Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382875

Topicstarter
Goed, om meteen maar met de deur in huis te vallen heb ik niet heel veel verstand van dit soort zaken. Vandaar dat ik het hier maar op het forum plaats.

Ik ben zelf fanatiek World of Warcraft speler maar kan er niet optimaal van gebruik maken aangezien de fps niet hoger uitvallen dan om en nabij de 35, wanneer de graphics op good staan.

Inhoud pc:

Videokaart nVidia GeForce GT 220
Processor: AMD Phenom 9950, Quad Core 2.21Ghz
Intern geheugen: 4GB
Harde schijf: 300GB

Nu ben ik bij Mycom langs geweest en zij wisten mij te vertellen dat de hardware van de pc prima in orde is. Pc is onlangs opnieuw geinstalleerd (3 weken geleden ongeveer) en wordt minstens twee keer per week opgeruimd. Daar ligt het dus ook niet aan. Ook van binnen is de pc stofvrij gemaakt.

Zeer waarschijnlijk is dus dat het aan de bios instellingen ligt (volgens Mycom). Nu kan ik de pc daarheen brengen maar doe het liever gewoon zelf.

Mijn vraag aan jullie is dus, waar moet ik in de bios gaan kijken, bij welke instellingen en wat dient er dan verandert te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 15:28
Heb je hetzelfde probleem wanneer je alle addons uitschakelt? Heb je de 35 fps ook in rustige gebieden terwijl je ingezoomd bent op je char?

De enige setting in de bios die ik me zo kan bedenken die hier mee te maken kan hebben heeft te maken met PCI-express. Kun je eens posten wat je instellingen mbt PCI-E in de bios zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36
DIt is niet de juiste plek op het forum, en de topic titel is ook niet heel duidelijk. Puntje van aandacht.. ;-)

Maar wat is precies de resolutie en settings waarop je speelt? Besef je namelijk wel dat de gebruikte videokaart ééntje uit de onderste regionen is. Het kan best zo zijn dat de settings waarop jij wil spelen niet te doen is met jouw videokaart.

De opmerling van MYCOM icm biossettings is m.i. onzin. Laat je topic door een modje verplaatsen, en wacht hier rustig op de juiste adviezen. Spaar vooral aan ritje mycom uit!

[ Voor 19% gewijzigd door mcsluis op 10-11-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 10:16
Met je bios ga je niet veel performance winst halen uit WOW. Ook is FPS sterk afhankelijk van de plek waar je bent, bv. dalaran moet je juist blij zijn met 35 fps.

Het kan ook zijn dat je je FPS limiteert in je opties (zoek onder video en dan advanced) maar ik denk dat je grafische kaart wat aan de langzame kant is voor hogere FPS.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een titelfix toegepast voor wat meer duidelijkheid ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382875

Topicstarter
^ Bedankt ;)

Inmiddels is mijn pc ermee opgehouden zonder enige aanleiding. Was rustig aan het surfen en ineens vloog ie uit en wil ie niet meer aan. Brand nu constant een rood lampje aan de voorkant en hij zoemt zacht, meer niet!

Toch een ritje naar Mycom dus denk ik >.<

Denk er dan ook gelijk aan om de pc iets wat te upgraden naar een wat meer gaming pc. Waar zal ik dan moeten beginnen? Videokaart en de processor misschien?

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 11:32
Zeker de videokaart. Heb zelf een 6850, daarmee ben je voor 150 Euro de komende jaren klaar voor WoW.
Pagina: 1