Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32
Ircghost schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:16:
[...]

Het is zijn giveaway en hij gaf heel duidelijk 24 uur aan. Dan kan ieder weldenked mens zelf beslissen of hij daar aan mee wil doen. Van mij part had hij 2 uur gezegd. Jullie hoeven toch niet mee te doen 8)7
Achteraf aangeven dat er binnen zoveel tijd geaccepteerd moet worden is niet duidelijk. Laat het dan vooraf weten als je je GA weggeeft.

Misschien heeft die dat wel gedaan hoor en heb ik niet goed gekeken...

En even voor de duidelijkheid, normaal reageer ik wel binnen 24 uur. Er waren even wat omstandigheden waardoor het niet sneller kon nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 09-09-2015 11:04 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Cybergamer schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:00:
[...]

Achteraf aangeven dat er binnen zoveel tijd geaccepteerd moet worden is niet duidelijk. Laat het dan vooraf weten als je je GA weggeeft.

Misschien heeft die dat wel gedaan hoor en heb ik niet goed gekeken...

En even voor de duidelijkheid, normaal reageer ik wel binnen 24 uur. Er waren even wat omstandigheden waardoor het niet sneller kon nu.
Hij heeft er zelfs nog een aparte post van te voren aan gewijd waarin hij aangaf dat hij max 24u zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Doe heb ik blijkbaar niet gezien. Nouja,maakt niet uit. Ik heb hem ff een dm gestuurd

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ok ben dat hele gezeik hier nu langzamer hand wel zat. Het is mijn geld en ik bepaal wel wat de regels zijn. Voldoe je niet aan een van de eisen of je bent te laat dan is het gewoon een block en wees blij dat je wat gewonnen hebt. Ik ga mijn keys wel weggeven aan mensen die alleen op mijn Whitelist staan :( :( :(

Persoonlijke aanvallen laat je maar achterwege

Ook even voor de goede orde voordat mensen beginnen te zeiken hierover:
Gifts Won 40 ($461.56)
Gifts Sent 101 ($852.99)
bobsquad schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:56:
[afbeelding]

Veel geluk weer mensen en plezier met spelen natuurlijk :)
Mensen die denken wel recht te hebben op deze game mogen mij een berichtje sturen met hun steamgift account deze zal ik toevoegen aan de whitelist en opnieuw de giveaway starten.

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 13-09-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Wat bobsquad zegt geef ik wel gelijk in. Hoewel het kort dag is, hij had aangegeven dat het binnen 24 uur geaccepted moest worden.

Hij geeft het weg en kan natuurlijk zijn extra randvoorwaarden aan geven en mocht je daarmee niet akkoord zijn, sjah je hoeft niet mee te doen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Voor de snelle beslisser! Deze loopt tot 19u59. Let op enkel voor de groep gifts for tweakers en je moet minstens level 2 zijn. Succes!

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/e8JDR/mad-max/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Fantastische giveaway glennvho!

Ik zie dat ik for some reason onder level 3 ben gezakt, dus hierbij een paar giveaways. Lopen tot morgenochtend 7.30 uur, graag op received klikken als je ze binnen hebt! Level1 giveaways.

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/UVdkb/pixel-heroes-byte-magic/signature.png
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/bd9NK/meridian-new-world/signature.png
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/keEx8/albedo-eyes-from-outer-space/signature.png
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/0cXFH/zombie-kill-of-the-week-reborn/signature.png

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
iCy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:50:
Wat bobsquad zegt geef ik wel gelijk in. Hoewel het kort dag is, hij had aangegeven dat het binnen 24 uur geaccepted moest worden.

Hij geeft het weg en kan natuurlijk zijn extra randvoorwaarden aan geven en mocht je daarmee niet akkoord zijn, sjah je hoeft niet mee te doen.
Natuurlijk. Helemaal gelijk hierin. Ik heb gewoon niet goed opgelet en er waren wat omstandigheden waardoor niet sneller kon reageren. Maar dat heb ik al uitgelegd aan bobsquad via dm.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 18:53
bobsquad schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:10:

Mensen die denken wel recht te hebben op deze game mogen mij een berichtje sturen met hun steamgift account deze zal ik toevoegen aan de whitelist en opnieuw de giveaway starten.
Niemand dus eigenlijk, anders moeten ze de rechten van de mens aanpassen ;)
Ook al heb je gelijk dat het je vrij staat om extra voorwaarden te vragen.

Minder gejank, meer give-aways:
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/coGHd/monster-loves-you/signature.png
(level 1+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Oef. Die twee spellen van bobsquad. Daar geef je dan ook even wat weg.
Ik zie al dat ik wat meer moet geven. ;)

Ik ben het overigens wel met je eens.
Misschien wat meer coulance wbt ban niet voor eeuwig. Maar dat is je eigen keuze.

Ikzelf probeer hier weg te geven wat ik over heb.

Bedenk me net dat ik the schip ook nog in steam heb.

[ Voor 50% gewijzigd door Arunia op 09-09-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

24 uur beschikbaar, gogogogo

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/hZrMa/edge/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/R696n/rush/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/7UjB4/toki-tori/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/ITODb/toki-tori-2/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Ok ben dat hele gezeik hier nu langzamer hand wel zat. Het is mijn geld en ik bepaal wel wat de regels zijn. Voldoe je niet aan een van de eisen of je bent te laat dan is het gewoon een block en wees blij dat je wat gewonnen hebt. Ik ga mijn keys wel weggeven aan mensen die alleen op mijn Whitelist staan :( :( :(

En nielsvv met jou ben ik echt helemaal klaar stuk parasiet

Ook even voor de goede orde voordat mensen beginnen te zeiken hierover:
Gifts Won 40 ($461.56)
Gifts Sent 101 ($852.99)

[...]

Je hoeft mij niet te unblocken alleen ben benieuwd waarom ik geblacklist ben?
http://www.steamgifts.com/user/GraveFan

Ik check steamgifts minimaal 3x per dag dus heb zowieso je giveaway binnen 24h geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-09 13:44
EdwinB schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:47:
Een paar leuke gifts voor de Gifts for Tweakers groep minimaal lvl 1. Eindigen allemaal komende woensdag om 21:00 uur.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Giveaways afgelopen. Gefeliciteerd winnaars! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Is het misschien een goed idee om eventuele onderlinge kwesties gewoon via DM te regelen?

Het staat iedereen vrij om onder eigen voorwaarde games weg te geven, daar al dan niet aan mee te doen en elkaar te black&whitelisten waarom je maar wilt. Ik denk echter dat ik niet de enige ben die het irritant en niet bevorderlijk voor de sfeer in dit topic vind om al de discussies hierover door te scrollen, nog los van de erg scherpe bewoordingen die er af en toe worden gebruikt. Thanks!

[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 09-09-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ok ben dat hele gezeik hier nu langzamer hand wel zat. Het is mijn geld en ik bepaal wel wat de regels zijn.
Sempy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:41:
Het staat iedereen vrij om onder eigen voorwaarde games weg te geven, daar al dan niet aan mee te doen en elkaar te black&whitelisten waarom je maar wilt.
Aangezien ik niet mee deed aan de gift en ook weinig zin heb om mij er al te veel in te mengen: Nee, er is een goede reden waarom Steamgifts zelf een handje vol met regels heeft opgesteld om misbruik van beide kanten te voorkomen.

Houd je gewoon netjes aan de regels en je kan per level weer meer gifts weggeven. Als je je nu al ergert aan de gift limit omdat mensen in jouw straatje niet snel genoeg hun key claimen zou ik contact opnemen met het support team om te vragen of zij iets voor je kunnen betekenen. Momenteel worden mensen in het topic boos op elkaar en heeft bobsquad straks geen zin meer om gifts speciaal voor Tweakers te openen. Niemand wint op die manier.

Richting Bob zelf: Je riskeert een ban op Steamgifts door hier mee door te gaan. Mensen krijgen de kans niet om een key te claimen en kunnen jouw vervolgens reporten omdat je je niet aan de regels houd. Lijkt me ook niet dat je dat moet willen. :/

Blacklist dan de mensen die niet binnen 24h claimen nadat ze hun key hebben geaccepteerd.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2015 22:09 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

EdwinB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:39:
Giveaways afgelopen. Gefeliciteerd winnaars! :)
Kan niet zeggen dat ik pech heb de afgelopen week ;) Bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/kbVJn/limbo/signature.png

En verder, doe de op- en aanmerkingen gewoon in Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:04:
[...]

[...]

Richting Bob zelf: Je riskeert een ban op Steamgifts door hier mee door te gaan. Mensen krijgen de kans niet om een key te claimen en kunnen jouw vervolgens reporten. Lijkt me ook niet dat je dat moet willen. :/
Dit is nu echt wel de druppel vandaag al een bedreiging in de mail en ik doe met mijn geld wat ik wil doen.
Het is eens tijd dat er een nieuw topic komt met duidelijke regels dan kijk ik wel of ik weer wat weg geef.

Het moet toch niet zo zijn dat mensen die wat proberen te winnen de regels gaan bepalen. Die discussie hebben we namelijk al eerder gehad en daar heb ik geen zin meer in. Ik probeer mensen een plezier te doen en als ze het waarderen heb ik er ook plezier aan maar wat ik de afgelopen tijd hier mee maak echt onbeschrijfelijk je wordt gewoon behandeld als uitschot hier.

Edit: Een tijd geleden was ook iemand die hiervoor op steam een speciale groep voor aangemaakt had dat je ze z.s.m. moet activeren daar heb ik gewoon geen zin in. Ik kondig voor de tijd Duidelijk mijn regels aan voldoe je er niet aan doe dan niet mee.

[ Voor 12% gewijzigd door bobsquad op 09-09-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bobsquad schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:10:
[...]

Dit is nu echt wel de druppel vandaag al een bedreiging in de mail en ik doe met mijn geld wat ik wil doen.
Het is eens tijd dat er een nieuw topic komt met duidelijke regels dan kijk ik wel of ik weer wat weg geef.

Het moet toch niet zo zijn dat mensen die wat proberen te winnen de regels gaan bepalen. Die discussie hebben we namelijk al eerder gehad en daar heb ik geen zin meer in.
Ik probeer zelf te voorkomen dat jij de mist in gaat door de regels van Steamgifts, het platform waar jij gebruik van maakt, te verbuigen.

Houd dan prive giveaways via Steam zelf als je de regels wil bepalen. Maak je gebruik van Steamgifts zal je je toch echt aan hun regels moeten houden, net als dat je je in NL aan bepaalde regels moet houden wil je niet in de gevangenis belanden. Ik rijd graag harder als 130, maar dat mag niet en dus doe ik het ook niet. Zou ik het wel doen en word ik er mee gesnapt is dat mijn eigen domme fout en zal ik mijn straf toch echt moeten accepteren.
Ik probeer mensen een plezier te doen en als ze het waarderen heb ik er ook plezier aan maar wat ik de afgelopen tijd hier mee maak echt onbeschrijfelijk je wordt gewoon behandeld als uitschot hier.
Ik deed zelf niet mee aan de gift, en probeer je alleen maar te helpen, ik vind de reacties van beide kanten belachelijk. Jij probeert de regels van Steamgifts naar je eigen voordeel te buigen en daar worden mensen boos om. Anderzijds is het niet nodig om jouw te behandelen als uitschot, maar de boze reacties die lok je toch echt zelf uit door je niet aan de regels van het platform te houden.

Ik vind het fantastisch dat jij (en vele anderen) hier games weggeven, exact om die reden was ik dan de persoon die jaren terug met de suggestie kwam om hier een apart topic voor te openen. Ik geef zelf ook keys weg wanneer het kan (arme student. :') ) dus snap een aantal van je standpunten helemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-09 01:27
Ik heb nog een Uplay key uit de humble bundle:
Tom Clancy's EndWar
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Aangezien Uplay keys niet op steamgifts thuis horen doe ik het maar hier. DM me maar als je hem wilt en om lurkers tegen te gaan cross-reference ik met de Gift for Tweakers lijst.
Dus graag ook je username op steamgifts als je mee wilt doen.
Persoon die het eerste me een bericht stuurt en aan de voorwaarde voldoet krijgt hem.

Bonus:
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/OLTNf/operation-flashpoint-dragon-rising/signature.png
Dit was een bundled key voor: Overlord, Overlord: Raising Hell, Rise of the Argonauts, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Operation Flashpoint: Red River

EDIT: Geen tijd om de EndWar giveaway op die manier te doen.

[ Voor 41% gewijzigd door rmca op 23-09-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:18:
[...]

Ik probeer zelf te voorkomen dat jij de mist in gaat door de regels van Steamgifts, het platform waar jij gebruik van maakt, te verbuigen.
Dit is complete onzin, bobsquad geeft aan dat hij binnen 24 uur een ontvangstmelding van de winnaar wil en dat hij je anders blacklist voor toekomstige giveaways. Zo lang de winnaar zijn gewonnen game ontvangt, is dit gewoon toegestaan, anders was er geen blacklist mogelijkheid geweest. Of je dit een prettige manier van werken vind, is de vrije keuze van de gever (zie ook topic warning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Hier een paar giveaways :)

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/Ika8e/cortex-command/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/STCRs/offspring-fling/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/rLsGD/crayon-physics-deluxe/signature.png

Veel plezier. Deze eindigen morgen om 8 uur 's avonds.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:28:
[...]

ahum?

In de TW kan nog zo veel staan, je hebt je te houden aan de regels van Steamgifts wil je van hun platform gebruik maken.
DANG3R waar zie jij dat staan in de FAQ of algemene voorwaarden.
The winner has redeemed my gift, but not marked it received. How do I proceed?

If your gift has been activated or redeemed by the winner, and they have not left feedback after seven days, please create a support ticket to request received feedback. A support member will review and ticket, and if the gift is activated on the winner's Steam account, approve the ticket and update the feedback to received.
Ben ik al eens tegengekomen wordt binnen 2 dagen gefixed als ze hem op niet received zetten.
If I win a gift, when can I expect to receive it?

Giveaway creators are allowed one week to send the gift after the giveaway has ended. Depending on the type of gift and the giveaway creator, you might receive the gift to the e-mail address you have listed on the account page, a key might be added beside the gift you won, or the giveaway creator might have sent you a friend request on Steam to make the exchange. Please remain patient, and do not contact the giveaway creator during this time. If the gift is not received after one week, you can mark the gift as not received, and attempt to contact the giveaway creator on Steam to follow-up.
Dus ik zie niet in waarin ik de fout maak. En momenteel ben ik wel helemaal klaar met deze discussie. Ik heb geen zin meer om mij te verdedigen of wel dingen te gaan uitleggen. Diegene die op mijn steamgifts whitelist staan maken alleen nog maar kans en steam friends vind het hier wel goed zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bobsquad schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:33:
[...]

DANG3R waar zie jij dat staan in de FAQ of algemene voorwaarden.
Had ze net nog even een keer doorgenomen, iets te snel over de eerdere reactie:
MsG schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:08:
[...]

Ik kreeg net de melding dat ik van je had gewonnen. Toen zag ik de code nog niet. Nu een uur later wil ik accepteren gezien ik de code inmiddels zag, en nu ben ik ineens geblacklist :S?
Heen gelezen. :F

Dat maakt mijn eerdere reactie trouwens niet minder waar, jouw games != jouw regels omdat je gebruik maakt van andermans platform, maar ik had het inderdaad mis qua blacklisten van winnaars. Ik had begrepen dat ze de code niet ontvangen als je dit deed.

Hence dat ik het volgende dan ook zei in de veronderstelling dat dit wel het geval was:
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:04:
Blacklist dan de mensen die niet binnen 24h claimen nadat ze hun key hebben geaccepteerd.
Iets anders trouwens: Beetje laat maar nog gefeliciteerd. :P

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2015 22:43 ]

• Arunia
Zo,

Ik heb twee gifts van The Ship over. Deze bevatten ieder de single en multiplayer versie.
Beide keys zijn single en multiplayer bij elkaar!

Als mensen interesse hebben, laat het me weten. Ze kunnen niet via steamgifts verstuurd worden. Maar kan ze middels een emailadres versturen.

Laat me even weten of je interesse hebt middels een dm (mail opgeven hoeft nog niet!), dan kies ik over max 24 uur 2 personen uit.

Let op, ik kijk wel een beetje naar registratie datum en forum toevoeging.

EDIT:

Ik heb twee personen uitgezocht en een DM gestuurd.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 10-09-2015 16:01 ]

• Cybergamer
Genoeg over bobsquad boyz. Hij doet wat hij wil een dat is zijn goed recht. Maar laten we elkaar geen namen gaan noemen bobsquad! Nergens voor nodig! Dat komt onsympathiek over.

Anyways, terug naar de orde van de dag.

cybergamers.nl

• Foodie88
Foodie88 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:29:
Hier een paar giveaways :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel plezier. Deze eindigen morgen om 8 uur 's avonds.
Beste winnaars, keys zijn verstuurd!

BF1 Stats

• Sempy
Foodie88 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:46:
[...]

Beste winnaars, keys zijn verstuurd!
Bedankt voor Cortex Command, die stond op mijn wish list. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/5XA9w/star-chronicles-delta-quadrant/signature.png

Mijn 100ste op Steamgifts! *O*

• rmca
Bonus:
[afbeelding]
Dit was een bundled key voor: Overlord, Overlord: Raising Hell, Rise of the Argonauts, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Operation Flashpoint: Red River
Key is verstuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door rmca op 10-09-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28
Just my luck! Win ik een keer iets, is de code al gebruikt :(

Weet iemand hoe dit nu in z'n werk gaat? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Ossi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:38:
[...]

Gewoon ff een DM sturen naar rmca, dan kan hij/zij ff contact opnemen met support. Jij hoeft nog even niets te doen. Als het goed is verwijderd Steamgifts dan de GA.

Of rmca geeft je gewoon een nieuwe code :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

DM sturen en vragen wat er aan de hand is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Bijna lvl 6! :)

2x Majesty 2

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/fPRSF/majesty-2/signature.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
[...]

Vervelend om te horen, ik heb inmiddels contact opgenomen met Humble Bundle support.

[ Voor 4% gewijzigd door rmca op 11-09-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Weet je zeker dat je niet gewoon per ongeluk zelf de code hebt gebruikt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmca
g0tanks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:36:
Weet je zeker dat je niet gewoon per ongeluk zelf de code hebt gebruikt?
Ja, ik heb die bundel namelijk twee keer gekocht, om weg te kunnen geven. Ik had hem toen naar een vriend gestuurd maar die zei dat hij hem ook al gekocht had en hem niet zou gebruiken. Nu heb ik ook meteen contact met hem opgenomen om zeker te weten dat hij hem niet als nog gebruikt heeft, maar ook van hem moet ik nog wat horen.

EDIT:Blijkbaar is er wat miscommunicatie geweest tussen me vriend en mij en heeft hij die key in de tussentijd naar iemand anders gestuurd. Ik heb Ossi een dm gestuurd om hem wellicht alsnog blij te kunnen maken met een andere gift, maar ik cancel hierbij de vorige giveaway. Mijn excuses aan iedereen hier!

[ Voor 23% gewijzigd door rmca op 11-09-2015 13:55 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/94K8y/magicka/signature.png

Hier nog eentje. Magicka + 2 DLC. Veel plezier :D

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:11
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/yUIcV/hamlet-or-the-last-game-without-mmorpg-features-shaders/signature.png

LVL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/a9vGO/screencheat/signature.png

Geen level en open voor Gifts for Tweakers.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Er is een gratis giveaway key actie voor Dungeon Defenders II "closed alpha"
Vraag je key aan op deze url:
http://eu.alienwarearena....closed-alpha-key-giveaway
Spel activeert via steam

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Hierbij een giveaway die loopt tot maandag avond.

Members only:

• bobsquad
  • Niet online
Ik ga mijn keys wel anders weggeven....

[ Voor 97% gewijzigd door bobsquad op 13-09-2015 00:38 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/ATHrZ/hack-n-slash/signature.png

• bobsquad
  • Niet online
.....

[ Voor 95% gewijzigd door bobsquad op 13-09-2015 00:38 ]

• Foodie88
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/yr6Au/bioshock-infinite/signature.png

Bioshock Infinite :D eindigt maandagavond om 8 uur. LVL 1+

BF1 Stats

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hier nog eentje van Bioshock Infinite:

Members only:

De giveaway sluit morgenavond om 23:59, standaard procedure, lid zijn van de groep en Level 1 of hoger.

• Cybergamer
Mooie serie, die Bioshock games! Hier nog een key voor Metro 2033, Risen, and Sacred Citadel

Members only:

En een voor The Sims 3 High End Loft Stuff

Members only:

en hier nog wat spul:

Members only:

[ Voor 64% gewijzigd door Cybergamer op 12-09-2015 21:14 ]

cybergamers.nl

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Cybergamer schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:12:
Mooie serie, die Bioshock games! Hier nog een key voor Metro 2033, Risen, and Sacred Citadel

Members only:

Members only:

en hier nog wat spul:

Members only:
Die eerste key (werkt niet of is heel snel weg lol) maar is dat voor 3 games?

• Cybergamer
bobsquad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:16:
Weer een dubbele key gevonden voor de lvl 3+ onder ons

[afbeelding]
Deleted 1 hour ago by the giveaway creator, bobsquad.
Reason: Selected Incorrect Game or Information
Description: This giveaway was removed since incorrect information was provided, or the selected game did not match the gift.

Als je GA's verwijderd, neem dan ook ff de moeite om je post aan te passen.

Hoewel goed bedoeld, mag het wel wat vriendelijker
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:16:
[...]

Die eerste key (werkt niet of is heel snel weg lol) maar is dat voor 3 games?
Blijkbaar al weg dan :) (ja voor 3 games)

Batman is blijkbaar ook al weg.. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 13-09-2015 16:29 ]

cybergamers.nl

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Cybergamer schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:17:
[...]

Deleted 1 hour ago by the giveaway creator, bobsquad.
Reason: Selected Incorrect Game or Information
Description: This giveaway was removed since incorrect information was provided, or the selected game did not match the gift.

Als je GA's verwijderd, neem dan ook ff de moeite om je post aan te passen.

[...]

Blijkbaar al weg dan :) (ja voor 3 games)

Batman is blijkbaar ook al weg.. :)
Okay dan, mooi. Ik heb de GOTY van Batman genomen, bedankt.

• Cybergamer
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:20:
[...]

Okay dan, mooi. Ik heb de GOTY van Batman genomen, bedankt.
Graag gedaan! :)

cybergamers.nl

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
3 Alpha keys voor Total War Arena

Members only:

[ Voor 6% gewijzigd door Worrum op 12-09-2015 21:47 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Bioshock O+

• Arunia
Cybergamer schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:12:

Members only:

Members only:

en hier nog wat spul:

Members only:
De code voor de Sims 3 luxe leven is ook gebruikt schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/fPRSF/majesty-2/signature.png

Gewonnen door g0tanks en GraveFan. Keys zijn verstuurd!

[ Voor 22% gewijzigd door Cybergamer op 13-09-2015 00:21 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:55
Maar even wat games opgepikt in de Humble Store - End of Summer Encore Sale, speciaal voor Tweakers.

Gifts for Tweakers, geen level beperking, tot maandag 21:30. Good luck.

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/hkk4U/hero-siege/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/8QPJY/lilly-looking-through/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/KkGtk/trine-enchanted-edition/signature.png
bobsquad schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:40:
leuk he om mensen een trap na te geven die je gamecollectie aanvullen :r
Misschien moet je niet overal het slechtste achter zoeken. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tackleberry op 13-09-2015 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Lilly Looking Through lijkt me wel erg leuk! :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het jammer dat dit topic de laatste tijd weer erg vervuild wordt door onnodige reacties zoals bedankjes, meldingen van winnaars, meningen over games en het een en ander aan drama. In de topic warning staat zelfs dat deze zaken via DM mogen.

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/dScpu/the-district/signature.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Arunia schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:12:
[...]

De code voor de Sims 3 luxe leven is ook gebruikt schijnbaar.
Gezien het format een originkey en geen steamkey, komt volgens mij uit een humblebundle. Heb je niet per ongeluk op Steam geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sempy schreef op zondag 13 september 2015 @ 10:31:
[...]

Gezien het format een originkey en geen steamkey, komt volgens mij uit een humblebundle. Heb je niet per ongeluk op Steam geprobeerd?
Nope, speciaal op de origine site gedaan. Die geeft de dlc correct aan en daarna zegt hij dat deze al gebruikt is. We hebben hem zelf nog niet voor zover ik weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Modbreak:Ik vind het jammer dat het topic zo uit te hand loopt. Het zou een topic moeten zijn waar mensen worden verblijd met keys van andere tweakers, die ze om wat voor reden dan ook weg geven.

Er is hier in het verleden ook al over gediscussieerd en daaruit kwam dat we het liefst hebben dat alles via het forum gaat, maar dat we ook snappen dat er serieuse voordelen zijn aan bijvoorbeeld steamgifts en dat het uiteindelijk aan de weggever ligt hoe of wat er gebeurd, mits het toegankelijk blijft voor users, en dat blijf ik dan ook hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/wl8yF/stardust-vanguards/signature.png

Stardust Vanguards. Loopt tot morgen.

*EDIT* Geen level beperkingen btw.

[ Voor 8% gewijzigd door Yoghoo op 13-09-2015 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
Net level 6 geworden!

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/wpnMg/castle-of-illusion/signature.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Hier één Steamgift voor twee spellen: Why So Evil en Why So Evil 2: Dystopia.
Deze gift zal via Steam verzonden worden aan de Winnaar.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Key over voor SUPER DISTRO, voor de liefhebber (dubbel gewonnen op Steamgifts, mag hem volgens de regels niet opnieuw weggeven): 2Q20X-FFWGF-FRGJB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
adamvansanten schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:11:
Key over voor SUPER DISTRO, voor de liefhebber (dubbel gewonnen op Steamgifts, mag hem volgens de regels niet opnieuw weggeven): 2Q20X-FFWGF-FRGJB
Dankjewel :D (ook lezen als een bericht: die heb ik als eerste kunnen invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
http://www.pcgamer.com/cl...ee-steam-key-for-skyborn/

Giveaway van 250.000 exemplaren Skyborn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
adamvansanten schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:11:
Volgens de regels mag je hem idd niet opnieuw weggeven, zoals je nu doet. 2x dezelfde game accepteren resulteert naar een ban. Misschien niet meteen, maar je moet niet raar opkijken als je een dezer dagen ineens suspended bent.

Thanks Sempy!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks.
Fijn dat die dingen altijd middels facebook gaan. Heb dat niet meer sinds een jaar (good riddens). Maar tegen deze meuk loop je vaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Arunia schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:59:
[...]

Thanks.
Fijn dat die dingen altijd middels facebook gaan. Heb dat niet meer sinds een jaar (good riddens). Maar tegen deze meuk loop je vaak aan.
Daarom heb ik een 'fake' account voor facebook en twitter. laat maar vollopen jongens! boeie :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Cybergamer schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:30:
[...]

Volgens de regels mag je hem idd niet opnieuw weggeven, zoals je nu doet. 2x dezelfde game accepteren resulteert naar een ban. Misschien niet meteen, maar je moet niet raar opkijken als je een dezer dagen ineens suspended bent.

Thanks Sempy!
Kon er weinig aan doen dat ik hem twee keer won in een paar uur tijd, zat op kantoor... Of bedoel je dat ik hem had moeten weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
adamvansanten schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:39:
[...]

Kon er weinig aan doen dat ik hem twee keer won in een paar uur tijd, zat op kantoor... Of bedoel je dat ik hem had moeten weigeren?
Je had een reroll moeten aanvragen. 2x winnen = een timeout. Hooguit een dag of 5 dat je suspended bent. Maar hou er rekening mee voor de volgende keer.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:39
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/ZgZhp/hard-reset-extended-edition/signature.png
Level 1+, invite only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/JZKdI/12-labours-of-hercules/signature.png

Gifts for Tweakers, level 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/UVR92/stronghold-crusader-hd/signature.png

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/1o1rC/fallen-enchantress-legendary-heroes/signature.png

Een spel waar ik best wat lol in heb gehad en waar ik mijn vrienden geen plezier mee kan doen, die kan ik dan maar als beste hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Cybergamer schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:48:
[...]

Je had een reroll moeten aanvragen. 2x winnen = een timeout. Hooguit een dag of 5 dat je suspended bent. Maar hou er rekening mee voor de volgende keer.
Bedankt voor de tip, ik zal er voortaan op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:18
Hartelijk dank voor de bioshock infinite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Gifts worden verzonden via steam:

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/EXes5/two-tribes-classics-pack/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/E6yqR/revolution-ace/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/jD80W/postal-2/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/XmcTg/greyfox-rpg/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:52

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/iYIei/revolution-ace/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Blood of Old[mo]0FFB9-VH9VC-R5R9A[/mo]]

Nieuwe gratis game op Indiegala.com. Ik had hem al, dus bovenstaande key voor wie geen zin heeft om er zelf een aan te vragen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 15-09-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:27:
Blood of Old
Members only:

Nieuwe gratis game op Indiegala.com. Ik had hem al, dus bovenstaande key voor wie geen zin heeft om er zelf een aan te vragen. ;)
Thanks d:)b

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
Hier nog een Blood Of Old key:

Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door Worrum op 15-09-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Worrum schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:
Hier nog een Blood Of Old key:

Members only:
Bedankt, ik heb deze gebruikt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
http://store.steampowered.com/app/57300/

Amnesia: The Dark Descent is alleen vandaag gratis, zodra je op installeren drukt wordt hij aan je Steam-account toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:08:

Amnesia: The Dark Descent is alleen vandaag gratis, zodra je op installeren drukt wordt hij aan je Steam-account toegevoegd.
Nice, ff toegevoegt aan het steam account van een vriendin. Die is helemaal leip van dit spel :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ik heb dit toevallig twee keer vlak achter elkaar gewonnen, kan je een andere winnaar kiezen?

• Cybergamer
Pistolebob schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:59:
[...]

Ik heb dit toevallig twee keer vlak achter elkaar gewonnen, kan je een andere winnaar kiezen?
Je kan beter een reroll aanvragen op steamgifts zelf dmv een bericht achterlaten op de GA. Dit ivm admins.

cybergamers.nl

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thanks net toegevoegd. :)

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:52

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Omdat ik wéér level 2 ben (hopen dat dat zo blijft), een nieuwe gift.
Voor de minder bedeelden: géén level requirement.

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/Jps0I/faerie-solitaire/signature.png

• glennvho
Keys zijn verzonden via Steam. Veel plezier ermee!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:17
Hierbij nog een code voor de gesloten beta van Rainbow Six: Siege

Members only: title

Registeren op www.rainbow6.com/beta

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
mwalkot schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:53:
Hierbij nog een code voor de gesloten beta van Rainbow Six: Siege

Members only: title

Registeren op www.rainbow6.com/beta
Bedankt! :)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Naar boven scrollen is ook een kunst. :F

[ Voor 82% gewijzigd door D4NG3R op 16-09-2015 16:00 ]

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:05
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/xlDgQ/coin-crypt/signature.png

I see red pixels.

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 14:47
Ik weet niet of het hier bij mag, maar Amnesia the dark descent is vandaag gratis in de steamstore:

Is nog tot +/- 19:00 vanavond, dus snel bijwezen voor de liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gillded schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:08:
Ik weet niet of het hier bij mag, maar Amnesia the dark descent is vandaag gratis in de steamstore:

Is nog tot +/- 19:00 vanavond, dus snel bijwezen voor de liefhebbers.

D4NG3R schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:00:
Naar boven scrollen is ook een kunst. :F

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 14:47
Oeps, had ik niet gezien. Excuus. Beter 1x te veel dan 1x te weinig zullen we maar zeggen O-)

• Wazigeside
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Game :STRIFE.
Wat: 30pond aan ingame currency
geldig tot 17-09-15 dus ben er snel bij :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Leuke muziek, beetje raar spel :D
Members only:
Pagina: 1 ... 65 ... 75 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].

-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven