Toon posts:

Website van het Jaar 2010.

Pagina: 1
Acties:

• Yezpahr
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-09 17:35
Lieve Adjes,

Mag ik jullie er even aan herinneren dat de verkiezingen alweer van start gaan en jullie dus even de knop "Stem op Ons" op de website plaatsen. Veel succes met de verkiezingen, Adjes!

*O*

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
T.net doet dat wat subtieler dan de gemiddelde andere websites: plan: Tweakers.net weer genomineerd als beste website ;)

The devil is in the details.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:49

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
plan: Tweakers.net weer genomineerd als beste website ;)

edit:
FU Mute :+

[Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 03-11-2010 17:10]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Yezpahr
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-09 17:35
Ok, bedankt dat jullie me daar even op wezen, heb gelijk even post gedumpt in die thread.

Het was me compleet ontgaan.
Misschien handig om tòch even een dagje die knop erop te zetten? Zien of er massaal gestemd word :P.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:16

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je gebruikers irriteren is een bijzonder slechte manier om ze aan te zetten tot stemmen op je site. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-09 23:40
Nog wel.. :+

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik wil zeggen... De gele banner is alweer in beeld :D :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
Ik ben diep teleurgesteld! :P

The devil is in the details.

• zeef
Ja, eigenlijk wilde ik een volledige flash takeover laten maken met een interstitial, veel pop ups en geluid. Dus die moet je er dan maar een beetje 'bij' denken. :+

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ow god... dan heb je een groter zeiktopic dan de Content Advertising rel... :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23-09 10:53

Kixtart

Destruction = Improvement

Is nogal een grote gele balk als je ook nog een aantal ongelezen DM's hebt :)

☻/
/▌
/ \

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:13
NMe schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:04:
Je gebruikers irriteren is een bijzonder slechte manier om ze aan te zetten tot stemmen op je site. :P
.... juist

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan je niet gewoon één dag alle linkjes op de website linken naar de stempagina?

Lijkt me ook wel redelijk effectief zeef :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je wil serieus gaan klagen over een eenmalige melding die je weg kan klikken? Als dat je al irriteert weet ik niet goed wat we hier verder voor je kunnen betekenen. Kijk voor de grap eens hoe vervelend iBood en BuienRadar het aangepaakt hebben, ter vergelijking.

• zeef
NMe schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:48:
[...]

Je wil serieus gaan klagen over een eenmalige melding die je weg kan klikken? Als dat je al irriteert weet ik niet goed wat we hier verder voor je kunnen betekenen. Kijk voor de grap eens hoe vervelend iBood en BuienRadar het aangepaakt hebben, ter vergelijking.
Ik denk dat het meer over mijn flashterror idee ging. :+

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

zeef schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat het meer over mijn flashterror idee ging. :+
Ah, dat kan natuurlijk ook ja. :+ If so: excuus. :)

• Maverick
[...]

Dat is idd een goede reden om daar weg te bijven ;)
Opzich stoor ik me niet aan die gele banner hoor, hij is zo weg. Maar vond het wel frappant dat er eerst prat gegaan wordt op het feit dat t.net het netjes houdt, maar dan toch een week later alsnog wat indringendere middelen inzet.

Je springt overigens wel erg snel op de kast na een subtiele opmerking.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maverick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:12:
[...]

Dat is idd een goede reden om daar weg te bijven ;)
Opzich stoor ik me niet aan die gele banner hoor, hij is zo weg. Maar vond het wel frappant dat er eerst prat gegaan wordt op het feit dat t.net het netjes houdt, maar dan toch een week later alsnog wat indringendere middelen inzet.
Er is een klein verschil tussen op elke pagina een banner tonen en een eenmalige melding in de infobalk die je weg kan klikken. Mijn eerdere bericht ging dan ook over het bericht direct boven me. :)
Je springt overigens wel erg snel op de kast na een subtiele opmerking.
Zoals ik al zei: excuus. :) Ik las begreep je bericht verkeerd.

• Royz
  • Laatst online: 16:34

Royz

Kleurenblind!!

Tweakers.net verdient hem wel maar ik vind GoT echt zwaar achterblijven in de ontwikkelingen. Gelukkig gaat het om de nieuwssite en niet het forum anders had ik niet gestemd :)

Fotografie Vlogs & Drone videos

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:54

MsG

Forumzwerver

Wat ik eigenlijk wel een beetje heb bij dergelijke verkiezingen: doordat je iets leuks kan winnen stemmen mensen massaal voor website X, terwijl men het misschien niet zo voelt als beste website. Dit is niet alleen bij Tweakers zo, maar gewoon bij alle deelnemers. Dat heeft misschien wel een beetje invloed voor het winnen. De website met de grootste gebruikersgroep en de leukste cadeaus heeft dan meer kans lijkt me?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Oh, je kan die gele balk ook weg klikken. * pven zit al de hele dag met zijn zonnebril op 8) :+

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator NOS
Hmmm ik vind dat t.net 'm wel verdient, de hele site blijft zich ontwikkelen, in principe bijna altijd in het positieve. Ik hoop wel dat het advertentiebeleid goed in de gaten gehouden wordt, als ik dan toch per se een minpunt moet noemen :+

Ik heb in elk geval weer gestemd en nogmaals; ik hoop dat t.net 'm weer binnensleept. Zo niet, dan heb je een uitstekende motivatie om de ontwikkelingen door te laten gaan voor de volgende poging. :P
zeef schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:20:
[...]

Waar blijven we mee achter dan? * zeef staat altijd open voor goede ideeën. :)
Niet dat ik vind dat GoT achterblijft vergeleken bij andere fora, maar misschien is het idee van een forum aan een overhaul toe ofzo. Het is een (beproefd) concept dat al meer dan 10 jaar oud is, en waar GoT een goed uitontwikkeld forum is, is het nog steeds "slechts" een forum.
Ik zie altijd graag nieuwe ontwikkelingen die wat meer revolutionair zijn. Zo vind ik het idee achter Stackoverflow.com en het hele StackExchange daarachter weer heel gaaf gevonden en ook fijn werken. Het is weer zeker geen forum, maar sommige onderdelen van GoT zouden in die vorm misschien weer beter tot z'n recht komen dan als "ouderwets" forum.

Maargoed, ik denk maar hardop, GoT blijft een fijn forum, dat zal niet zomaar even veranderen. :)

[Voor 51% gewijzigd door Cyphax op 12-11-2010 19:28]

Saved by the buoyancy of citrus

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MsG schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:05:
Wat ik eigenlijk wel een beetje heb bij dergelijke verkiezingen: doordat je iets leuks kan winnen stemmen mensen massaal voor website X, terwijl men het misschien niet zo voelt als beste website. Dit is niet alleen bij Tweakers zo, maar gewoon bij alle deelnemers. Dat heeft misschien wel een beetje invloed voor het winnen. De website met de grootste gebruikersgroep en de leukste cadeaus heeft dan meer kans lijkt me?
Men verlaagd de waarde van hetgeen te behalen is (website van het jaar titel) behoorlijk door het weggeven van prijzen door deelnemers en actieve promotie toe te staan . Wat nog maar ontbreekt zijn knopjes die bij indrukken direct een stem voor de betreffende websites uitvoeren. Maar geeft T.net hier prijzen weg of de website om op te stemmen?

Een titel als "website van het jaar" is leuk om te halen en wellicht economisch gezien ook interessant (bv meer reclame inkomsten etc) maar meer ook niet imho.

Ik zal in een aantal categorieën stemmen btw :)

[Voor 7% gewijzigd door Bor op 12-11-2010 20:42]

Frontpagemoderatie Forum

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
MsG schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:05:
Maar Tweakers.net geeft niets weg toch? Het is de site die achter de verkiezingen zit die iets weggeeft. Het zal hen een worst wezen op wie je stemt, lijkt mij, als je maar stemt.
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:31:
[...]

Helemaal mee eens. Men verlaagd de waarde van het geen te behalen is (website van het jaar titel) behoorlijk door het weggeven van prijzen en actieve promotie toe te staan. Wat nog maar ontbreekt zijn knopjes die bij indrukken direct een stem voor de betreffende websites uitvoeren.
Dat vind ik wel heel pessimistisch gesteld. Mijzelf als voorbeeld nemend: ik heb gestemd voor de site, niet omdat ze een mp3-speler weggeven (ik heb al een fantastische mp3-speler). En ik zie mijzelf niet als een unicum daarin.
Een titel als "website van het jaar" is leuk om te halen en wellicht economisch gezien ook interessant (bv meer reclame inkomsten etc) maar meer ook niet imho.
Ik gun iedereen de trots die ermee gepaard gaat. Het geeft veel mensen een goed gevoel zoiets te winnen. En ik denk dat het ook wel aanspoort om volgend jaar weer te proberen te winnen, dat is wel iets waar wij allemaal van profiteren. :)

[Voor 42% gewijzigd door Cyphax op 12-11-2010 20:42]

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Cyphax schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:39:
[...]

Maar Tweakers.net geeft niets weg toch? Het is de site die achter de verkiezingen zit die iets weggeeft. Het zal hen een worst wezen op wie je stemt, lijkt mij, als je maar stemt.
Klopt maar bij iBood zie je bijvoorbeeld dit:

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:54

MsG

Forumzwerver

Dat is dan wel heel onduidelijk eerlijk gezegd. Toegegeven, dat maakt het al een stuk anders, maar het impliceert zonder je er in te verdiepen heel erg dat de websites die prijzen zelf geven als je (op hun?) stemt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• jmxd
  • Niet online
Oh, ik dacht dat iBood die prijs weggaf maar het is de organisatie zelf.

• Bor
  • Laatst online: 19:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cyphax schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:39:
[...]

Dat vind ik wel heel pessimistisch gesteld. Mijzelf als voorbeeld nemend: ik heb gestemd voor de site, niet omdat ze een mp3-speler weggeven (ik heb al een fantastische mp3-speler). En ik zie mijzelf niet als een unicum daarin.
Het is niet pessimistisch vind ik. Als je prijzen weg gaat geven en actief reclame mag maken verlies je objectiviteit omdat een deel juist wel voor de prijzen zal komen / de kans op een stem op de site met de meeste exposure het grootst is. Kortom: je verkrijgt stemmen die je anders waarschijnlijk niet had gekregen.
Royz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:06:
[...]
Het feit dat je bij je gegevens wel een ICQ kan opgeven maar bijv geen twitteradres geeft imho echt aan in welke tijd GoT is blijven hangen.
Ik ben juist blij dat T.net zich tot nu toe nog niet zo heel erg op Twitter / facebook en andere zogenaamde "social" zaken heeft gestort. Het geeft imho totaal niet aan dat GoT in een bepaalde tijd is blijven hangen maar meer dat er gewoon blijkbaar weinig behoefte is aan dergelijke zaken. Kijk bv naar Hyves; die hype lijkt alweer bijna over (neemt sterk af heb ik het idee). Twitter is zowiezo zwaar gehyped. De vraag blijft natuurlijk altijd: wat voegt het toe aan de community of inkomsten van T.net.
Twylight schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:31:
Oh, ik dacht dat iBood die prijs weggaf maar het is de organisatie zelf.
Zo lees je het ook snel: Stem op ons en win een....

[Voor 43% gewijzigd door Bor op 12-11-2010 22:02]

Frontpagemoderatie Forum

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:56:
Het is niet pessimistisch vind ik. Als je prijzen weg gaat geven en actief reclame mag maken verlies je objectiviteit omdat een deel juist wel voor de prijzen zal komen / de kans op een stem op de site met de meeste exposure het grootst is. Kortom: je verkrijgt stemmen die je anders waarschijnlijk niet had gekregen.
Maar Tweakers geeft geen prijs weg, dat doet de organisatie van die de verkiezingen. En ik ga ervanuit dat het hen weinig uitmaakt wie er wint. Ik snap je punt over het lokken van mensen die normaal niet zouden stemmen, misschien gewoon maar wat stemmen om kans te maken op de prijs, en ik zou het denk ik ook een vooruitgang vinden als ze geen prijs weggaven, maar daar hebben we geen invloed op, en Tweakers.net ook niet. Ik vermoed wel dat er niet zo vreselijk veel "ongeldige" stemmen zullen zijn, en dat de meeste mensen die een stem uitbrengen ook wel hun mening laten weten middels de stem. Uiteraard kan ik ernaast zitten en krijg je een erg onbetrouwbare uitslag, maar dat vind ik dus pessimistisch. :)
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:56:
Zo lees je het ook snel: Stem op ons en win een....
Dat zal ook wel opzettelijk zijn. Het netst zou zijn als je iets schrijft als "We zijn genomineerd. Stem op je favoriete website en win [iets]".

[Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 12-11-2010 22:14]

• Maverick
Royz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:02:
Tweakers.net verdient hem wel maar ik vind GoT echt zwaar achterblijven in de ontwikkelingen. Gelukkig gaat het om de nieuwssite en niet het forum anders had ik niet gestemd :)
Ik heb juist niet gestemd omdat ik vind dat de frontpage de laatste jaren achteruit aan het gaan is en de connectie met het forum voor mij steeds meer verliest.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb wat posts afgesplitst naar Brainstormen over de opzet van GoT. :)

• ValHallASW
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Nou, dat wil ik inderdaad graag doen. Vooral omdat-i bij mij niet eenmalig is, maar ik 'm nu al een keer of zes heb weg moeten klikken. Jawel, op zes verschillende computers, maar wel terwijl ik gewoon ingelogd ben. Wellicht een idee om er volgend jaar ook een check op de gebruiker in te zetten ipv alleen een koekje?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ValHallASW schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:58:
[...]

Nou, dat wil ik inderdaad graag doen. Vooral omdat-i bij mij niet eenmalig is, maar ik 'm nu al een keer of zes heb weg moeten klikken. Jawel, op zes verschillende computers, maar wel terwijl ik gewoon ingelogd ben. Wellicht een idee om er volgend jaar ook een check op de gebruiker in te zetten ipv alleen een koekje?
Lijkt me wel een goeie verbetering inderdaad. Afgezien van dat denk ik dat je met zes computers wel een beetje alle pc's binnen je bereik gehad hebt, dus zó rampzalig zal het niet zijn, toch? :)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:38

crisp

Devver

Pixelated

ValHallASW schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:58:
[...]

Dat zou een hoop extra werk voor ons betekenen om dat op gebruikers-niveau bij te gaan houden, en dat voor iets dat hooguit 1x per jaar voorkomt. Wellicht dat we dat wel gaan overwegen als dit mededelingensysteem nog meer gebruikt (of misbruikt :P) gaat worden in de toekomst, maar op dit moment zie ik daar nog geen hele grote noodzaak toe...

Intentionally left blank

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:51
Waarom moet ik bij het invullen van de enquete al gelijk al mijn persoonlijke gegevens invullen? Wat een onzin is dat zeg. Zo verzamelen jullie fijn veel adresgegevens. Tenslotte hebben jullie alleen maar het adres nodig van degene naar wie de iPad verstuurd wordt. Slechte zaak dit.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dancing_Animal schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:34:
Waarom moet ik bij het invullen van de enquete al gelijk al mijn persoonlijke gegevens invullen? Wat een onzin is dat zeg. Zo verzamelen jullie fijn veel adresgegevens. Tenslotte hebben jullie alleen maar het adres nodig van degene naar wie de iPad verstuurd wordt. Slechte zaak dit.
uhm, die verkiezing wordt onafhankelijk van ons georganiseerd, daar zijn wij verder niet bij betrokken. Die vraag zou je dus aan de organisatie van websitevanhetjaar moeten stellen...

Intentionally left blank

• Dancing_Animal
crisp schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:53:
[...]

uhm, die verkiezing wordt onafhankelijk van ons georganiseerd, daar zijn wij verder niet bij betrokken. Die vraag zou je dus aan de organisatie van websitevanhetjaar moeten stellen...
Ok, ga ik doen!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dancing_Animal schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:34:
Ik heb ook gestemd maar ik hoefde alleen naam en email in te vullen. Los van dat dit dus zoals crisp al zei volledig buiten ons om gaat: wat heb jij ingevuld dan? :+ D'r is no way dat zou stemmen als ik daarvoor mijn complete adresgegevens eerst moet achterlaten; mijn mailadres snap ik nog wel. :)

• Dancing_Animal
Ik ga zo nog eens kijken.

• Maarten21
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:58
Niet direct gerelateerd aan de verkiezingen, maar wel qua beste website van NL:

Ik zit hier in de public library in New York (5th avenue & 42st.) en moet het doen met zeer trage (gratis) WiFi.
Maar op de een of andere manier blijkt Tweakers.net by far de snelste (Nederlandse) site te zijn, ondanks de grote hoeveelheid content.
Alle andere (grote) Nederlandse sites zijn zo traag als ...., en zelfs Amerikaanse sites (Google bv) zijn hier niet zo vlot als Tweakers.net

Ik wilde dit even kwijt :)
dus; Chapeau!

ps.
Ben ook verder wel benieuwd hoe jullie dit doen. Waarom laadt T.net 20x zo snel als NU.nl of zelfs enkele malen zo snel als Amerikaanse sites terwijl ik toch echt aan de andere kant van de Atlantische plas zit.

edit:
ter indicatie:
t.net laadt in 0.1 tot 1 seconde
nu.nl laadt in ~2 tot 30 seconden
cnn.com laadt in 10 tot 20 seconden
wsj.com laadt in 5 tot 10 seconden

Heel veel lof!

[Voor 11% gewijzigd door Maarten21 op 23-11-2010 23:09]

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 13:28

momania

iPhone 30! Bam!

Pak Chrome als browser... open een site... laad de developer tool en kijk naar de time/size en de rest wordt vanzelf duidelijk :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Maarten21 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:05:
ps.
Ben ook verder wel benieuwd hoe jullie dit doen. Waarom laadt T.net 20x zo snel als NU.nl of zelfs enkele malen zo snel als Amerikaanse sites terwijl ik toch echt aan de andere kant van de Atlantische plas zit.

edit:
ter indicatie:
t.net laadt in 0.1 tot 1 seconde
nu.nl laadt in ~2 tot 30 seconden
cnn.com laadt in 10 tot 20 seconden
wsj.com laadt in 5 tot 10 seconden

Heel veel lof!
nu.nl - YSlow performance score: 75, page weight: 1452.6KB, 90 requests
cnn.com: YSlow performance score: 68, page weight: 1241.4KB, 119 requests
wsj.com: YSlow performance score: 72, page weight: 889.3KB, 142 requests
tweakers.net: YSlow performance score: 86, page weight: 345.5KB, 60 requests

Wij nemen performance serieus, that's why ;)

Bedankt voor dit mooie compliment :)

Intentionally left blank

• jmxd
  • Niet online
Sowieso is deze website erg fijn i.m.o.

Bij de meeste websites is het OF heel veel features maar slecht uitgewerkt, of weinig features.

Deze website heeft i.m.o. alles wat het aanbied perfect uitgewerkt en het zijn ook nog eens heel veel functies.

Bovendien is de website zeer gebruiksvriendelijk i.m.o.

Dus ja, tweakers verdient zeker dit jaar weer de prijs :Y

• neographikal
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Zeker, de performance is bijzonder goed, waarvoor hulde. Sterker nog, vandaag heb ik geprobeerd om m'n punt over performance op het werk te maken aan de hand van Tweakers.net :) Van de performance van Tweakers.net kunnen wij alleen nog maar dromen (en zolang we 60 queries voor een simpele tabel doen zal dat ook zo blijven...) :)

Op zoek naar een fotograaf?

• Meneerik
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:56
teerd met de prijs dit jaar :)

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Hebben jullie al gezien welke site de communities-award heeft gewonnen? O+

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:14
En volgens mij ook al de beste én populairste prijsvergelijker. Was ook wel te verwachten natuurlijk. :Y)

• Floxy
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-02-2017
proficiat! *O*

• wontcachme
  • Laatst online: 22:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Gefeliciteerd. Maar hoe de hel kan fok.nl de beste nieuwssite zijn 8)7

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:14
wontcachme schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:07:
Gefeliciteerd. Maar hoe de hel kan fok.nl de beste nieuwssite zijn 8)7
Ook een grote userbase die je kan laten stemmen denk ik.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:46
Ik heb mezelf maar op een biertje getrakteerd voor mijn inzet in 2010!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Op Fok:
Zojuist is FOK.nl verkozen tot beste Website van het Jaar 2010 in de categorie 'Nieuws'.
:N

[Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 25-11-2010 22:23]

DUT Racing

• jmxd
  • Niet online
Belachelijk inderdaad, maar het is wel de waarheid :P

Toch leuk dat GoT een keer de prijs mag ontvangen :Y zeker verdiend!

Anoniem: 26306

Joh, ga dat even ergens anders doen. Fok! heeft een grote userbase die goed wordt bediend. In dat opzicht is het natuurlijk een goede en succesvolle site.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 26306 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:25:
[...]

Joh, ga dat even ergens anders doen. Fok! heeft een grote userbase die goed wordt bediend. In dat opzicht is het natuurlijk een goede en succesvolle site.
Het ging mij om de manier waarop. Website van het jaar zijn ze niet en dat suggereren ze hiermee toch een beetje.

DUT Racing

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fsfikke schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:26:
[...]

Het ging mij om de manier waarop. Website van het jaar zijn ze niet en dat suggereren ze hiermee toch een beetje.
Mja, dat deden andere sites andere jaren ook. Niks nieuws onder de zon. :P

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

NMe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:06:
[...]

Mja, dat deden andere sites andere jaren ook. Niks nieuws onder de zon. :P
nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community
Zo kan het ook :P

DUT Racing

• zeef
*O* Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!! :)

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:44

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

*O*

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 26306 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:25:
[...]

ja, maar het is geen goede nieuwssite. Dat er veel nieuw op komt maakt het nog geen kwaliteit.

blup

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

http://tweakimg.net/g/if/v2/breadcrumb/award_20100104.png *O*

Intentionally left blank

• Standeman
  • Laatst online: 12:54

Standeman

Moderator Witgoed / General Chat

Prutser 1e klasse

Wanneer komt die op de pagina's te staan? :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Nu online

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Mesa likes this.. Pretty..

/jarjar

*O* Feli aan iedereen.

[Voor 5% gewijzigd door Equator op 26-11-2010 09:58]

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

• Amras
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:19
Gefeliciteerd! Geheel terecht naar mijn bescheiden mening! *O*

Strava

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Gefeliciteerd iedereen!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:24
Congratz eenieder!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• cappie
  • Laatst online: 28-08 20:18

cappie

Cultuur is niet je vriend

WTF.. Yunoo.nl is website van 't jaar geworden? Hoeveel hebben ze daar voor moeten betalen? Ik heb werkelijk waar nog NOOIT van die site gehoord..

Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. | profiel | systeem

• anandus
  • Niet online
cappie schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:44:
WTF.. Yunoo.nl is website van 't jaar geworden? Hoeveel hebben ze daar voor moeten betalen? Ik heb werkelijk waar nog NOOIT van die site gehoord..
Loopt ook hier op Tweakers een topicje over: Yunoo: online dienst voor beheer van financien
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee