Toon posts:

World of Warcraft performance

Pagina: 1
Acties:

• Sabinekoning
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-03-2018
Goed, om meteen maar met de deur in huis te vallen heb ik niet heel veel verstand van dit soort zaken. Vandaar dat ik het hier maar op het forum plaats.

Ik ben zelf fanatiek World of Warcraft speler maar kan er niet optimaal van gebruik maken aangezien de fps niet hoger uitvallen dan om en nabij de 35, wanneer de graphics op good staan.

Inhoud pc:

Videokaart nVidia GeForce GT 220
Processor: AMD Phenom 9950, Quad Core 2.21Ghz
Intern geheugen: 4GB
Harde schijf: 300GB

Nu ben ik bij Mycom langs geweest en zij wisten mij te vertellen dat de hardware van de pc prima in orde is. Pc is onlangs opnieuw geinstalleerd (3 weken geleden ongeveer) en wordt minstens twee keer per week opgeruimd. Daar ligt het dus ook niet aan. Ook van binnen is de pc stofvrij gemaakt.

Zeer waarschijnlijk is dus dat het aan de bios instellingen ligt (volgens Mycom). Nu kan ik de pc daarheen brengen maar doe het liever gewoon zelf.

Mijn vraag aan jullie is dus, waar moet ik in de bios gaan kijken, bij welke instellingen en wat dient er dan verandert te worden?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee