik ik de .tar van perka voor build 17? eennalaatste pagina
Touchdomex schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Semaphore draait hier als een trein met ZSJPG.
Is dat ook teamhacksung? ze zsjpg is toch voor miui?

[ Voor 63% gewijzigd door F.West98 op 10-03-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:12:
hoe gebruik ik de .tar van perka voor build 17? eennalaatste pagina

[...]

Is dat ook teamhacksung? ze zsjpg is toch voor miui?
Welnee, beste modem tot nu toe..er is een nieuw smaakje waar het totaalpakket in zit.
Sprak mijn wel aan ;) ..uiteraard!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ih40tx.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4heefb.png

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 10-03-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
silitek schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:53:
[...]

Welnee, beste modem tot nu toe..er is een nieuw smaakje waar het totaalpakket in zit.

dus zsjpg is gewoon voor cm9 build17 te gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:01:
[...]

dus zsjpg is gewoon voor cm9 build17 te gebruiken? :P
Uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
jouw link 2 pages terug heeft een 404... is JPG ook goed of moet ik ZSJPG hebben?
Of waar anders vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Geen matches
F.West98 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:12:
[...]

jouw link 2 pages terug heeft een 404... is JPG ook goed of moet ik ZSJPG hebben?
Of waar anders vandaan
http://perka.zapto.org/
Je kunt hier de 2 versies van de ZSJPG vinden.

De "gewone" en de versie ICS-CM.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
en welke moet ik dan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Laatst online: 22-01-2023
Matched: firmware
Ik lees dat je veel met teamhacksung bezig bent. Dat is dus geen stock firmware dus moet je die uit de serie ICS-CM nemen.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Geen matches
silitek schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:53:
[...]

Hoe staat het met de android OS bug in het nieuwe smaakje TsunamiICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Geen matches
Heb dus een probleempje met Dark Knight 3..

Google Music werkte voor 1 dag perfect bij mij daarna kreeg ik de melding kan uw gevraagde nummer niet afspelen.. daarna heb ik mijn mediaopslag gegevens gewist en geprobeerd hem opnieuw te installeren. Nou vind hij mijn offline muziek niet meer. Online nog wel maar de rest dus niet.. Hoe kan ik dit weer oplossen?? Hij lijkt het niet te scannen in google music
Pagina: 1 ... 102 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.