Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/7043/500xmilestone2.jpg

Het gaat hier uitsluitend over abonnementen en levertijden van de Motorola Milestone 2.

Discussies over de telefoon zelf vinden hier plaats: Motorola Milestone 2
Regels:

Wat we wel in dit topic willen zien:
1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de telefoon.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de telefoon kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de telefoon horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

De pricewatch voor de Milestone 2 is hier te vinden: pricewatch: Motorola Milestone 2 Zwart

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 05-11-2010 04:18 . Reden: Link naar tech topic erbij geplaats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

( Motorola Milestone 2 Topic )

Ondanks dat er nog geen officiele release date is, is de Milestone 2 nu te preorderen bij de Engelse expansys.com:
http://www.expansys.com/m...ndroid-smartphone-203426/
http://www.dialtosave.co....lable-from-november-17th/

Verwachte release date 17 november

(Google search voor het laatste nieuws: link)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyb op 05-11-2010 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Vanaf 9 November beschikbaar op Amazon.de :)

http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Datum op Amazon.de is gewijzigd naar 15 november.
Datum op Amazon.de is gewijzigd naar 19 november.

[ Voor 36% gewijzigd door Cyb op 10-11-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-06 12:03
De Milestone 2 is nu ook te bestellen bij Belsimpel voor 648 euro als los toestel. Zo te zien grijze import (UK), levertijd staat op 2 weken, en i.c.m. met een abo nog niet aantrekkelijke prijzen (nog bijna 200 euro bijbetalen met een Vodafone Bel+SMS+Web 200 bijv.), maar goed, voor de liefhebbers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MadBear schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:17:
De Milestone 2 is nu ook te bestellen bij Belsimpel voor 648 euro als los toestel. Zo te zien grijze import (UK), levertijd staat op 2 weken, en i.c.m. met een abo nog niet aantrekkelijke prijzen (nog bijna 200 euro bijbetalen met een Vodafone Bel+SMS+Web 200 bijv.), maar goed, voor de liefhebbers! :)
ipv je dat ervoor betaalt kun je net zo goed even een tripje maken naar onze oosterburen en daar een los toestelletje op de kop tikken. Op Amazon.de kost hij met dock 526,37 euro. Ben je goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 18:07

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 105188 schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:06:
[...]

ipv je dat ervoor betaalt kun je net zo goed even een tripje maken naar onze oosterburen en daar een los toestelletje op de kop tikken. Op Amazon.de kost hij met dock 526,37 euro. Ben je goedkoper uit ook.
Zit je wel met een QwertZ toestel ipv QwertY

Ter land, ter zee en in de kroeg

Topicstarter
Dit product is niet op voorraad en wordt besteld bij de leverancier als je een order plaatst.
Beschikbaarheid: Op verzoek besteld
Dus het is niet eens de bulk prijs maar de catalogus prijs. Die prijs kan nog eens met een 50 a 100 euro zakken als iemand ze bulk gaat inkopen.

Ik wacht nog even 2 weken zodat er meer duidelijkheid komt over Android 2.3, of er een Droid X komt naar Europa en of er een witte versie beschikbaar wordt. Daarna ga ik hem hoogstwaarschijnlijk kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 18-11-2010 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
100+ op voorraad bij Expansys Nederland :D

Heeft iemand al besteld / ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385024

CLB schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:57:
450,00 in de EU @ ExPansys

Dat is nog minder dan de Milestone 1 kostte...
Bestelling geplaatst bij eXpansys. Zogenaamd hebben ze het toestel op voorraad. Dan krijg je opeens de volgende dag een mail. Willen ze een kopie van je paspoort, van je credit card, van je electriciteits rekening, van je bedrijfspapieren, van je arbeidsovereenkomst..en dan kun je het toestel bezorgd krijgen.

Heb weer geannuleerd. Bij eXpansys is blijkbaar iedereen een crimineel tenzij het tegendeel wordt bewezen O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 385024 op 26-11-2010 02:37 . Reden: quote miste ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb PDA shop gemaild. En zij krijgen de telefoon over 2 weken in hun assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
@ geflippeD

Als je 2 weekjes wacht kun je hem bij PDAshop bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 385024 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 02:36:
[...]

Bestelling geplaatst bij eXpansys. Zogenaamd hebben ze het toestel op voorraad. Dan krijg je opeens de volgende dag een mail. Willen ze een kopie van je paspoort, van je credit card, van je electriciteits rekening, van je bedrijfspapieren, van je arbeidsovereenkomst..en dan kun je het toestel bezorgd krijgen.

Heb weer geannuleerd. Bij eXpansys is blijkbaar iedereen een crimineel tenzij het tegendeel wordt bewezen O-)
Als ik jou was zou ik sowieso even wachten tot Android 2.3 is aangekondigd. Volgens de CEO van Google zal 2.3 een paar nieuwe functies toevoegen waar hardware aanpassingen voor nodig zijn. Het zou jammer zijn ales je nieuwe toestel net op de valreep al die nieuwigheden mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Drumstick3 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:53:
Ik heb PDA shop gemaild. En zij krijgen de telefoon over 2 weken in hun assortiment.
Ik hoop dat ie gunstig geprijsd wordt icm een abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
chowmonkey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:45:
[...]

Ik hoop dat ie gunstig geprijsd wordt icm een abonnement..
Ik denk op het begin niet. Misschien na een paar weken wel. Maar ik hoop het natuurlijk ook want ik denk dat ik er ook eentje gakopen O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Drumstick3 op 26-11-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik wil hem wel graag hebben maar ik koop hem niet los.. Over 4 weken mag ik weer kiezen.. Mocht ie dan beschikbaar zijn met abbo verlenging dan wordt het hem wel.. En anders maar een ander merk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
chowmonkey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:25:
Ik wil hem wel graag hebben maar ik koop hem niet los.. Over 4 weken mag ik weer kiezen.. Mocht ie dan beschikbaar zijn met abbo verlenging dan wordt het hem wel.. En anders maar een ander merk..
Je kunt hem nu al kopen check pricwatch maar: http://tweakers.net/pricewatch/264175/motorola-milestone-2-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Niet op voorraad.. Verder vind ik hem met abbo dan nog best prijzig eerlijk gezegd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
chowmonkey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:05:
Niet op voorraad.. Verder vind ik hem met abbo dan nog best prijzig eerlijk gezegd :/
Ja dat klopt ook wel. Maar als je hem echt MOET hebben. dan zou je hem daar kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik wacht het even rustig af.. Ik heb nog 4 weken de tijd. dan zie ik wel wat de ontwikkelingen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:03:
[...]

Als ik jou was zou ik sowieso even wachten tot Android 2.3 is aangekondigd. Volgens de CEO van Google zal 2.3 een paar nieuwe functies toevoegen waar hardware aanpassingen voor nodig zijn. Het zou jammer zijn ales je nieuwe toestel net op de valreep al die nieuwigheden mist.
Gaat Motorola nog de hardware aanpassen voor Gingerbread dit jaar? Ik zit me al twee maanden te ergeren aan mn HTC Touch Pro (van het begin af aan een hel) en aangezien de aankoop nog in dit fiscale jaar moet plaatsvinden en ik graag een toetsenbord wil, moet het nu niet te lang meer gaan duren. Ik dacht dat Gingerbread sowieso op een 1GHz processor zou draaien? Welke nieuwigheden mis ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drumstick3 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:55:
@ geflippeD

Als je 2 weekjes wacht kun je hem bij PDAshop bestellen.
Met veel plezier zal ik mijn bestelling daar plaatsen. Ik wacht alleen al zo lang... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Is er al iemand die hem binnen heeft via expansys ?
http://www.expansys.nl/mo...oid-smartphone-eu-203474/
voor €449,99

[ Voor 0% gewijzigd door Checkeys op 01-12-2010 18:32 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

€449,99 is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Komende weken zal hij wel in de winkel liggen, ik heb het niet zo met expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Ik heb er een bij Expansys besteld, daar heb ik een jaar geleden ook m'n Milestone besteld en de Milestone van een vriendin. Heb em volgende week al nodig en vond de prijs laag genoeg. Nog geen problemen gehad met rare vragen, toestel is ook dezelfde dag verstuurd. Ben eens benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
@Myedvyed

Heb je hem al ontvangen? Of wanneer zou je hem krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Drumstick3 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:43:
@Myedvyed

Heb je hem al ontvangen? Of wanneer zou je hem krijgen?
Ik verwacht dat ze hem maandag langsbrengen, maar dan ben ik er zelf helaas niet. Dinsdag zou ik hem hoe dan ook moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
Dus dan hebben ze hem waarschijnlijk wel op voorraad. Dan snap ik niet waarom andere winkels hem niet aanbieden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Drumstick3 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:41:
Dus dan hebben ze hem waarschijnlijk wel op voorraad. Dan snap ik niet waarom andere winkels hem niet aanbieden :S
Ik verwacht eigenlijk dat het grijze import is, en ze dus uit b.v. UK of DE komen. Tenminste, dat was bij de Milestone 1 zo toen ik hem daar destijds kocht. Voor mij geen probleem, ik gebruik mijn telefoon sowieso liever in het Engels en met Android kun je als je wil altijd nog makkelijk de taal aanpassen. Expansys was zo netjes om ook een adapter mee te leveren voor de adapter (UK->EU). Nu hoop ik alleen dat het geen QWERTZ toetsenbord is :S Er is vandaag een pakje binnengekomen dus ik ben benieuwd.

Edit: ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest het vandaag op te kunnen halen en het is godzijdank een QWERTY toetsenbord met verder alle zwik in het Engels :D

[ Voor 10% gewijzigd door Myedvyed op 06-12-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Drumstick3 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:41:
Expansys opereert wereldwijd en dan kun je dingen doen die andere niet kunnen, zoals direct inkopen bij de fabrikant ipv een groothandel. Wat ze doen is ze kopen direct in bij Motorola in Amerika en verkopen dat weer wereldwijd door. Het gaat hier dan wel om ROW toestellen welke niet beschikken over de land specifieke aanpassingen welke je krijgt als je bij de importeur van het land koopt.

Alle andere winkels moeten wachten tot Motorola EU of NL het toestel beschikbaar stelt en ze bij de groothandel in de schappen liggen.

Ik heb mijn Samsung i8910 ook via grijze import gekocht en daar zat eerst een buitenlandse firmware op. MMS werkte helemaal niet. Als ik de Nederlandse firmware erop zet dan werkt MMS wel maar de Nederlandse firmware is onderhand zo oud dat ik die niet gebruik. Er bestaat altijd een kans dat dit soort toestellen net niet over de juiste software instellingen beschikken waardoor ze net niet goed werken of je net die ene functie mist. Maar meestal gaat het wel goed, die paar keer per jaar dat ik een MMS wil versturen kan ik wel missen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 06-12-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobbyprize
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 19:31
Sinds gister trotse bezitter van de Milestone 2.
Heb hem met Vodafone verlenging via belsimpel.nl.Woensdag besteld, donderdag in huis. Veel eerder dan verwacht.
Belsimpel.nl is dus zeker een aanrader.

Mijn vette hiphop beats: http://soundcloud.com/bobbyprize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232547

Zozo, Belsimpel heeft m dus wel? Eens even kijken op de website dan maar..

Ohja, enig idee welke versie (Engelse, Nederlandse, Duitse) versie je hebt gekregen van Belsimpel? Zit er bv Nederlandse handleiding bij? En is het een Qwerty of Qwertz toetsenbordje?
En wat was de levertijd die erbij stond? Nu staat er 5-7 werkdagen namelijk.

Edit: Gelijk al een leuke aanbieding bij Belsimpel:

Aanbieding Vodafone Milestone2

Geldt voor zowel nieuwe abbo's als verlenging.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 232547 op 11-12-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:18

Diablo_GT

nbx

Zijn er naast bobbyprize nog andere mensen die een positieve ervaring hebben met Belsimpel aangaande de Milestone 2?

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:13

KrazyJay

Zonder abo, 299 Euro via expansys.nl klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328305

Reageer a.u.b. als u een winkel weet waar deze nog te krijgen is. 8)
Pagina: 1