[Notebook] Nvidia 8400M G videokaart failure

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rkie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 13:26
Ik kreeg vanochtend na het opstarten van mijn laptop een zwart scherm met daarna de melding: beeldscherm drivers reageerde niet en zijn hersteld.

Hierna heb ik mijn computer opnieuw opgestart, maar enkele minuten later kwam deze melding i.c.m het zwarte scherm weer terug. na een derde keer opnieuw opstarten. wilde de laptop helemaal geen normaal beeld meer weergeven. en ziet er nu uit zoals op deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img214/7397/img1620b.jpg

ik heb het idee, dat de videokaart van de laptop is doorgebrand of het een ander soort hardwarematig probleem is.

wat ik zelf al gedaan heb om het op te lossen:

- Laptop helemaal uitgestoft, zover er wat stof inzat.
- Systeemherstel naar 2 dagen terug en 1 week, leverde deze beeld op
- Deinstallatie van huidige videokaart drivers, installatie van de meest recente.

De laptop geeft wel normaal beeld wanneer hij in safe mode wordt uitgevoerd, maar dan gebruikt hij de onboard VGA neem ik aan.

herkent iemand dit probleem, of zijn heeft iemand suggesties.
ik wil het probleem graag oplossen.

Andre

*edit resized afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaham
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
Aan het typenummer van de videokaart te zien, moet ik je waarschijnlijk teleurstellen. Ik vermoed dat je videokaart zojuist overleden is ;w . Heb hier zelf helaas ook tot drie maal toe last van gehad, en van alles geprobeerd tot ik op onderstaande topic stuitte.

Zie Het doodgaan van 8xxx serie kaarten

edit:
Typo

[ Voor 4% gewijzigd door Kaham op 10-11-2010 15:09 ]

"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." - A. Einstein