Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keylogger advies

Pagina: 1
Acties:
  • 1.088 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
misschien ben ik op de verkeerde plek hier, maar laat ik het toch proberen.
Ik ben getrouwd, vader van 2 kids, en denk dat mijn vrouw vreemdgaat.
Ze zit veel op Hyves en Facebook en heeft 2 prive email adressen. Als ik in de buurt kom klikt ze alles weg. En als ik haar hiermee confronteer ontwijkt ze het gesprek of is het herrie. Misschien omdat er echt niets aan de hand is? Dat hoop ik, dan ben ik gewoon een lul ben dat ik dit denk. Maar het vreet aan me.

Daarom wil ik een keylogger op mn PC installeren, om te checken wat ze op Hyves en Facebook doet, en wie ze wat mailed.

Kan iemand me aub een keylogger aanraden? Niets fancies, gewoon basic keyloggen. Het liefs gratis.
Zelf heb ik redelijk verstand van mn PC, mijn vrouw een stuk minder.

Alvast bedankt, Arie.

Verwijderd

Je zit inderdaad op de verkeerde plek hier ja :) Bovendien weet google er wel 1000! Overigens is een goed gesprek wat sneller dan het loggen van berichtjes over krulspelden met vriendinnen....

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 15:27 ]

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 08:37

Wrd

Wat dacht je van vnc server installeren op de pc.
Hiermee kan je vanuit een andere computer precies zien wat er op de scherm van de eerste pc gebeurd.
Wel is er een tweede pc/laptop vereist.

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
weg

[ Voor 110% gewijzigd door iisschots op 26-10-2010 18:44 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwacht wel wat tegenwind over je gekozen oplossing/methode, als er zulke problemen zijn in een relatie lijkt me niet echt dat het op deze manier is op te lossen. Stel dat er niets aan de hand is en ze komt achter het feit dat je een keylogger gebruikt... tja.

denk inderdaad dat, mocht je een 2de PC hebben, een VNC wat interessanter is, directe confrontatie is beter dan achteraf uitvogelen hoe zo'n keylogger precies alles bij houdt.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 15:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het lijkt mij trouwens dat een fatsoenlijke (heuristische) virusscanner wel gaat bokken als je probeert een keylogger te installeren.

Who is John Galt?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals SinergyX al zegt, op deze manier los je niks op.. Zo ga je elkaar wantrouwen en dat maakt alles behoorlijk snel stuk (Ookal zou zij niet bijv vreemdgaan).

Wat minder extreme oplossing: Kijk in de browsergeschiedenis bij haar Hyves bezoeken?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 14:11

Mystikal

It never hurts to help!

justmental schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:31:
Het lijkt mij trouwens dat een fatsoenlijke (heuristische) virusscanner wel gaat bokken als je probeert een keylogger te installeren.
Dat is een kwestie van 1 keer toestaan toch?

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nu wordt het een beetje persoonlijk...
We hebben 2 kids, ik hou zielsveel van dr, maar ze zit de laatste tijd in een dip, trekt zich terug. Zit heel veel achter de computer, Hyves, Facebook, emailen. Verder pik ik andere 'hints' op dat er iets niet klopt.
Als ik erover begin is ze ontwijkend of loopt het uit op ruzie.
Dit vreet aan me. Ik denk dat er iets speelt maar weet het niet zeker. Als er niets speelt ben ik gewoon een lul, maar wel een lul die niet met deze twijfels rondloopt.
Als er wel iets speelt, tsja, dan moeten we daar maar mee dealen...

Dus als iemand advies heeft over een, het liefs gratis, keylogger, dan ben ik je dankbaar.

We hebben overigens maar 1 computer.

• Mektheb
  • Laatst online: 29-11 21:23
Denk dat je inderdaad zoals alle anderen zeggen er niks mee opschiet.

Als ze vreemd gaat ( zou ze bij mij het huis uit geschopt worden en er zoiezo klaar mee zijn kids of niet )
Is er niks aan de hand heeft ze niks te verbergen en kan ze je het allemaal vertellen laten zien.

Maar blijkbaar heeft ze iets te verbergen, maar kan het ook heel onschuldig zijn en een flirt manier via hyves / msn / facebook met anderen zijn.
Wat van kwaad tot erger KAN komen maar HOEFT niet.

Een goed gesprek over je relatie doet wonderen, en zeg eerlijk wat je zelf vindt en waarom ga niet in de aanval van JIJ verbergt iets JIJ doet raar, nee begin met te vertellen wat jezelf voelt en waarom je dat voelt.
En anders er gewoon mee kappen, want zodra je de gedachte al hebt over je eigen vrouw is dat al fout (imho)
En als ze het wel doet wat je denkt ze doet is ze ook fout ( imho )
Strik erom en klaar.

relatie dips bestaan, maar dit is wel erg dubieus ( mijn mening )

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 26-10-2010 15:40 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Ik vind dat deze man in zijn recht staat. Zijn vermoeden zal zij niet bevestigen. Hij zal er dus op een al dan niet eerlijke wijze achter moeten komen hoe zijn vrouw in deze relatie staat. Gaat ze vreemd, is het voor hem de bevestiging om of van haar af te gaan of haar er mee te confronteren. Dit zonder te vertellen hoe hij erachter is gekomen, anders heeft hij zo dadelijk een proces aan zijn broek wegens privacy schending.

Gaat ze niet vreemd en zijn het inderdaad alleen maar gesprekken over krulspelden, nagelstylisten en prada tassen. Dan is die keylogger ook weer zo weg gehaald. En was zijn vermoeden ongegrond. Zal hij zich hoogstens erg rot voelen dat hij zijn vrouw niet vertrouwd.

Hoe hij aan het de bewuste keylogger moet komen is een ander verhaal. ik vraag me ook af of dit het gewenste middel is in deze kwestie. Je komt dan snel op privacy schending uit en dat mag niet.

Wat ik nog graag zou willen weten is hoe je er tegen aan kijkt als het sex/flirt chats zijn maar er geen fysieke afspraken zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door NeHoX op 26-10-2010 15:45 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het algemeen beleid #verbodenhacken
Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
(en dan geld nog: wat heb je zelf al uitgezocht?)

Overigens denk ik dat het middel dat je denkt te gebruiken erger is dan het doel. Er zijn immers 2 scenario's

-Ze gaat vreemd.
  • Of je gaat als goede vrienden uit elkaar (maar je krijgt nog veel met elkaar te maken omdat je immers samen kinderen hebt.)
  • of je vind een andere oplossing in goed overleg.
-Ze gaat niet vreemd.
  • ook dan zal spioneren niet in dank worden afgenomen.
Het is immers wettelijk niet verboden vreemd te gaan, het is iets tussen je partner en jou. Bewijzen dat ze wel of niet vreemd gaan is geen punt hier. Maar ik ga denk ik erg offtopic hier.

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 26-10-2010 15:47 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• TheMe
  • Laatst online: 09-11 14:11
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:36:
Ok, nu wordt het een beetje persoonlijk...
We hebben 2 kids, ik hou zielsveel van dr, maar ze zit de laatste tijd in een dip, trekt zich terug. Zit heel veel achter de computer, Hyves, Facebook, emailen. Verder pik ik andere 'hints' op dat er iets niet klopt.
Als ik erover begin is ze ontwijkend of loopt het uit op ruzie.
Dit vreet aan me. Ik denk dat er iets speelt maar weet het niet zeker. Als er niets speelt ben ik gewoon een lul, maar wel een lul die niet met deze twijfels rondloopt.
Als er wel iets speelt, tsja, dan moeten we daar maar mee dealen...
Dus als iemand advies heeft over een, het liefs gratis, keylogger, dan ben ik je dankbaar.
We hebben overigens maar 1 computer.
Misschien moet je juist dit bespreekbaar maken. Dan maar ruzie in de tent.
Ik snap best dat je het wilt proberen zonder dat ze het merkt. Als ik het had gedaan was ik er ooit ook achtergekomen dat mijn ex behoorlijk wat spannende dingen deed als ik lag te slapen. Maar als ik zo terug kijk ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.
(Generaliserend)
Als jij nu al het idee hebt dat er 'iets' mis is, dan is het waarschijnlijk ook wel zo. Meestal merken mannen het wat later dan vrouwen. Dan kun je achter de rug van je vrouw om gaan zoeken naar wat er is. Stel je vindt dan iets. Dan moet je haar alsnog confronteren. Als jij dan moet uitleggen hoe je er achter bent gekomen, ben je alsnog de lul.
Probeer een gesprek te forceren, desnoods met begeleiding. Dat werkt waarschijnlijk (op lange termijn) veel beter dan dat je mee gaat doen met stiekeme dingen en wantrouwen. Uitspreken is vervelend, maar wel het gezondst.

There is no place like 127.0.0.1

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

* Big Womly gaat even een poging ondernemen relatietherapeut te spelen.

Door haar te gaan controleren en haar privé te gaan schenden (wat naar mijn gevoel jouw doel is), ga je jezelf alleen maar meer in de problemen werken op vlak van je relatie. Probeer eens uit te vissen waarom het scheef zit en doe wat leuke dingen met haar. Breng wat vernieuwing in jullie relatie. Misschien dat de situatie zichzelf dan oplost...

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

ipv een keylogger

kun je natuurlijk ook eens een stevig gesprek voeren

Verwijderd

Topicstarter
NeHoX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:42:
Wat ik nog graag zou willen weten is hoe je er tegen aan kijkt als het sex/flirt chats zijn maar er geen fysieke afspraken zijn?
Geen idee, weet ik niet. Ligt eraan wat de context is en met wie? Kan ik je niet zomaar een antwoord op geven.

Ik hoop dat jullie snappen dat ik niet zomaar een relatie van 9jr waar 2 kids in het spel zijn opgeef. ALS er iets speelt deal ik/we daar dan wel mee. Maar dan weet ik het in ieder geval. Nu vermoed ik het alleen. En als er iets speelt zal ze het idd nooit toegeven.

Dus als iemand me kan helpen met een (liefs gratis) keylogger dan ben ik je dankbaar.
Als ik ergens anders terrecht moet, zeg me dat dan ook.

Groeten.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Op GoT helpen wij niemand met het omzeilen van beveiligingen zie Het algemeen beleid. De reden dat we dit niet doen is omdat we niet zeker kunnen zijn dat het alleen gebruikt word voor eigen gebruik. In dit topic word meerdere maken gevraagd hierom. Dat is ook de reden dat dit topic dicht blijft.

Mocht je een topic willen openen over je relatie en daar verder op in willen gaat zou dat in SG moeten. Aangezien jij daar nog geen toegang tot hebt, je moet minimaal 50 post hebben en 3 maanden lid zijn, zal dat nog even moeten wachten.

Ik hoop dat het een ieder nu duidelijk is waarom het topic dicht is en dicht blijft. Wil men meer informatie staat men vrij een DM te sturen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.