Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, en heb me geregistreerd omdat ik zit met het volgende.
Ik heb afgelopen zomer een pc gekocht, gewoon van een particulier.
Vervolgens heb ik er een hele tijd geen problemen mee gehad, ik speel Call of Duty 4, die volgens mij makkelijk moet draaien als je een 5700 series hebt. Dit was dan ook het geval, ik had keurig 125 FPS constant.
Alleen een week of twee geleden, starte ik het spel weer op.
Het viel me meteen op dat de intro's allemaal erg "pixelachtig" waren, en toen ik ingame kwam was het duidelijk, mijn graphics zijn compleet naar de klote om het maar even zo te zeggen.
Ik heb vervolgens mijn settings bekeken, en alles stond zoals het hoorde, op het hoogst.
Zou er even bij melden dat dit altijd het geval was, en dat ik dus gewoon zonder lag enzo speelde.
Ik heb vervolgens het spel ge-reinstalled, maar geen verbetering.
Toen het hele spel verwijderd, opnieuw gedownload, en weer niks.
Ik heb daarna mijn drivers voor de videokaart ge-update, en wederom niets.
Nu weet ik niet meer waaraan het ligt, ik zou zeggen, video kaart natuurlijk.
MAAR... Ik kan nog wel gewoon video's bekijken, of het nou via Youtube is of wat dan ook, geen problemen.
M'n broertje speelt StarWars Battlefront, welliswaar een veel minder eisend spel, maar ook hier geen problemen.
Ik heb echt totaal geen idee wat dit nu kan zijn, en hoe ik dit nu moet oplossen...
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!
Alvast bedankt!
Groeten Klaas
Ps. ik ben een PC newb, dus ik heb er niet al te veel verstand van...
Ik heb afgelopen zomer een pc gekocht, gewoon van een particulier.
Vervolgens heb ik er een hele tijd geen problemen mee gehad, ik speel Call of Duty 4, die volgens mij makkelijk moet draaien als je een 5700 series hebt. Dit was dan ook het geval, ik had keurig 125 FPS constant.
Alleen een week of twee geleden, starte ik het spel weer op.
Het viel me meteen op dat de intro's allemaal erg "pixelachtig" waren, en toen ik ingame kwam was het duidelijk, mijn graphics zijn compleet naar de klote om het maar even zo te zeggen.
Ik heb vervolgens mijn settings bekeken, en alles stond zoals het hoorde, op het hoogst.
Zou er even bij melden dat dit altijd het geval was, en dat ik dus gewoon zonder lag enzo speelde.
Ik heb vervolgens het spel ge-reinstalled, maar geen verbetering.
Toen het hele spel verwijderd, opnieuw gedownload, en weer niks.
Ik heb daarna mijn drivers voor de videokaart ge-update, en wederom niets.
Nu weet ik niet meer waaraan het ligt, ik zou zeggen, video kaart natuurlijk.
MAAR... Ik kan nog wel gewoon video's bekijken, of het nou via Youtube is of wat dan ook, geen problemen.
M'n broertje speelt StarWars Battlefront, welliswaar een veel minder eisend spel, maar ook hier geen problemen.
Ik heb echt totaal geen idee wat dit nu kan zijn, en hoe ik dit nu moet oplossen...
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!
Alvast bedankt!
Groeten Klaas
Ps. ik ben een PC newb, dus ik heb er niet al te veel verstand van...