Toon posts:

Meerdere DM's verwijderen in een keer dmv checkboxes?

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

• n0elite
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-08 08:10
Is het mogelijk dat jullie checkboxes oid implementeren bij het DM gedeelte? Als ik nu 10 DM's wil verwijderen dan moet ik dat stuk voor stuk gaan doen. Kan dat niet handiger op een of andere manier?

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Tuurlijk. Maar of dat ook gedaan wordt.

• n0elite
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-08 08:10
Jejking schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:25:
Tuurlijk. Maar of dat ook gedaan wordt.
Is niet zoveel moeite denk ik voor de devvers scheelt wel een hoop werk voor gebruikers.

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:03

crisp

Devver

Pixelated

Als het inderdaad triviaal was om in te bouwen hadden we dat allang eens gedaan want dit is vziw niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt.

Intentionally left blank

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Je spreekt jezelf tegen?

[Voor 4% gewijzigd door Jejking op 18-10-2010 17:59]

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-09 17:44

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Uh, nee?

Intentionally left blank

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Uh ja, maar da's semantische BS. Je mening is wel duidelijk. Terug ontopic.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Jejking schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:58:
Uh ja, maar da's semantische BS. Je mening is wel duidelijk. Terug ontopic.
Dat is geen mening maar een professionele inschatting met de kennis van de onderliggende code in mijn achterhoofd. Als dit een uurtje werk zou zijn dan had ik het allang een keer gedaan, maar ik denk dat het eerder richting een dag zou gaan. Dat maakt het niet triviaal om aan te passen en helaas kunnen we dit geen hoge prio geven.

Anyway, dit is al eerder aangevraagd dus ligt al ergens op de grote hoop (als in: hopelijk komen we er onverhoopt toch ooit eens aan toe :P). Daarmee is dit topic dus verder overbodig...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee