Toon posts:

Geforce 8600M gs, clonen met tv via s-video LUKT NIET

Pagina: 1
Acties:

• chris8383
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-12-2010
hoi ik heb een laptop met een nvidia gforce 8600m gs kaart met video-s uitgang erop.

ik heb een stekker die van 9pins na 4 pins gaat voor in mn tv (tv heeft video-s ingang, is wel een oudere tv maar hij ondersteunt het iig dan)

nu is het zo dat ik kabel aangesloten heb maar hij helemaal niks doet, heb vanalles geprobeerd, ben in de config van nvidia software gaan kijken en hij geeft wel een tv aan maar krijg hem gewoonweg niet aan de praat. ik draai btw windows7 64 bit.

zou iemand mij kunnen helpen?

• Dymse
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 13:10
ik heb nooit s-video werkende gekregen op mijn 8800 gts. hopeloos mee zitten te sukkelen maar ik denk dat nvidia gewoon geen delijke s-video implementatie heeft of het lag aan mijn toestel ...

• Herman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:34
Welkom op GoT. :w

Ik heb wel enige ervaring met S-video en nVidia kaarten. Toch is het wel gewenst als je wat meer info geeft. Wat is het type en resolutie van je laptop en van je TV? Welke driver gebruik je?

Daarnaast hebben we een mooie trouble-shooter. :P Heb je deze al doorgenomen? De grote tv-out FAQ Het wordt namelijk gewaardeerd als je deze eerst doorneemt en aangeeft welke stappen je al hebt geprobeerd. O-)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee