Ik stel hem beschikbaar aan de eerste die me een DM stuurt met een link naar zijn Steamgifts-account met als voorwaarde: level 1 en nog nooit wat gewonnen op steamgifts! gone
Verwijderd
1ste gebruiktVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:21:
Members only: HotS Beta Keys
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Everything is better with Bluetooth
ThxWWIE92 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:14:
key voor Commando Jack
Members only: Commando Jack
have fun
Nothing to see here
[/quote]
2e ook bedankt
Ik heb het idee dat ik al een eeuw op 0 sta

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Iets weggeven via steamgifts.Twan V schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:22:
Hoe word je eigenlijk level 1
Ik heb het idee dat ik al een eeuw op 0 sta
Jeeeej, ik heb um! Bedankt Schnoop!Schnoop schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:59:
Members only:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
dankuWWIE92 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 21:29:
Nog een Commando Jack:
Members only: meneer jaque de commandant
IceStorm schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:24:
Zo win je nooit wat en zo win je er 2 tegelijkHartelijk dank iig, Sempy!
Meteen zelf ook weer even opruimen:
[afbeelding]
Lopen alle 3 tot zondagavond.
Nothing to see here
Ik doe ook weer mee! Wil graag naar LVL2, dus deze staat maar twee uur open!!
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Van welke steamgroep moet ik lid zijn?Avioto schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:29:
Antichamber:
Members only:
Heb ook nog wat Origin codes:
Battlefield 3: 5DW6-QW63-7HXH-P52L-WWH3
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising: CJYQ-B2W6-X8CR-6SW5-7DFH
Populous: 8J66-HUNH-SDPL-84B8-A29E
Share and Enjoy!
Tweakers.net
Latin capital letter y with diaeresis
Deze ook. Ik wilde nog een derde maken, maar Steamgifts timed-out constant. Dus helaas
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Het werkt andersom, jíj moet iemand vragen. Kijk maar op de steam-leden lijst wie er de baas is, en stel jezelf voor met je GoT naamerbij. Zo heb ik het iig gedaan.GreNade schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:44:
[...]
Klopt het dat ie invite only is? Zo ja, kan iemand mij uitnodigen?
Alvast bedankt
Om even hier op te komen: Het is mogelijk om met humble bundle games naar Giftlevel 2 en hoger te gaanXanderDrake schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:14:
Nou. Mijn giftlevel is nu 1.97. Ik heb nog twee (kleine) games 'uitstaan', die zouden genoeg moeten zijn om technisch gesproken naar giftlevel 2 te gaan. Als Steamgifts die lullige bundle-game lvl2-blokkade heeft, gaan we het snel genoeg merken!
Er is geen artificiële barrière door Steamgifts opgelegd, maar humble bundle games tellen wel lichter dan andere games (logisch verder).
Zie voor aanvullende informatie in dit topic:XanderDrake schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:12:
[...]
Om even hier op te komen: Het is mogelijk om met humble bundle games naar Giftlevel 2 en hoger te gaan
Er is geen artificiële barrière door Steamgifts opgelegd, maar humble bundle games tellen wel lichter dan andere games (logisch verder).
http://www.steamgifts.com...eir-corresponding-real-cv
(met link o.a. naar een rekentool)
Zullen we nu weer on topic gaan?
Gaarne even opletten welke game je weggeeft. Dit was nl niet Electronic Super Joy, maar Electronic Super Joy: Groove City.Heilige Kaas schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:58:
Members only:
Hierdoor had ik in eerste instantie gemarkeerd als ontvangen, en een paar dagen geleden een ban aan mijn broek kreeg. Gelukkig hebben de mods daar begrip voor de situatie, en hebben ze mijn ban opgeheven.
Ik deel dit bericht bewust met iedereen, zodat je kan zien wat er gebeurd als je niet oplet of denkt "ik zet het wel ff onder die naam". Een ban is het resultaat als je die betreffende game niet activeert!
Bedankt, weer wat gewonnen
En ze zijn allemaal verstuurd als het goed is.Koennnnnn schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:16:
Bezig met een grote schoonmaak, hier zijn nog wat keys:
Members only:
Edit: Kan er niet meer dan 4 aanmaken aangezien ik pas level 1 ben
Kan alleen geen nieuwe aanmaken aangezien ik nog geen feedback heb?

Zodra dit weer mogelijk is zal ik de nieuwe er op zetten
Oh ja er komen er nog meer maar blijkbaar kan ik er niet meer maken.
Succes
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
Geprobeerd te activeren, maar de code is invalid!biert1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:01:
Members only:
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Xitro schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:09:
[...]
Geprobeerd te activeren, maar de code is invalid!
1ste letter was idd weggevallen
Bedankt! Deze game had ik nog niet.biert1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:13:
[...]
Members only:
1ste letter was idd weggevallen
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Ik heb concursion gewonnen maar nog geen email of key via steamgifts ontvangen. Wellicht is er iets misgegaan met versturen?Koennnnnn schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:00:
[...]
En ze zijn allemaal verstuurd als het goed is.
Kan alleen geen nieuwe aanmaken aangezien ik nog geen feedback heb?![]()
Zodra dit weer mogelijk is zal ik de nieuwe er op zetten
Inmiddels opgelost! Bedankt voor de game Koennnnnn!
[ Voor 6% gewijzigd door Ruudgo op 26-03-2015 19:57 ]
Sempy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:27:
Bij Playfire kan je 4 games cadeau krijgen als je een gratis account aanmaakt en linkt met je steamprofile, heb al 2 van de 4 games dus post ik de codes hier. Let op voor het vraagteken ff rekenen om bots/scripts voor te zijn.
Members only:
Als je ze echt wil is het heel eenvoudig om ze zelf aan te vragen bij playfire.com. Mocht je daar al een account hebben gewoon ff een nieuw aanmaken inclusief nieuw steamaccount. Zo doen de meesten het die steamgifts nu overspoelen met deze gratis games, <10min werk.
whew, binnen 20 seconde al 2 entries.
[ Voor 10% gewijzigd door Heilige Kaas op 26-03-2015 20:37 ]
Aangezien het een spel is wat ik al een tijdje interesse in heb, heb ik even gekeken hoe ik de give away kon joinen en heb ik dat ook gedaan.
Ik bedacht dat het gelijk een goede manier is om van een paar keys af te komen van Humble Bundle.
Om te proberen nu de eerste give away.
Volgensmij is hij nu alleen via deze link te benaderen en dus alleen voor Tweakers.
Zouden jullie het kunnen melden als ik wat verkeerd doe?
Edit: hoe krijg ik zo'n mooi plaatje erbij?
De game is Star Wars Battlefront 2
[ Voor 7% gewijzigd door Kasparov op 27-03-2015 07:43 ]
Bij je giveaway staat in je het rijtje links dynamic signature.Prodigy.NL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:40:
Edit: hoe krijg ik zo'n mooi plaatje erbij?
En dan krijg je dit:
Welke games? 2 nieuwe accounts kost me namelijk aardig wat tijd.Sempy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:27:
Bij Playfire kan je 4 games cadeau krijgen als je een gratis account aanmaakt en linkt met je steamprofile, heb al 2 van de 4 games dus post ik de codes hier. Let op voor het vraagteken ff rekenen om bots/scripts voor te zijn.
ClickreL_Jay schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:34:
[...]
Welke games? 2 nieuwe accounts kost me namelijk aardig wat tijd.
PID
Rabbit Hole 3D
Rooms: The Main Building
Je krijgt de games zodra je een steamaccount hebt gekoppeld via je mail.
Good Luck
Latin capital letter y with diaeresis
Waarom niet gewoon aan iedereen geven die ook al een account hebben ¬¬ beetje zuur om dit dan weer zo te doen. Plus hele rits accounts die toch niks genereren behalve het leechen van codes.Sempy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:42:
[...]
Clickr
PID
Rabbit Hole 3D
Rooms: The Main Building
Je krijgt de games zodra je een steamaccount hebt gekoppeld via je mail.
Heb je je steamaccount gekoppeld aan je Playfire, dan zou je 4 mailtjes met ieder een key moeten ontvangen.WWIE92 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:58:
Ik had nog geen playfire.., maar ik krijg niets :l
Kan even duren. Ik kreeg ze de volgende dag pas.Sempy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:20:
[...]
Heb je je steamaccount gekoppeld aan je Playfire, dan zou je 4 mailtjes met ieder een key moeten ontvangen.
Oh en om het on topic te houden:
Komt hier morgen een giveaway. Zit aan m'n max
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bedankt voor system shock 2 Heilige Kaas!Heilige Kaas schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:48:
[...]
Bij je giveaway staat in je het rijtje links dynamic signature.
En dan krijg je dit:
Members only:
sorry voor de High P stuff, dat was een foutje
[ Voor 10% gewijzigd door Paranoidnl op 28-03-2015 13:58 ]
Who are we to question why the chicken crosses the road?
PSN: Lavidz
En helaas allemaal al gebruikt....Lavidz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:07:
Heroes of the Storm beta codes:
ff naar beneden scrollen en je kan een gratis key voor mechanical escape aanvragen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 29-03-2015 14:19 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Deze gebruikt bedankt!mrsar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:21:
nog 4 HotS keys
Members only:
Arms Dealer Alienware UI Key JEGW3-Z2LG0-IQE4P
Ik heb dezemrsar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:21:
nog 4 HotS keys
Members only:
Bedankt hiervoor
Mechanic Escape
https://www.indiegala.com/ giveaway
Op indiegala wordt Commando Jack ook weggeven
Lara Croft and the Temple of Osiris 50% OFF R7SOPD0Y
[ Voor 84% gewijzigd door Pataar op 31-03-2015 20:37 ]
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Misschien handig om te vermelden bij welke winkel dit geldt.biert1982 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:41:
Life is Strange Season Pass (Ep. 2-5) 20% OFF TD1L669B
Lara Croft and the Temple of Osiris 50% OFF R7SOPD0Y
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gast, zo werkt dat niet... Als je een give-away niet activeert op je account dan krijg je automatisch een ban op steamgifts.
Je hebt die afgelopen week van mij gewonnen en nou maak je er weer een give-away van.
Staat ook al 4 dagen op awaiting feedback, dus dat zou ook wel prettig zijn als je eens klikt op received.
Uhm... Hoe weet je dat dat jouw "to the moon" is? Want op dit moment zit dat spel ook weer in een bundleunfor schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:55:
[...]
Gast, zo werkt dat niet... Als je een give-away niet activeert op je account dan krijg je automatisch een ban op steamgifts.
Je hebt die afgelopen week van mij gewonnen en nou maak je er weer een give-away van.
Staat ook al 4 dagen op awaiting feedback, dus dat zou ook wel prettig zijn als je eens klikt op received.
Dan zou ik het op zijn minst op prijs stellen dat hij eens op "received" klikt, want het is nu 4 dagen en hij zit wel op steamgifts nieuwe giveaways te maken.krissie100 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:06:
[...]
Uhm... Hoe weet je dat dat jouw "to the moon" is? Want op dit moment zit dat spel ook weer in een bundle
Hij heef To the Moon ook tussen zijn spellenlijst staan (te zien op zijn Steamprofiel) en aangezien je geen spellen kan winnen die je al hebt, lijkt het hier inderdaad te gaan om een ander kopie.krissie100 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:06:
[...]
Uhm... Hoe weet je dat dat jouw "to the moon" is? Want op dit moment zit dat spel ook weer in een bundle
Dat snap ikunfor schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:10:
[...]
Dan zou ik het op zijn minst op prijs stellen dat hij eens op "received" klikt, want het is nu 4 dagen en hij zit wel op steamgifts nieuwe giveaways te maken.
Al vergeet ik het ook wel eens om op received te drukken, ondanks dat ik elke dag even kijk.
Misschien wel ja, op Square Enix shopg0tanks schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Misschien handig om te vermelden bij welke winkel dit geldt.
Thanks dude bedankt !Avioto schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:07:
Dust: An Elysian Tail:
Members only:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[mo]
1) reeds weg
2) EVXT8H-MT4T-DDBBN8-YN2V-NVMRHX
3) 67WR9G-YGDF-WHJEDM-RZCC-VKNGTY
4) XDDT4Z-FXPB-VPHK22-FEE8-EFN8C6[/mo]
[ Voor 5% gewijzigd door .je op 01-04-2015 16:29 ]
Thanks, ik heb de onderste verzilverd!.je schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:00:
Hier ook nog 3 keys van Heroes of the Storm beta. Enjoy!
helaas zijn ze allemaal al gebruikt.je schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:00:
Hier ook nog 3 keys van Heroes of the Storm beta. Enjoy!
[mo]
1) reeds weg
2) EVXT8H-MT4T-DDBBN8-YN2V-NVMRHX
3) 67WR9G-YGDF-WHJEDM-RZCC-VKNGTY
4) XDDT4Z-FXPB-VPHK22-FEE8-EFN8C6[/mo]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven