Pheace schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:00:
[...]
Ah, mijn fout. Ik nam aan dat dit topic voor algemene tweakers was, niet enkel voor mensen die het topic al een tijd actief gebruiken. Mist nog steeds wat toegankelijkheid voor tweakers die hier nog niet zo bekend mee zijn imo maar begrijp het idee wel.
Er zit echter wat historie achter namelijk in het begin posten we de codes gewoon open en bloot in het topic, vervolgens kwamen we erachter dat codes soms al binnen 10 a 15 seconden gebruikt werden en vervolgens geen bedankje niks. Toen zijn we de MO tags gaan gebruiken echter sja die zijn ook relatief eenvoudig te omzeilen. Dus ook meer verder gekeken naar een oplossing, denk hierbij aan DM-en enz enz.
Toen kwam iemand met het lumineuze idee om steamgifts te gebruiken waar we toch wel een flinke tijd de "Tweakers.net" groep hebben gebruikt, helaas is het zo gebleken dat in de oude Tweakers.net groep opeens Brazilianen zaten die aan het leechen waren. Dus zijn er 2 afsplitsingen geweest naar invite only groepen, eentje van El_Jay en eentje van Sempy, die beiden controleren of een lid actief is op Tweakers, denk hierbij aan postcount en karma.
Mijn reactie is dan ook gebaseerd op het feit dat dit heel toevallig jouw eerste post in dit topic was en dus ook nog nooit eerder iets hebt laten blijken, geen bedankje niks. Daaruit kunnen we 2 conclusies trekken of je komt net pas achter dit topic, of je hebt al die tijd in dit topic zitten leechen en zelfs nooit de moeite genomen iemand te bedanken voor zijn gifts.
In dit topic staat uitvoerig beschreven hoe je bij deze groepen komt en wat de eisen hiervoor zijn, het is dus niet ergens verborgen of een heel geheimzinnig clubje, het is gewoon ter bescherming van de mensen die games weggeven dat ze a) bedankt worden en b) dat we een beetje controle erop houden dat we niet constant alles weggeven aan leechers.
Staat rechts aan welke groep die gebonden is.