Nederlandse scheldwoorden zijn allemaal ernstige ziektesStewie! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:30:
Ik zie al een groot aantal Nederlanders ingame. Lekker oud-Nederlands schelden als je wordt overreden door een tank
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik ben wel benieuwd
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 10-12-2010 14:14 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Deze game zou nog geen eens beta status mogen hebben...
Aangezien alle extra's wel een hoop geld zullen gaan kosten alla BFH denk ik dat je beter BF2 kan aanschaffen voor 10 euro.
Dan heb je veel meer aan... mag het niets kosten kijk dan is op ijji voor AVA o.i.d.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
edit/aanvulling
Gisteren een paar uur gespeeld op een e6750, 4 GB RAM en een HD4850 @ 1680x1050 op high. Het ziet er uit als BF2 met de classes uit BC2. Alleen het soepele van BF2 en van BC2 is foetsie. Rennen en scopen voelen stroperig. Wel heerlijk om Karkand te spelen.
Ook de ingame chat commentaren zijn heerlijk. Vrijwel alles dat het niets vindt blijkt, desgevraagd, van CoD of MW2 af te komen. Logisch dat je het dan niet lekker vindt spelen; welkom bij Battlefield
Wat ik mis, maar dat komt wellicht doordat het een beta is: kit van gevallen speler oprapen, wissel van classe zonder uit te loggen.
Goede toevoeging (zou in iedere BF moeten komen): beginnen met vrijwel niets en extra opties vrij te spelen (grenades/betere ammo kit/grenade indicator, crosshair in mounted guns etc).
Voorlopig ben ik matig positief, BF:H vond ik helemaal niets door het cartoony sfeertje
[ Voor 60% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-12-2010 12:52 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar het was te goed om waar te zijn
Het spel loopt niet echt soepel, wapens zijn raar, je kan kit niet ingame veranderen zonder dat je van soldier moet veranderen, etc
Dit is een teleurstelling voor mij
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Hmm precies zoals BC2 dus. Opzich heb ik daar geen problemen mee. In het begin wel, omdat de default wapens (zonder unlocks) nog geen walvis in een tramhokje kon raken, zo onnauwkeurig. Maar uiteindelijk krijg je degelijke wapens, en komt het weer goed.Comp_Lex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:36:
Ik zag in een presentatie van Cousins dat de Medic een LMG heeft.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Je kunt kiezen uit een semi-automatische rifle met een magazijn van 8 en een reloadsnelheid van oneindig of inderdaad een support rifle met een magazijn van als ik het niet mis heb 120 rounds, maar een accuratesse van nul. Fijne keuzes.Comp_Lex schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:36:
Ik zag in een presentatie van Cousins dat de Medic een LMG heeft. De LMG is een support MG en het is daarom inaccuraat. De Medic class is ook niet bedoeld voor direct engagement.
Gezien het niveau van de gemiddelde speler (moi incluis) en het gebrek aan wat ik in BF2 toch wel erg lekker vond (waypoints, squads, ... samenwerking!) is de medic op dit moment zwaar underpowered. Healen terwijl je schuilt heeft niet eens zin, want het recoveren van 50% health duurt al een halve minuut, tegen die tijd ben je allang ontdekt en aan flarden geschoten terwijl je teammates in de lucht aan het schieten zijn of de bosjes van dichtbij bewonderen.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 13-12-2010 22:06 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Net even gespeeld en het is wel aardig opzich, alleen wat ik zo vervelend is dat je geen class kan wisselen?
of is dat een bugg? je moet zeg maar als je een soldier maakt kiezen welke class je speelt.
nog wat dingen die niet helemaal kloppen volgens mij:
- je kan jezelf geen ammo geven
- je health vult niet vanzelf aan
- graphics zijn wel een beetje aan de lage kant, bf2 ziet er toch echt veel beter uit.
Ik ben in igg benieuwd naar dit spel, erg vet dat gratis is natuurlijk.
"Above And Beyond The Call"
Net als bij Heroes10K schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:07:
Ik heb wel een beta code ontvangen vandaag
Net even gespeeld en het is wel aardig opzich, alleen wat ik zo vervelend is dat je geen class kan wisselen?
of is dat een bugg? je moet zeg maar als je een soldier maakt kiezen welke class je speelt.
http://battlefield.play4free.com/en/createSoldier
De engine is van Battlefield 2, wat Battlefield Heroes ook gebruikt. Het zijn niet echt super slechte graphics, alleen met dit spel lijkt het wel omlaag gebracht te zijn.sig69 schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:21:
Net even kunnen spelen, maar het is nog erg beta allemaal. Ik heb meerdere keren gehad dat als ik zonder ammo zat ik niet kon switchen naar m'n pistol. Tsja dan loop je daar... Graphics zijn ook erg "gedateerd" (om een beetje netjes te blijven). Ik mis ik het slopen van gebouwen enorm. Nee dit is niks voor mij, ik ga wel weer BC2 spelen.
Volgens mij hebben ze geprobeerd om Battlefield 2 en Heroes samen te voegen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Ik heb Codename Eagle, BF1942, BF2, BC2 gespeeld, maar dit is toch het meest trieste wat ik ooit gezien heb.
En reageer aub niet met "Ja maar het is een beta", noem mij 1 game die grote veranderingen heeft gehad na zijn beta.
Degene die geen key hebben gehad, wees blij
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Iets wat toch op zijn minst zo goed is als de game waar het een kopie van is.Comp_Lex schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:45:
Maar wat had je dan verwacht?
ik had eigenlijk gehoopt dat het battlefield 2 was maar dan gratis + wat verbeteringen dat was echt vet geweestpsychoclown schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:47:
Het is juist geen kopie, goed het heeft dezelfde maps, textures ed. maar de gameplay is aangepast a la BFH stijl en dat was zonder meer te verwachten.
maar dat is het dus inderdaad niet, al vind ik het wel veel leuker dan bf heroes, daar heb ik de lol nooit van begrepen.
"Above And Beyond The Call"
Nou is het ook wel verdraaide vervelend dat de run-key niet te wijzigen isCodeCaster schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:02:
Erg vervelend dat een stel noobs wel een key hebben gehad en de diehards niet. Ik ben echt geen geweldige gamer, maar als mensen gaan vragen "how do y run" en "how do you say sniper" ...
Maareuh, "how do you say sniper"???
Mijn reactie:
S - N - I - P - E - R <-- It's not that hard
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 61% gewijzigd door chocoschijtje op 14-12-2010 22:04 ]
En wat natuurlijk heel erg jammer is . Dat je weer niet kan liggen. Zeker als de game gebaseerd is op bf2 maps is dat een grote misser !
[ Voor 40% gewijzigd door yannickmerckx op 15-12-2010 13:15 ]
Anoniem: 240966
[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2010 11:47 ]
Eerste indruk. Leuk! Beetje BF2 alleen alles gaat net fractie langzamer. En heel erg veel lag. Zal vanavond eens proberen mijn settings wat lager te zetten maar denk niet dat dat gaat helpen. Aangezien bijna iedereen in de server het had.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik heb dit overigens ook met Black Ops...
(Voordat het gebeurde heb ik de AMD Catalyst 10.11 8.79.6.2RC2 Dec7 Win7 Vista van Von Modded geïnstalleerd)
Anoniem: 240966
Nou nou bedelen ...Anoniem: 240966 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:16:
[mbr]Het is niet de bedoeling om te gaan bedelen voor een key..[/]

Het ziet eruit als karkand, alleen de "rook/mist" is iets anders. Verder wel leuk spelletje voor een browser, draaide best ok. Wat opviel:
- respawnschermen (nadat je dood bent) erg laggy
- Commo (onder Q) is in BF2 een handige "rose", hierbij een rechthoekig selectieveld
- Er is wel een "Commorose" (itt tot bc2), das wel dikke beter.
- geen kitwissel in-game, je soldier heeft 1 van de 4 classes, en thats it. Als je een andere kit wil moet je uit de server waar je in zit.
- Geen serverbrowser (tenminste, ik zag hem niet...)
Eh? Het is toch FPS? Dan is het toch sowieso meer BF2 dan BFH?psychoclown schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:47:
Het is juist geen kopie, goed het heeft dezelfde maps, textures ed. maar de gameplay is aangepast a la BFH stijl en dat was zonder meer te verwachten.
Welk aspect, behalve het inloggen en de store, is meer BFH dan BF2?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Anoniem: 147126
Geen teams. Niet zelf spawnpoint kiezen. Geen commander. Geen samenwerking. Niet ingame van class kunnen wisselen. Geen prone (!!!). 'Upgrades' kopen voor Battle Credits (ofzo?) etc. Het is toch gewoon BFH met een BF2 uiterlijk?XanderDrake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:48:
[...]
Eh? Het is toch FPS? Dan is het toch sowieso meer BF2 dan BFH?
Welk aspect, behalve het inloggen en de store, is meer BFH dan BF2?
Dat vind ik nog wel het vervelendste. Als de helft van de tegenstander sniper is en in jouw team zijn amper snipers dan kun je maar beter uitloggen...lredev schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
- geen kitwissel in-game, je soldier heeft 1 van de 4 classes, en thats it. Als je een andere kit wil moet je uit de server waar je in zit.
inderdaad. Gisteren ondervonden hoe dat was. Wij waren met 16 man, en 1 of 2 AT kereltjes. Gatverdamme wat werden we geowned door de tank van de tegenstander.lredev schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
Overigens, krijg je wel heel héél veel punten als je in een tank zit en kills maakt. Het gaat dan eigenlijk te gemakkelijk. Je krijgt nl ook veel punten voor het damagen van een tank. 300 als ik me niet vergis, per schot. en 50 per kill wat dus een beetje imba is
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 16-12-2010 11:57 ]
Veel plezier ermee
[ Voor 17% gewijzigd door peakaboo op 16-12-2010 13:02 ]
Free for all
Ohja, dat herinner ik me nu weer van Heroes. Vrij kansloos vond ik dat...Niet zelf spawnpoint kiezen.
Vaak vroeg ik me toen af "wat doe ik hier nu weer?" Ik kon spawnen nog voordat de vijand dat ene checkpunt pakte maar dat vond het spel maar niks, dus sta ik nu aan de andere kant van de map.....

Had BC2 ook niet, dus vind ik geen ramp.Geen commander.
Euuhm... ligt meer met wie je speelt. Vaak genoeg had ik wel een buddy in BFH.Geen samenwerking.
Dat is een probleem ja. Je kan niet meer dynamisch reageren op het verloop van het spel!Niet ingame van class kunnen wisselen.
Had BC2 ook niet, dus geen puntGeen prone.
Dat had ik wel verwacht'Upgrades' kopen voor Battle Credits (ofzo?)
...
Zijn er ook nog verbeteringen tegenover BF2 ?

Geen Squads bedoel ik. Dat is toch het leuke van BF2? Dat het een beetje 'serieuzer' is. Commander die de boel aanstuurt, microfoon er bij. Samen met een paar vrienden een squad vormen, en serieus samenwerken. Als je 'lone wolf' speelt ben je gewoon kansloos tegen een goed samenwerkend squad, hoe goed je als individuele speler ook bent. Dat is juist het leuke aan BF2 (en dan voornamelijk de POE2 mod die nu helaas bijna doodgebloed is).XanderDrake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:42:
[...]
Free for all? of bedoel je dat er geen hechte teams zijn?
Wat ik bedoel is dat juist wat BF2 'van een hoger niveau' dan andere shooters maakt er uit is gesloopt. Nu is het gewoon een casual shooter waar niets speciaals aan is. Als ze gewoon een verbeterde versie van BF2 hadden gemaakt had dit spel echt nog jaren kunnen bestaan.
De (iets) betere graphics, en zoals ik als zei bevalt het score systeem me wel.Zijn er ook nog verbeteringen tegenover BF2 ?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 16-12-2010 14:03 ]
[ Voor 83% gewijzigd door goosche op 16-12-2010 14:46 ]
opties in het main scherm.goosche schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:21:
spel kunnen starten maar geen full screen waar stel ik dat in? ingame staat 1920 bij 1200.
Als je er eentje wilt, stuur even je email door.
Graag 1 key per persoon.
En ze zijn weg, veel plezier er mee!
[ Voor 17% gewijzigd door Remz op 16-12-2010 16:48 ]
heb hem al op mijn resolutie gezet maar als ik in een server kom blijft het beeld klein.
- BF2 karakteristieken behouden
- BFH ideeën implementeren
- Resultaat? Met BF's upgrades kunnen halen, andere outfits vrijspelen dan wel met BF betalen. Gewoon hetgeen dat BFH had gebracht, maar dan in een BF2 setting. Dus minder joligheid/vrolijkheid qua kleurtjes maar met inbegrip van hetgeen dat BF2 BF2 maakte. Dus eentje wordt teamcaptain/commander en stuurt de squads aan en deelt die in. Nu kun je ook bijv. geeneens kiezen of je bij de good guys of bad boys zit wat bij BFH wel mogelijk is.
Dat je dan het wisselen van class in game ala BF2 omzet naar een hero aanmaken ala BFH daar kan ik prima mee leven. Maar niet door de basis van BF2 niet mee te nemen naar BFA. Zoiets had wel gekund en gezien de beta duwt men het niet die richting op. Tenzij ze n.a.v. de reacties uit de closed/open beta er lering uit trekken en e.e.a. veranderen. Maar daar reken ik niet op. Ook bij BFH waren er op/aanmerkingen over dingen die lang op zich lieten wachten tot ze (überhaupt) werden meegenomen.
Zet je DM/email even aan danRemzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:50:
Ik heb nog 3 keys liggen hier.
Graag 1 key per persoon.
Gaat die DM automatisch uit na een tijdje? Heb er wel is vaker problemen mee gehad.
Hij zou nu aan moeten staan btw.
Ik krijg zojuist ook een tweede key toegemaild van EARemzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:50:
Ik heb nog 3 keys liggen hier.
Graag 1 key per persoon.

De eerste die er via DM om vraagt krijgt m (ik ga de 'missers' niet allemaal terugschrijven).
Zal overigens eerst vanavond of morgenochtend worden dat ik de key aan je doorstuur ivm geen tijd
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik was zo wanhopig dat ik me heb ingeschreven met 6 email accounts.AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:38:
[...]
Ik krijg zojuist ook een tweede key toegemaild van EA![]()
De eerste die er via DM om vraagt krijgt m (ik ga de 'missers' niet allemaal terugschrijven).
Zal overigens eerst vanavond of morgenochtend worden dat ik de key aan je doorstuur ivm geen tijd
Eentje voor mezelf, en 2 voor vrienden. En de rest voor de mede-tweakers.
Noem me egoïstisch, maar na jarenlang fan te zijn van BF series, verdien ik dit toch wel? En ik maak er andere mee blij!
Closed Beta hé, las het nu pas
My lips are sealed
[ Voor 90% gewijzigd door ingmaronline op 17-12-2010 15:52 ]
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Vergeven Sorry Mensen
[ Voor 22% gewijzigd door Stronkie op 16-12-2010 18:16 ]
en in fullscreen heb ik inderdaad geen cursor. Laat maar...ik ga wel weer MoH spelen, jammer

[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 16-12-2010 19:28 ]
Anoniem: 44492
Het is een beta, en nog in een Closed stage.Cartman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:26:
Wat n brakke zooiElke keer als ik connected ben dan disconnect ie direct weer zonder even te melden waarom...
en in fullscreen heb ik inderdaad geen cursor. Laat maar...ik ga wel weer MoH spelen, jammer
Natuurlijk kun je het een en ander verwachten mbt bugs.
Ga maar terug naar MoH

Als het niet zo gruwelijk zou laggen als het nu doet, is het een prima spelletje om af en toe eens te spelen :-)
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ja, maar gewoon geen server kunnen joinen, dan is er natuurlijk weinig aan...Anoniem: 44492 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:50:
[...]
Het is een beta, en nog in een Closed stage.
Natuurlijk kun je het een en ander verwachten mbt bugs.

Heerlijke gameGa maar terug naar MoH
Maar het spel is inderdaad wel erg diep in Closed Beta.
[ Voor 25% gewijzigd door Comp_Lex op 16-12-2010 20:13 ]
Anoniem: 387929
lekker goedkoop, en ze zullen wel weer veel geld verdienen aan reclame en die battle credits, of hoe het ook heet.
wel jammer dat je niet van kit kan verwisselen, maargoed, het is gratis he. ik ben allang blij als het oude battlefield 2 gevoel weer terugkomt (lees jets).
maar waar ik eigenlijk gewoon voor kwam, heeft er iemand nog een key over? ik offer me wel op om hem te benutten
vandaag pas ingeschreven, dus weinig kans dat ik er vlug 1 krijg.
Ik ook niet, maar ik speel wel BC2, toch maar eens proberen. Heb ik geen problemen meeMicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:33:
" Welcome to the Battlefield Play4Free Closed Beta!"
Vreemde zaak, ik heb me hier nooit voor opgegeven... (Zat wel in de BF Heroes beta.)
Heb er uiteindelijk één omdat iemand van DICE zo'n 100-use key plaatste op Twitter.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Wat een geweldige Beta Test zeg.MATCHMAKING ERROR
Timed out. (Error 2)
Vanmiddag geprobeerd te spelen, eerst wou ik de settings op fullscreen zetten, er stond niet iets van apply dus opnieuw opstarten (via Taakbeheer, want er is geen EXIT op de client) oke na het geflikker van een witte driehoek onderin mijn scherm kon ik inderdaad de client zien, alleen dan zonder muis.
Toen fullscreen uitgezet mbv muispositie raden en openieuw opgestart met taakbeheer.
5 Pogingen later (Error 2), krijg ik eindelijk geen error meer, alleen nu was ik disconnected van de server, daarna zou hij mijn stats (zijn die gewijzigd dan?) updaten, maar dit scheen niet te lukken.
Net nog eens geprobeerd, Play now klikken vanaf de website (vanaf FireFox -.-) de updater laadt, checkt voor update en verdwijnt, new zoals bij de volgende 15 pogingen.
Hoe kan je een spel zo hard verneuken.
Kom op, je hebt al Heroes BF2 BC2 en nog kan je als uitgever een spel niet eens laten starten?
Daar heb je ook skills voor nodig !

[ Voor 88% gewijzigd door WitchHunter op 17-12-2010 22:06 ]
DM voor interesse.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
True, de meest vreemde bugs zitten er nu in (connect issues, traag menu). Ik had echter ook niks anders verwacht.

edit: kom er nog steeds niet op, nog geen enkele match kunnen spelen... dan mag ik het toch bagger noemen imo. Het forum loopt over van soortgelijke meldingen.
[ Voor 53% gewijzigd door Cartman! op 18-12-2010 16:04 ]
DMen dus.
First come, first served.
EDIT: and he's gone
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 18-12-2010 16:46 ]
Hier heb je wel 100% gelijkstoofpeer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:02:
Grappig om te lezen dat iedereen het nu al afzeikt. Als je een beetje door alle problemen heen kunt kijken wordt dit gewoon een grappig spelletje voor tussen je potjes BC2 door als je ff iets minder serieus wilt spelen.
True, de meest vreemde bugs zitten er nu in (connect issues, traag menu). Ik had echter ook niks anders verwacht.
Ik had toch iets meer verwacht van de graphics van je soldier.
Ook zou er een soort van hit indicator moeten zijn. Bij BFBC2 merk je direct wanneer je iemand raakt, hier is dit veel minder duidelijk.
Hit indicatie kun je unlocken bij een bepaald level.Asgaro schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
[...]
Ik had toch iets meer verwacht van de graphics van je soldier.
Ook zou er een soort van hit indicator moeten zijn. Bij BFBC2 merk je direct wanneer je iemand raakt, hier is dit veel minder duidelijk.

Maar als ik eenmaal in het spel ben gaat het wel. Ik kan tijdens dit beeld ook op de plek van de "Play"-knop klikken en dan werkt het wel
Ik heb twee poppetjes, een medic van level 3 (CodeCaster) en een sniper van nu level 4.(Sniphoer). Het speelt op zich wel lekker, als je uit de buurt van tanks vandaan blijft tenminste.
Ik kan m alleen opstarten met IE tab lite in Fx.WitchHunter schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:24:
[...]
Wat een geweldige Beta Test zeg.
Vanmiddag geprobeerd te spelen, eerst wou ik de settings op fullscreen zetten, er stond niet iets van apply dus opnieuw opstarten (via Taakbeheer, want er is geen EXIT op de client) oke na het geflikker van een witte driehoek onderin mijn scherm kon ik inderdaad de client zien, alleen dan zonder muis.
Toen fullscreen uitgezet mbv muispositie raden en openieuw opgestart met taakbeheer.
5 Pogingen later (Error 2), krijg ik eindelijk geen error meer, alleen nu was ik disconnected van de server, daarna zou hij mijn stats (zijn die gewijzigd dan?) updaten, maar dit scheen niet te lukken.
Net nog eens geprobeerd, Play now klikken vanaf de website (vanaf FireFox -.-) de updater laadt, checkt voor update en verdwijnt, new zoals bij de volgende 15 pogingen.
Hoe kan je een spel zo hard verneuken.
Kom op, je hebt al Heroes BF2 BC2 en nog kan je als uitgever een spel niet eens laten starten?
Daar heb je ook skills voor nodig !
In Fx 4, laatste beta, de oneindige loop van installatie van de EA updater
In IE9 64bit gewoon helemaal niets
Windowed is lekker snel.Fullscreen mag wat vloeiender.
Ik vind alleen je blik op de wereld wat smal. dit is echt geen 180graden.
Grafics zijn ok. heerlijk weer ouderwets potje karkand!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Falcon2107 op 19-12-2010 16:20 ]
Heb ik helemaal geen last van: van alle keren dat ik ging spelen of meteen een server in, of 1-2 keer pech en dan alsnog een server in.Eduardboon schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:06:
Spel werkt hier ook niet, Server is full. altijd
Hoe vaak/wanneer probeer jij het?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Had ik ook voor de patch. Na de patch is m'n scherm gewoon helemaal zwart...CodeCaster schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:48:
Ik heb heel vaak dat ik heel lang dit scherm blijf zien na het opstarten:
[afbeelding]
Maar als ik eenmaal in het spel ben gaat het wel. Ik kan tijdens dit beeld ook op de plek van de "Play"-knop klikken en dan werkt het wel
Ik heb twee poppetjes, een medic van level 3 (CodeCaster) en een sniper van nu level 4.(Sniphoer). Het speelt op zich wel lekker, als je uit de buurt van tanks vandaan blijft tenminste.
Moet ik even terug-alt-tabben, even wachten en dan werkt het meestal.
http://battlefield.play4f...m/showthread.php?tid=2582
edit: ooh oke, nevermind then
[ Voor 13% gewijzigd door Twhomp op 19-12-2010 18:42 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 18:38 ]
En zou het zo zijn dat er eerst naar lvl wordt gekeken maar niet naar je kit? Want nu had bijvoorbeeld de tegenstander voornamelijk alleen maar snipers
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Maar het speelt best lekker, ik ben er best tevreden mee. Leuk om Karkand weer eens te zien
Verder merkte ik ook dat het in vergelijking tot Bad Company 2 een beetje traag voelt hoe de bewegingen gaan.
Gisteravond althans, vanavond maar weer eens proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 21-12-2010 15:24 ]
Succes !!