- Kane & Lynch Collection
- Lara Croft and the Guardian of Light
DM voor link.
[ Voor 4% gewijzigd door Pedje-san op 25-02-2015 17:05 ]
Bedankt voor Lara Croft and the Guardian of Light!Pedje-san schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:59:
Nog twee nieuwe games over van de bundle:
DM voor link.
Hier ook nog wat codes van mijn kant, weet alleen niet 100% zeker of ze niet al geclaimd zijn...
[ Voor 50% gewijzigd door ruurd v. op 25-02-2015 17:30 ]
En bedankt voor Kane & Lynch collection!Pedje-san schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:59:
Nog twee nieuwe games over van de bundle:
DM voor link.
- Deus Ex: Human Revolution
PM voor gift (FCFS)
[ Voor 6% gewijzigd door freddy0519 op 25-02-2015 19:05 ]
Al doende leert men, al draaiende keert men.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
[ Voor 90% gewijzigd door Pataar op 27-02-2015 07:43 ]
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Litil Divil staat er niet tussen omdat deze game onlangs gratis was!!Pataar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:57:
Het gaat hier niet om Little Inferno maar om Litil Divil, ik kon deze game niet aanklikken dus pakte ik maar wat er nog een beetje op leek. Sorry hiervoor.
http://www.steamgifts.com/giveaway/M9Rvg/little-inferno
Wie Litil Divil wil :
https://www.indiegala.com/store
[ Voor 8% gewijzigd door nielsvv op 26-02-2015 18:48 ]
Euro Truckers gewonnenZinzinneke schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:00:
En nog 2 uit een oudere bundle:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bedankt!
Winnaars zijn bekend en de keys zijn inmiddels verzonden. Veel plezier ermee!ruurd v. schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:06:
[...]
Bedankt voor Lara Croft and the Guardian of Light!
Hier ook nog wat codes van mijn kant, weet alleen niet 100% zeker of ze niet al geclaimd zijn...
Members only:
Members only:
Members only:
Nogmaals bedankt Ruurd!!ruurd v. schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:51:
[...]
Winnaars zijn bekend en de keys zijn inmiddels verzonden. Veel plezier ermee!
Volgens mij ben ik nu door mijn losse keys heen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tackleberry op 26-02-2015 22:36 ]
Je kan hiervoor gereport worden, weet je dat?Pataar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:57:
Het gaat hier niet om Little Inferno maar om Litil Divil, ik kon deze game niet aanklikken dus pakte ik maar wat er nog een beetje op leek. Sorry hiervoor.
http://www.steamgifts.com/giveaway/M9Rvg/little-inferno
Tackleberry schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:36:
Weer twee giveaways afgelopen, items (Mirror's Edge) en adamvansanten (Medal of Honor) hebben hun keys ontvangen. Laatstgenoemde was wel erg ongeduldig trouwens.
Volgens mij ben ik nu door mijn losse keys heen.
itsme was al bezet op die site
[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 27-02-2015 08:45 ]
Nothing to see here
Edit 16:31:
Er waren vier aanmeldingen.
1. al capone226
2. eL_Jay
3. Niknos
4: Drag0nsden
Random.org says: Here are your random numbers:
4
Je hebt een DM Drag0nsden met de link
[ Voor 40% gewijzigd door ksborg op 27-02-2015 16:31 ]
De keys zijn inmiddels gegeven. Veel plezier met jullie games. (Geef even aan via de site dat jullie de key ontvangen hebben)avec_style schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:00:
Hierbij een aantal Lord of the Rings games voor jullie
Members only:
Als degene die Guardians of Middle earth gewonnen heeft mij even een DM stuurt, dan krijgt hij/zij meteen de key voor extra DLC.
Thnx, ik heb Guardians of Middle earth gewonnen!avec_style schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:08:
[...]
De keys zijn inmiddels gegeven. Veel plezier met jullie games. (Geef even aan via de site dat jullie de key ontvangen hebben)
Als degene die Guardians of Middle earth gewonnen heeft mij even een DM stuurt, dan krijgt hij/zij meteen de key voor extra DLC.
[ Voor 6% gewijzigd door eBait op 28-02-2015 14:05 ]
Ik krijg error... Zit niet in de required group...????eBait schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:01:
Had ook nog wat spul in mn inventory staan:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
edit:
Kan ze volgens mij niet aanpssen; dit is de community; altijd gezellig: http://www.steamcommunity.com/gid/103582791429575389
[ Voor 45% gewijzigd door eBait op 28-02-2015 14:06 ]
Dus dan moet ik even die groep joinen?eBait schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:04:
Zal eens even kijken of ik dit aan kan passen. Was de GoT groep, leek me logisch.
edit:
Kan ze volgens mij niet aanpssen; dit is de community; altijd gezellig: http://www.steamcommunity.com/gid/103582791429575389
Wel vaag dat je een steamgroup hebt toegevoegd
Snap ik, maar ik heb de groep gejoined inmiddels en nog steeds kom ik er niet ineBait schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:10:
Leek me een van de veiligere manieren (naast MO) om de keys binnen GoT te houden
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Grrrrrranandus schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:24:
Misschien moet je profiel nog syncen?
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Het is zo, het is niet meer tweakers-members-only gericht. Kan je evengoed op http://www.steamgifts.com gaan kijken.Avioto schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:18:
Ik wil niet zeuren, maar ik denk dat het niet veel nut heeft om public giveaways te posten hier. Of ben ik de enige die dat denkt?
Gears of War
[mo]6D9J4-J9TGB-W7QDK-X42C6-B4VK8[/]
Xbox live
[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 28-02-2015 19:35 ]
Zelfde hier:
You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam grou
Ook na het handmatig syncen
Het is hier gelukt ma joinen steam group en daarna in syeamgifts heb ik account gesyncditsme9x schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:34:
[...]
Zelfde hier:
You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam grou
Ook na het handmatig syncen
imho doet steamgifts af aan GoT/[mo]-tag jammerVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:30:
[...]
Het is zo, het is niet meer tweakers-members-only gericht. Kan je evengoed op http://www.steamgifts.com gaan kijken.
Ben weer te laatJeroen10 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:10:
Steam key voor het spel THIEF. FF melden als je het gebruikt hebt aub.
MXZ0K-GGWRE-VLI48
geldt ook voor de post hieronder, wie o wie gebruikt er een bot
[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 28-02-2015 18:24 ]
Thanks! Leek me altijd een gaaf spel, maar nooit aan toe gekomen het te kopen.Piggen schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:33:
Ik heb Gears of War: Judgment voor de Xbox 360 gekocht, en daar zat een code bij voor de originele Gears of War en twee dagen Xbox Live Gold.
Gears of War
Members only:
Het vult elkaar aan. MO-tag om de giveaway GOT-only te maken en dankzij steamgifts heeft iedereen gelijke kans zonder dat je de hele dag in dit topic moet hangen omdat een geposte code in enkele minuten is geclaimed.himlims_ schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:07:
[...]
imho doet steamgifts af aan GoT/[mo]-tag jammer
Eindigd 14 maart en is member only
Edit: ik faalde met de tag XD
[ Voor 17% gewijzigd door Obversarix op 28-02-2015 19:04 ]
Helemaal mee eens. Dat is precies de reden dat ik steamgifts ben gaan gebruiken om dingen weg te geven.Sempy schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:37:
[...]
Het vult elkaar aan. MO-tag om de giveaway GOT-only te maken en dankzij steamgifts heeft iedereen gelijke kans zonder dat je de hele dag in dit topic moet hangen omdat een geposte code in enkele minuten is geclaimed.
Edit:
En in het kader van dingen weggeven:
[ Voor 18% gewijzigd door Plato112 op 28-02-2015 19:12 ]
Speed limits are like herpes.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Fairy Bloom Freesia
https://www.humblebundle.com/gift?key=k5V87FXsB7MKTKZY
Fairy Bloom Freesia Soundtrack
https://www.humblebundle.com/gift?key=qXDCdRCAFuAk8X4z
Cherry Tree High Complete Pack
https://www.humblebundle.com/gift?key=ZmedXBdz2kZpPFbD
allemaal al gebruikt.... hoe dan!?mdour schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:09:
Steamkeys voor:
Fairy Bloom Freesia
https://www.humblebundle.com/gift?key=k5V87FXsB7MKTKZY
Fairy Bloom Freesia Soundtrack
https://www.humblebundle.com/gift?key=qXDCdRCAFuAk8X4z
Cherry Tree High Complete Pack
https://www.humblebundle.com/gift?key=ZmedXBdz2kZpPFbD

Graag FF posten welke je hebt genomen, voor de mede-GoTters...
Loopt tot maandagochtend 8:30, vanaf level 1 en de winnaar krijgt zijn code via de site van steamgifts.
Voor de liefhebber heb ik ook nog een coupon voor Sanctum (-75% op Steam, dus 2,50). Stuur een DM bij interesse.
Bedankt, voor Two WorldsDrag0nsden schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:35:
Deze waren ooit gratis, dus kunnen niet in SteamGifts:
[ Voor 24% gewijzigd door Sempy op 28-02-2015 21:38 ]
Die groep heet verassend genoeg Tweakers.netInF.Inc schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:08:
Hoe heet de steam group die je moet joinen eigenlijk op Steam. Ik vind bijv een GoTMW2 group maar is dat de juiste?
Normaal 3 EUR dus met korting codes de DCL voor 1 EUR
Alles is al weg, mensen waren weer zo "aardig" om het niet te melden, jammer van Knights of merchantsDrag0nsden schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:35:
Deze waren ooit gratis, dus kunnen niet in SteamGifts:
Members only:

About ‘Star Traders: 4X Empires’
The great Exodus has ending and the splintered Star Trader Factions are lost, tired of the endless travel, or too slow to keep pace with the main fleet. Alone, and without the protection of the mighty Templars, you must step into the position of leadership to guide the Factions to their new homeworlds among the stars.
Lees de topic warning even zou ik zeggen;Avioto schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:18:
Ik wil niet zeuren, maar ik denk dat het niet veel nut heeft om public giveaways te posten hier. Of ben ik de enige die dat denkt?
Als je geen interesse hebt enter je de giveaway toch gewoon niet? Ik heb ervoor gekozen de vorige key (net als de huidige) beschikbaar te maken voor een breder publiek.Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
deze? http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet die is enkel op invite te joinenSgtTitanium schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:37:
[...]
Die groep heet verassend genoeg Tweakers.net
Nee dat zal ik ook zeker niet doen. Weer een gepikeerde mod, ik stel gewoon een normale vraag hoor. Zoals hierboven ook al word gemeld, dan kan je net zo goed op Steamgifts kijken, en dit topic heeft dan ook weinig nut.Bor de Wollef schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:48:
Als je geen interesse hebt enter je de giveaway toch gewoon niet?
Steam/XBL: Avioto
Ok, wie kan ons uitnodigen?NESFreak schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:53:
[...]
deze? http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet die is enkel op invite te joinen
Verwijderd
Ik gok, dat dat kan dmv gifts te plaatsen. Klopt dat?
Groet
En iedereen onwijs bedankt voor het creëren van de gifts. Ik wil zelf dus ook graag actiever hierin worden!
Graag gedaan
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Klopt, met 1 gift kom je al op level 1, wat voor bijna al de giveaways in dit topic voldoende is. Voor hoger zal je best een fors aantal games moeten weggeven, ook omdat games die ooit in een bundle hebben gezeten slechts voor 15% meetellen. Als je snel wilt levelen, zal je echt games moeten kopen om weg te geven, 10x GTAV in dit topic is een heel goede start.WWIE92 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:49:
Ik gok, dat dat kan dmv gifts te plaatsen. Klopt dat?
Verwijderd
Hoe zit het met de steam gifts, kunnen die ook daarop worden geplaatst? Ik zie in elk geval de code niet. Kan ik dan van de winnaar zijn email zien ofzo zodat ik de gift kan doorsturen?Sempy schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:54:
[...]
Klopt, met 1 gift kom je al op level 1, wat voor bijna al de giveaways in dit topic voldoende is. Voor hoger zal je best een fors aantal games moeten weggeven, ook omdat games die ooit in een bundle hebben gezeten slechts voor 15% meetellen. Als je snel wilt levelen, zal je echt games moeten kopen om weg te geven, 10x GTAV in dit topic is een heel goede start.
Steamgifts en Indiegala-links moet je via de mail of via een vriendverzoek op Steam doen, het adres van de winnaar krijg je te zien na afloop. Humble-links kunnen ook via het interne systeem op Steamgifts, vergelijkbaar met steamkeys.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:58:
[...]
Hoe zit het met de steam gifts, kunnen die ook daarop worden geplaatst? Ik zie in elk geval de code niet. Kan ik dan van de winnaar zijn email zien ofzo zodat ik de gift kan doorsturen?
Er moeten wel minimaal 5 deelnemers zijn aan de give away, anders zal je niet stijgen in level.Sempy schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:54:
[...]
Klopt, met 1 gift kom je al op level 1, wat voor bijna al de giveaways in dit topic voldoende is. Voor hoger zal je best een fors aantal games moeten weggeven, ook omdat games die ooit in een bundle hebben gezeten slechts voor 15% meetellen. Als je snel wilt levelen, zal je echt games moeten kopen om weg te geven, 10x GTAV in dit topic is een heel goede start.
Bij mijn giveaway was er één deelnemer, bijgevolg nog steeds op level 0
Het waren een lange twee weken, maar ik heb hem dan alsnog gewonnen. Dank, ik zal hem activerenSempy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:59:
Members only:
Bij deze
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Helaas kan ik hier niet aan mee doen vanwege level gebrek (ondanks dat ik een 40+ giveaway heb lopen nu)Sempy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:36:
[afbeelding]
Loopt tot a.s. vrijdag 9:00 AM, toegankelijk vanaf level 1 en de winnaar krijgt op steamgifts een humblebundle-link te zien.
Je stijgt enkel in level(punten) wanneer de giveaway helemaal rond is, inclusief het ontvangen van de ontvangstfeedback.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 13:44 ]
67% OFF Surgeon Simulator Anniversary Edition DLC
Stuur me even een DM als je deze wilt hebben.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
en
25% OFF Pixel Piracy
Doe maar DM als je m wil
[ Voor 14% gewijzigd door WCA op 02-03-2015 15:25 ]
Share and Enjoy!
75% korting op Sanctum
66% korting op A Story About My Uncle
66% korting op Delve Deeper
50% korting op Aeon Command
stuur een DM bij interesse
[ Voor 7% gewijzigd door Sempy op 02-03-2015 21:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 02-03-2015 20:08 ]
Eens kijken of ik hiermee ook echt level 1 kan worden ;-)Sempy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:07:
Voor degene die goedkoop willen levellen, Squishy the Suicidal Pig, slechts 14 cent en aan de recensies te zien nog een leuke game ook.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Eentje die ik zelf erg leuk vond (deze keer alleen voor level 1 of hoger):
Speed limits are like herpes.
"Store the gift in my inventory to send later
Your gift will be kept on your account, to be delivered or traded later. You can manage your gifts in the Steam Client, or by viewing your Steam Inventory on your Profile. The game can be sent using the "Send gift..." button from your Steam Inventory at any time, but cannot be added to a Steam Trade for 30 days.
Gifts become tradable after 30 days. This gift will become tradable on 2 April. See the Steam Trading FAQ for more information."
Je moet diegene als vriend toevoegen en dan de game giften aan hem. Dan kan hij hem niet doortraden ofzo maar komt hij als game in de lijst.Xitro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:30:
Ik wil ook Squishy weg gaan geven, maar hoe doen jullie dat? Als ik hem aan mijn inventory toevoeg word hij pas na 1 maand tradable:
Your gift will be kept on your account, to be delivered or traded later. You can manage your gifts in the Steam Client, or by viewing your Steam Inventory on your Profile. The game can be sent using the "Send gift..." button from your Steam Inventory at any time, but cannot be added to a Steam Trade for 30 days.
Gifts become tradable after 30 days. This gift will become tradable on 2 April. See the Steam Trading FAQ for more information."
Zeg ik dat goed?
Oké, dan ga ik het op die manier doen. Thanks!Heilige Kaas schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:33:
[...]
Je moet diegene als vriend toevoegen en dan de game giften aan hem. Dan kan hij hem niet doortraden ofzo maar komt hij als game in de lijst.
Zeg ik dat goed?
Er is verschil tussen 'traden' en 'gift'.Xitro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:30:
Ik wil ook Squishy weg gaan geven, maar hoe doen jullie dat? Als ik hem aan mijn inventory toevoeg word hij pas na 1 maand tradable:
Je kan hem dus gewoon als gift uitsturen straks.
In het kader van deze topic (weggeven van games) is giften dus de enige juiste optie. (of een key versturen)
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet#members De leden waarbij een gele ster staat, kunnen het sowieso, dat zijn de leiders van de group.Dragunov schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:39:
Ok, wie kan ons uitnodigen?
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2015 13:02 ]
Hier kunnen discussies worden vervolgd over steamgifts en tweakers groepen.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven