bobsquad schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:10:
[...]
Dit is nu echt wel de druppel vandaag al een bedreiging in de mail en ik doe met mijn geld wat ik wil doen.
Het is eens tijd dat er een nieuw topic komt met duidelijke regels dan kijk ik wel of ik weer wat weg geef.
Het moet toch niet zo zijn dat mensen die wat proberen te winnen de regels gaan bepalen. Die discussie hebben we namelijk al eerder gehad en daar heb ik geen zin meer in.
Ik probeer zelf te voorkomen dat jij de mist in gaat door de regels van Steamgifts,
het platform waar jij gebruik van maakt, te verbuigen.
Houd dan prive giveaways via Steam zelf als je de regels wil bepalen. Maak je gebruik van Steamgifts zal je je toch echt aan hun regels moeten houden, net als dat je je in NL aan bepaalde regels moet houden wil je niet in de gevangenis belanden. Ik rijd graag harder als 130, maar dat mag niet en dus doe ik het ook niet. Zou ik het wel doen en word ik er mee gesnapt is dat mijn eigen domme fout en zal ik mijn straf toch echt moeten accepteren.
Ik probeer mensen een plezier te doen en als ze het waarderen heb ik er ook plezier aan maar wat ik de afgelopen tijd hier mee maak echt onbeschrijfelijk je wordt gewoon behandeld als uitschot hier.
Ik deed zelf niet mee aan de gift, en probeer je alleen maar te helpen, ik vind de reacties van beide kanten belachelijk. Jij probeert de regels van Steamgifts naar je eigen voordeel te buigen en daar worden mensen boos om. Anderzijds is het niet nodig om jouw te behandelen als uitschot, maar de boze reacties die lok je toch echt zelf uit door je niet aan de regels van het platform te houden.
Ik vind het fantastisch dat jij (en vele anderen) hier games weggeven, exact om die reden was ik dan de persoon die jaren terug met de suggestie kwam om hier een apart topic voor te openen. Ik geef zelf ook keys weg wanneer het kan (arme student.

) dus snap een aantal van je standpunten helemaal.
[
Voor 8% gewijzigd door
D4NG3R op 09-09-2015 22:44
]