Tweede code gebruikt, dankjewel!Uncle Mel schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:15:
In navolging op Ronald8, 2x een code voor 3 maanden XSplit Premium:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
1e code gebruiktUncle Mel schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:15:
In navolging op Ronald8, 2x een code voor 3 maanden XSplit Premium:
Members only:
DM me voor de code.
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Allemaal al gebruikt precies!icy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:42:
Members only:
edit: ah neen deze nog niet: I3Y2K-CLDM4-D8FIG, gaat om een DLC, ik vermoed van The Escapists
[ Voor 12% gewijzigd door al capone226 op 03-12-2015 22:53 ]
WOW, super! Dankjewel!rmca schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:22:
Members only:
Gratis DLC van The Escapists (je kan hem zelf ook op humblebundle krijgen.)
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Gelieve niet binnen dit topic hierop te reageren.
[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 04-12-2015 14:14 ]
------
Heb alleen geen idee welke variant het is, extra verrassing dus

Mijn Fout...

Poging twee:

[ Voor 63% gewijzigd door J-D op 04-12-2015 16:48 ]
Degene die daar aan mee doet loopt dus kans op een ban, niet aan te raden.J-D schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:21:
Eerste Steam key gift,
[afbeelding]
Heb alleen geen idee welke variant het is, extra verrassing dus
Vanwaar dat? Welk stukje heb ik gemist?unfor schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:22:
[...]
Degene die daar aan mee doet loopt dus kans op een ban, niet aan te raden.
Als degene die de give-away wint niet de game activeert die er gewonnen zou zijn, dan riskeert die persoon een ban.
Oke, Excuses! Ik heb destijds niet genoteerd welke variant dit was, en dus mijn foutunfor schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:35:
[...]
Als degene die de give-away wint niet de game activeert die er gewonnen zou zijn, dan riskeert die persoon een ban.

Poging twee:

[ Voor 19% gewijzigd door J-D op 04-12-2015 16:49 ]
unfor schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:35:
[...]
Heb je het spel zelf al in je steam library? Zo ja > Probeer em toe te voegen, je krijgt direct een bericht dat je het spel al hebt + data welke het precies is.J-D schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:43:
[...]
Oke, Excuses! Ik heb destijds niet genoteerd welke variant dit was, en dus mijn fout! Excuses!
Maar zoals je het nu doet riskeer jij een ban (niet de persoon die de key aanneemt) omdat je een ander spel claimed weg te geven als dat het geval is. That is als said persoon een ticket aanmaakt. (Wat wel aan te raden is anders loop je als winnaar dus inderdaad de kans op een ban).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nee, ben niet zo'n puzzel fanaatD4NG3R schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:49:
[...]
[...]
Heb je het spel zelf al in je steam library? Zo ja > Probeer em toe te voegen, je krijgt direct een bericht dat je het spel al hebt + data welke het precies is.
Maar zoals je het nu doet riskeer jij een ban (niet de persoon die de key aanneemt) omdat je een ander spel claimed weg te geven als dat het geval is. That is als said persoon een ticket aanmaakt. (Wat wel aan te raden is anders loop je als winnaar dus inderdaad de kans op een ban).
Heb inmiddels de give-away verwijderd. Excuses voor het ongemak!
Maar poging twee met deze RPG:

J-D: Je hoeft de link echt niet meerdere keren te plaatsen hoor. 1x is voldoende.
[mo]9RXF7-MBKEI-KXFVL[/]
Stuur me aub een DM als je hem hebt gebruikt, dan haal ik m door.
[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 04-12-2015 20:39 ]
Please switch to a public Steam profile before attempting to sync..
Komt vanzelfRonald8 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:04:
[afbeelding]
Ik heb nog veel weg te geven maar van Steamgifts mag ik nog niet zo veel
Ga naar je profiel, druk op de Edit Profile button en dan op My privacy Settings:goosche schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:21:
Krijg deze melding hoe los ik dit op?
Please switch to a public Steam profile before attempting to sync..
http://prntscr.com/9adn3c
[ Voor 42% gewijzigd door Cybergamer op 04-12-2015 21:30 ]
Tnx voor de info en screenshot.Cybergamer schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:25:
[...]
Komt vanzelf
[...]
Ga naar je profiel, druk op de Edit Profile button en dan op My privacy Settings:
http://prntscr.com/9adn3c
Sint en Piet komen ook wel eens op Tweakers
Voor nieuws, games en het vergelijken van speakers
Nu viel hun oog op een speciale thread
Waar schijnbaar iedereen hun schoen zet
Daarom dachten Sint en Piet
"Hier moeten we ook eens langs?" vind je niet?
Zo hebben we hier een schoen
Waar we waarschijnlijk Rocket League in doen
Je moet alleen wel geluk hebben
Want Sint en Piet kunnen niet iedereen vergezellen
Met dit speciale digitale kado
Dus doe met deze kans mee, dachten we zo!

Level 1+ Gifts for Tweakers
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bedankt voor 140Prodigy.NL schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:22:
Pakjesavond Giveway #5
Deze giveaways lopen ook tot 5 december 20:00, Gifts for Tweakers.
Alles is level 0.
Deze games komen uit de Bundlestars All Stars 3 Bundle:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze games komen uit de Humblebundle Weekly Bundle Team17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer kan ik er blijkbaar nog niet aanmaken nu.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Congrats! Jammer dat ik er niet aan mee kan doen omdat ik nog steeds blacklisted ben bij je.bobsquad schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:16:
Yes de 150 giveaways bereikt op steamgifts. Zal morgen even een leuke game voor iedereen hier weggeven![]()
![]()
3 copies, level 1+:

[ Voor 23% gewijzigd door Cybergamer op 06-12-2015 00:27 ]
\Cybergamer schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:21:
[...]
Congrats! Jammer dat ik er niet aan mee kan doen omdat ik nog steeds blacklisted ben bij je.
Ja mag je wel heb mijn lijstje weer even doorgelopen
Thanks!bobsquad schreef op zondag 06 december 2015 @ 01:27:
[...]
\
Ja mag je wel heb mijn lijstje weer even doorgelopen
Shadow Complex is gratis te downloaden voor de hele maand December!
[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 06-12-2015 01:59 ]
Vereist wel Epic Game Launcher. Maar aardige game
https://www.mmoga.de/CHIP_Adventskalender_2015.html
Ik had Enclave blijkbaar al:al capone226 schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:37:
Enclave (steamkey) wordt gratis weggegeven op volgende site:
https://www.mmoga.de/CHIP_Adventskalender_2015.html
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/on-the-house
Hallo

Tevens heb ik nog een key voor The Escapists DLC: Alcatraz:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dank hiervoor!MsG schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:38:
Ik had Enclave blijkbaar ook al :-P
Members only:
Edit: nu pas gelezen dat ik beter een DM kan sturen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ashy op 06-12-2015 14:04 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Bezig met ze allemaal te installeren, daarom speciaal Arkham Knight gekocht en bijna niks gehad van problemen ermee...
Logisch, Arkham Knight is toch zo'n beetje de slechtste Batman game ever, IMHO. Dan mag je de rest wel gratis krijgen, wat ik eigenlijk nog een rip-off vind...Dragunov schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:19:
Al de Batman games zijn nu gratis op Steam als je Arkham Knight gekocht had.
Bezig met ze allemaal te installeren, daarom speciaal Arkham Knight gekocht en bijna niks gehad van problemen ermee...
Deze liep blijkbaar maar tot vandaag. Gefeliciteerd msnguy90Tackleberry schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:13:
Indiegala Friday Bundle #24, Gifts for Tweakers, level 1+, t/m woensdag om 21:30.
[afbeelding]
Dankjewel!!!Prodigy.NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:11:
De Sinterklaas afterparty
Tevens heb ik nog een key voor The Escapists DLC: Alcatraz:
Members only:
Hier niet echt problemen ondervonden, wel al uitgespeeld tot zekere hoogte... Scarecrow zit terug in GCPD en enkel nog paar side missionsCybergamer schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:56:
[...]
Logisch, Arkham Knight is toch zo'n beetje de slechtste Batman game ever, IMHO. Dan mag je de rest wel gratis krijgen, wat ik eigenlijk nog een rip-off vind...
Had AA en AC al, maar kan AO niet installeren vanwege OSX. AK had ik gekregen van iemand zijn videokaart. Blijft AO dan toch in mijn library zitten?Dragunov schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:19:
Al de Batman games zijn nu gratis op Steam als je Arkham Knight gekocht had.
Ik had nog geen enkele Batman op PC, enkel Arkham City op PS3, dus voor mij is dit mooi meegenomen, natuurlijk minder voor al de personen die ze reeds hadden gekocht
[ Voor 10% gewijzigd door Dragunov op 07-12-2015 10:11 ]
Niet helemaal, dat is de retailwaarde.Cybergamer schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:01:
Leuk feitje: We hebben met z'n allen al voor $14,615.77 weggegeven in de SG groep
Maar dat is natuurlijk niet wat wij er voor betaald hebben.
Mijn teller staat ook op 1000+, maar no way dat ik 1000 euro heb weg gegeven.
Nou, je zou het maar allemaal voor retailwaarde gekocht hebbenunfor schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:26:
[...]
Niet helemaal, dat is de retailwaarde.
Maar dat is natuurlijk niet wat wij er voor betaald hebben.
Mijn teller staat ook op 1000+, maar no way dat ik 1000 euro heb weg gegeven.
Bedankt maar is al gebruikt vermoed ik. Net een account aangemaakt maar geeft aan dat het invalid is.Sempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:05:
The Elder Scrolls Online
Members only:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Bedankt! Het gaat om een weekend code waarbij je van donderdag a.s. tot maandag kan spelen. Voor andere geïnteresseerden in een weekend-code: https://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/31867?_ga=1.34394145.1458870346.1449605470Sempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:05:
The Elder Scrolls Online
Members only:
To redeem your key:
Create a game account at https://account.elderscrollsonline.com.
Activate your account by clicking the link in the activation email sent to you.
Return to https://account.elderscrollsonline.com and sign in with your new account.
On your account page, click "Redeem Code." Enter your code in the popup box that appears.
Once your code has been successfully redeemed, a download link will appear on your account page. Download the game and you'll be ready to play.
Stuur mij een DM wanneer je ééntje gebruikt zodat ik de code kan doorschrappen
Bonus: 1 van de winnaars voor onderstaande spellen voeg ik toe op Steam en krijgt van mij, via chat, een key voor Battle vs Chess. Ik kon deze game niet vinden bij SG dus ik geef hem op die manier weg.

[ Voor 83% gewijzigd door NegativeFreak op 09-12-2015 10:11 ]

EDIT: Dankzij een goede tip in het budget gaming topic, toch een giveaway voor Battle vs Chess kunnen maken (hij staat in de Steamgifts database onder de US naam, Check vs Mate).

[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 09-12-2015 15:09 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Twee games van je gewonnen, waarvoor dank!NegativeFreak schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:18:
Voor iedereen in Gifts for Tweakers.
.....
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Bedankt! Maar ik heb hem al (gisteren gekocht), dus je moet even een nieuwe winnaar kiezen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Deze had ik blijkbaar al op steam. Geen level requirement.

Dit nog gevonden in mijn steam inventory, op level 1 gezet om te testen, zie dat de meeste gifts hier level 1 zijn. Voor de game moet ik je dus wel adden op steam! Graag naam per DM

Nog wat keys van games die gratis verkrijgbaar waren volgensmij kan ze niet in steamgifts vinden in ieder geval. Je mag me per DM laten weten als je er gebruikt hebt dan streep ik het door en blijft de thread een beetje schoon.
The Wrath of Malachi Steamkey
Realms of the Haunting Steamkey
Culling of the cows Steamkey
Vraagje, vanaf wanneer moet je level requirements gaan gebruiken?
[ Voor 80% gewijzigd door Rylo op 10-12-2015 16:30 . Reden: keys toegevoegd ]
Dat is geheel aan jezelf. Sommige doen duurdere spellen een level requirement geven.Rylo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:25:
Vraagje, vanaf wanneer moet je level requirements gaan gebruiken?

edit: laatste giveaway die ik aan kan maken :\
edit2: o jeetje worms was blijkbaar free en is gedelete terecht. Wel gek dat ik het kon selecteren, dacht dat free games niet voorkwamen in de lijst? Moet ik nog actie ondernemen, wist het namelijk niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Rylo op 10-12-2015 21:44 ]
Free games worden handmatig gecorrigeerd in steamgifts. Worms was van de week pas gratis via website team17, dit is schijnbaar vandaag pas verwerkt.Heeft afgezien van deleten van giveaway geen gevolgen voor je.[b][message=45415716,noline]Rylo schreef op donderdag 10 december 2015 @]
edit2: o jeetje worms was blijkbaar free en is gedelete terecht. Wel gek dat ik het kon selecteren, dacht dat free games niet voorkwamen in de lijst? Moet ik nog actie ondernemen, wist het namelijk niet.
Ik had de key ook gekregen van iemand (maar had hem zelf al) en wist ook niet dat ze inmiddels gratis te verkrijgen waren. Maar mijn GA was wel al afgelopen en heb de winnaar zelf nogmaals even een DM gestuurd met de key erin.Rylo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:31:
Als jij die melding krijgt wanneer je de key invoert op Steam dan betekent dat deze key al in gebruik is door iemand anders.Rylo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:31:
Geeft duplicate product op steam.
edit: Ik heb even op je steamprofiel gekeken. Jij hebt dit spel al en waarschijnlijk krijg jij een andere melding dan "Duplicate" of jij bedoeld wat anders met duplicate in dit geval. Jij zult waarschijnlijk de melding krijgen dat je het spel al in bezit hebt en dat de activering niet is gelukt.
[ Voor 35% gewijzigd door NegativeFreak op 10-12-2015 21:41 ]
Precies, dat bedoel ik! Zal het even editten.NegativeFreak schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:37:
[...]
Als jij die melding krijgt wanneer je de key invoert op Steam dan betekent dat deze key al in gebruik is door iemand anders.
edit: Ik heb even op je steamprofiel gekeken. Jij hebt dit spel al en waarschijnlijk krijg jij een andere melding dan "Duplicate" of jij bedoeld wat anders met duplicate in dit geval. Jij zult waarschijnlijk de melding krijgen dat je het spel al in bezit hebt en dat de activering niet is gelukt.
Product Already Owned = Dan heb je het spel al

Battle vs. Chess:
GT Legends:
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition:
[ Voor 5% gewijzigd door O88088 op 11-12-2015 16:11 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Cybergamer op 11-12-2015 22:11 ]
Deze is al gebruikt en heeft het niet gemeldRonald8 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:06:
[afbeelding]
Battle vs. Chess:
Members only:
GT Legends:
[mo]5W8WCW2-RRT2UJJ-RS8UM22-SSHPHF6[/]
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition:
Members only:

[ Voor 90% gewijzigd door M_Aurelius op 11-12-2015 17:37 ]

Vergeten om alleen Gifts for Tweakers toe te laten

[ Voor 9% gewijzigd door O88088 op 12-12-2015 10:29 ]
Een pipo heeft de laatste alal capone226 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:54:
Hier zijn nog 3 codes voor The Elder Scrolls Online
Members only:
Stuur mij een DM wanneer je ééntje gebruikt zodat ik de code kan doorschrappen
[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 12-12-2015 19:28 ]
Incoming Forces 4R2Y9-23AYI-6ABL3
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 12-12-2015 22:07 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven