Had je gezien dat het om twee 6850's gaat?Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
[...]
Hallo, Ik wil me zelf geen computer expert noemen op dit gebied, Maar ik zou zeker een andere videokaart kiezen ga dan voor de 6950 die kan je bios flashen naar een 6970.
Mijn broertje heeft ook de 6850 hij maakt erg veel lawaai, en met zo'n groot budget zou ik zeker een betere videokaart kiezen. (aangezien deze videokaart alweer een iets oudere reeks is, en hij kan worden vergeleken met een 460 )
Ik heb ook ervaring met de G5 muis. Maar die is toch wel een stuk duurder en wat je zegt, ze zullen niet zo heel veel van elkaar verschillen. De MX518 heb ik gekozen vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Ik zelf heb nog altijd een G5 muis , Gamed echt prima. Ik ben niet heel erg verdiept in muizen maar een muis blijft wel een beetje een muis vindt ik.
Bijvoorbeeld de nieuwe muizen hebben allemaal weer wat een andere look en paar knopjes meer of minder en misschien net wat meer dpi.
Mijn broertje heeft ook de allernieuwste muis gekocht die ze de hemel in prezen en het verschil met mijn oudere G5 is er niet... Belangrijk is gewoon dat jij hem lekker in de hand voelt liggen, het blijft altijd een persoonlijke keus..
Dus als ik nog twee weken wacht is het waarschijnlijk dat zowel de processors als de videokaarten relatief een stuk goedkoper zijn? Relatief natuurlijk, want ik besef dat alles goedkoper wordt als je maar lang genoeg wacht.Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Ik zelf ben ook bezig met een systeem te kopen, Ik wacht persoonlijk nog even half januari dan komen de nieuwe processors van intel uit. De nvidia en 69** kaarten zijn ook net uit die worden half januari ook uitgebracht door msi etc met verbeterde versies. (misschien een tip)
Ik weet niet of ik het aandurf om hem zelf in elkaar te zetten. Vooral het lijmen van de koeler op de processor zie ik niet zo zitten. Voordeel van deze kast is wel dat je geen tools nodig hebt. Hoewel ik me afvraag of dat ook geldt voor het moederbord, weet iemand dat? Ik denk dus dat ik uit veiligheidsoverwegingen toch voor assemblage in de winkel kies. Maar wie weet denk ik daar straks anders over.Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Misschien iets om toch over na te denken, Koop je pc bij 2 shops ( gaat je zeker geld besparen ) en zet hem zelf in elkaar. Me eerste game pc scheelde dit 300 euro en ik moet zeggen ik vond het super leuk en erg leerzaam om hem zelf in elkaar te zetten. (Miss kan je met dit geld je videokaart nog wat upgraden)
Ja, ik weet waar de OCZ Vertex voor dient. Ik vind het wel prettig om een snelle windows en office te draaien. Ik ga de computer ook gewoon voor andere dingen gebruiken dan alleen gamen uiteraard.Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Mocht je dit niet willen zou je ook kunnen besparen op de OCZ Vertex... Je weet waar deze voor dient he? Het nut ervan is dat windows sneller opstart en Office-word etc.
Ik persoonlijk zie het niet broodnodig voor een gamer, Voor dat geld zou ik dan een geluidskaart halen voor het ultieme game gevoel.
Ik heb nu al twee videokaarten, dus 850 watt is best goed leek me.Bart-k schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Misschien kan je mijn wenst lijstje ook eens bekijken, We komen wel aardig overeen. Ga je later sli? 850 watt is behoorlijk veel als je toch niet gaat overclocken..
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Ik heb er zeker wat aan, bedankt voor je uitgebreide reactie!