Prima hoor je kan eventueel ook nog een 1075t nemen zijn allebei unlockt.
pricewatch: AMD Phenom II X6 1075T
En persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de H50 vanwege de pomp die nogal gouw slijt en daardoor meer lawaai gaat maken. een VenomousX, Megahalems, zijn zelfs beter.
bladerash schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:00:
[...]Dat is het punt niet. Hij was bereid een HD5870 voor 400 euro te kopen, dan kan je beter een HD6970 halen voor ~320. Een 5870 voor 400 euro heeft opeens een veel slechtere prijs/prestatie verhouding. Wat kom je dan met een HD5870 voor 208 euro als hij een kaart zoekt in de buurt van die 400 euro?
nu zeg je 2x hetzelfde

jij hebt het alleen over 400euro (alsof dat niks uitmaakt), maar dan nog is de 6970 niet de beste keus en kun je beter gaan voor de 5870 van 208 die ik liet zien of een 6950.
bladerash schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:00:
[...]Waarom mag je geen servers meerekenen? Zijn dat opeens geen computers?
Zo kan ik het ook: Er bestaan geen zoogdieren langer dan 20 meter, walvissen niet meegerekend.
Dat het er niet is voor desktop wist ik niet, maar op pricewatch staat wel een gskill met quad channel. Dus ik dacht dat dat misschien wel voor die sandybridges waren, aangezien de oudere i7 al triple channel ondersteuning had. De MC's zitten tegenwoordig in de cpu btw, en niet meer op je mobo.
daar was ik je voor he!

maar goed dit is gebaseerd op een p67 bordt met dual channel en geen server .
Dus ik snap ook niet waarom je met een dierentuin vergelijking komt.
Ik denk dat jij het verschil tussen een verwoording en de defenitie dan ook door elkaar gehaalt heb.
Nee sandy brigde heeft ook dual channel

dit is de opvolger van lynfield en niet bloomfield i7's,
Zometeen, eind 2011 komt de nieuwe Ivebrigde en Amd bulldozer met Quad channel ondersteuning.
MCH bedoel je

ja die zitten in alle core processors.
Daar dacht je me te hebben he, maar vertel eerst eens welke Cypress en Barts ik het percentage verschil moet geven Pro of XT want daar zit namelijk ook nog verschil in
[
Voor 65% gewijzigd door
jbkappirossi op 11-01-2011 20:04
]