De opmerking is ook zeker niet als kritiek bedoeld en het weggeven wordt absoluut gewaardeerd. Helaas heeft steamgifts een nogal strak controlebeleid. Per ongeluk een verkeerde versie activeren levert direct een suspension op en uit ervaring weet ik dat je die moet uitzitten want support negeert elke poging om toe te lichten wat er aan de hand is.glennvho schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:55:
Ok jammer, ik dacht ik geef ook eens iets weg. Ook al heb ik nog nooit iets gewonnen.
Breakout achtig spel:
FiiO heeft 3 mobiele muziekspelers op de markt gezet, de namen van de spelers zijn een hint voor de karakters van de code.
Ook een Breakout achtig spel
The answer to the ultimate question +7
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
FiiO heeft 3 mobiele muziekspelers op de markt gezet, de namen van de spelers zijn een hint voor de karakters van de code.
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen

[ Voor 75% gewijzigd door Heilige Kaas op 28-05-2015 20:13 ]
Je hebt gelijk, ik zie hem ook niet staan. Zou voor zover ik weet wel in de lijst moeten staan. Misschien is er recent iets verandert op de steam pagina oid. Heel vervelend, maar je zou een ticket kunnen aanmaken bij support.glennvho schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:50:
Als ik op tomb raider zoek dan kan ik enkel de goty editie vinden, dat gaat dus niet.
Danku ik heb de eersteHeilige Kaas schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:00:
Breakout achtig spel:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Members only:
[afbeelding]
En ik heb de onderste, bedankt !Heilige Kaas schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:00:
Members only:
[ Voor 41% gewijzigd door iamzero456 op 28-05-2015 20:26 ]
Pm voor Company of Heroes™ Complete Edition
en Warhammer® 40,000: Dawn of War II
Warhammer is weg.
Warhammer is weg.
[ Voor 10% gewijzigd door dudee op 29-05-2015 10:15 ]
Dat was 'ie al voordat ik hem kreeg, dubbele productcode...dudee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:07:
Pm voor Company of Heroes™ Complete Edition
Warhammer is weg.
Is inmiddels gefixed, standaard versie staat weer in de lijst.glennvho schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:50:
Als ik op tomb raider zoek dan kan ik enkel de goty editie vinden, dat gaat dus niet.
hey joh ga ff ergens anders jankendjmelvee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:33:
[...]
Dat was 'ie al voordat ik hem kreeg, dubbele productcode...
Tevens zijn beide keys nu weg.
[ Voor 5% gewijzigd door dudee op 29-05-2015 15:55 ]
Bedankt nog!dudee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:55:
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik moest inderdaad wel bijna huilen hoor.. Heb je een DM teruggestuurd, heb nu wel een werkende. Thanksdudee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:55:
[...]
hey joh ga ff ergens anders jankenik heb je vast de verkeerde code gegeven want ik had 1 van die spellen al
check je dm
Kreeg deze game enige weken geleden al bij een groupees bundle en om duistere reden is het erg vermakelijk.
Toegankelijk voor alle leden van Gifts for Tweakers. Ben je een actieve tweaker (50+ posts) en wil je ook bij deze steam group? Stuur me een DM!

Cybergamer heeft aangeboden om mee te schrijven aan de nieuwe startpost, waarvoor dank!
Toegankelijk voor alle leden van Gifts for Tweakers. Ben je een actieve tweaker (50+ posts) en wil je ook bij deze steam group? Stuur me een DM!

Cybergamer heeft aangeboden om mee te schrijven aan de nieuwe startpost, waarvoor dank!
Tweakers Gifts - Lvl 1

Voor onderstaande gifts heb ik lang geleden een key opgeslagen in een tekst filetje, maar ben er niet meer 100% zeker van dat de key nog goed is. Bij voorbaat excuses mocht dit de vervelende situatie opleveren dat je gewonnen denkt te hebben, maar met een dooie mus bent blij gemaakt.

Voor onderstaande gifts heb ik lang geleden een key opgeslagen in een tekst filetje, maar ben er niet meer 100% zeker van dat de key nog goed is. Bij voorbaat excuses mocht dit de vervelende situatie opleveren dat je gewonnen denkt te hebben, maar met een dooie mus bent blij gemaakt.

[ Voor 46% gewijzigd door biert1982 op 30-05-2015 00:18 ]
Ik heb nog keys over van de humble bundle:
- Company of Heroes™ 2 - The Western Front Armies: Oberkommando West
- Warhammer® 40,000: Dawn of War II
- Warhammer® 40,000: Dawn of War® - Game of the Year Edition
- Company of Heroes™ Complete Edition
- Company of Heroes™ 2
- Company of Heroes™ 2 - The Western Front Armies: US Forces
- Warhammer® 40,000: Dawn of War II: Retribution
En nog:
-Jagged Alliance: Crossfiree
- Startopia
DM voor link.
- Company of Heroes™ 2 - The Western Front Armies: Oberkommando West
- Warhammer® 40,000: Dawn of War II
- Warhammer® 40,000: Dawn of War® - Game of the Year Edition
- Company of Heroes™ Complete Edition
- Company of Heroes™ 2
- Company of Heroes™ 2 - The Western Front Armies: US Forces
- Warhammer® 40,000: Dawn of War II: Retribution
En nog:
-Jagged Alliance: Crossfiree
- Startopia
DM voor link.
[ Voor 7% gewijzigd door Pedje-san op 30-05-2015 13:18 ]
CyPh schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:45:
Members only:
3 Gifts , geen level
http://www.steamgifts.com/giveaway/bao0k/deponia
http://www.steamgifts.com/giveaway/Npr8h/survivor-squad
http://www.steamgifts.com/giveaway/EMYuC/particula
http://www.steamgifts.com/giveaway/bao0k/deponia
http://www.steamgifts.com/giveaway/Npr8h/survivor-squad
http://www.steamgifts.com/giveaway/EMYuC/particula
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
hier dan voor als het niet lukt:frickY schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:44:
[...]
Hopen dat e1ndbaaz snel zijn gift accept, dan zou ik lv2 moeten zij en kan ik een poging wagen
Members only:
Inloggen
Uw advertentie hier?
2 giveaways: voor eLJay's list en Gifts for Tweakers, geen level restricties van deze keer.
Succes!
Succes!
Members only:
Inloggen
biert1982, bedankt voor de game "symphony"!
Jammer genoeg loopt er ergens iets verkeerd bij humble bundle, ze lossen de steamkey namelijk niet in op mijn steamaccount. Ik durf daarom nog niet op "received" klikken want mogelijks krijg ik dan een "ban wegens niet inlossen van de key" op steamgifts.
Ik denk dat ik de support van humblebundle ga moeten contacteren. Ik hou je op de hoogte
EDIT: alle stappen voor de 3de keer opnieuw gedaan en deze keer heeft humblebundle de game wel toegevoegd aan steam!
[ Voor 12% gewijzigd door al capone226 op 31-05-2015 07:30 ]
Keys/gifts zijn een uurtje geleden verstuurd! Proficiat jmeulen en bizzieboy!al capone226 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:20:
2 giveaways: voor eLJay's list en Gifts for Tweakers, geen level restricties van deze keer.
Succes!
Members only:
Jmeulen kan je nog even een pb'tje sturen hier op tweakers, ik vind je niet...

RollerCoaster Tycoon 3: MsGCyPh schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:27:
[...]
hier dan voor als het niet lukt:
Members only:
RollerCoaster Tycoon 2: Quadradial
enjoy!
Uw advertentie hier?
Gift of Tweakers (+uitleg) zonder level restricties
Lopen allemaal 48 uur
Members only:
Inloggen
Lopen allemaal 48 uur
Ken je dat, dat je drie giveaways bekijkt en je blijkt twee games al in je library te hebben...Gropah schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:50:
Gift of Tweakers (+uitleg) zonder level restricties
Members only:
Lopen allemaal 48 uur
Zou de winnaar van Warhammer® 40,000: Dawn of War® - Game of the Year Edition (steefy1997) feedback kunnen geven op de site zodat de status veranderd naar received? 
Verder heb ik hier nog een key voor de Warhammer fans:
Verder heb ik hier nog een key voor de Warhammer fans:
Members only:
Inloggen
Ik probeer die al de hele week te winnen ;P
Members only:
Inloggen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Als je niet zeker weet moet ik je waarschuwen voor evt. bans voor jou en de ontvanger! Geef ze dan gewoon weg.EdwinB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:21:
Vond nog wat games op Bundle Stars uit Bundle #8: Atomic Indie
(onder voorbehoud, ik kan niet zien of de keys al geactiveerd zijn, maar de games staan in ieder geval niet in mijn eigen Steam lijst)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool, ik heb Limbo gewonnen!
Dank je wel Gropah!
Dank je wel Gropah!
Jeej gewonnenRuudgo schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:08:
Op naar lvl 3!
Members only:

Moet snel ook weer even wat giften denk ik, want het is een beetje stil van mijn kant. (en we willen natuurlijk naar Level 2)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Van de GOG summer sale, maar ik heb het spel al. First come, first serve. 
Members only:
Inloggen
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Bedankt!DarthDavy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:56:
Van de GOG summer sale, maar ik heb het spel al. First come, first serve.
Members only:
Trouwens voor diegene die the witcher 1 nog niet hebben:
http://salenauts.com/give...r-1-gog-version-for-free/
Jammer dat hij al verlopen is.al capone226 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:48:
[...]
Bedankt!
Trouwens voor diegene die the witcher 1 nog niet hebben:
http://salenauts.com/give...r-1-gog-version-for-free/
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Oei! Het lukte enkele uurtjes geleden nog...
Ik heb ook SimCity 2000 Special Edition van GOG.com ontvangen, maar heb 'm al.
DM me voor een redeem link.
kHeb een DM ontvangen.
DM me voor een redeem link.
kHeb een DM ontvangen.
[ Voor 12% gewijzigd door Eegee op 04-06-2015 20:54 ]
Deze heb ik over van de Painkiller bundle:
Members only:
Inloggen
Knights of Honor. (5 copies = 5 winnaars!)

Europa Universalis: Rome - Gold Edition (10x)

Druk onderweg naar lvl 5!

Europa Universalis: Rome - Gold Edition (10x)

Druk onderweg naar lvl 5!
[ Voor 41% gewijzigd door Cybergamer op 05-06-2015 21:49 ]
Gefeliciteerd Heren, keys zijn zojuist allemaal verzonden.ShadowBumble schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:11:
Members only:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik heb met mijn Intel CPU upgrade 5 games gekregen en een aantal daarvan speel ik niet en denk ik niet dat ik ooit zal spelen.
Het gaat om de volgende games:
• World of Tanks
Niet 100% zeker of de code(s) nog werken, aangezien er als einddatum 1 april bij staat. Ik heb de code's ook pas sinds 22 mei, dus het is een vreemde einddatum. Maar niet geschoten is altijd mis!
Voor de nieuwsgierigen, de andere twee games waren 'Counter-Strike: Global Offensive' en 'GRID Autosport' als steam codes, maar die heb ik wel zelf gebruikt.
Vragen en eventuele bedankjes kunnen via DM!
Het gaat om de volgende games:
• World of Tanks
Niet 100% zeker of de code(s) nog werken, aangezien er als einddatum 1 april bij staat. Ik heb de code's ook pas sinds 22 mei, dus het is een vreemde einddatum. Maar niet geschoten is altijd mis!
• FINAL FANTASY® XIV: A Realm RebornBONUS CODE FOR EXISTING PLAYERS:
To redeem your bonus code, please follow the steps below:
1. Go to https://worldoftanks.com/
2. Login to your account.
3. Click on the user name in the top right corner.
4. Click “Activate Bonus Code” from the drop-down menu and submit the code.
5. Run the game. Enjoy!
PROMO CODE:
Members only:
INVITE CODE FOR NEW PLAYERS ONLY:
To redeem your invite code, please follow the steps below:
1. Go to https://worldoftanks.com/registration
2. Enter your email, desired username, and password into the respective fields.
3. Click "Have an invite code?" and submit the code.
4. Click "Play for Free".
5. You will receive a confirmation email from the World of Tanks Team. Click on the link in the email to confirm your registration.
6. Install and run the game. Enjoy!
Each code can only be used once on a World of Tanks account. Please note that with the Wargaming Unified Premium Account, your Premium Time, Free Experience (XP) and Gold in World of Tanks will automatically be activated for World of Warplanes, too. This code is valid until April 1st, 2015. Not for Resale.
BONUS CODES:
Members only:
Members only:
Members only:
• LEGO® Minifigures Online1. Download the FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn PC Digital Download file from the link provided below.
a. Download link: http://sqex.to/FFXIVGame
2. Double click the “ffxivsetup.exe” file and select the correct region and language settings which coincides with the region of the product registration code you have been issued.
a. Ensure that you have at least 20 GB of free space available on your hard disk drive.
b. A User Account Control prompt may be displayed for Windows Vista® and Windows® 7 users. Select “Yes” to proceed with the installation.
c. Please launch the installer as a user with administrator rights. Windows Vista® and Windows® 7 users may be prompted for an administrator password.
3. Follow the on-screen instructions to install the FFXIV: ARR launcher onto your hard drive.
4. After you have successfully installed the launcher, run the program to check for any updates and proceed to register FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
5. Follow the onscreen instructions and carefully read through and accept the FFXIV: ARR Software License Agreement, Square Enix Account Agreement, and the FFXIV: ARR User Agreement.
a. Please note that the product registration code you have been issued is an official FFXIV: ARR retail product code. 30 days of free FFXIV: ARR game time is entitled to users who register their product registration code to a Square Enix Account* which did not have any prior FFXIV service accounts associated to their Square Enix Account.
6. When prompt, please enter the product registration code (located in the PROMO CODE box below) to complete the initial registration process.
7. To begin playing, enter your Square Enix Account username and password and select Log In.
8. After logging in, the launcher will check for the latest game data. If necessary, the latest files will be downloaded, and the game will be updated to the most recent version. This process is automatic, and can take anywhere from several minutes to several hours to complete. The estimated time remaining will be displayed under the download progress bar.
9. Once the game has been updated, the Play button will be displayed. Click this button to start the game.
*If you accidentally skipped the step to create a brand new Square Enix Account, you may create one specific to your region by visiting one of the pages below:
I. For North America: http://na.finalfantasyxiv...rt_ffxiv/win/registering/
II. For UK: http://eu.finalfantasyxiv...rt_ffxiv/win/registering/
III. For France: http://fr.finalfantasyxiv...rt_ffxiv/win/registering/
IV. For Germany: http://de.finalfantasyxiv...rt_ffxiv/win/registering/
PROMO CODE:
Members only:
Wie eerst komt ...1. Visit the Download Page
2. Play through the tutorial, and then enter the in-game shop and click "Redeem Code"
3. Enter your unique code (located in the PROMO CODE box below) to unlock $18 worth of content
4. This key provides the following digital goods:
• Three LEGO Series 12 bags with a randomly inserted minifigure in each bag
• Three LEGO Series 13 bags with a randomly inserted minifigure in each bag
PROMO CODE:
Members only:
Voor de nieuwsgierigen, de andere twee games waren 'Counter-Strike: Global Offensive' en 'GRID Autosport' als steam codes, maar die heb ik wel zelf gebruikt.
Vragen en eventuele bedankjes kunnen via DM!
Bij mij invalid code, maar dat kan ook zijn omdat ik een soortgelijke code ooit al een keer ingevoerd zou kunnen hebben(sommige van die type codes heb ik al een keer redeemed).kluyze schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:52:
• World of Tanks
Dus good luck bij anderen, en anders helaas. Hoe dan ook bedankt voor het proberen
GfT/EJ, lvl2:
Members only:
Inloggen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb weer een GOG.com redeem link, nu voor S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky.
Geïnteresseerden kunnen me een DM sturen.
Is weg.
Geïnteresseerden kunnen me een DM sturen.
Is weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 06-06-2015 13:53 ]
Heb de bovenste gebruikt van World of Tanks, dank!kluyze schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:52:
• World of Tanks
I see red pixels.
Spacehack! first come first serve :-) had hem zelf namelijk al
Members only:
Inloggen
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Mijn dank is groot!amdboy1983 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:07:
Spacehack! first come first serve :-) had hem zelf namelijk al
Members only:
De vorige ronde is afgelopen, dus hier zijn weer nieuwe giveaways. Voor iedereen met link open, wel voor tweakers bedoeld:
Voor Bastion en Canabalt worden 2 keys weggegeven via dezelfde giveaway
Members only:
Inloggen
Voor Bastion en Canabalt worden 2 keys weggegeven via dezelfde giveaway
Zijn verzonden!wwwhizz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:40:
Gifts for Tweakers, level 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I see red pixels.
15 winnaars voor Europa Universalis: Rome - Gold Edition en Knights of Honor! Problemen? Neem ff contact op met mij via DM of Steam.
[ Voor 37% gewijzigd door Cybergamer op 08-06-2015 03:06 ]
Kan iemand mij toevoegen aan de groep op Steam? mijn steam account http://steamcommunity.com/id/alinoil/
Nog geen lid van Gifts For Tweakers? Stuur dan ff een DM naar Sempy, The_Zohan, mvds, El_Jay of Cybergamer.noil schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:53:
Kan iemand mij toevoegen aan de groep op Steam? mijn steam account http://steamcommunity.com/id/alinoil/
Requirements: 50+ Posts of actieve gifter.
(had je ook in het onderschrift in de post boven je kunnen lezen
On-topic, Sorry al een tijdje geen gifts van mijn kant, huis aan het kopen, doe even rustig aan met geld xD
[ Voor 20% gewijzigd door IdieEasy op 08-06-2015 11:03 ]
Sorry, maar nee. Je voldoet (nog) niet aan de eisen.noil schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:53:
DIe 50+ posts is dat hier op tweakers?Cybergamer schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Sorry, maar nee. Je voldoet (nog) niet aan de eisen.
Weet ik veel. Ik kom op tweakers voor nieuws en games alleen heb ik pas 3 games bemachtigd die ik zelf nog niet had dus nog weinig kunnen weggeven
Dankjewel.Zinzinneke schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:43:
En nog een vluggertje voor Gifts for Tweakers:
[afbeelding]
En als er weer goede bundels zijn bij humbebundle ga ik ook beginnen met gifts
[ Voor 14% gewijzigd door Emryte op 08-06-2015 14:59 ]
Ik heb een key voor gun monkeys. Aangezien gratis kan deze niet via steamgifts, dus voor de eerste die DM stuurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 09-06-2015 10:15 ]
Veel plezier unfor!XanderDrake schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:03:
Nou, deze heb ik al dubbel, dus geef ik hem maar weer doorvoor de standaard gift groups:
[afbeelding]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
You're welcomenielsvv schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:22:
Alle credits gaan naar Cybergamer voor deze giveaway.[afbeelding]
Cybergamer bedankt.

En voor de liefhebber:
Members only:
Inloggen
Geen toegang tot de steamgroup, maar wel actief tweaker (50+ forumposts). Stuur me een DM voor een uitnodiging.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven