• ad Ipad
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2011
Ik heb een iPad naast mijn iPhone. Op mijn iPhone zijn keurig alle adressen, telefoonnrs etc uit Gmail overgezet. Op mijn iPad staan de Gmailaccounts die ik heb en komt mail binnen, maar de adressen ed worden niet op de iPad gezet. (overigens de 'goedkope'versie wifi, 16 GB). Heeft iemand een oplossing?

• Whieee
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:31

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT!

Het is echter wel de bedoeling op GoT dat je zelf wat inzet toont voor je een topic opent. Wat heb je bijvoorbeeld zelf al geprobeerd om e.e.a. op te lossen? Kijk bijvoorbeeld eens naar je sync instellingen.

Verder, lees het volgende eens door: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Launching containers into space

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 29-08 18:46

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

ad Ipad schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:03:
Ik heb een iPad naast mijn iPhone. Op mijn iPhone zijn keurig alle adressen, telefoonnrs etc uit Gmail overgezet. Op mijn iPad staan de Gmailaccounts die ik heb en komt mail binnen, maar de adressen ed worden niet op de iPad gezet. (overigens de 'goedkope'versie wifi, 16 GB). Heeft iemand een oplossing?
iPad aansluiten op je pc, iTunes opstarten, je ipad aanklikken en vervolgens op tabblad Info even aanvinken dat je contactgegevens wilt syncen met google contacts.

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• JunkieXP
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:39

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heb je het al geprobeerd via Microsoft Exchange (i.p.v. Logischerwijs Aanmaken van Gmail Account te Selecteren):

http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=138740

Op deze manier heb je ook de Optie om Mail, Agenda en Contacts in Sync te houden.

Desktop: Wacom Intuos Pen & Touch | Logitech Z2300
Gadgets: BlackBerry KEY2
Earcandy: BeatsX Ft. Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee