Hallo medetweakers,
Ik heb sinds december 2009 een Sapphire 5970, en deze heeft altijd goed zijn werk gedaan tot vandaag.
Ik ging net kijken hoe warm deze kaart tegenwoordig eigenlijk wordt, en tot mijn grote schrik ziet het beeld van MSI Kombustor er anders uit dat eerst.
1. MSI Kombuster heeft het altijd goed gedaan, altijd 2 core's gebruikt dus
2. Kombustor ziet wel 2 Core's, maar van 1 van de 2 weet Kombustor niet wat voor Core het is
3. Kombustor gebruikt maar 1 Core, en de andere Core blijft maar op 157 MHz lopen.
Specs :
- Asus Rampage II Extreme
- Intel i7 920
- Corsair 4GB TwinX 1333
- 2* Samsung F3 500GB
- Cooler Master M1000 ( 1000 Watt )
- Windows 7 64 Bit
Als driver heb ik de nieuwe Catalyst 10.10, maar de 10.9 heb ik ook geprobeert.
Zie Bijgevoegd plaatje.

Ik heb zelf al wat gezocht maar ik krijg niet veel gevonden, enkel dat er een probleem met de bios van de kaart kan zijn, maar hiervoor heeft de kaart het altijd goed gedaan, en er is verder niks mee gebeurt.
Ook is de kaart niet overgeklokt, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Nu ben ik dus bang dat de kaart kapot is, maar wanneer dit wel het geval is wordt de zaak extra pijnlijk omdat deze kaart bij Cool Prices gekocht is.
Heeft iemand ervaring met ditzelfde probleem?, of heb je een oplossing? laat het dan aub weten!
Ik heb sinds december 2009 een Sapphire 5970, en deze heeft altijd goed zijn werk gedaan tot vandaag.
Ik ging net kijken hoe warm deze kaart tegenwoordig eigenlijk wordt, en tot mijn grote schrik ziet het beeld van MSI Kombustor er anders uit dat eerst.
1. MSI Kombuster heeft het altijd goed gedaan, altijd 2 core's gebruikt dus
2. Kombustor ziet wel 2 Core's, maar van 1 van de 2 weet Kombustor niet wat voor Core het is
3. Kombustor gebruikt maar 1 Core, en de andere Core blijft maar op 157 MHz lopen.
Specs :
- Asus Rampage II Extreme
- Intel i7 920
- Corsair 4GB TwinX 1333
- 2* Samsung F3 500GB
- Cooler Master M1000 ( 1000 Watt )
- Windows 7 64 Bit
Als driver heb ik de nieuwe Catalyst 10.10, maar de 10.9 heb ik ook geprobeert.
Zie Bijgevoegd plaatje.

Ik heb zelf al wat gezocht maar ik krijg niet veel gevonden, enkel dat er een probleem met de bios van de kaart kan zijn, maar hiervoor heeft de kaart het altijd goed gedaan, en er is verder niks mee gebeurt.
Ook is de kaart niet overgeklokt, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Nu ben ik dus bang dat de kaart kapot is, maar wanneer dit wel het geval is wordt de zaak extra pijnlijk omdat deze kaart bij Cool Prices gekocht is.
Heeft iemand ervaring met ditzelfde probleem?, of heb je een oplossing? laat het dan aub weten!
[ Voor 12% gewijzigd door Lejavh op 08-11-2010 22:14 ]