Beste mede-tweakers,
ik vroeg me dus af, zoals de titel al zegt, kun je van een PCI-E ssd booten?
Mvg,
fean
ik vroeg me dus af, zoals de titel al zegt, kun je van een PCI-E ssd booten?
Mvg,
fean
Yes, dat kan het. Kijk maar eens op de OCZ fora.master.fean schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:03:
dank je, McKaamos voor je verhelderende antwoord. Ik wou er Windows 7 vanaf gaan draaien, weet je of dit OS het aan kan...?
Waar vanaf? Er zijn meerdere PCIe SSD's.master.fean schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:03:
dank je, McKaamos voor je verhelderende antwoord. Ik wou er Windows 7 vanaf gaan draaien, weet je of dit OS het aan kan...?
Je kunt die dingen in elk PCI-e slot stoppen waar ze inpassen. Let er wel op dat het mobo soms meer of minder lanes toewijst aan bepaalde slots, vaak is dit ook nog zelf te wijzigen.poema schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:31:
Stond ook naar de Revodrive te kijken maar uiteindelijk voor 2 Vertexen 2 gekozen. Wat ik me wel afvroeg of je zo'n kaart gewoon in een pci-e slot kan stoppen waar je normaal gesproken een videokaart in kan proppen bij moederborden met tevens onboard video.
Ok, thanks. Wordt m'n volgende aankoopMr Alfabet schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
[...]
Je kunt die dingen in elk PCI-e slot stoppen waar ze inpassen. Let er wel op dat het mobo soms meer of minder lanes toewijst aan bepaalde slots, vaak is dit ook nog zelf te wijzigen.
[ Voor 23% gewijzigd door McKaamos op 03-11-2010 22:08 ]

[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 07-11-2010 14:51 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik heb een apart topic geopend hetgeen misschien handiger is en dit topic dan alsnog gesloten kan worden._Dune_ schreef op zondag 07 november 2010 @ 03:32:
[mbr]Normaalgesproken met een dergelijk topic start en een topicstarter die weinig eigen inzet toont, zou ik het topic op slot zetten, maar omdat het toch wel een interessant topic lijkt te worden en er nog niet veel te vinden is over deze kaarten hier op GoT zal ik het topic open laten.
Laat het wel een waarschuwing zijn voor de topicstarter, want zijn eigenlijke vraag was heel makkelijk te beantwoorden door de website van de fabrikant te lezen of google te gebruiken.
Dus blijf je ervaringen gerust delen Roel1966. :)[/mbr]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq