Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 21:40
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

EDIT: Ik heb geen idee wie er gewonnen heeft. Om één of andere duistere reden heb ik een suspension te pakken. Blijkbaar (absoluut niet naar mijn weten) heb ik een gewonnen gift niet geactiveerd, terwijl dat echt niet zo is. Ik activeer altijd al mijn gewonnen gifts en geef dat ook aan via Steamgifts. Dus het support van de site loopt me te naaien.......

[ Voor 49% gewijzigd door K1pje op 29-04-2015 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33
Volgende voor Gifts for Tweakers ;)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ironclad Tactics:
Members only:

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpb102718
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 00:07
Op kinguin een aantal random steam keys gekocht van openstaand tegoed.
Deze had ik al: iemand geintresseerd in Pirates of black Cove Gold?
Members only:

Edit: Aaand its Gone! :) (thanx voor de reactie)

[ Voor 16% gewijzigd door tpb102718 op 27-04-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik heb de code geclaimed, dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:18
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/dt3XP/legionwood-2-rise-of-the-eternals-realm/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/9hW75/rpg-maker-xp/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel een gratis steam-key van Anomaly: Korea te krijgen bij Gamesrepublic als je je registreert voor een (gratis) account. Site is wel enigzins traag door de actie. Let op, je krijgt de game pas gemailed zodra je een username en wachtwoord aan je profiel hebt toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/wTHwV/sweet-lily-dreams/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 15:33
Hoe kan ik lid worden van de steam group?

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piqueno11 schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:14:
[...]

Hoe kan ik lid worden van de steam group?
Door mij een DM met een link naar je steamgiftsprofiel te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 21:18
Hopla nog 2 gifts die hier al een paar keer voorbij gekomen zijn!

Members only:

Succes! *O*

PS: Vanaf ik lvl2 ben zullen er ook lvl2+ gifts komen maar daar eerst zelf raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
The_Zohan schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:11:
[...]

Ik zal je whitelisten, je hebt alwéér gewonnen... :P Volgende keer graag wat beter kijken waar je op inschrijft ;)
Als het goed is dan heb ik ook een key gewonnen maar nog niks ontvangen:P. Ik wil niet ongeduldig overkomen maar zag dat anderen wel al een key hadden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Members only:

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Waarom moet ik $100 om te registreren???

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:01:
Je moet 100 euro aan games in je steam library hebben om te registeren. Dit is simpel te halen door bundles.
De reden is om leechers/bots/scammers tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:01:
Protectie van Steamgifts om te voorkomen dat mensen hele stapels fake/accounts aanmaken om vervolgens meerdere malen op een giveaway in te schrijven. De $100 is overigens cataloguswaarde, koop je een game in de uitverkoop of een bundle dan wordt toch de oorspronkelijke prijs gerekend. Met een beetje mazzel kom je met 1 HumbleBundle al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:55
avec_style schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:46:
Heb al een tijdje niks weggeven, dus hierbij nog een giveaway.

[afbeelding]

Je dient lid te zijn van de Gifts voor Tweakers groep. (aka Sempy groep)
Heb deze gewonnen, maar zowel Steam als Origin accepteert de code niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 10:52
maghribier schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:57:
[...]

Als het goed is dan heb ik ook een key gewonnen maar nog niks ontvangen:P. Ik wil niet ongeduldig overkomen maar zag dat anderen wel al een key hadden ontvangen.
hij staat als het goed is in je email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Laatst online: 09-09 21:15
The_Zohan schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:13:
[...]

hij staat als het goed is in je email
oke top. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het misschien een idee om vragen over je giveaway (wanneer komt ie? de code doet het niet?) via DM/mail te stellen in plaats van rechtstreeks in dit topic? Scheelt een hoop posts in dit topic en bovendien wel netjes naar degene die games uitdeelt om de kans te krijgen rustig de giveaway/jouw vraag af te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 19-09 18:59
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
Op steam kan je dit spel ook gewoon gratis spelen
http://store.steampowered.com/app/263060/
Spel is namelijk in "open beta", je hoeft de ommeweg via indiegala niet te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
Een gift die loopt tot middernacht! Het is voor de rappe tweakers! :p

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/XhNJl/the-hat-man-shadow-ward/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32
al capone226 schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:39:

[afbeelding]
FIRST! :P

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:44
Hierbij ook mijn eerste bijdrage aan Gifts for Tweakers

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/YiQOE/murdered-soul-suspect/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Nieuwe gifts uit de Indie Gala Monday Bundle. Vond er maar twee uit de bundle interessant. Als het goed is nu wél alleen voor de Gifts for Tweakers group... :)

bit Dungeon II
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/r7Jyt/bit-dungeon-ii/signature.png

Mighty Dungeons
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/9gfZz/mighty-dungeons/signature.png

Orbit HD
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/q1srH/orbit-hd/signature.png

One Late Night: Deadline
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/pA37c/one-late-night-deadline/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:36

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb Out There Somewhere gewonnen van iamzero456, maar ik had dit spel ondertussen zelf ook al gekocht. :+ Dus hier nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/qcqqN/out-there-somewhere/signature.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dan doe ik ook maar een duit in het zakje

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/NKSyF/the-hat-man-shadow-ward/signature.png

Had er meer willen weggeven maar blijkbaar zijn sommige tweakers te lui om na 1 week op received te drukken. Deze staan nu op mijn blacklist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:09
Kan ik aan de nieuwe steamgroep toegevoegd worden? Mijn steam-handle is Xesxen. :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
al capone226 schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:39:

[afbeelding]
Heb deze gewonnen maar heb zelf nog een aantal van dit spel helemaal over het hoofd gezien.
Excusses hiervoor. Vraag maar even een nieuwe winnaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
bobsquad schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:50:
Dan doe ik ook maar een duit in het zakje

[afbeelding]

Had er meer willen weggeven maar blijkbaar zijn sommige tweakers te lui om na 1 week op received te drukken. Deze staan nu op mijn blacklist :(
hehe! Wat een toeval zeg! Je geeft de game weg en wat later
bobsquad schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 00:00:
[...]

Heb deze gewonnen maar heb zelf nog een aantal van dit spel helemaal over het hoofd gezien.
Ietsje te laat gezien! Ik had eerst gekeken op steamgifts en pas erna hier op tweakers.
Maar het is in orde geraakt, ik heb de gift nog kunnen terugroepen en een nieuwe winnaar is aangevraagd ;)
Funny dat juist jij de game had gewonnen terwijl je zelf ook een exemplaar aan het weggeven bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
bobsquad schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 00:00:
[...]

Dit moet je op de giveaway in het engels ook zeggen zodat de moderators het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xesxen schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:55:
Kan ik aan de nieuwe steamgroep toegevoegd worden? Mijn steam-handle is Xesxen. :)
Je hebt een uitnodiging ontvangen via Steam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/CI2rD/zack-zero/signature.png
Geen toegang? Stuur me een DM met een link naar je steamgifts. Daarmee zal ik je add-en aan de steamgroep. (enige eis is dat je binnen 24 uur na het winnen van een give-away gereageerd hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
eL_Jay schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:32:
[afbeelding]
Geen toegang? Stuur me een DM met een link naar je steamgifts. Daarmee zal ik je add-en aan de steamgroep. (enige eis is dat je binnen 24 uur na het winnen van een give-away gereageerd hebt)
Mag ik voorstellen dat jij met je prive groepje het binnen je prive groepje houd?
Ik heb geen zin om nog een groep te joinen.
Het heeft dat ook weinig zin om het hier te posten als er maar een select aantal mensen wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
unfor schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:35:
[...]

Mag ik voorstellen dat jij met je prive groepje het binnen je prive groepje houd?
Het heeft dat ook weinig zin om het hier te posten als er maar een select aantal mensen wat aan heeft.
Iedereen hier mag meedoen. Dat jij geen zin hebt om te joinen betekend niet dat ik andere Tweakers de toegang tot een gift wil ontzeggen. De wereld is groter dan jouw mening ;) (gelukkig) Meer kans voor die tweakers die wel graag gratis games winnen ;)
Overigens is er volgens mij wat mis gegaan met een paar members add-en. Dus mocht je in de veronderstelling zijn dat je toegang zou moeten hebben, maar deze nog niet hebt, stuur me nogmaals een DM met je steamgifts met de melding herinnering, dan probeer ik het recht te zetten

[ Voor 27% gewijzigd door eL_Jay op 28-04-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 19:23
Kan iemand mij ook aan de steam groep toevoegen? Mijn steam-handle is Oizopower

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
unfor schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:35:
[...]

Ik ben het met je eens, we hebben een Tweakers Giveaway steam groep en deze moeten wij gewoon hanteren. Kan dit ook niet in de start post aangepast worden, dat er een speciale Steam groep voor is?

Niemand zit te wachten op nog tientallen andere kleinere groepjes. Wellicht kan eL_Jay zijn eigen groepje in een andere/nieuwe thread op Tweakers lanceren.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizzieboy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Voor de mensen die hm nog niet hebben...
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/PRRAf/the-hat-man-shadow-ward/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xitro schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:02:
[...]
we hebben een Tweakers Giveaway steam groep
offtopic:
We hebben nu in totaal drie tweakers giveaway-groepjes, er is een algemene en Sempy is er ook eentje begonnen :)
Eerst was er de tweakers.net-groep, toen de El_Jay-groep en toen Sempy's gifts for Tweakers-groep.

Ik kies altijd alledrie de groepen als ik een giveaway doe :) zo weet ik zeker dat iedereen kans maakt :)

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 28-04-2015 10:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
anandus schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:30:
[...]
offtopic:
We hebben nu in totaal drie tweakers giveaway-groepjes, er is een algemene en Sempy is er ook eentje begonnen :)
Eerst was er de tweakers.net-groep, toen de El_Jay-groep en toen Sempy's gifts for Tweakers-groep.

Ik kies altijd alledrie de groepen als ik een giveaway doe :) zo weet ik zeker dat iedereen kans maakt :)
Ik doelde hier op de groep van Sempy, die heeft dit overlegd met iedereen. De Tweakers Steam groep zie ik als een algemene steam groep, niet per sé voor giveaways en iedereen wordt hier ook op toegelaten.

Laten we voor dit topic nou gewoon één centrale giveaway steam groep hanteren, niet meerdere. Zo kan ik zelf ook wel weer een steam groep beginnen en jantje en pietje en klaasje ook. Zitten we straks met 10 groepen.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xitro schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:35:
[...]

Ik doelde hier op de groep van Sempy, die heeft dit overlegd met iedereen. De Tweakers Steam groep zie ik als een algemene steam groep, niet per sé voor giveaways en iedereen wordt hier ook op toegelaten.

Laten we voor dit topic nou gewoon één centrale giveaway steam groep hanteren, niet meerdere. Zo kan ik zelf ook wel weer een steam groep beginnen en jantje en pietje en klaasje ook. Zitten we straks met 10 groepen.
offtopic:
Van mij mag je een eigen groepje beginnen als je wil hoor :) Iedereen mag toch zelf kiezen aan wie hij z'n gift geeft?

Er is een algemene groep, de officiële tweakers groep, en er zijn privé-groepen. En ik vind dat helemaal prima. Al zou het wel fijn zijn als het duidelijk is welke groepen er zijn (bijvoorbeeld in de TS wordt bijgehouden ofzo).

In principe zijn er genoeg barrière met de algemene groep. Je moet lid zijn van de Steam-groep, je moet in dit topic komen en geregistreerd zijn (members only-tag) en je kan ook nog een niveau aangeven (bijv niveau 2). Daarmee filter je 99% van de freeriders eruit.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft is de topic warning vrij duidelijk:

Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan,hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.

Niemand die verplicht is om een bepaalde steamgroup te gebruiken of zelfs maar via steamgifts te giften. Wees blij dat iemand de moeite neemt om zijn keys hier beschikbaar te stellen. Je kan altijd kiezen om niet mee te doen, meer keys voor de anderen en het filtert zich vanzelf uit als er geen belangstelling is.

Een nieuw topic met een actuele topicstart zou handig zijn om dit soort groups en ook de standaardvragen over steamgifts te beantwoorden. Ik heb daar op dit moment geen tijd voor, dus mocht iemand dit op willen pakken, graag.

En om ontopic te blijven. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/uXZoq/velvet-assassin/signature.png

[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 28-04-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/kKV2u/crystals-of-time/signature.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/beCcx/tower-wars/signature.png
Tot vrijdag 8:00 's ochtends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/scD5r/monaco-whats-yours-is-mine/signature.png
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/yW6Us/kingdom-rush/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:04

nielsvv

100% Afol

Members only:

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nog twee keys voor Robowars. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/MKu2H/robowars/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

BM

Moderator Spielerij
Het slowchat gehalte in dit topic mag wel een tandje minder :)

Wat wel en niet wenselijk is staat in de Topic Warning, daar hoeft niet in dit topic over gediscussierd te worden.

[ Voor 48% gewijzigd door BM op 28-04-2015 19:14 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33
En daarom :+
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Members only:
Hierbij mijn volgende gift. Je moet lid zijn van de steamgroep en minimaal level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Ik ga een request doen voor een nieuwe winnaar als de huidige winnaar niet voor middernacht Ravaged Zombie Apocalypse accepteert. Wel kunnen kijken en meedoen met andere giveaways, maar niet de game accepteren EN in je gamelijst zetten is een no-go! (Ik zag dat de huidige winnaar nog andere games gewonnen heeft en niet in zijn steamlijst heeft staan).

Accepteer de games en refresh je account! Anders een blacklist!

[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 28-04-2015 22:29 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 19-09 18:59
rhaul666 heeft mijn game gewonnen, maar hij komt uit spanje? Tweaker mag mij een DM sturen of mij toevoegen op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamzero456 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:35:
rhaul666 heeft mijn game gewonnen, maar hij komt uit spanje? Tweaker mag mij een DM sturen of mij toevoegen op steam
Dit is waarschijnlijk een van de buitenlanders die de oude tweakersgroup heeft "ontdekt" om mee te loten met giveaways met een laag aantal deelnemers. Hij zal deze post dus niet lezen en je kan hem het best via Steam benaderen.

Dit soort deelnemers is een van de belangrijkste redenen voor de Gifts for Tweakers - group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizzieboy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
BabyXL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:28:
Ik ga een request doen voor een nieuwe winnaar als de huidige winnaar niet voor middernacht Ravaged Zombie Apocalypse accepteert. Wel kunnen kijken en meedoen met andere giveaways, maar niet de game accepteren EN in je gamelijst zetten is een no-go! (Ik zag dat de huidige winnaar nog andere games gewonnen heeft en niet in zijn steamlijst heeft staan).

Accepteer de games en refresh je account! Anders een blacklist!
Probeer eerst degene eens aan te spreken op steam voordat je zomaar een reroll aanvraagt. Overigens is het een regel op steamgifts dat je je gewonnen games activeert op je steam account. Doe je dat niet riskeer je een ban. Ik heb zo'n idee dat niet iedereen in dit topic dat begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
bizzieboy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:06:
[...]

Probeer eerst degene eens aan te spreken op steam voordat je zomaar een reroll aanvraagt. Overigens is het een regel op steamgifts dat je je gewonnen games activeert op je steam account. Doe je dat niet riskeer je een ban. Ik heb zo'n idee dat niet iedereen in dit topic dat begrijpt.
Mja, maar ik weet bijna wel zeker dat die persoon in kwestie meekijkt (Gifts for Tweakers). Daarbij heb ik hem een request gestuurd zonder resultaat. Als je online komt op SteamGifts (laatste activiteit ~12 uur geleden) dan zie je dat wel. Ook een mailtje gestuurd vlak nadat de giveaway beëindigd was en hij was 10 uur geleden nog online op Steam zelf.

Ik denk niet dat je dat kan missen. Maar misschien heb je gelijk, ik geef hem tot morgen 18:00 uur. Na geen reactie of accept dan doe ik een re-roll.

Ondertussen nog een giveaway gemaakt voor L2+ gebruikers:

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/LrX7L/commandos-3-destination-berlin/signature.png

Have fun!

[ Voor 18% gewijzigd door Cybergamer op 28-04-2015 23:40 . Reden: giveaway toegevoegd ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/MOYc8/divekick/signature.pngAfbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/cbmSA/speedrunners/signature.pngAfbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/7JkbU/monaco-whats-yours-is-mine/signature.png

[ Voor 57% gewijzigd door dannbla op 29-04-2015 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[quote]Sempy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:48:
Wat mij betreft is de topic warning vrij duidelijk:

Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan,hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.

Niemand die verplicht is om een bepaalde steamgroup te gebruiken of zelfs maar via steamgifts te giften. Wees blij dat iemand de moeite neemt om zijn keys hier beschikbaar te stellen. Je kan altijd kiezen om niet mee te doen, meer keys voor de anderen en het filtert zich vanzelf uit als er geen belangstelling is.

Een nieuw topic met een actuele topicstart zou handig zijn om dit soort groups en ook de standaardvragen over steamgifts te beantwoorden. Ik heb daar op dit moment geen tijd voor, dus mocht iemand dit op willen pakken, graag.

En om ontopic te blijven. :P

---------

Vind toch wel dat als er steeds nieuwe gift groepjes hier aangemaakt worden dat jullie op zijn minst bij elke Steamgift giveaway er bij zetten om welke groep dat gaat. Ik zit zelf namelijk alleen in de algemene Tweakers Steam group en als ik hier zo wat rondklik kom ik niet in aanmerking voor veel van de giveaways, maar bij de helft staat geen enkele reden waarom dat is (behalve dat ik niet in 'de juiste' Steam group zit als ik doorklik). En ik vind het niet passelijk dat iemand dan het halve topic zou moeten doorzoeken om er achter te komen welke Steam groups er eerder in dit topic tot stand gekomen waren.

TLDR: Als je voor een specifiek kliekje iets aanbied zet dan graag er bij om welk kliekje het gaat, op zijn minst tot er een nieuwe topicstart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pheace schreef op woensdag 29 april 2015 @ 06:49:
TLDR: Als je voor een specifiek kliekje iets aanbied zet dan graag er bij om welk kliekje het gaat, op zijn minst tot er een nieuwe topicstart is.
Waarom ? er zijn momenteel 3 groepen waar mensen actief iets in weggeven, dit is specifiek gedaan om de "Leechers" eruit te houden. Iedereen die actief bijdraagt aan dit topic weet exact waar ze moeten zijn, lijkt mij dus dat die missie geslaagd is dan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ShadowBumble schreef op woensdag 29 april 2015 @ 06:54:
[...]
Waarom ? er zijn momenteel 3 groepen waar mensen actief iets in weggeven, dit is specifiek gedaan om de "Leechers" eruit te houden. Iedereen die actief bijdraagt aan dit topic weet exact waar ze moeten zijn, lijkt mij dus dat die missie geslaagd is dan.
Ah, mijn fout. Ik nam aan dat dit topic voor algemene tweakers was, niet enkel voor mensen die het topic al een tijd actief gebruiken. Mist nog steeds wat toegankelijkheid voor tweakers die hier nog niet zo bekend mee zijn imo maar begrijp het idee wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 29-04-2015 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:25

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Van welke groep moet ik hier nou weer lid voor zijn?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pheace schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:00:
[...]

Ah, mijn fout. Ik nam aan dat dit topic voor algemene tweakers was, niet enkel voor mensen die het topic al een tijd actief gebruiken. Mist nog steeds wat toegankelijkheid voor tweakers die hier nog niet zo bekend mee zijn imo maar begrijp het idee wel.
Er zit echter wat historie achter namelijk in het begin posten we de codes gewoon open en bloot in het topic, vervolgens kwamen we erachter dat codes soms al binnen 10 a 15 seconden gebruikt werden en vervolgens geen bedankje niks. Toen zijn we de MO tags gaan gebruiken echter sja die zijn ook relatief eenvoudig te omzeilen. Dus ook meer verder gekeken naar een oplossing, denk hierbij aan DM-en enz enz.

Toen kwam iemand met het lumineuze idee om steamgifts te gebruiken waar we toch wel een flinke tijd de "Tweakers.net" groep hebben gebruikt, helaas is het zo gebleken dat in de oude Tweakers.net groep opeens Brazilianen zaten die aan het leechen waren. Dus zijn er 2 afsplitsingen geweest naar invite only groepen, eentje van El_Jay en eentje van Sempy, die beiden controleren of een lid actief is op Tweakers, denk hierbij aan postcount en karma.

Mijn reactie is dan ook gebaseerd op het feit dat dit heel toevallig jouw eerste post in dit topic was en dus ook nog nooit eerder iets hebt laten blijken, geen bedankje niks. Daaruit kunnen we 2 conclusies trekken of je komt net pas achter dit topic, of je hebt al die tijd in dit topic zitten leechen en zelfs nooit de moeite genomen iemand te bedanken voor zijn gifts.

In dit topic staat uitvoerig beschreven hoe je bij deze groepen komt en wat de eisen hiervoor zijn, het is dus niet ergens verborgen of een heel geheimzinnig clubje, het is gewoon ter bescherming van de mensen die games weggeven dat ze a) bedankt worden en b) dat we een beetje controle erop houden dat we niet constant alles weggeven aan leechers.
Bart ® schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:13:
[...]

Van welke groep moet ik hier nou weer lid voor zijn?
Staat rechts aan welke groep die gebonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ShadowBumble schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:25:
[...]Mijn reactie is dan ook gebaseerd op het feit dat dit heel toevallig jouw eerste post in dit topic was en dus ook nog nooit eerder iets hebt laten blijken, geen bedankje niks. Daaruit kunnen we 2 conclusies trekken of je komt net pas achter dit topic, of je hebt al die tijd in dit topic zitten leechen en zelfs nooit de moeite genomen iemand te bedanken voor zijn gifts.
Sinds je het zo stelde, geen van beiden. Ik ben al lang bewust van het topic, maakte er alleen nooit gebruik van sinds ik zelf al sinds het begin de bundels bijhoud en het meestal bundle keys zijn. Laatste keer dat ik dit topic bekeek was er nog geen regelmatig gebruik van Steamgifts voor zover ik me kan herinneren. Ik kwam hier om te kijken hoeveel Hearthstone beta keys gepost werden aangezien ze regelmatig op de V&A langskomen (en die beta heb ik ook al lang dus nee ook niet om er 1 te pakken). Sta ook bij geen enkele giveaway ingeschreven, zelfs niet die die geen groep vereisen, ik keer er enkel naar naar aanleiding van de discussie op de laatste pagina.

Misschien beter om niet zo snel zwart/wit conclusies te trekken?
In dit topic staat uitvoerig beschreven hoe je bij deze groepen komt en wat de eisen hiervoor zijn, het is dus niet ergens verborgen of een heel geheimzinnig clubje, het is gewoon ter bescherming van de mensen die games weggeven dat ze a) bedankt worden en b) dat we een beetje controle erop houden dat we niet constant alles weggeven aan leechers.
Jah... ergens in de 100+ pagina's. Sorry hoor maar dat is natuurlijk onzin voor een topic waar 80%+ van de posts nu nutteloos zijn om te lezen omdat het giveaways waren die al lang afgelopen waren.

Zoals ik al zei, ik heb geen probleem met het concept, maar vind wel dat het in de startpost zou moeten staan ipv 'ergens' in het topic, en vind het wat onzin dat ik bijna als leecher gelabeld word (ja ja, 'of nieuw') omdat ik die mening uit.

Anyway, ik laat het hier bij, had het eigenlijk al niet in de thread moeten opbrengen. Stuur maar bericht als je nog iets te zeggen hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 29-04-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Ik zal ook eens wat weggeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/GWwzU/oddworld-abes-oddysee/signature.png
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/uoeW6/oddworld-abes-exoddus/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pheace schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:46:
[...]

Misschien beter om niet zo snel zwart/wit conclusies te trekken?[/small]
Het is geen zwart wit conclusie het is een conclusie die voortkomt uit ervaring en de ervaringen van mensen in dit topic. Deze conclusie is wel degelijk onderbouwd waarom, dat jij het daarmee niet eens bent kan ik niks aan doen.
Zoals ik al zei, ik heb geen probleem met het concept, maar vind wel dat het in de startpost zou moeten staan ipv 'ergens' in het topic, en vind het wat onzin dat ik bijna als leecher gelabeld word (ja ja, 'of nieuw') omdat ik die mening uit.
Dat mag je vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ShadowBumble schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:25:
[...]

Staat rechts aan welke groep die gebonden is.
Niet mobiel.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 17:10
Ik ben het wel met Pheace eens. Leden die deze topic al een tijdje trouw volgen die snappen het wel. Maar nieuwkomers zullen geen idee hebben hoe ze mee kunnen doen met de giveaways.

De startpost zou inderdaad aangepast moeten worden om het goed toegankelijk te houden. Daarnaast wil ik als volger van de thread ook niet alle posts moeten lezen om op de hoogte te blijven van nieuwe groepen die men aanmaakt. Het zou het mooist zijn als we de groepen van El-Jay en Sempy konden samenvoegen en voortaan alleen met deze groep konden werken. Volgens mij zijn deze groepen aardig fraude-proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

avec_style schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:04:
Het zou het mooist zijn als we de groepen van El-Jay en Sempy konden samenvoegen en voortaan alleen met deze groep konden werken.
Dat lijkt me ook ja. Meerdere groepen hebben heeft geen enkele meerwaarde, het wordt alleen maar lastiger zo.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

leander-s schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:19:
Members only:
Thx! Kan ik ook eindelijk alle DLC eens een keer doornemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
eLJay's List, L0
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/lihNt/tidalis/signature.png
Tot zaterdag morgen

offtopic:
[quote]Bart ® schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:06:
[...]

Dat lijkt me ook ja. Meerdere groepen hebben heeft geen enkele meerwaarde, het wordt alleen maar lastiger zo.
[/quote]
Voor jou misschien niet, voor mij wel ;) Ik kan nu lekker het tempo hoog houden met GA's omdat de deelnemers snel reageren (tot nog toe allemaal binnen 24 uur :)). Daarnaast ga ik zeer waarsch mijn lijst opheffen zodra ik de bulk heb weggeven en mijn giveaways dan onderbrengen bij GFT. Ik begon de lijst omdat er toen buiten de T.net groep geen GAgroep was en ik op een betere manier van mijn gifts afwilde dan dagen moeten wachten totdat een leecher of non-tweaker op received drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is het alzo niet een idee om binnenkort aan een nieuw topic te beginnen en dan meteen de TS eens goed op te poetsen? We zitten hier al op 5k+ replies :) Misschien ook een howto erin fietsen voor hoe een gift aan te maken enzo, want dat was voor mij net ook even zoeken. (if het nou een gift of een key, en wat is nou een goede doorlooptijd?)

[ Voor 38% gewijzigd door mvds op 29-04-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

eL_Jay schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:31:
eLJay's List, L0
[afbeelding]
Tot zaterdag morgen

offtopic:
[quote]Bart ® schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:06:
[...]

[/quote]
Voor jou misschien niet, voor mij wel ;) Ik kan nu lekker het tempo hoog houden met GA's omdat de deelnemers snel reageren (tot nog toe allemaal binnen 24 uur :)). Daarnaast ga ik zeer waarsch mijn lijst opheffen zodra ik de bulk heb weggeven en mijn giveaways dan onderbrengen bij GFT. Ik begon de lijst omdat er toen buiten de T.net groep geen GAgroep was en ik op een betere manier van mijn gifts afwilde dan dagen moeten wachten totdat een leecher of non-tweaker op received drukt.
Nou ja, je mag me toevoegen ;)
http://steamcommunity.com/profiles/76561198013214786

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:00:
Is het alzo niet een idee om binnenkort aan een nieuw topic te beginnen en dan meteen de TS eens goed op te poetsen? We zitten hier al op 5k+ replies :) Misschien ook een howto erin fietsen voor hoe een gift aan te maken enzo, want dat was voor mij net ook even zoeken. (if het nou een gift of een key, en wat is nou een goede doorlooptijd?)
Goed idee, ik heb zelf geen tijd om een complete startpost te gaan opstellen, maar wil best als meehelpen. Bijvoorbeeld met een stukje over de diverse groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sempy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:04:
[...]

Goed idee, ik heb zelf geen tijd om een complete startpost te gaan opstellen, maar wil best als meehelpen. Bijvoorbeeld met een stukje over de diverse groups.
Ik wil best een TS opzetten hoor, zal er deze week eens wat tijd aan besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
mvds schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:05:
[...]

Ik wil best een TS opzetten hoor, zal er deze week eens wat tijd aan besteden :)
Neem ff contact op met de TS en een aantal modjes (mede-auteurs). Het is namelijk wel handig als er een soort van geruisloze overbreng is ipv 2 topics langs elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 29-04-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

eL_Jay schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:07:
[...]

Neem ff contact op met de TS en een aantal modjes (mede-auteurs). Het is namelijk wel handig als er een soort van geruisloze overbreng is ipv 2 topics langs elkaar.
Goed punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Uit de Humble Might & Magic Bundle

Dark Messiah of Might & Magic

Members only:

Veel plezier!

K1pje was er als de kippen bij. :P

[ Voor 16% gewijzigd door NegativeFreak op 29-04-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Laatst online: 19-09 21:40
NegativeFreak schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:56:
Uit de Humble Might & Magic Bundle

Dark Messiah of Might & Magic

Members only:

Veel plezier!
thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/nMdoD/starion-tactics/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
eLJays List Lvl 0
Nr 10, met DLC
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/aMfkK/steel-storm-burning-retribution/signature.png
tot zondag ochtend
Edit1:
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/eGML9/royal-defense/signature.png
tot zondag avond 8 uur
Edit 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/odhqe/skara-the-blade-remains/signature.png
tot maandagochtend 8 uur
offtopic:
Ik heb het voor elkaar gekregen om de origin 2 bundle te missen, ben nu op zoek naar origin keys voor MOH:AA maar vooral Dead Space 2, iemand die me kan helpen? (trade(cards/game)/money/gift)

[ Voor 41% gewijzigd door eL_Jay op 29-04-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 6 keys weg te geven voor het android woordspel Mumble Bee.

Het is niet wat je LEEST, het is wat je HOORT.

bvb: Sok Lara Zink Lontje -> oplossing = Zo klaar als een klontje

DM indien geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 19:38
Ben dingen aan het winnen, maar weer eens mijn eigen keylijst afstoffen:

geen gezeik, iedereen rijk:
Members only:

Level 1:
Members only:

[ Voor 8% gewijzigd door NESFreak op 29-04-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Grappig, ik heb 3 giveaways op invite only staan als test op het moment en de entries zijn veel lager dan dat ik ze in de groep zou doen. Geeft toch wel een heel ander beeld hoe mensen zoeken naar gratis games.

Ik zal de volgende weer in de groep plaatsen, dit was gewoon ff een test.

Anyway, voor de mensen die het gemist hebben zet ik hier nog ff de invite only linkjes neer:

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/UnMjZ/dragon-age-origins/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/8zlly/dead-space-2/signature.png

Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/LrX7L/commandos-3-destination-berlin/signature.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Mijn vier giveaways zijn inmiddels afgelopen. Gefeliciteerd Thunderboltnl (Orbit HD), Spleethoven (One Late Night: Deadline), NESFreak (Mighty Dungeons) en MsG (bit Dungeon II) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/LIE3j/crystals-of-time/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BabyXL schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:42:
Grappig, ik heb 3 giveaways op invite only staan als test op het moment en de entries zijn veel lager dan dat ik ze in de groep zou doen. Geeft toch wel een heel ander beeld hoe mensen zoeken naar gratis games.

Ik zal de volgende weer in de groep plaatsen, dit was gewoon ff een test.

Anyway, voor de mensen die het gemist hebben zet ik hier nog ff de invite only linkjes neer:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik denk eerder dat dat komt doordat ze op minimaal L2 staan, wat er maar letterlijk een handjevol hier zullen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWIE92
  • Laatst online: 09-08 17:52
ShadowBumble schreef op donderdag 30 april 2015 @ 06:47:
[...]

Ik denk eerder dat dat komt doordat ze op minimaal L2 staan, wat er maar letterlijk een handjevol hier zullen hebben ;)
inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/9clx8/red-lake/signature.png

En een losse key voor Anomaly Korea:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
g0tanks schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:19:
[afbeelding]

Members only:
AK claimed, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
[afbeelding]

Members only:
Ik heb geen rechten voor de group waar het spel in staat.
Is er weer een nieuwe groep aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:43:
[...]

Ik heb geen rechten voor de group waar het spel in staat.
Is er weer een nieuwe groep aangemaakt?
Dit is de Gifts for Tweakers group, vervanger van de "oude Tweakers.net". Mocht je geen toegang hebben, stuur me een DM met je steamprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
[afbeelding]

Members only:
Kan ik ook een invite krijgen voor deze steam group?

Overigens is het vrij dom dat er 3 verschillende groepen zijn, schaf ze dan weer allemaal af of begin met je eigen clubje op steam de giveaways maar er zijn nu 3 verschillende groepen op zijn minst waarvan 2 gewoon een prive clubje, kunnen die prive clubjes gewoon op de steamfora hun zaken regelen?. Allemaal een eigen clubje beginnen is wel weer heel erg T.net...... 8)7
IdieEasy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:39:
[...]

Als je ook maar een beetje meegelezen had dan zou je weten dat deze discussie al meerdere keren is gevoerd, dat er een aanvraag is gedaan om een nieuwe Topicstart te maken, en dat er feitelijk maar 2 groepen zijn.

1 algemene, en 1 van El_Jay. De enige reden dat El_Jay een eigen groep heeft is omdat hij de omloopsnelheid hoog wil houden. Hierdoor gelden er extra regels aan zijn groep.

Kunnen we nou alsjeblieft ophouden met klagen over gratis spellen?
Klagen over gratis spellen? 8)7 Misschien eerst even leren lezen vriend.

En als die verschillende groepen er zijn is het misschien ook wel handig om ze in de TS te zetten die ook nooit wordt upgedate. Tis leuk dat er een klein clubje mensen is die weet hoe het werkt maar het is gewoon heel erg onduidelijk. Als daar meerdere keren over begonnen wordt moet dat zelfs toch iemand met jou capaciteiten duidelijk worden dat het misschien niet handig in elkaar steekt?

Overigens erg raar dat je het meteen als klagen over gratis spellen ziet, daar gaat het dus totaal NIET over! Begrijpend lezen is tof. EN als veel mensen ergens over beginnen misschien is het dan wat handiger de informatie wat duidelijker in de TS te zetten? Ben je van alle problemen af in 2 min!

[ Voor 62% gewijzigd door Postius op 30-04-2015 15:43 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Postius schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:33:
[...]

Overigens is het vrij dom dat er 3 verschillende groepen zijn, schaf ze dan weer allemaal af of begin met je eigen clubje op steam de giveaways maar er zijn nu 3 verschillende groepen op zijn minst waarvan 2 gewoon een prive clubje, kunnen die prive clubjes gewoon op de steamfora hun zaken regelen?. Allemaal een eigen clubje beginnen is wel weer heel erg T.net...... 8)7
Als je ook maar een beetje meegelezen had dan zou je weten dat deze discussie al meerdere keren is gevoerd, dat er een aanvraag is gedaan om een nieuwe Topicstart te maken, en dat er feitelijk maar 2 groepen zijn.

1 algemene, en 1 van El_Jay. De enige reden dat El_Jay een eigen groep heeft is omdat hij de omloopsnelheid hoog wil houden. Hierdoor gelden er extra regels aan zijn groep.

Kunnen we nou alsjeblieft ophouden met klagen over gratis spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
ShadowBumble schreef op donderdag 30 april 2015 @ 06:47:
[...]

Ahhja, dat zou het wel eens kunnen zijn :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:33:
[...]

Voor welke group wil je een invite? voor gifts voor tweakers heb ik je dinsdag een uitnodiging gestuurd. Mogelijk moet je nog je profiel op steamgifts syncen.

Wat betreft je kritiek zou je toch eerst naar je eigen inzet mogen kijken. Je hoeft niet ver terug te lezen om te vernemen hoe het zit met de verschillende groups en dat er gewerkt aan een nieuwe TS omdat de oude door inactieve tweakers is gemaakt. Misschien wat meer geduld voor de tweakers die hiermee bezig zijn ipv enkel zeuren dat je niet snel genoeg bij de gratis spellen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/rKzTS/steamworld-dig/signature.pngAfbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/xZ6yT/guacamelee-super-turbo-championship-edition/signature.pngAfbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/Di4GM/the-fall/signature.png

[ Voor 16% gewijzigd door dannbla op 30-04-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:45:
[...]

Voor welke group wil je een invite? voor gifts voor tweakers heb ik je dinsdag een uitnodiging gestuurd. Mogelijk moet je nog je profiel op steamgifts syncen.

Wat betreft je kritiek zou je toch eerst naar je eigen inzet mogen kijken. Je hoeft niet ver terug te lezen om te vernemen hoe het zit met de verschillende groups en dat er gewerkt aan een nieuwe TS omdat de oude door inactieve tweakers is gemaakt. Misschien wat meer geduld voor de tweakers die hiermee bezig zijn ipv enkel zeuren dat je niet snel genoeg bij de gratis spellen kan?
Sommige mensen vinden het al lastig als ze 3x met hun muis moeten klikken blijkbaar :)

4 hours remaining...

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 30-04-2015 19:54 ]

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 52 ... 75 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].

-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven