Toon posts:

Compatibility Check

Pagina: 1
Acties:

• Snors
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01-06 06:03
Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig om een leuk core i5 systeem samen te stellen voor iemand.
Nou wil ik uiteraard niet na het bestellen van deze computer erachter komen dat een van deze componenten niet werkt in combinatie met de rest.

Ik heb veel al zelf gecontroleerd maar waar ik eigenlijk mij het meeste zorgen over maak is de voeding van de behuizing.

De configuratie kan bekeken worden in mijn Wenslijst hier op tweakers.net:
gallery: M34nM4chin3

Alvast bedankt!:)

--Edit, de computer zal voornamelijk gebruikt worden voor het afspelen van full hd films etc op een TV via HDMI. Echter zal er een enkele keer ook een spelletje zoals formula 2010 op gespeeld worden vandaar de videokaart(onboard graphics lijken mij hier niet goed genoeg voor).

[Voor 20% gewijzigd door Snors op 17-10-2010 19:25]

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou het niet gaan werken dan? Die voeding zal gewoon een ATX voeding zijn als ik de specs bekijk, dus dat moet geen probleem geven.

En je onboard graphics (of liever integrated graphics) ga je niet kunnen gebruiken met die CPU, je zult dus sowieso een losse videokaart moeten pakken.

[Voor 35% gewijzigd door TERW_DAN op 17-10-2010 19:26]

30" monitor te koop

• Snors
Terw_Dan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:26:
Waarom zou het niet gaan werken dan? Die voeding zal gewoon een ATX voeding zijn als ik de specs bekijk, dus dat moet geen probleem geven.
Ik bedoel meer qua vermogen die de voeding levert 350watt.. en ik heb geen idee of dit genoeg is voor de videokaart i.c.m. het moederbord en processor. Aparte videokaart geeft overigens ook de voorkeur(met oog op toekomst).

[Voor 8% gewijzigd door Snors op 17-10-2010 19:27]

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 25
Je kunt vrij makkelijk bepalen wat je systeem ongeveer zal gaan gebruiken.

30" monitor te koop

• Merijn70
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 30-07 09:45
Hier kan je het zelf uitzoeken:
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 25

Succes! ;)

Edit: Spuit 11

[Voor 7% gewijzigd door Merijn70 op 17-10-2010 19:31. Reden: Terw_Dan was me net voor]

• Snors
Genoeg leesvoer zie ik! Alvast bedankt voor de snelle reacties ik ga eens kijken of ik er verder wijs uit wordt.

[Voor 108% gewijzigd door Snors op 18-10-2010 01:23]

• Snors
Nog een vraag en dan weet ik voldoende:
Zou de videokaart vanwege zijn omvang wel in de behuizing passen. Een schets van het binnen aanzicht van de kast is te vinden via de volgende URL:
http://www.antec.com/pdf/...80_manual_mechdrawing.pdf
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee