Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Topicstarter
Maak er maar even een topic van.

Links en rechts komen er berichten binnen dat de market niet echt lekker werkt. In Augustus waren er ook al diverse problemen. Geen paniek, het ligt vermoedelijk niet aan uw telecom-provider, niet aan de rom die u draait, niet aan een virus of trojan.

Het zal zichzelf wel herstellen. Oplossingen zijn er voorlopig nog niet voor het probleem, indien u het probleem heeft uiteraard. Mocht morgen het probleem er nog zijn, dan kan het wissen van de marketcache en die van gtalk, daarna een reboot helpen.

bron:

http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/

De titel van dit bericht zal je vast wel bekend in de oren klinken. Eind augustus waren er een heleboel mensen met downloadproblemen. Op dit moment zijn er opnieuw problemen met de Android Market.

Na het zoeken en selecteren van een app of game uit de Android Market beginnen de problemen. Zo starten veel downloads niet en wanneer ze starten is dat geen garantie voor een voltooide download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Bij mij zijn er al enkele dagen downloads bezig, maar wanneer ik deze selecteer en op "cancel download" klik, crasht de hele market ...

Is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De cache legen verhielp het probleem bij mij (Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren -> Market -> Cache wissen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209715

Bij mij wil ie ook niet meer echt. Vandaag een desire gekregen, paar apps kunnen downloaden, maar voor de rest doet ie naar. Alles al geprobeerd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 11:31
Market werkt inderdaad wéér niet...dit verwacht je toch niet van een bedrijf dat zo'n enorm goede up-time heeft (Google is echt bijna nooit down)...beetje jammer dit |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier was al een topic over :) Android Market wil geen apps downloaden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.