Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

aaaaaahhh
ik wil ook spelen O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Brilsmurfffje op 02-12-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:30:
Ik zie al een groot aantal Nederlanders ingame. Lekker oud-Nederlands schelden als je wordt overreden door een tank :P
Nederlandse scheldwoorden zijn allemaal ernstige ziektes :(

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 13:28
jammer , heb ook met 2 email adressen mn eigen toen aangemeld en helaas ook nog niks gehoord :(:(:(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Laten we het wel een beetje nuttig houden hier, posts als 'Yay ik heb een key' en 'Argh ik heb hem niet' mogen weggelaten worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Gistermiddag betakey geactiveerd en spel geïnstalleerd. Als je vanuit BFH komt voelt het vertrouwd aangezien de opzet van de interface hetzelfde is. Alleen toen ik een game wilde starten liep ik steeds weer tegen een Error 2 aan. Daar was ik niet de enige in als ik het BF P4F forum zo lees; je schijnt na veel proberen er doorheen te komen. Na een kwartier proberen heb ik BFH maar weer opgestart om te gaan knallen. Ik wacht nog even wat updates af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kreeg zojuist ook een key gemaild. Thuis maar eens even proberen te installeren.

Ik ben wel benieuwd :)

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 10-12-2010 14:14 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Ze hebben BF2 helemaal verziekt door het BFH systeem in deze game te bouwen.
Deze game zou nog geen eens beta status mogen hebben...
Aangezien alle extra's wel een hoop geld zullen gaan kosten alla BFH denk ik dat je beter BF2 kan aanschaffen voor 10 euro.
Dan heb je veel meer aan... mag het niets kosten kijk dan is op ijji voor AVA o.i.d.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lekker constructief.. trouwens BA is opgezet a la BFH nogal wiedes dat het vergelijkbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ik had mijn key van de week ge-redeem-d, vanmorgen geinstalleerd en zal wellicht vanavond of morgen eens testen. Zou t dan toch voordelen hebben om een veteran status van 6 te hebben en nog 2 spellen uit de reeks op een ander account dat wel gelinkt is maar niet volledig gekoppeld kan worden? :p

edit/aanvulling

Gisteren een paar uur gespeeld op een e6750, 4 GB RAM en een HD4850 @ 1680x1050 op high. Het ziet er uit als BF2 met de classes uit BC2. Alleen het soepele van BF2 en van BC2 is foetsie. Rennen en scopen voelen stroperig. Wel heerlijk om Karkand te spelen.
Ook de ingame chat commentaren zijn heerlijk. Vrijwel alles dat het niets vindt blijkt, desgevraagd, van CoD of MW2 af te komen. Logisch dat je het dan niet lekker vindt spelen; welkom bij Battlefield :9

Wat ik mis, maar dat komt wellicht doordat het een beta is: kit van gevallen speler oprapen, wissel van classe zonder uit te loggen.

Goede toevoeging (zou in iedere BF moeten komen): beginnen met vrijwel niets en extra opties vrij te spelen (grenades/betere ammo kit/grenade indicator, crosshair in mounted guns etc).

Voorlopig ben ik matig positief, BF:H vond ik helemaal niets door het cartoony sfeertje

[ Voor 60% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-12-2010 12:52 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 08:35
Ik hoopte echt dat het meer op BF2 ging gelijken, maar dan met update hitboxes enzo
Maar het was te goed om waar te zijn :(
Het spel loopt niet echt soepel, wapens zijn raar, je kan kit niet ingame veranderen zonder dat je van soldier moet veranderen, etc
Dit is een teleurstelling voor mij :(

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Rare wapens indeed :X Als medic kun je maar beter proberen je tegenstanders met medkits dood te gooien, want de wapens die je hebt doen ze niks :X

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 08:47
Ik zag in een presentatie van Cousins dat de Medic een LMG heeft. De LMG is een support MG en het is daarom inaccuraat. De Medic class is ook niet bedoeld voor direct engagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ok, mag niet zeuren over keys, maar de policy van het uitdelen ervan is natuurlijk crap. Ik heb de afgelopen 10 jaar honderden, misschien 1000 euro aan EA games uitgegeven en vaak met plezier. Alle battefield series en MOHAA gekocht en gespeeld. Denk maar niet dat je voorrang krijgt bij EA. Ik had toch een beetje meer klantenbinding verwacht. Helaas is mijn verwachting niet dezelfde als EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Comp_Lex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:36:
Ik zag in een presentatie van Cousins dat de Medic een LMG heeft.
Hmm precies zoals BC2 dus. Opzich heb ik daar geen problemen mee. In het begin wel, omdat de default wapens (zonder unlocks) nog geen walvis in een tramhokje kon raken, zo onnauwkeurig. Maar uiteindelijk krijg je degelijke wapens, en komt het weer goed.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ja, maar die degelijke wapens zul je wel moeten kopen met BF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Comp_Lex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:36:
Ik zag in een presentatie van Cousins dat de Medic een LMG heeft. De LMG is een support MG en het is daarom inaccuraat. De Medic class is ook niet bedoeld voor direct engagement.
Je kunt kiezen uit een semi-automatische rifle met een magazijn van 8 en een reloadsnelheid van oneindig of inderdaad een support rifle met een magazijn van als ik het niet mis heb 120 rounds, maar een accuratesse van nul. Fijne keuzes.

Gezien het niveau van de gemiddelde speler (moi incluis) en het gebrek aan wat ik in BF2 toch wel erg lekker vond (waypoints, squads, ... samenwerking!) is de medic op dit moment zwaar underpowered. Healen terwijl je schuilt heeft niet eens zin, want het recoveren van 50% health duurt al een halve minuut, tegen die tijd ben je allang ontdekt en aan flarden geschoten terwijl je teammates in de lucht aan het schieten zijn of de bosjes van dichtbij bewonderen.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 13-12-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05 18:29

FikkieHo

Wokmaster

Net even poging geprobeerd te spelen. Maar helaas werd de lag mij teveel :( En uiteindelijk een disconnect :(

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik heb wel een beta code ontvangen vandaag :)
Net even gespeeld en het is wel aardig opzich, alleen wat ik zo vervelend is dat je geen class kan wisselen?
of is dat een bugg? je moet zeg maar als je een soldier maakt kiezen welke class je speelt.

nog wat dingen die niet helemaal kloppen volgens mij:
- je kan jezelf geen ammo geven
- je health vult niet vanzelf aan
- graphics zijn wel een beetje aan de lage kant, bf2 ziet er toch echt veel beter uit.

Ik ben in igg benieuwd naar dit spel, erg vet dat gratis is natuurlijk.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

10K schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:07:
Ik heb wel een beta code ontvangen vandaag :)
Net even gespeeld en het is wel aardig opzich, alleen wat ik zo vervelend is dat je geen class kan wisselen?
of is dat een bugg? je moet zeg maar als je een soldier maakt kiezen welke class je speelt.
Net als bij Heroes :)

http://battlefield.play4free.com/en/createSoldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:21
Net even kunnen spelen, maar het is nog erg beta allemaal. Ik heb meerdere keren gehad dat als ik zonder ammo zat ik niet kon switchen naar m'n pistol. Tsja dan loop je daar... Graphics zijn ook erg "gedateerd" (om een beetje netjes te blijven). Ik mis ik het slopen van gebouwen enorm. Nee dit is niks voor mij, ik ga wel weer BC2 spelen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sig69 schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:21:
Net even kunnen spelen, maar het is nog erg beta allemaal. Ik heb meerdere keren gehad dat als ik zonder ammo zat ik niet kon switchen naar m'n pistol. Tsja dan loop je daar... Graphics zijn ook erg "gedateerd" (om een beetje netjes te blijven). Ik mis ik het slopen van gebouwen enorm. Nee dit is niks voor mij, ik ga wel weer BC2 spelen.
De engine is van Battlefield 2, wat Battlefield Heroes ook gebruikt. Het zijn niet echt super slechte graphics, alleen met dit spel lijkt het wel omlaag gebracht te zijn.

Volgens mij hebben ze geprobeerd om Battlefield 2 en Heroes samen te voegen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Erg vervelend dat een stel noobs wel een key hebben gehad en de diehards niet. Ik ben echt geen geweldige gamer, maar als mensen gaan vragen "how do y run" en "how do you say sniper" ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Vanochtend een key in de mail, even 10 minuutjes gespeeld.
Ik heb Codename Eagle, BF1942, BF2, BC2 gespeeld, maar dit is toch het meest trieste wat ik ooit gezien heb.
En reageer aub niet met "Ja maar het is een beta", noem mij 1 game die grote veranderingen heeft gehad na zijn beta.
Degene die geen key hebben gehad, wees blij :) Je mist niets.
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Maar wat had je dan verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
Iets wat toch op zijn minst zo goed is als de game waar het een kopie van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is juist geen kopie, goed het heeft dezelfde maps, textures ed. maar de gameplay is aangepast a la BFH stijl en dat was zonder meer te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

psychoclown schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:47:
Het is juist geen kopie, goed het heeft dezelfde maps, textures ed. maar de gameplay is aangepast a la BFH stijl en dat was zonder meer te verwachten.
ik had eigenlijk gehoopt dat het battlefield 2 was maar dan gratis + wat verbeteringen dat was echt vet geweest _/-\o_
maar dat is het dus inderdaad niet, al vind ik het wel veel leuker dan bf heroes, daar heb ik de lol nooit van begrepen.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
BFH moet je ook niet serieus nemen. Dat is gewoon een hersenloze shooter die je af en toe eens een keer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:12

Firesphere

Yoshis before Hoshis

CodeCaster schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:02:
Erg vervelend dat een stel noobs wel een key hebben gehad en de diehards niet. Ik ben echt geen geweldige gamer, maar als mensen gaan vragen "how do y run" en "how do you say sniper" ... :X
Nou is het ook wel verdraaide vervelend dat de run-key niet te wijzigen is ;)

Maareuh, "how do you say sniper"???

Mijn reactie:
S - N - I - P - E - R <-- It's not that hard :9

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocoschijtje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 21:14
Erg vermakelijk spelletje alleen het joinen van een server geeft soms wat problemen of het duurt gewoon lang.

[ Voor 61% gewijzigd door chocoschijtje op 14-12-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
En over een echte beta gesproken. Dit voelt totaal niet lekker. Zelf de game opstarten gaat moeizaam.

En wat natuurlijk heel erg jammer is . Dat je weer niet kan liggen. Zeker als de game gebaseerd is op bf2 maps is dat een grote misser !

[ Voor 40% gewijzigd door yannickmerckx op 15-12-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240966

Het is niet de bedoeling om te gaan bedelen voor een key..

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 15:22
Gisteren een beta key gekregen. Erg snel voor mijn gevoel, geluk denk ik :). Maarja, installeren, spel starten.
Eerste indruk. Leuk! Beetje BF2 alleen alles gaat net fractie langzamer. En heel erg veel lag. Zal vanavond eens proberen mijn settings wat lager te zetten maar denk niet dat dat gaat helpen. Aangezien bijna iedereen in de server het had.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Nog steeds geen minuut gespeeld. Vorige week kreeg ik connection errors bij het joinen en sinds de laatste update loopt de hele game vast bij het joinen, terwijl het geheugengebruik op de achtergrond oploop. Je kunt het allemaal verwachten bij een Beta, maar toch is het irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zojuist de redeem code ontvangen per mail. Meteen alles geinstalleerd, gekozen voor engineer. Vond ik met BF2 de leukste klasse, ook omdat de medic het zwakste staat met wapens. Dus tja.. Ga hem nu spelen, ben benieuwd. Maar zo te horen een echte beta en gereserveerd optimistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel, ik krijg namelijk de gehate "has stopped responding" error.
Ik heb dit overigens ook met Black Ops...

(Voordat het gebeurde heb ik de AMD Catalyst 10.11 8.79.6.2RC2 Dec7 Win7 Vista van Von Modded geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net een uurtje gespeeld en het valt me tegen. Hetgeen dat mij het meeste tegenvalt is dat de crosshair volledig niet functioneert zoals bij BFH noch BF2. Er is gewoon geen fatsoenlijk gevecht aan te gaan op deze manier. Nu weet ik niet hoe BFH in closed beta was, maar geef mij dat maar. Tuurlijk heeft dat ook zat om op te merken aan punten maar de basis staat tenminste. Hier kun je geenzins een beetje fatsoenlijk een beetje beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240966

Anoniem: 240966 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:16:
[mbr]Het is niet de bedoeling om te gaan bedelen voor een key..[/]
Nou nou bedelen ... :/

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 00:37
Vannacht ook heel even kunnen spelen. Ik had 2 keys gekregen (andere al weer weg) nadat ik mee deed aan een of andere facebookactie.

Het ziet eruit als karkand, alleen de "rook/mist" is iets anders. Verder wel leuk spelletje voor een browser, draaide best ok. Wat opviel:
  • respawnschermen (nadat je dood bent) erg laggy
  • Commo (onder Q) is in BF2 een handige "rose", hierbij een rechthoekig selectieveld
  • Er is wel een "Commorose" (itt tot bc2), das wel dikke beter.
  • geen kitwissel in-game, je soldier heeft 1 van de 4 classes, en thats it. Als je een andere kit wil moet je uit de server waar je in zit.
  • Geen serverbrowser (tenminste, ik zag hem niet...)
Maar toch het kan best wat worden denk ik! Veel dingen lijken me makkelijk op te lossen en ik denk dat het voor de open beta al weer een stuk beter zal zijn. Kan best een leuk zoethoudertje worden tot BF2

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

psychoclown schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:47:
Eh? Het is toch FPS? Dan is het toch sowieso meer BF2 dan BFH?
Welk aspect, behalve het inloggen en de store, is meer BFH dan BF2?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Anoniem: 147126

XanderDrake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:48:
[...]

Eh? Het is toch FPS? Dan is het toch sowieso meer BF2 dan BFH?
Welk aspect, behalve het inloggen en de store, is meer BFH dan BF2?
Geen teams. Niet zelf spawnpoint kiezen. Geen commander. Geen samenwerking. Niet ingame van class kunnen wisselen. Geen prone (!!!). 'Upgrades' kopen voor Battle Credits (ofzo?) etc. Het is toch gewoon BFH met een BF2 uiterlijk?

• Comp_Lex
Ja, maar dat heeft Cousins ook gezegd.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

lredev schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
  • geen kitwissel in-game, je soldier heeft 1 van de 4 classes, en thats it. Als je een andere kit wil moet je uit de server waar je in zit.
Dat vind ik nog wel het vervelendste. Als de helft van de tegenstander sniper is en in jouw team zijn amper snipers dan kun je maar beter uitloggen...

• M2M
  • Laatst online: 09:23

M2M

medicijnman

lredev schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
inderdaad. Gisteren ondervonden hoe dat was. Wij waren met 16 man, en 1 of 2 AT kereltjes. Gatverdamme wat werden we geowned door de tank van de tegenstander.

Overigens, krijg je wel heel héél veel punten als je in een tank zit en kills maakt. Het gaat dan eigenlijk te gemakkelijk. Je krijgt nl ook veel punten voor het damagen van een tank. 300 als ik me niet vergis, per schot. en 50 per kill wat dus een beetje imba is :)

-_-

Het scoresysteem vind ik overigens wel een verbetering ten opzichte van BF2 :) Gewoon de hoeveelheid damage die je doet in plaats van het aantal kills.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 16-12-2010 11:57 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

En daardoor eindelijk assist kills, naar ratio van de damage die je doet. Dat is inderdaad wel weer fijn. Als ik 65 health van iemand afschiet krijgt degene die de laatste 35 eraf knalt tenminste niet de hele kill op zijn naam. Nou ja, de kill wel, maar niet alle punten die erbij horen. :)

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wil er iemand een key voor de closed beta? DM me maar. Ik hoef hem niet :)

Veel plezier ermee :)

[ Voor 17% gewijzigd door peakaboo op 16-12-2010 13:02 ]

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Free for all :? ? of bedoel je dat er geen hechte teams zijn?
Niet zelf spawnpoint kiezen.
Ohja, dat herinner ik me nu weer van Heroes. Vrij kansloos vond ik dat...
Vaak vroeg ik me toen af "wat doe ik hier nu weer?" Ik kon spawnen nog voordat de vijand dat ene checkpunt pakte maar dat vond het spel maar niks, dus sta ik nu aan de andere kant van de map..... :F
Geen commander.
Had BC2 ook niet, dus vind ik geen ramp.
Geen samenwerking.
Euuhm... ligt meer met wie je speelt. Vaak genoeg had ik wel een buddy in BFH.
Niet ingame van class kunnen wisselen.
Dat is een probleem ja. Je kan niet meer dynamisch reageren op het verloop van het spel!
Geen prone.
Had BC2 ook niet, dus geen punt
'Upgrades' kopen voor Battle Credits (ofzo?)
Dat had ik wel verwacht

...

Zijn er ook nog verbeteringen tegenover BF2 ? O-)

XanderDrake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:42:
[...]
Free for all :? ? of bedoel je dat er geen hechte teams zijn?
Geen Squads bedoel ik. Dat is toch het leuke van BF2? Dat het een beetje 'serieuzer' is. Commander die de boel aanstuurt, microfoon er bij. Samen met een paar vrienden een squad vormen, en serieus samenwerken. Als je 'lone wolf' speelt ben je gewoon kansloos tegen een goed samenwerkend squad, hoe goed je als individuele speler ook bent. Dat is juist het leuke aan BF2 (en dan voornamelijk de POE2 mod die nu helaas bijna doodgebloed is).

Wat ik bedoel is dat juist wat BF2 'van een hoger niveau' dan andere shooters maakt er uit is gesloopt. Nu is het gewoon een casual shooter waar niets speciaals aan is. Als ze gewoon een verbeterde versie van BF2 hadden gemaakt had dit spel echt nog jaren kunnen bestaan.
Zijn er ook nog verbeteringen tegenover BF2 ? O-)
De (iets) betere graphics, en zoals ik als zei bevalt het score systeem me wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 16-12-2010 14:03 ]

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Was net zo blij dat ik mn key binnen had, nu ik hier alle comments lees ben ik benieuwd wat ik vanavond aantref.. :-(

• Bobmeister
  • Laatst online: 12:13
Worden op het moment ook al de keys via de signup verdeeld? Begrijp dat niet helemaal.. Afwachten maar..

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 21:59
spel kunnen starten maar geen full screen waar stel ik dat in? ingame staat 1920 bij 1200.

[ Voor 83% gewijzigd door goosche op 16-12-2010 14:46 ]

• M2M
  • Laatst online: 09:23

M2M

medicijnman

goosche schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:21:
spel kunnen starten maar geen full screen waar stel ik dat in? ingame staat 1920 bij 1200.
opties in het main scherm.

-_-

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 19:50
Ik heb nog 3 keys liggen hier.

Als je er eentje wilt, stuur even je email door.
Graag 1 key per persoon.

En ze zijn weg, veel plezier er mee!

[ Voor 17% gewijzigd door Remz op 16-12-2010 16:48 ]

• goosche
M2M schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:50:
[...]

opties in het main scherm.
heb hem al op mijn resolutie gezet maar als ik in een server kom blijft het beeld klein.

• goosche
start full screen moest op yes. maar volgend probleem is: hij start fullscreen maar geen mousecursor.

• Joosie200
  • Niet online
Squads indelen, een als commander aanwijzen zorgt wel voor meer samenwerking. Dat is idd wat BF2 nu net zo leuk maakte. En natuurlijk in game van class kunnen wisselen was zeer handig. Al weet ik uit eigen ervaring dat ik op een gegeven moment gewoon bij 1 class bleef ondanks het spelverloop in BF2. Bij de aankondiging van BFA dacht ik aan BF2 maar dan als volgt:

- BF2 karakteristieken behouden
- BFH ideeën implementeren
- Resultaat? Met BF's upgrades kunnen halen, andere outfits vrijspelen dan wel met BF betalen. Gewoon hetgeen dat BFH had gebracht, maar dan in een BF2 setting. Dus minder joligheid/vrolijkheid qua kleurtjes maar met inbegrip van hetgeen dat BF2 BF2 maakte. Dus eentje wordt teamcaptain/commander en stuurt de squads aan en deelt die in. Nu kun je ook bijv. geeneens kiezen of je bij de good guys of bad boys zit wat bij BFH wel mogelijk is.

Dat je dan het wisselen van class in game ala BF2 omzet naar een hero aanmaken ala BFH daar kan ik prima mee leven. Maar niet door de basis van BF2 niet mee te nemen naar BFA. Zoiets had wel gekund en gezien de beta duwt men het niet die richting op. Tenzij ze n.a.v. de reacties uit de closed/open beta er lering uit trekken en e.e.a. veranderen. Maar daar reken ik niet op. Ook bij BFH waren er op/aanmerkingen over dingen die lang op zich lieten wachten tot ze (überhaupt) werden meegenomen.

• Bobmeister
  • Laatst online: 12:13
Remzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:50:

Graag 1 key per persoon.
Zet je DM/email even aan dan ;)

• Remz
Awsom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:35:
[...]

Zet je DM/email even aan dan ;)
Gaat die DM automatisch uit na een tijdje? Heb er wel is vaker problemen mee gehad.
Hij zou nu aan moeten staan btw.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Remzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:50:

Graag 1 key per persoon.
Ik krijg zojuist ook een tweede key toegemaild van EA 8)7

De eerste die er via DM om vraagt krijgt m (ik ga de 'missers' niet allemaal terugschrijven).
Zal overigens eerst vanavond of morgenochtend worden dat ik de key aan je doorstuur ivm geen tijd :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Remz
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:38:
[...]

Ik krijg zojuist ook een tweede key toegemaild van EA 8)7

De eerste die er via DM om vraagt krijgt m (ik ga de 'missers' niet allemaal terugschrijven).
Zal overigens eerst vanavond of morgenochtend worden dat ik de key aan je doorstuur ivm geen tijd :)
Ik was zo wanhopig dat ik me heb ingeschreven met 6 email accounts.
Eentje voor mezelf, en 2 voor vrienden. En de rest voor de mede-tweakers.

Noem me egoïstisch, maar na jarenlang fan te zijn van BF series, verdien ik dit toch wel? En ik maak er andere mee blij!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 09:25
EDIT: Kan niks zeggen over Battlefield Play 4 Free..

Closed Beta hé, las het nu pas :P

My lips are sealed })

[ Voor 90% gewijzigd door ingmaronline op 17-12-2010 15:52 ]

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok wie nog een key wil hebben .. DM me.. Ik heb er nog 2 over

Vergeven Sorry Mensen

[ Voor 22% gewijzigd door Stronkie op 16-12-2010 18:16 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat n brakke zooi :') Elke keer als ik connected ben dan disconnect ie direct weer zonder even te melden waarom...

en in fullscreen heb ik inderdaad geen cursor. Laat maar...ik ga wel weer MoH spelen, jammer :{

[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 16-12-2010 19:28 ]

Anoniem: 44492

Cartman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:26:
Wat n brakke zooi :') Elke keer als ik connected ben dan disconnect ie direct weer zonder even te melden waarom...

en in fullscreen heb ik inderdaad geen cursor. Laat maar...ik ga wel weer MoH spelen, jammer :{
Het is een beta, en nog in een Closed stage.
Natuurlijk kun je het een en ander verwachten mbt bugs.

Ga maar terug naar MoH ;w

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
't is inderdaad nog een onstabiele beta, maar opzich is de basis wel goed.
Als het niet zo gruwelijk zou laggen als het nu doet, is het een prima spelletje om af en toe eens te spelen :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Cartman!
  • Niet online
Anoniem: 44492 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:50:
[...]

Het is een beta, en nog in een Closed stage.
Natuurlijk kun je het een en ander verwachten mbt bugs.
Ja, maar gewoon geen server kunnen joinen, dan is er natuurlijk weinig aan... :{
Ga maar terug naar MoH ;w
Heerlijke game :)

• Comp_Lex
Het spel is erg vet en je moet het gewoon zien als een serieuze Battlefield Heroes.
Maar het spel is inderdaad wel erg diep in Closed Beta.

[ Voor 25% gewijzigd door Comp_Lex op 16-12-2010 20:13 ]

Anoniem: 387929

best slim van EA, het is gewoon een BF2 remake. als ik het filmpje zo zag was de map die ze lieten zien (strike at karkand) grafisch gewoon wat opgepoets, maar veel veranderingen zullen er niet zijn. (als dat krat met konijnen er nog staat dan zijn er geen veranderingen)
lekker goedkoop, en ze zullen wel weer veel geld verdienen aan reclame en die battle credits, of hoe het ook heet.

wel jammer dat je niet van kit kan verwisselen, maargoed, het is gratis he. ik ben allang blij als het oude battlefield 2 gevoel weer terugkomt (lees jets).

maar waar ik eigenlijk gewoon voor kwam, heeft er iemand nog een key over? ik offer me wel op om hem te benutten ;)
vandaag pas ingeschreven, dus weinig kans dat ik er vlug 1 krijg.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

" Welcome to the Battlefield Play4Free Closed Beta!"

Vreemde zaak, ik heb me hier nooit voor opgegeven... (Zat wel in de BF Heroes beta.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 14:47
Nou, I'm in maar het valt IMHO vies tegen. Extreem hoog BFH gehalte, en het starten van de browser staat me nog niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:33:
" Welcome to the Battlefield Play4Free Closed Beta!"

Vreemde zaak, ik heb me hier nooit voor opgegeven... (Zat wel in de BF Heroes beta.)
Ik ook niet, maar ik speel wel BC2, toch maar eens proberen. Heb ik geen problemen mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 20:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

Daar ligt het niet aan. Ik speel ook BC2, en ook BF2 en BFH trouwens, maar kreeg via de 'normale' manier geen key.
Heb er uiteindelijk één omdat iemand van DICE zo'n 100-use key plaatste op Twitter.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 11:41
MATCHMAKING ERROR

Timed out. (Error 2)
Wat een geweldige Beta Test zeg.

Vanmiddag geprobeerd te spelen, eerst wou ik de settings op fullscreen zetten, er stond niet iets van apply dus opnieuw opstarten (via Taakbeheer, want er is geen EXIT op de client) oke na het geflikker van een witte driehoek onderin mijn scherm kon ik inderdaad de client zien, alleen dan zonder muis.
Toen fullscreen uitgezet mbv muispositie raden en openieuw opgestart met taakbeheer.
5 Pogingen later (Error 2), krijg ik eindelijk geen error meer, alleen nu was ik disconnected van de server, daarna zou hij mijn stats (zijn die gewijzigd dan?) updaten, maar dit scheen niet te lukken.

Net nog eens geprobeerd, Play now klikken vanaf de website (vanaf FireFox -.-) de updater laadt, checkt voor update en verdwijnt, new zoals bij de volgende 15 pogingen.

Hoe kan je een spel zo hard verneuken.
Kom op, je hebt al Heroes BF2 BC2 en nog kan je als uitgever een spel niet eens laten starten?
Daar heb je ook skills voor nodig ! |:(

[ Voor 88% gewijzigd door WitchHunter op 17-12-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nog 2 keys hier te vergeven.
DM voor interesse.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:28
Grappig om te lezen dat iedereen het nu al afzeikt. Als je een beetje door alle problemen heen kunt kijken wordt dit gewoon een grappig spelletje voor tussen je potjes BC2 door als je ff iets minder serieus wilt spelen.

True, de meest vreemde bugs zitten er nu in (connect issues, traag menu). Ik had echter ook niks anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat geloof ik best maar dan moet ik wel eerst een match kunnen joinen :{

edit: kom er nog steeds niet op, nog geen enkele match kunnen spelen... dan mag ik het toch bagger noemen imo. Het forum loopt over van soortgelijke meldingen.

[ Voor 53% gewijzigd door Cartman! op 18-12-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
Hier ook nog een extra key die ik weggeef!
DMen dus.
First come, first served.

EDIT: and he's gone

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 18-12-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
stoofpeer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:02:
Grappig om te lezen dat iedereen het nu al afzeikt. Als je een beetje door alle problemen heen kunt kijken wordt dit gewoon een grappig spelletje voor tussen je potjes BC2 door als je ff iets minder serieus wilt spelen.

True, de meest vreemde bugs zitten er nu in (connect issues, traag menu). Ik had echter ook niks anders verwacht.
Hier heb je wel 100% gelijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
Ik had toch iets meer verwacht van de graphics van je soldier.
Ook zou er een soort van hit indicator moeten zijn. Bij BFBC2 merk je direct wanneer je iemand raakt, hier is dit veel minder duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asgaro schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
[...]

Ik had toch iets meer verwacht van de graphics van je soldier.
Ook zou er een soort van hit indicator moeten zijn. Bij BFBC2 merk je direct wanneer je iemand raakt, hier is dit veel minder duidelijk.
Hit indicatie kun je unlocken bij een bepaald level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:28
Als ik iemand raak krijg ik gelijk punten te zien dus ;) Neem aan dat bij jullie hetzelfde is? Maar idd er zijn geen hitmarks geloof ik (heb ik niet echt bij stilgestaan eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb heel vaak dat ik heel lang dit scherm blijf zien na het opstarten:
Battlefield Play4Free

Maar als ik eenmaal in het spel ben gaat het wel. Ik kan tijdens dit beeld ook op de plek van de "Play"-knop klikken en dan werkt het wel :P

Ik heb twee poppetjes, een medic van level 3 (CodeCaster) en een sniper van nu level 4.(Sniphoer). Het speelt op zich wel lekker, als je uit de buurt van tanks vandaan blijft tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WitchHunter schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:24:
[...]

Wat een geweldige Beta Test zeg.

Vanmiddag geprobeerd te spelen, eerst wou ik de settings op fullscreen zetten, er stond niet iets van apply dus opnieuw opstarten (via Taakbeheer, want er is geen EXIT op de client) oke na het geflikker van een witte driehoek onderin mijn scherm kon ik inderdaad de client zien, alleen dan zonder muis.
Toen fullscreen uitgezet mbv muispositie raden en openieuw opgestart met taakbeheer.
5 Pogingen later (Error 2), krijg ik eindelijk geen error meer, alleen nu was ik disconnected van de server, daarna zou hij mijn stats (zijn die gewijzigd dan?) updaten, maar dit scheen niet te lukken.

Net nog eens geprobeerd, Play now klikken vanaf de website (vanaf FireFox -.-) de updater laadt, checkt voor update en verdwijnt, new zoals bij de volgende 15 pogingen.

Hoe kan je een spel zo hard verneuken.
Kom op, je hebt al Heroes BF2 BC2 en nog kan je als uitgever een spel niet eens laten starten?
Daar heb je ook skills voor nodig ! |:(
Ik kan m alleen opstarten met IE tab lite in Fx.
In Fx 4, laatste beta, de oneindige loop van installatie van de EA updater
In IE9 64bit gewoon helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Momenteel zijn mijn keys vergeven. Als ik meer heb laat ik't weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Spel werkt hier ook niet, Server is full. altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik vind het wel lekker spelen.

Windowed is lekker snel.Fullscreen mag wat vloeiender.
Ik vind alleen je blik op de wereld wat smal. dit is echt geen 180graden.

Grafics zijn ok. heerlijk weer ouderwets potje karkand!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Falcon2107 op 19-12-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001

Twhomp

Stayin' Alive

Eduardboon schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:06:
Spel werkt hier ook niet, Server is full. altijd
Heb ik helemaal geen last van: van alle keren dat ik ging spelen of meteen een server in, of 1-2 keer pech en dan alsnog een server in.

Hoe vaak/wanneer probeer jij het?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CodeCaster schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:48:
Ik heb heel vaak dat ik heel lang dit scherm blijf zien na het opstarten:
[afbeelding]

Maar als ik eenmaal in het spel ben gaat het wel. Ik kan tijdens dit beeld ook op de plek van de "Play"-knop klikken en dan werkt het wel :P

Ik heb twee poppetjes, een medic van level 3 (CodeCaster) en een sniper van nu level 4.(Sniphoer). Het speelt op zich wel lekker, als je uit de buurt van tanks vandaan blijft tenminste.
Had ik ook voor de patch. Na de patch is m'n scherm gewoon helemaal zwart...
Moet ik even terug-alt-tabben, even wachten en dan werkt het meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Of je checkt het forum voor een workaround :)

http://battlefield.play4f...m/showthread.php?tid=2582

edit: ooh oke, nevermind then :)

[ Voor 13% gewijzigd door Twhomp op 19-12-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Had ik al gelezen, werkt niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 30-05 18:29

FikkieHo

Wokmaster

Net even weer geprobeerd.. Ging een stuk beter dan de vorige keer, maar nu had ik alleen nog last van onmogelijk lag op de meest vervelende moment..

En zou het zo zijn dat er eerst naar lvl wordt gekeken maar niet naar je kit? Want nu had bijvoorbeeld de tegenstander voornamelijk alleen maar snipers :P Niet dat ik het erg vond als engineer :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Die lag is af en toe erg vervelend, het is lang geleden dat ik gekilled ben door lag.

Maar het speelt best lekker, ik ben er best tevreden mee. Leuk om Karkand weer eens te zien :) (maar er mogen best meer levels komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik heb het net even een half uurtje gespeeld, maar het is zo moeilijk om iemand in de verte te raken. De view distance is ook heel kort. Maar ik denk wel dat het potentie heeft.
Verder merkte ik ook dat het in vergelijking tot Bad Company 2 een beetje traag voelt hoe de bewegingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik kom verdorie niet meer normaal de game in sinds de laatste update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ook niet, hij blijft telkens hangen op de eerder door mij geposte screenshot, of hij gaat wel door (als ik 'm vijf minuten laat staan) en als ik dan op "Play now" klik krijg ik binnen een paar seconden dat de server vol is of de verbinding verbroken ;(

Gisteravond althans, vanavond maar weer eens proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 21-12-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 30-05 14:59
Ik merk wel dat het opstarten lang duurt, maar als ik eenmaal op play now heb geklikt loopt het spel vrij goed. Geen dc of connection error etc. Misschien werkt de connection guide op het forum van battlefield play 4 free ? veel mensen zijn er mee geholpen. Het gaat over Dit Topic

Succes !!

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste