Reepje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:13:
De computer is 10 jaar oud. Zet je een nieuwe inelkaar, koop dan alles nieuw.
Verder sluit ik me bij de rest aan, laat een winkel de computer inelkaarzetten, of toon wat meer inzet en interesse, want daar schort het behoorlijk aan.
1 pluspuntje, je hebt alvast beter leren typen, want je begin post was eigenlijk moeilijk te ontcijferen. Je hebt nog geluk dat mensen je van advies willen dienen.
Tav 'toon wat meer inzet en interesse, want daar schort het behoorlijk aan' ; het is niet mijn intentie om maar n btje laconiek vragen te stellen, maar aangezien ik niet veel op dit gebied weet, komt dat misschien zo over.
Ik snap niet waarom jij daarin aanleiding ziet om me als n schoolmeester/ouder vermanend toe te gaan spreken. Dat je n kennisedge hebt op een gebied, wil niet zeggen dat je mensen belerend of op een irritante manier van repliek dient te voorzien. Zeg dan niks of zeg het op een neutrale manier IMO.
Die trap na betreffende mn typskills is wmb totally out of line...
Als jij dat nodig vindt> kudos, good 4
Moet ik nou echt mn excuses gaan aanbieden voor mn onwetendheid? Iig niet aan jou.
Tav alle andere replyers; bedankt voor de reacties, sorry voor mn weinig specifieke en informatieve beginpost, ik zal proberen wat nauwkeuriger te zijn (voor zover dat mogelijk is voor me)