Toon posts:

Verkoop oude laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• m.rispens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08-01-2017
Hallo

Misschien een rare vraag maar ik heb een oude Acer travelmate 8003 laptop en wil deze graag verkopen. Ik heb van mijn werk nu een laptop dus de acer is niet meer nodig.
Ik heb alleen geen idee wat dat ding nog kan opleveren.

Er zit een muis, een tas, een extra accu en de originele Windows XP Pro bij.

Specs
* Acer TravelMate 8003LMi
* Intel Centrino Mobile (Pentium Mobile 1.66 GHz)
* Intel 855GMA chipseet
* Intel Pro/Wireless 2200BG Wi-Fi, WPA Support
* 200-nit 15 inch SXGA+ TFT scherm (Zeer hoge resultie)
* ATI Mobile Radeon 9700 3D Graphics / 64 MB VRAM
* 1128 MB Intern geheugen (uitgebreid)
* 60Gb Utra ATA HDD
* DVD Writer
* Gigabit ethernet
* Modem
* 4x USB
* S-VIDEO Out
* VGA Out
* DVI Out
* Multi card-reader
* Bluetooth

Vind het erg lastig en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem deze howto eens door: Howto: prijsbepaling (oude) hardware
Daarmee kun je heel goed de waarde van je notebook bepalen.

30" monitor te koop

• Patecatl
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-03-2013
Ik wilde net antwoorden dat jij vroeger zo`n topic had lopen TERW_DAN ,en dat jij de prijs wel weet :) .
Wat ik trouwens wel tof vond.Het was een gegeven waar aan je kon refereren .
Jammer dat niet ieder1 de regels begreep,en sommige dachten zelf te gaan taxeren,in jouw topic.

@ Ts :) .
ik heb wel eens vernomen dat in de IcT wereld het per jaar 50% naar benden gaat.
dus koop je nu iets voor 1000 ,dan is het volgensd jaar nog maar 500 waard en het jaar daarop 250.
Veel mensen hanteren deze ongeschreven regel.
Ik zelf vind het wel erg veel ,50 %.

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

• m.rispens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08-01-2017
Bedankt voor de reacties, ik had toevallig ook al naar die howto gekeken maar omdat ze nu niet meer verkocht worden is het lastig te bepalen wat de huidige prijs is :)

Dat ik hem kocht was ie ongeveer 1600 euries dus dat zou, afgaande op die 50% regel nu (5 jaar later) 50 euro zijn, ghehe, dan geef ik hem wel aan een familie lid ofzo :P

Ik heb hem nu in de V&A gezet voor 100 euro, maar ik verwacht er niet te veel van :P

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10
Ga eens op marktplaats/tweakers v&a rondneuzen en kijk waarvoor gelijkwaardige laptops weggaan

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee