Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Winnaars zijn bekend. Keys staan in SteamGifts.NegativeFreak schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:29:
GA voor GfTGeen restricties.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de late jongens:
Grapple - Rubman
Rush for Glory - Ruudgo
Portal of Evil - CraxNL
Fleet Defender - anandus
Proficiat en veel plezier!
Woei bedankt!!NegativeFreak schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:16:
[...]
Winnaars zijn bekend. Keys staan in SteamGifts.
Grapple - Rubman
Rush for Glory - Ruudgo
Portal of Evil - CraxNL
Fleet Defender - anandus
Proficiat en veel plezier!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mocht je het leuk vinden, stuur me ff een DM met je steam, dan kunnen we samen spelen
Alle 3 gebruikt, maar enkel 1 door mij.levik7 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:44:
Drie key's voor de open beta van Total War Arena.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Mocht je het leuk vinden, stuur me ff een DM met je steam, dan kunnen we samen spelen
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb de middelste gebruikt, thanks!levik7 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:44:
Drie key's voor de open beta van Total War Arena.
Members only:
Verwijderd
1) VLV4A-44B6J-0L6HK
2) TT3BX-M8T86-0PF7B
3) BB8FY-33YGX-JVZT3
Bedankt! Ik heb de onderste key gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:50:
Hier ook 3 keys for open Alpha Total War Arena.
1) VLV4A-44B6J-0L6HK
2) TT3BX-M8T86-0PF7B
3) BB8FY-33YGX-JVZT3
De game tidalis, Maar er staat geen key?
-
Received
Not Received
[ Voor 43% gewijzigd door rwbk op 10-07-2015 12:35 ]
Geduld, Manii moet het nog even goedkeuren. Komt vanzelf goedrwbk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:34:
Ehm ik heb een give away gewonnen van Manii
De game tidalis, Maar er staat geen key?
-
Received
Not Received
[...]
Aah okay de give away was al 1 dag oud vandaar dat ik het even post.Cybergamer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:38:
[...]
Geduld, Manii moet het nog even goedkeuren. Komt vanzelf goed
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wist niet dat degene hem eerst moest accepteren. voordat er een key komt te staan. Vandaar dat ik een post had gemaakt.g0tanks schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:16:
Niet iedereen zit elke dag op Steam Gifts te kijken. Wacht het gewoon een paar dagen af, als je na een week nog niks hebt kan je op 'not received' klikken.
Verwijderd
Ik heb de middelste gebruikt, heel erg bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:50:
Hier ook 3 keys for open Alpha Total War Arena.
1) VLV4A-44B6J-0L6HK
2) TT3BX-M8T86-0PF7B
3) BB8FY-33YGX-JVZT3
[ Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 11-07-2015 09:02 ]
http://www.steamgifts.com/giveaway/2sdW3/final-dusk
Interesse? Laat iets weten, coupon is geldig tot 18 juli!
50% OFF I Am Bread
(Valid until 7/21/2015, 8:59:00 AM)
Stuur even een DM als je interesse hebt
Bedankt mdour!mdour schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:19:
Steamkeys voor:
UFO:afterlight
Members only:
Fish Fillets 2
Members only:
Space Farmers: iCynl
Contraption Maker: glennvho
Ik heb jullie een friend request gestuurd. Als jullie deze accepteren, zal ik later vanavond of morgen de games toesturen!
Edit: kon ze toch via email versturen, graag als ontvangen markeren als je hem binnen hebt!
[ Voor 19% gewijzigd door adamvansanten op 11-07-2015 19:13 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ontvangen en revieved aangevinkt op steamgifts.adamvansanten schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:09:
Winnaars giveaways:
Space Farmers: iCynl
Contraption Maker: glennvho
Ik heb jullie een friend request gestuurd. Als jullie deze accepteren, zal ik later vanavond of morgen de games toesturen!
Edit: kon ze toch via email versturen, graag als ontvangen markeren als je hem binnen hebt!
[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 11-07-2015 20:56 ]
Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.iCy schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:55:
Hoe zit het als iemand niet aangeeft of de key wel of niet heeft ontvangen? Is de key dan al gebruikt of niet?
Als na een week de code nog niet als 'ontvangen' is afgevinkt kan je contact opnemen met hun support en zij zoeken dan uit of hij word afgevinkt of niet.
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 11-07-2015 21:04 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 26% gewijzigd door Sempy op 11-07-2015 21:36 ]
* 66% OFF Battlepillars Gold Edition
* 33% OFF Awesomenauts
* 90% OFF Two Worlds II
* 90% OFF Planets Under Attack
* 50% OFF Shipwreck
Stuur me een bericht of voeg me toe op steam bij interesse.
ProdigyNL, proficiat je bent de winnaar van Psychonautsal capone226 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:14:
Racer 8 gratis op indiegala: clicky
+ giveaway time:
[afbeelding]
[afbeelding]
Quadradial, proficiat je bent de winnaar van CoH 2 - The Western Front Armies: Oberkommand
Link/key is verstuurd via win pagina
Ik heb de keys verstuurd!Paul-G schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze lopen tot zondag.
wnslw, gamer228 en NegativeFreak zijn de gelukkigen
Warhammer 40000 Dawn of war GOTY
Warhammer 40000 Dawn of war 2
Warhammer 40000 Dawn of war 2 Retribution
Warhammer 40000 Space Marine
Er zal nog meer komen, maar die kan ik nog niet aanmaken, omdat ik er maar maximaal 4 aan kan maken...
*edit*
Er zal niet meer komen, had alles al eens geordend...
[ Voor 6% gewijzigd door Ossi op 12-07-2015 13:48 ]
Winnaar: GrimBE
Key zichtbaar in SG. Enjoy!
Bedankt.NegativeFreak schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:04:
[...]
Winnaar: GrimBE
Key zichtbaar in SG. Enjoy!
Steam: Grim
Dank je wel, lijkt me een erg interessant spel!al capone226 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:10:
[...]
ProdigyNL, proficiat je bent de winnaar van Psychonauts
excuus dat het zolang heeft geduurd, heb de give aways verstuurd. Als er problemen zijn mij even berichten!manii schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:16:
mijn eerst give away![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hieronder bedanktde link werkt
Gratz jmeulen & glennvho. Keys zijn verzonden binnen steamgifts.iCy schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:01:
Hmm, zag de weekly humble bundle niet dus geef ze nu zelf ook maar weg
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoelang duurt het voor de key zichtbaar is op Sg? Ik zie namelijk nog geen key. Ben niet ongeduldig maar ik vroeg het me af.manii schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:45:
[...]
excuus dat het zolang heeft geduurd, heb de give aways verstuurd. Als er problemen zijn mij even berichten!
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
:eerste keer dat ik dit doe, keys worden nog toegevoegdmelek-taus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:20:
[...]
Hoelang duurt het voor de key zichtbaar is op Sg? Ik zie namelijk nog geen key. Ben niet ongeduldig maar ik vroeg het me af.
Haha geen punt. Als ik mijn eerste giveaway doe kom ik bij je aankloppen ok. Ik heb geduld, maar was benieuwd.manii schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:29:
[...]
:eerste keer dat ik dit doe, keys worden nog toegevoegd
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
HELA! Dit vind ik niet leuk! Indien je het spel toch al had, kon je het mij beter laten weten! Dan kon ik een nieuwe winnaar kiezen!Quadradial schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:00:
Deze dubbel gewonnen![]()
Voor de liefhebber een DLC van COH 2
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door al capone226 op 13-07-2015 22:45 ]
Als de mods erachter komen kan zijn account worden geschorst.al capone226 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:44:
[...]
HELA! Dit vind ik niet leuk! Indien je het spel toch al had, kon je het mij beter laten weten! Dan kon ik een nieuwe winnaar kiezen!
"Winning
Won gifts should be activated to the Steam account used during registration, and they should not be regifted, traded, or sold."
source: http://www.steamgifts.com/about/guidelines
Kan toch perongeluk 2x winnen... Alsof jullie je niet meerdere keren inschrijven voor dezelfde giveaway.Ruudgo schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Als de mods erachter komen kan zijn account worden geschorst.
"Winning
Won gifts should be activated to the Steam account used during registration, and they should not be regifted, traded, or sold."
Ja heel zuur, maar dit is mij ook al es overkomen met dit spel... Door de stand alone DLC status, kan je hem meerdere keren winnen zonder het te willen. Ik vind niet dat ze mensen mogen bannen dankzij hun eigen bugs!Ruudgo schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Als de mods erachter komen kan zijn account worden geschorst.
"Winning
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dat is het probleem ook niet, alleen je moet de gift dan niet accepteren en de originele gifter een nieuwe winnaar laten kiezen. Het gaat er niet om dat het slecht is om meerdere keren voor hetzelfde spel in te schrijven en mogelijk te winnen, maar om het regiften van spellen.rwbk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:53:
[...]
Kan toch perongeluk 2x winnen... Alsof jullie je niet meerdere keren inschrijven voor dezelfde giveaway.
Yup! Maar hij kan alsnog een ban krijgen omdat hij 2x hetzelfde spel gewonnen heeft. Niet raar opkijken als je ineens suspended bent!Ruudgo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:03:
[...]
Dat is het probleem ook niet, alleen je moet de gift dan niet accepteren en de originele gifter een nieuwe winnaar laten kiezen. Het gaat er niet om dat het slecht is om meerdere keren voor hetzelfde spel in te schrijven en mogelijk te winnen, maar om het regiften van spellen.
Sure, maar dan accepteer ik hem niet. mij ook een keer gebeurd hoor, maar dan geef ik aan dat ik hem al heb zodat er een reroll gedaan kan worden.rwbk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:53:
[...]
Kan toch perongeluk 2x winnen... Alsof jullie je niet meerdere keren inschrijven voor dezelfde giveaway.
[ Voor 25% gewijzigd door Cybergamer op 14-07-2015 01:05 ]
En dit is dus precies wat er bij mij gebeurd is...rwbk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:53:
[...]
Zal er beter op moeten letten als dit mijn account kan kosten.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Verwijderd
hij is al geclaimed, en wordt vanavond verstuurd:)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 14:29 ]
Ik heb een DM gestuurdVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:14:
ik weet niet hoe dit precies werkt, maar ik heb een extra terraria key beschikbaar. Deze geef ik weg aan de eerste die me dm stuurt. kan het in de avond uren dan versturen. deze key is via humblebundle(uit een bundle, maar had het spel zelf al)
Deze is gewonnen door:Ossi schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:37:
Ik ben bezig met mijn humble bundle keys wat aan het ordenen. Werd tijd dat ik eindelijk eens wat ging activeren. Echter zitten er ook een paar tussen die niet aan mij besteed zijn. Hopelijk kunnen jullie er meer mee
Warhammer 40000 Dawn of war GOTY
Members only:
0stone0
Gefeliciteerd! En feedback is altijd welkom!
Alpha Prime is gewonnen door: Bobsquad, proficiat!al capone226 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:15:
Gifts for Tweakers, lvl 1+, humblebundle gifts
SUCCES!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
UFO afterlight is gewonnen door: Ptaar, proficiat!
Fish Fillets 2 is gewonnen door: e1ndbaaz, proficiat!
Arma Gold Edition is gewonnen door: Saiff, proficiat!
Take On Helicopters bundle is gewonnen door: MsG, proficiat!
Aan de winnaars: alle humblelinks zijn verstuurd, graag snel feedback op steamgifts.
Veel plezier met de spellen!
Dat idee kreeg ik ook al uit de communicatie, weet natuurlijk niet hoe het zit.rwbk schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:20:
Heb contact gehad met Mannii over de keys. Zelf heeft hij de keys niet hij staan in zijn library. Tenminste dit is wat ik uit het berichten verkeer uit kan maken.
Wel jammer had gehoopt op een lekker potje Dynasty Warriors 8.
Gewonnen door MaNiiOssi schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:37:
Ik ben bezig met mijn humble bundle keys wat aan het ordenen. Werd tijd dat ik eindelijk eens wat ging activeren. Echter zitten er ook een paar tussen die niet aan mij besteed zijn. Hopelijk kunnen jullie er meer mee
Warhammer 40000 Dawn of war 2
Members only:
Gewonnen door bart1133Warhammer 40000 Dawn of war 2 Retribution
Members only:
Gewonnen door bobsquadWarhammer 40000 Space Marine
Members only:
Veel plezier ermee allemaal
Graag zie ik jullie feedback tegemoet
Hallo,melek-taus schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:26:
[...]
Dat idee kreeg ik ook al uit de communicatie, weet natuurlijk niet hoe het zit.
Wel jammer had gehoopt op een lekker potje Dynasty Warriors 8.
Denk dat ik totaal fout heb gezeten, ik heb alle spellen al in mijn library staan. meeste niet een keer gespeeld en Dynasty warriors maar 1x gespeeld. Dus ik heb alle keys al een keer ingevoerd.
Ik begreep dus dat ik de spellen met key dan zou kunnen weggeven. Wat dus niet het geval blijkt te zijn ?
Mijn excuses hiervoor, ik had even mijzelf beter moeten informeren.
Ingevoerd in Steam = key is in gebruik.manii schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:57:
[...]
Ik begreep dus dat ik de spellen met key dan zou kunnen weggeven. Wat dus niet het geval blijkt te zijn ?
Die kan je niet uit gebruik halen? Zodat ik ze kan weggeven?Tackleberry schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:21:
[...]
Ingevoerd in Steam = key is in gebruik.
Nee, dat kan idd niet. In gebruik = in gebruik.manii schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:36:
[...]
Die kan je niet uit gebruik halen? Zodat ik ze kan weggeven?
Vorige week had ik CoH2 gewonnen in een algemene Steamgifts give away (lucky me, 1 van de ± 1000), dus leuk dat ik nu al gelijk de uitbreiding er bij heb.
Met deel 1 heb ik me goed vermaakt, dus ik ga binnenkort maar eens goed kijken naar deel 2
http://www.steamgifts.com/giveaway/ySaYZ/club-manager-2015
[ Voor 4% gewijzigd door Terrestra op 17-07-2015 22:23 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Oe, ik hoop dat ik deze win!Terrestra schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:22:
Nieuwe Gift ( Club Manager 2015 , level 1 )
http://www.steamgifts.com/giveaway/ySaYZ/club-manager-2015
1) PLMIL-0X5AD-PBEZC
2) 03JGH-ZEPD7-C3HVH
3) L246G-BDDIB-9BCF7
Alle codes zijn al gebruikt.Thewisbone schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:25:
Battles with friends by your side are so much more fun — now’s your chance to invite a few buddies to Total War: ARENA. Below you'll find 3 free Alpha keys; just hand them out and team up to play with allies!
1) PLMIL-0X5AD-PBEZC
2) 03JGH-ZEPD7-C3HVH
3) L246G-BDDIB-9BCF7
Thanks voor het melden mensen.
ik vind de site de laatste week al erg traagiCy schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:47:
Steamgift ligt er uit nu. Hopelijk geen kwadelijke actie, maar enkel een storing.
Floksor
SG doet het weer, key verstuurd en dus zichtbaar op SG.NegativeFreak schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:32:
Veel succes.
Gifts for Tweakers, iedereen mag mee doen.
[afbeelding]
Winnaar:
CraxNL
Edit: weer functioneel
[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 19-07-2015 12:02 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Codes zijn verstuurd veel plezier ermee graag z.s.m. activeren zodat ik er nog meer kan doenbobsquad schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:07:
iedereen
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag als je gewonnnen hebt wel binnen 2 dagen activeren ivm met meerdere giveaways zo niet dan blacklist ik je.
[ Voor 12% gewijzigd door bobsquad op 19-07-2015 12:38 ]
Geactiveerd & recieved!bobsquad schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Codes zijn verstuurd veel plezier ermee graag z.s.m. activeren zodat ik er nog meer kan doen
[afbeelding]
Thanks
Ptaar je won volgende game: UFO Afterlight! Ik verstuurde de key al zo'n 4 dagen geleden, kan je de game zo snel mogelijk activeren! De andere 4 winnaars deden dit reeds enkele dagen geleden....al capone226 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:11:
[...]
Alpha Prime is gewonnen door: Bobsquad, proficiat!
UFO afterlight is gewonnen door: Ptaar, proficiat!
Fish Fillets 2 is gewonnen door: e1ndbaaz, proficiat!
Arma Gold Edition is gewonnen door: Saiff, proficiat!
Take On Helicopters bundle is gewonnen door: MsG, proficiat!
Aan de winnaars: alle humblelinks zijn verstuurd, graag snel feedback op steamgifts.
Veel plezier met de spellen!

Level 2+, neem aan dat iedereen hier dat inmiddels wel eens is
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 19-07-2015 16:50 ]
Moet wel zeggen dat ik niet actief games koop om ze weg te geven.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hier 6 en heb er 4 teruggekregen, maar de waarde wat ik heb gekregen is hoger dan wat ik heb weggegeven zag ik netD4NG3R schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:50:
Heb 4 games weggegeven maar ik zit nog steeds op level 1.
Gaat ook om de waarde van de games, en niet het aantal. Als je bundle games weggeeft dan zul je niet hoog stijgen in level.D4NG3R schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:50:
Heb 4 games weggegeven maar ik zit nog steeds op level 1.
Klopt, 15% vd waarde op steam. Als je wil weten of een game in een bundle gezeten heeft kan je deze link gebruiken.The Inquisitor schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:45:
[...]
Gaat ook om de waarde van de games, en niet het aantal. Als je bundle games weggeeft dan zul je niet hoog stijgen in level.
Naar http://www.steamgifts.com/ gaan, dan op je avatar klikken rechts bovenaan, en dan zie je rechts een rij van bolletjes. Als je daarboven gaat hangen met de muis zie je welk level je exact bent.
1.66, dank jemvds schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:39:
[...]
Naar http://www.steamgifts.com/ gaan, dan op je avatar klikken rechts bovenaan, en dan zie je rechts een rij van bolletjes. Als je daarboven gaat hangen met de muis zie je welk level je exact bent.
Ik heb ook zo'n coupon gekregen! Iedereen blijkbaar die het spel al heeft!azerty schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:44:
Als er iemand deze coupon: 75% OFF Warhammer 40,000: Dawn of War wilt hebben, contacteer me per DM
66% OFF The Binding of Isaac x2
90% OFF Velocity®Ultra
75% OFF The Hive
50% OFF Chaos on Deponia
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven