PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 12% gewijzigd door Mystic Spirit op 12-12-2013 08:58 ]
Ik heb gister ook een code gekregen van Rossi, uiteraard meteen via DM al even bedankt want ik ben er erg blij meeRossi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:12:
Toch vind ik het jammer dat mensen niet even een berichtje achterlaten als ze een key pakken/krijgen, of dat nou via DM of in dit topic is.
Heb vanmiddag 11 keys weggegeven hier, en bij de helft kan er nog geen bedankje vanaf. Niet dat ik het daarvoor doe, maar het zou toch 'normaal' moeten zijn, lijkt mij...
(degene die dit wel doen moeten zich natuurlijk even totaal niet aangesproken voelen!)
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Heb je steam bij de hand?Chrosser schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:53:
Ik heb nog geen key ergens van gebruikt, maar ik vind het toch tof dat er mensen zijn die games gratis weggeven hier. keep on gaming haha
@Anthony
Offtopic: 1332 GAMES?! O_O
[ Voor 10% gewijzigd door Chris van der G op 12-12-2013 11:00 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Verwijderd
Ik wel ^^ haha, BTW Hoeveel moet je eigenlijks betalen voor een humblebundle ?
Minimaal 10$ ?
1$ voor de eerste 3 games en het gemiddelde voor de rest (Meestal tussen de 4/5$).
Ik koop meestal 1 pakket en krijg heel veel overige games van vrienden, die ik dan hier kan dumpen.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik ben het met Chrosser eens dat het echt super is van meerdere tweakers om de games die ze niet spelen toch weg te geven en iedereen de mogelijkheid te bieden om toch nieuwe spellen te ontdekken op deze manier.Chris van der G schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:56:
[...]
Heb je steam bij de hand?
@Anthony
Offtopic: 1332 GAMES?! O_O![]()
![]()
Offtopic reactie: http://steamdb.info/calcu...1198001581508¤cy=de is toch redelijk wat waard zijn steam list

Het eerste pakketje kun je kopen voor het bedrag dat je wilVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:06:
[...]
Ik wel ^^ haha, BTW Hoeveel moet je eigenlijks betalen voor een humblebundle ?
Minimaal 10$ ?
Het tweede pakketje kun je kopen voor het bedrag wat aangegeven staat. Ik geloof iets van 4 dollar 53
Heilige *****. Kan je een leuk wagentje van halenJack_Nick schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
[...]
Ik ben het met Chrosser eens dat het echt super is van meerdere tweakers om de games die ze niet spelen toch weg te geven en iedereen de mogelijkheid te bieden om toch nieuwe spellen te ontdekken op deze manier.
Offtopic reactie: http://steamdb.info/calcu...1198001581508¤cy=de is toch redelijk wat waard zijn steam list

Dat is idd een lijst om jaloers van te worden. Maarja, sommige games koop je voor 75% korting. Maar evengoed een aardige prijs.Chris van der G schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:09:
[...]
Heilige *****. Kan je een leuk wagentje van halen. Maarja als je al een tijdje bezig bent met bundles, giveaways, autumn sales heb je het zo bij elkaar voor 10% van de prijs
Zal ik zeggen dat ik maar hooguit rond de €200 eigen geld heb uitgegevenChris van der G schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:09:
[...]
Heilige *****. Kan je een leuk wagentje van halen. Maarja als je al een tijdje bezig bent met bundles, giveaways, autumn sales heb je het zo bij elkaar voor 10% van de prijs
[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 12-12-2013 12:50 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
- Zeno Clash
- Rock of Ages
Aanvraag per DM.
[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 15-12-2013 10:17 ]
DM voor de link...
Is al weg...
[ Voor 13% gewijzigd door MicGlou op 12-12-2013 21:12 ]
Serious Sam 3: BFE
Orcs Must Die! GOTY
DM voor een Steam redeem link
Bij deze zijn ze beiden vergeven. Veel plezier ermee!
[ Voor 17% gewijzigd door Wolfensteijn op 15-12-2013 15:05 ]
Graag even melden als je hem verbruikt, zodat anderen niet voor niks proberen!
Used bij iemand anders...Sempy schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:41:
Heb nog een code voor Penny Arcade's On the Rain Slick Precipice of Darkness 3:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Graag even melden als je hem verbruikt, zodat anderen niet voor niks proberen!
Die persoon kan blijkbaar niet lezen, wel de tijd om iets te nemen maar bedanken ho maar.
Ik pleit ook voor iedereen die een key wil weg geven hou het lekker op de DM meld wat je hebt en geef 1 key per persoon dan heb je ook geen ondankbare/hebzuchtige figuren meer.
Si vis pacem, para bellum
Steam heeft zoiets niet, maar bij Desura zie je volgens mij door welk account keys zijn geactiveerd, maar dat is dus ook niet zonder problemen natuurlijk. ( Imho ook altijd de beste optie om hem gewoon via DM te laten gaan in plaats van het hier neer te gooien, maar dat is met alles wat 'gratis' is het geval.42dpi schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:08:
[...]
Die persoon kan blijkbaar niet lezen, wel de tijd om iets te nemen maar bedanken ho maar.
Ik pleit ook voor iedereen die een key wil weg geven hou het lekker op de DM meld wat je hebt en geef 1 key per persoon dan heb je ook geen ondankbare/hebzuchtige figuren meer.
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
Ik heb de volgende titels in de aanbieding;
-
-
Regels:
- Graag via de dm interesse uiten
- (kleine) motivatie
- 1 per persoon
- Minimaal 5/10k karma
42dpi schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:08:
[...]
Discussie is meermaals tevergeefs gevoerd (dus hou er aub over op, is imo topicvervuiling)
Hij/zij die een key weggeeft bepaald hoe hij/zij dat doet.
-1 is de key op forum plempen
-2 is de key op forum tussen [mo][/mo] tags plempen
-3 is de key via andere kanelen verschaffen (sms, dm, mail).
Dat 1 onwenselijk is, zijn de meeste het over eens maar het is gewoon altijd aan de gever om dat te besluiten
Heb nog een Gimbal Desura,een Kill Fun Yeah desura en Zombies desura key.
Mocht je interesse hebben stuur me een DM. GEEN LEECHERS, >3k karma Je krijgt geen reactie als de keys al weg zijn. Keys werken mogelijk niet! (kill fun yeah heb ik mogelijk al vergeven en gimbal heb ik op steam geactiveerd waardoor ik niet weet of de desura key nog werkt ondanks dat het een andere code is)
[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 16-12-2013 18:47 ]
Kudo's voor de leechers die 24/7 zitten te f5'en hoor. Verdienen soms wel iets.
wegens gebrek aan interesse bij traders ... geef ik hem hier maar weg
Vereist wel dat je zelf Batman Arkham Origins hebt op steam (dm mij met je steam profile)
Fist come First Served!!!
Gone.
iemand fanatiek APB reloaded aan het spelen??
dan heb ik voor jou:
"Receive 15 days of Premium membership for APB, PLUS 10 day leases on each of the following guns; ATAC 424 'Bodyguard' (Assault Rifle), N-HVR 243 Scout PR2 (Sniper Rifle), OCA-626 'Whisper' PR2 (SMG), and Colby CSG-20 PR2 (Shotgun)."
Stuur mij maar een berichtje.
Hiervan heb ik de volgende games over.
Dwarfs!?
Killing Floor
Zeno Clash(1)
Rising Storm
Stuur maar een berichtje bij interesse
OPPERDEPOP
[ Voor 7% gewijzigd door SuperSjoerd op 17-12-2013 10:55 . Reden: OP ]
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Het idee zou natuurlijk moeten zijn, dat je gewoon simpel iets kan weggeven zonder dat je er nog een stapel dm's voor moet afwerken. Jammer dat leechers zich enkel registreren om hier codes te kapen.42dpi schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:08:
[...]
Gisteren gelijk ff al mijn codes opgeruimd, gratis af te halen:
Naval War Arctic Circle
Trainz Settle and Carlisle
Fractal
Organ Trail: Director's cut
Nightsky
McPixel
Aanvraag via DM, een code per persoon, enkel voor tweakers die ook actief posten!
GRATIS!!!
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Heel erg bedanktSuperSjoerd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:41:
Het is weer zover. Had mijn loon op mijn rekening, dus heb de nieuwe humblebundle gekocht.
Dwarfs!?
Steam: Ryada.
Veel plezier
Gone!
[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 17-12-2013 12:07 ]
Al gebruikt. Misschien wel handig dat je even comment wanneer je een code gebruikt...
Android developer & dürüm-liefhebber
Inderdaad ik had em laten staan ivm dat ik net al een code van sjoerd heb gekregen dus hem voor een ander liet staan.Mavamaarten schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:22:
[...]
Al gebruikt. Misschien wel handig dat je even comment wanneer je een code gebruike...
Als iedereen nou gewoon zegt ik heb deze of die gebruikt zijn er ook een stuk minder teleurgestelde mensen.
EDIT:
Ik heb net in mijn steam account gekeken en ik zie dat ik nog:
1x guestpass voor shattered horizon
2x guestpass voor killing floor
overheb graag DM bij intresse met een link naar je steam account zodat ik je kan toevoegen en vanavond de pass kan sturen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 17-12-2013 11:11 ]
https://www.humblebundle.com/gift?key=BnWpuRVTkX4HD2bd
Ik zou m claimen, maar heb het toch maar niet gedaan. Ik ben vrij selectief in de games die ik leuk vind dus zou het zonde vinden om iets te claimen wat ik toch nooit ga spelenSuperSjoerd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:25:
Niet getreurd. Ik heb er nog 1
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Thanks!SuperSjoerd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:25:
Niet getreurd. Ik heb er nog 1
[ Voor 57% gewijzigd door Sempy op 17-12-2013 09:28 ]
https://www.humblebundle.com/gift?key=uDWknSvFvH3bNrnN
Heb verder nog een GOG game key (Wat dat ook mogen zijn -_-)
A6FQYC74
Key voor Creatures ExodusSuperSjoerd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:30:
Heb verder nog een GOG game key (Wat dat ook mogen zijn -_-)
A6FQYC74
Bedankt!
Humblekey lijkt door iemand anders gebruikt.
Aangevraagd per DMSuperSjoerd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:41:
Het is weer zover. Had mijn loon op mijn rekening, dus heb de nieuwe humblebundle gekocht.
Dwarfs!?
Killing Floor
Zeno Clash(1)
Rising Storm
Of nog beter, gewoon via DM. Dan krijg je nog een bedankje terug op z'n minst.Compizfox schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:25:
Zetten jullie die Humble Bundle gifts voortaan even in membertags? Nu kan iedereen (ook niet-geregistreerden) de gift 'jatten'
Waarom denk je voorwaarden te kunnen stellen aan hoe dat keys aangeboden worden?Compizfox schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:25:
Zetten jullie die Humble Bundle gifts voortaan even in membertags? Nu kan iedereen (ook niet-geregistreerden) de gift 'jatten'
Moet je ook zelf weten alleen bedenk goed dat er mensen die dit topic lezen steeds keys kapen zonder te bedanken of enige aanvulling hebben tot de Tweakers community Leechers dus.The_Zohan schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:
[...]
Waarom denk je voorwaarden te kunnen stellen aan hoe dat keys aangeboden worden?
Dit. Het is geen eis, maar een tip.42dpi schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:
[...]
Moet je ook zelf weten alleen bedenk dat goed dat er mensen die dit topic lezen steeds keys kapen zonder te bedanken of enige aanvulling hebben tot de Tweakers community Leechers dus.
Met member-tags gebeurt het even goed, bij registratie worden er geen referenties van basis beleefdheidsvormen gevraagd.Compizfox schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:25:
Ik heb trouwens nog Organ Trail: Director's cut over uit m'n eerdere post vandaag. Wie wil kan nog steeds een DM sturen!
Verwijderd
- Sanctum 2 : reeds weg
- Orcs Must Die! GOTY : reeds weg
- Sanctum: Collection: reeds weg
Graag seintje als je ze mee neemt
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 20:14 ]
ik heb orcs must die gekregen. Thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:28:
Humble's te geef
- Sanctum 2 : https://www.humblebundle.com/gift?key=4YtF8TBsAM3pKhDE
- Orcs Must Die! GOTY : https://www.humblebundle.com/gift?key=VY7ftu2NXGx77pv7
- Sanctum: Collection: https://www.humblebundle.com/gift?key=pKmvd6mb3TZe2ynd
edit:
ik heb van een vorige bundle ook nog wat over nl:
Guardians of Middle-earth: Smaug's Treasure DLC
Gotham City Impostors: Professional Kit
Guardians of Middle-earth
Batman™: Arkham Origins DLC
Mortal Kombat Kollection
The Lord of the Rings Online: Steely Dawn Starter Pack
[ Voor 25% gewijzigd door superwashandje op 18-12-2013 13:51 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Mij kan je wel plezieren met Guardians of Middle-Earthsuperwashandje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:32:
[...]
edit:
ik heb van een vorige bundle ook nog wat over nl:
Guardians of Middle-earth: Smaug's Treasure DLC
Gotham City Impostors: Professional Kit
Guardians of Middle-earth
Batman™: Arkham Origins DLC
Mortal Kombat Kollection
The Lord of the Rings Online: Steely Dawn Starter Pack
Alle keys zijn already used (niet door mij).Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:28:
Humble's te geef
- Sanctum 2 : https://www.humblebundle.com/gift?key=4YtF8TBsAM3pKhDE
- Orcs Must Die! GOTY : https://www.humblebundle.com/gift?key=VY7ftu2NXGx77pv7
- Sanctum: Collection: https://www.humblebundle.com/gift?key=pKmvd6mb3TZe2ynd
[ Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 17-12-2013 20:53 ]
Laat even een berichtje achter als je er 1 activeert.
Heel erg bedankt ik laat straks in een edit weten wat het is.SuperSjoerd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:56:
Heb er weer een aantal (Het feest houdt niet op xD)
Members only:
EDIT:
het was: AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome
Nogmaals bedankt.
[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 18-12-2013 09:00 ]
Verwijderd
Ik heb de bovenste geclaimed, dankje!SuperSjoerd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:56:
Heb er weer een aantal (Het feest houdt niet op xD)
Members only:
Members only:
Edit: Little Inferno!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 09:00 ]
Heel erg bedankt!Avioto schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:50:
Ik heb Little Inferno over:
Members only:
Laat even weten als je het gebruikt hebt.
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=zuUCk76zASb8NuC6[/mo]
have fun!
[ Voor 3% gewijzigd door Plato1989 op 19-12-2013 12:11 ]
Heel erg bedanktPlato1989 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:39:
Little Inferno voor de liefhebber:
Members only:
have fun!
Wou ik net zeld een message voor mijn guest pass plaatsen post jij de code
Ik zelf heb nog 1 guest pass voor killing floor in de aanbieding wie o wie wilt hem hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 19-12-2013 12:43 ]
Als je hem nog hebt? Graag!wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:41:
[...]
Heel erg bedankt![]()
Wou ik net zeld een message voor mijn guest pass plaatsen post jij de codelucky!
Ik zelf heb nog 1 guest pass voor killing floor in de aanbieding wie o wie wilt hem hebben?
.......
DM als je wat wilt
1x Shattered Horizon
2x Killing Floor
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 19-12-2013 14:54 . Reden: Even duidelijker aangegeven dat het om guestpasses gaat ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

[ Voor 98% gewijzigd door Sempy op 19-12-2013 14:47 ]
Ik heb nog een paar guest passes over, namelijk:
Killing floor (1x)
Shattered horizion (2x)
DM
Alleen nog 2x shattered horizon over!
[ Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 26-12-2013 17:26 ]
Een bedankje word gewaardeerd! (Degene met Hero Academy krijgt een DM met een code voor de "Gold Pack")
.......
AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome genomen, bedankt!1ns4n3 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:27:
Veel plezier!
Members only:
Een bedankje word gewaardeerd! (Degene met Hero Academy krijgt een DM met een code voor de "Gold Pack")
Thnx. Hero Academy was echter al weg.1ns4n3 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:27:
Veel plezier!
Members only:
Erg bedankt voor Hero Academy!1ns4n3 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:27:
Veel plezier!
Members only:
[ Voor 4% gewijzigd door Dunta op 19-12-2013 21:01 ]
Laat even een berichtje achter als je hem mee neemt
Volgens mij zitten er weer vissers hier..SuperSjoerd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:42:
En we hebber er weer 1:
Members only:
Laat even een berichtje achter als je hem mee neemt
Al in gebruik
inderdaad, en helaas zonder te meldenda_PSI schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:44:
[...]
Volgens mij zitten er weer vissers hier..
Al in gebruik
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 20-12-2013 11:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Little Inferno?anandus schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:
Ik heb eenmaal Gemini Rue over, en eenmaal Little Inferno.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Heel erg bedankt voor Gemini Rue.anandus schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:
Ik heb eenmaal Gemini Rue over, en eenmaal Little Inferno.
Bedankt voor ScrollsAvioto schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:21:
Heb nog:
- Scrolls (Scrolls.com)
- Omerta - City of Gangsters (Steam)
Stuur even een DM met je emailadres.
1 game per persoon.
Bedankt voor Omerta!Avioto schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:21:
Heb nog:
- Scrolls (Scrolls.com)
- Omerta - City of Gangsters (Steam)
Pleite.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dit was een record denk ik, qua snelheid
Steam/XBL: Avioto
Ikke!wnslw schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:08:
Ik heb een guest pass over voor: The Killing Floor. Iemand geinteresseerd?
[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 22-12-2013 20:18 ]
Dit is geen bedeltopicCare schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:13:
En dit is niet de bedoeling, zoals ook in de TW staat

Probeer het hier eens: \[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P)
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 22-12-2013 20:18 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Vanaf nu welkazuyakevin schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:17:
Zitten jullie om de minuut deze pagina te refreshed ofzo? die reacties gaan zo snel!
anandus schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:15:
[...]
Dit is geen bedeltopic
Probeer het hier eens: \[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P)
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven