Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik kom thuis en het is over

Tis alweer voorbij, ik was te laat0rbs schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:45:
Sniper Elite V2 is op dit moment gratis op steam (alleen vandaag kennelijk)
Grab your copy ;-) !
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Stuur een DM met steamnaam en hij komt naar je toe.
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
3 VAC ban's op 1 account?

Winners never cheat, Cheaters never win
50% korting op RPG Maker VX Ace
90% korting op Obulis
33% korting op LYNE
75% korting op Psychonauts
75% korting op Jack Orlando Director's Cut
75% korting op ROCKETSROCKETSROCKETS
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik hoef er niets voor hoorlanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:14:
Gaaf! Wat wil je voor die RPG Maker en ROCKETSROCKETSROCKETS vouchers?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
(Valid until Thu Jun 12 2014)
[ Voor 80% gewijzigd door bobsquad op 07-06-2014 00:07 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Visgek82 op 07-06-2014 16:47 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 08-06-2014 10:05 ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
http://store.steampowered.com/app/211600/
Naar Alexxxxxxxxxx
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 08-06-2014 13:55 ]
jazeker stuur maar per DMThe Inquisitor schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:23:
Niet vragen om games. Topicwarning enzo.
Iemand interesse in (de oude) Thief Gold? DM dan
http://store.steampowered.com/app/211600/
De eerste DM in m'n inbox was de lucky one, no worries: gok dat er hier binnenkort wel meer codes voor NWN gaan landen als er meer the witcher 3 pre-orders volgen
[ Voor 35% gewijzigd door 2Dutch op 08-06-2014 16:28 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hij zat in de humblebundle van laatst, maar ik had 'm al.
Wie interesse heeft moet me maar een DM sturen.
En er iemand blij mee gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 08-06-2014 21:27 ]
EVE Online: Trial Key
J2JCC-RYDFG-2H47C-CWC9G-4VMLL-FHBSA-H3009
EVE Online: Rifter Ship Skin
KKAZ76DLTACYJUESMV8KVE3YZ
Landmark 1-Week Closed Beta Key
XCF2-UGT3-C966-ZAAT-FC3V
SMITE - Almighty Zeus
TYECF023080B7E48B
One Month of Twitch Turbo
NBJGRB6PY7F8V3NX
Als iemand toevallig een Mtv Atx (iets in die richting) Key over heeft te ruil zou dat mooi zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door NoelMakers1 op 09-06-2014 21:01 ]
thxNoelMakers1 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:16:
Heb hier nog een paar van de trail keys die je kreeg bij de humble bundle E3,heb hier totaal geen interesse in dus pak wat je pakken kan ! (quote wel even als je een key hebt gebruikt)
EVE Online: Trial Key
J2JCC-RYDFG-2H47C-CWC9G-4VMLL-FHBSA-H3009
EVE Online: Rifter Ship Skin
KKAZ76DLTACYJUESMV8KVE3YZ
Landmark 1-Week Closed Beta Key
XCF2-UGT3-C966-ZAAT-FC3V
SMITE - Almighty Zeus
TYECF023080B7E48B
One Month of Twitch Turbo
NBJGRB6PY7F8V3NX
Als iemand toevallig een Mtv Atx (iets in die richting) Key over heeft te ruil zou dat mooi zijn.
Signature
Bedankt dan maar!K1pje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:07:
Hier nog zo'n setje:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Trouwens, voor Twitch heb je een creditcard nodig (echt zo'n geld aftroggel methode
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Maar toch bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door bart1133 op 10-06-2014 09:49 ]
Bedankt voor de smite skinNoelMakers1 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:16:
Heb hier nog een paar van de trail keys die je kreeg bij de humble bundle E3,heb hier totaal geen interesse in dus pak wat je pakken kan ! (quote wel even als je een key hebt gebruikt)
SMITE - Almighty Zeus
TYECF023080B7E48B
Voor de mensen die interesse hebben, je kan je op geven voor de Beta van The Crew!
75% off on the title 0RBITALIS.
(Valid until Fri Jun 13 2014 19:00:00 GMT+0200 (CEST))
DM als je hem wilt
Thanks!JesseRT schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:01:
http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-NL/beta/index.aspx
Voor de mensen die interesse hebben, je kan je op geven voor de Beta van The Crew!
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Als je de Battlefield Hardline Beta wilt doen, dan kan je je nu op geven, weet niet precies wanneer het verloopt!
Je moet wel je betalingsgegevens invoeren, maar je kunt wel een gratis maand krijgen, zolang je op tijd het stop zetkuusj98 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:28:
[...]
Bedankt dan maar!
Trouwens, voor Twitch heb je een creditcard nodig (echt zo'n geld aftroggel methode), SMITE lijkt een DLC te zijn en EVE ken ik niet.
De Smite code is een skin voor Zeus, maar je krijgt Zeus ook als je hem niet hebt. Dus het was een "gratis" Zeus voor mij
Ik heb ook nog wat keys over uit die bundle (Steam keys kun je helaas niet meer ruilen, zit veel tussen wat ik niet gebruik):
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Had hem graag willen gebruiken, maar helaas ben ik momenteel niet thuis..Mr. Jummy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:02:
Members only:
Veel plezier
I'm an Ironman!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
iemand
graag gedaan, veel plezier met A Virus Named TOM
[ Voor 76% gewijzigd door chucky666 op 13-06-2014 09:51 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Thanks voor A Virus Named TOM!chucky666 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:23:
Serious Sam 3: BFE
https://www.humblebundle.com/gift?key=TE7T7Bkq3DN47Yd8
A Virus Named TOM
https://www.humblebundle.com/gift?key=fdabXRHakpd7PPCr
iemand
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 02:26 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
SS3 is al gebruikt door iemand.chucky666 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:23:
Serious Sam 3: BFE
https://www.humblebundle.com/gift?key=TE7T7Bkq3DN47Yd8
iemand
graag gedaan, veel plezier met A Virus Named TOM
Leuk dat ze het even melden dan
Rage als goedmakertje dan ?
[ Voor 7% gewijzigd door chucky666 op 13-06-2014 09:52 ]
Uhm... Heb jij Rage om weg te geven? Zo ja dan hou ik me aanbevolenchucky666 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:50:
[...]
Leuk dat ze het even melden dan
Rage als goedmakertje dan ?
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik hoop binnenkort wat codes binnen te krijgen, dan ga ik ze ook gelijk weg geven uiteraard
Sorry rincewind was je net 1 minuut voor.lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:00:
Same here!
Ik hoop binnenkort wat codes binnen te krijgen, dan ga ik ze ook gelijk weg geven uiteraard
YaY, ik zag het in mijn inbox. Mijn dank is Rage-achtig groot <duh>
[ Voor 18% gewijzigd door Rincewind op 13-06-2014 10:25 ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
[ Voor 97% gewijzigd door Mart-10 op 13-06-2014 15:51 ]
Tropico 4 zou geweldig zijn als je die kan missen!Mart-10 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:20:
Ik heb een key via steam voor Tropico 4 en Omerta City of gangsters nog liggen.
Ik wil omerta wel als je die kwijt wil heb vroeger de web omerta als een gek gespeeldMart-10 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:20:
Ik heb een key via steam voor Tropico 4 en Omerta City of gangsters nog liggen.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Brutal Legend
[ Voor 13% gewijzigd door YdieresiS op 13-06-2014 16:37 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Bedankt leek me altijd al een leuk spel!YdieresiS schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:57:
Ik heb nog een gift link voor Brutal Legend, had hem blijkbaar al in een andere bundel zitten. Voor de liefhebber, of iemand die hem gewoon graag wil.
Brutal Legend
Members only:
Wie oh wie?
Gone
[ Voor 7% gewijzigd door thomasvanraan op 13-06-2014 16:17 ]
Graag gedaan
en een Humble Indie Bundle #2 Desura Key (bevat Braid, Cortex Command, Machinarium, Osmos, Revenge of the Titans)
en een Cortex Command Steam Key
Wie wil? DM.
[ Voor 31% gewijzigd door GeppyZ88 op 14-06-2014 10:44 ]
Heb de key voor Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising ontvangen, ontzettend bedankt daarvoor!GeppyZ88 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:47:
Heb nog een Steam key liggen voor Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising
en een Humble Indie Bundle #2 Desura Key
en een Cortex Command Steam Key
Wie wil? DM.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Red Faction: Armageddon Path to War DLC Steam key:
[mo]XBEHN-TM4GG-9IGGD[/]
Titan Quest Steam Key:
[mo]NX38E-0775V-9ZVMC[/]
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key:
[mo]VWCLT-QL63V-KHGKR[/]
Graag even aangeven als je er één hebt gebruikt, wel zo prettig voor de andere lezers
Vreemd dat de keys al in gebruik waren, had ze nog niet eens geclaimd. Of jammer dat diegene die ze heeft gebruikt, dit niet even meldt.
Veel plezier met Titan Quest!
[ Voor 20% gewijzigd door agoNITE op 13-06-2014 23:45 ]
Leek me namelijk een leuke hack&slash, maar wou de gok niet wagen. En heb de THQ bundle gemist
[ Voor 61% gewijzigd door Twhomp op 13-06-2014 20:51 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
De warhammer key was al gebruiktagoNITE schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:46:
Heb nog een aantal keys over uit de Humble THQ Bundle kwam ik achter:
Red Faction: Armageddon Path to War DLC Steam key:
Members only:
Titan Quest Steam Key:
Members only:
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key:
Members only:
Graag even aangeven als je er één hebt gebruikt, wel zo prettig voor de andere lezers
Sigh... better luck next time..
[ Voor 3% gewijzigd door NoelMakers1 op 13-06-2014 21:27 ]
[ Voor 98% gewijzigd door BM op 16-06-2014 21:52 ]
Verwijderd
Tsja, als ik het goed begrijp, betekent dit vooral dat als elke Tweaker hier stemt, jou een gratis key bezorgt?
The same key, ik heb geen key, dus dit zal iets zijn van non steam key die je via een andere manier hebt verkregen. Hoe dan ook, dit betekent geen weggegeven key hier.
[ Voor 42% gewijzigd door BM op 16-06-2014 21:52 ]
Je moet op het plaatje klikken voor de actie. Helaas moet je wel linken met facebook, dus dat is een beter jammer. Dat je 'ja' moet stemmen op Greenlight is voor zover ik weet gewoon onzin, dat kunnen ze afaik niet eens zien dat jij voor/tegen hebt gestemd. Daarnaast staat er ook 'dezelfde key is voor steam', en die key krijg je als je je email hebt opgegeven en die groep hebt geliked op FB.crizyz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Tsja, als ik het goed begrijp, betekent dit vooral dat als elke Tweaker hier stemt, jou een gratis key bezorgt?
The same key, ik heb geen key, dus dit zal iets zijn van non steam key die je via een andere manier hebt verkregen. Hoe dan ook, dit betekent geen weggegeven key hier.
https://www.origin.com/en-ie/store/free-games/on-the-house
Geld tot 5 augustus
Sorry voor de onduidelijkheid, ik verdien er niets mee (ook geen keys) en wilde geen verwarring zaaien.
Bedankt voor de tip! Staat in de downloadlijst
Voor zover ik weet klopt dit. Heb ook netjes de key gekregen. Misschien was het gewoon niet helemaal duidelijk dat er eerst op het plaatje geklikt moest worden.BabyXL schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:39:
Zover ik begreep was het helemaal geen spam of referral link? Je krijgt gewoon een key voor het spel, en als je stemt en de game wordt greenlit, kan je diezelde key gewoon gebruiken in steam.
Sorry voor de onduidelijkheid, ik verdien er niets mee (ook geen keys) en wilde geen verwarring zaaien.
Het staat niet voor niks in de Topic Warning
[ Voor 74% gewijzigd door BM op 18-06-2014 15:06 ]
*snip*Azerox schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:49:
Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan en/of zonder bedankje worden gebruikt.
Het staat niet voor niks in de Topic Warning
[ Voor 56% gewijzigd door BM op 18-06-2014 15:07 ]
http://www.gog.com/ (inloggen en op de banner klikken)
Magrunner: Dark Pulse
FREE download for 24 hours!
Only until June 19 at 12:59 GMT
Plaatjes zijn leuknl1jht schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:28:
[...]
Voor zover ik weet klopt dit. Heb ook netjes de key gekregen. Misschien was het gewoon niet helemaal duidelijk dat er eerst op het plaatje geklikt moest worden.
Dus ik post hem gewoon nog een keer (zonder plaatje voor de azijnzeikers).
http://woobox.com/tto4et
Vanaf vandaag is er een nieuw iets bijgekomen. Het grote Wildstar Guestpass Lijst ding versie Alpha Beta.
Zie De lijst!! Wil je erop gezet worden, DM me even. Heb je iemand een guest pas gegeven? DM me even.
Hierdoor kan ik de lijst up to date houden!
En wat is hier de bedoeling ervan? Gecontroleerde weggave van Keys?lanerios schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:25:
Mensen mensen, komt dat lezen, komt dat lezen!
Vanaf vandaag is er een nieuw iets bijgekomen. Het grote Wildstar Guestpass Lijst ding versie Alpha Beta.
Zie De lijst!! Wil je erop gezet worden, DM me even. Heb je iemand een guest pas gegeven? DM me even.
Hierdoor kan ik de lijst up to date houden!
Veroorzaakt een stuk minder chaos op de fora
Mocht je een guest pass zoeken, DM me even
Beatbuddy: Tale of the guardians
Tiny & Big in Grandpa's Leftovers
Galaxy on Fire 2 Full HD (Wie plezier had van Freelancer zal dit spel ook ontzettend leuk vinden)
[ Voor 4% gewijzigd door dusty op 19-06-2014 16:35 ]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik wil Galaxy on Fire 2 Full HD wel, en als je niemand ervoor hebt Tiny & Big in Grandpa's Leftovers ook weldusty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:43:
Ik heb steam keys over voor:
Galaxy on Fire 2 Full HD (Wie plezier had van Freelancer zal dit spel ook ontzettend leuk vinden)
[edit] oh, eigenlijk heb ik wel interesse in alle drie
[ Voor 11% gewijzigd door mvds op 19-06-2014 13:07 ]
Mij lijkt beatbuddy wel wat als ie nog niet vergeven is. Alvast bedankt voor het willen delen!dusty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:43:
Ik heb steam keys over voor:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Stuur maar een DM. Degene van wie ik als eerste een DM ontvang, krijgt de key.
Weg!
Aaand it's gone
[ Voor 23% gewijzigd door KoffieNT op 20-06-2014 12:58 ]
:D
EVE Online: Trial Key:
EVE Online: Rifter Ship Skin:
Landmark 1-Week Closed Beta Key:
SMITE - Almighty Zeus:
One Month of Twitch Turbo:
Company of Heroes 2: German Commander - Storm Doctrine:
Company of Heroes 2: German Skin - Four Color Disruptive Pattern:
Company of Heroes 2: Soviet Commander - Conscripts Support Tactics:
Company of Heroes 2: Soviet Skin - Four Color Belorussian:
Total War: Rome II - Nomadic Tribes Culture Pack:
Wees er snel bij want op is op
Danku!prorobbert schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:14:
Ik heb nog een paar codes over uit een bundle.
Company of Heroes 2: German Commander - Storm Doctrine:
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=q7qGspudAvHDmhq7[/mo]
(deze heeft iemand anders genomen, was al weg)
Company of Heroes 2: Soviet Commander - Conscripts Support Tactics:
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=AExcTESfF7hRPSdu[/mo]
Wees er snel bij want op is op
Ik heb trouwens nog een invite key voor nieuwe spelers van world of tanks.
geeft je 1,000 Gold en 7 dagen Premium
Geen idee waar je het moet invoeren, mag de gene die 'm pakt uitzoeken
[ Voor 17% gewijzigd door Paul-G op 20-06-2014 14:42 ]
Bedankt voor de code! (eindelijk een keertje op tijd)SavageNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:49:
Ik heb een aantal OMD Franchise Pack steam keys over:
Members only:
En voor de liefhebbers ook alpha keys voor OMD Unchained EU (geen steam keys):
Members only:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik heb een aantal OMD Franchise Pack steam keys over:
Alles is weg....
[ Voor 22% gewijzigd door Superstudent op 20-06-2014 15:07 ]
Weg
[ Voor 15% gewijzigd door Emphast op 21-06-2014 01:56 ]
Zijn er nog heel veel, 17k, maar zal wel snel gaan zo.
Ja, of als de Modjes dit ook niet leuk vinden en vervolgens de link weghalenmercapto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:19:
Ohhh, dank je voor de link, meteen een key gehaald.
Zijn er nog heel veel, 17k, maar zal wel snel gaan zo.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven