-The_Mask- schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:35:
[...]
Ik snap helemaal niet wat je bedoelde aangezien je nogal onduidelijk bent. Jij hebt het er over dat het ene mobo een mooi uitzient 'bios' heeft en de andere niet. Ik zeg dat ze beide een EFI firmware hebben. Daarna kom je met allemaal rare dingen zoals dat ik je beledig of zo. Terwijl ik je gewoon netjes verbeter. Als je dat niet kunt hebben zeg dat dan gewoon, maar ja dan kun je beter niks posten kan ook niemand je verbeteren.
En als je goed gelezen had, dan las je dat de EFI van de MSI uitgebreider is (nergens zeg ik ook dat die van Asrock niet 'mooi' zou zijn). Dat ik het expres geen EFI noem, maar bios, zodat mensen het beter begrijpen, betekend nog niet dat je op zon belerende toon tegen mij moet gaan praten. En ja, als het even kan wil ik gewoon dat je niet meer tegen mij praat en dan kan ik jouw ook weer verder negeren.
Dan kan ja, kan ook niet zo zijn. 50% kans...
Dat is zo. Dat je dat niet ziet of begrijpt, again, kan ik niets aan doen. Ik weet het wel. Of wil je weer hele rare uitzonderingen gaan maken als dat ze 10x zo grote chipjes gebruiken

of 10x zo veel. Wat in beide gevallen niet zo is. Puur op specs heeft MSI vaak minder fasen en dus mosfets (die dus dankzij DrMOS een stuk efficiënter zijn).
Natuurlijk is het wat anders, je kan het niet letterlijk kopiëren, maar je draait er steeds omheen. Het enige wat ik zei is dat het niet perse zuiniger hoeft te zijn en dat het gewoon aan zoveel dingen kan liggen.
Nee, niet perse, als ze het slecht zouden implementeren. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat jij zon rare uitzondering wil gaan maken voor iets, slaat natuurlijk als een tang op een varken.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 21-04-2011 10:43
]