[PC] Bloodline Champions

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb een tijdje Age of Conan gespeeld en krijg nog steeds de nieuwsbrief van Funcom. afgelopen week vond ik daarin de closed beta uitnodiging voor Bloodline Champions, van Stunlock studios.
ik houd het zaakje over het algemeen behoorlijk goed bij, maar heb deze dus echt gemist en wist er nog niets van.

ik heb de tutorial uit interesse gespeeld en het blijkt een game te zijn waarin je met je held in een arena strijd. overduidelijk een spel dat een graantje van het succes van de Warcraft 3 mod DoTA mee probeert te pikken zoals Demigod van Stardock en het resente Heroes of Newerth dat al eerder probeerde.

Cartoony craphics, kleurrijke arena's en het afwerken van spell's die met een cooldown timer werken, zijn de ingredienten die we bij de eerder genoemde games ook terugvinden.

hier een brutale copy van de officiele site over de features:

Bloodline Champions is a PVP game with short, intense matches for up to ten players divided into two teams. Every player plays one of several different bloodlines with 7 unique abilities each.
Different bloodlines in a set up complement eachother, different maps and gamemodes need different tactics, so good teamwork is a must for success.
Chance is not a factor, spells and abilities do a set amount of damage. Random elements such as critical hits and passive abilities do not exist.
Spells travel to where the player aims and can be avoided by enemy players, making every ability dependant on individual player skill.
Without mana and creeps, the game has almost zero downtime and is instead based on short cooldowns, this coupled with no grind or farming ensures that every match is full of action.

en hier twee screentjes:

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screen2bloodlinechampions.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screen1bloodlinechampions.jpg

zijn er hier nog meer Tweakerts die ook in de beta zitten, of uberhaupt van het spel hadden gehoord?

kun je nagaan; dan moet PC Gameplay nog multiplatform gaan en ik ben nú al niet meer op de hoogte... :P

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Ik heb zojuist een invite gekregen met daarbij een aantal extra beta keys.
Ben voornemens om het dit weekend eens te installeren en dan te vergelijken met League of Legends (dat ik momenteel veel speel). Denk dat er behoorlijk veel overeenkomsten en verschillen te vinden zijn.

Maar het is voor mij ook helemaal nieuw, compleet gemist met betrekking tot anouncements e.d.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: heb er al een. Bedankt daarvoor Dakreal!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
geen creeps / minions? dit is dus eigenlijk een grote arena?

lijkt me een beetje saai, maarja het is Beta en dit is het eerst wat ik er ooit van heb gezien/hoord

wel leuk dat die heroes 7 spells hebben per stuk, maar lijkt me moeilijk te balancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:56:
Edit: heb er al een. Bedankt daarvoor Dakreal!
NP!, enjoy :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet ook een Beta key gekregen aangezien ik een oud Age of Conan subscriber ben. Zal het binnenkort eens goed gaan spelen en mijn oordeel erover vellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik doe niet aan PvP... Te snel voor mijn RSI handjes. Heb echter wel een beta invite gekregen, dus de eerste die mij PMt krijgt de key....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe een potje of 10 gespeeld, en ben redelijk verrast.

Het is een leuk spelletje om tussendoor even te spelen, aangezien je lekker mindless op knoppen aan het rammen bent. Spell kent helemaal geen speciale dingen, het gaat puur om het vechten in de arena. Iedereen is gelijk, level 1 kan net zo goed zijn als level 15.

Spel is verder redelijk snel, dus alles gaat snel aan je voorbij. Vooral op het begin is dit erg wennen omdat je vooral bezig bent de standaard keys in de drukken en niet om takties goed te spelen.

Zoals het er nu naar uit ziet, uiteindelijk geen blijver. Maar voorlopig een leuke tijdvuller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

In teamverband is het spel verassend leuk! Ik heb nu zo een 80 potjes gespeeld, en redelijk veel met dezelfde class. De classes zijn goed gebalanced, sommige combinaties van classes zijn dodelijk, maar winnen is eigenlijk altijd wel mogelijk als je goed speelt.

Erg verassend.. gisteren ook de EU Championships gekeken, en was erg leuk om te zien hoe de verschillende teams hun strategieën testen :)

Zitten nog wat bugjes in de menu's vooral, maar de balance zit al redelijk goed in elkaar!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
ik vind het er verschrikkelijk saai uitzien, majah ik ben de arena van WoW gewend en die vond ik wel vet. majah die speel ik ook niet meer. In ieder geval, ik reageer hier omdat ik een closed beta invite heb gekregen.
Als iemand interesse heeft, stuur me ff een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

Voor de liefhebber: YGKVY3TGAC3GRKEB

Een 'closed beta' key. Vannacht in de mail gekregen maar weet nu al dat ik er geen tijd voor heb om te spelen.
Wie het eerst komt...

De geen die um activeert krijgt nog 2 keys op het account, dus weest u even zo sociaal? Dank u wel :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem aan hierboven,

Mijn key voor de eerste die hem gebruikt:

6AYWVPGPFV6WM4FV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Gelieve keys via DM's te regelen, anders wordt dit topic binnen een week gesloten.

Ik heb ook een beta key van BC gekregen, ga dit weekeind eens kijken wat het voorsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:27

Anno

Griefmaker#2862

Ik heb vannacht ook een key ontvangen. Helaas heb ik geen tijd om de game te proberen ivm Fallout 3 New Vegas. Stuur mij een DM als je de key wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Heb ook ineens een key ontvangen. Ziet er best leuk uit dus misschien dat ik het maar eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik heb mijn key ook een poosje geleden mogen ontvangen en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben over deze game. Het is redelijk simpel om mee te beginnen, maar om er goed in te worden duurt wel een poosje. 3v3 met vrienden is dan ook echt pure lol en als je goed op elkaar afgestemd bent dan kan je erg veel winnen.

offtopic:
Dit spel komt in de verste verte niet in de buurt van een RPG dus ik vraag me dan ook af waarom het in deze sectie staat. Misschien even naar strategy gooien ofzo

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Als ik van iemand een key heb mogen ontvangen voor de close-beta (van iemand anders), kan ik dan ook een vriend uitnodigen tot de beta?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Lijkt me niet, uit die invite maak ik op dat je zelf een code voor jezelf krijgt, en daarnaast codes voor anderen als je je aanmeldt.

Heb dus ook een invite, waarschijnlijk omdat ik me heb ingeschreven voor de nieuwsbrief van Funcom ofzo, omdat ik interesse had in The Secret World (Conan nooit gespeeld), maar ik heb nog nooit van deze game gehoord. Een snelle blik zegt me dat dit niks voor mij is..

Maar goed, ik kan het altijd uitproberen. Als ik dit doe, en meerdere keys heb weg te geven, laat ik 't wel weten.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:04
Ik heb ook via een vriend een key mogen ontvangen.

Zit nu even te spelen en het is erg amusant. Persoonlijk vind ik wel dat je snel in het diepe wordt gegooit en niet super veel info krijgt over de verschillende classes. Zit geen Co-op tegen bots in dus oefenen met team play kan alleen maar in een echt spel

Zitten een hoop verschillen tussen alle classes en je kan lekker abilities bashen. Ik heb nog niet erg veel geluk gehad met het winnen van gevechten en ben dus nog maar een Fledgeling.

[ Voor 23% gewijzigd door ZanielGa op 01-11-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen weekend eens uitgebreid gespeeld. Heb zelf jaren geleden ook (natuurlijk) wow gespeeld en vond het pvp gedeelte met de warrior echt geweldig. Eigenlijk vind ik dit erg erop lijken (heb alleen nog met melee classes gespeeld). Het doet me heel erg aan de wow arena denken. Het is aan de ene kant heel laagdrempelig maar als je goed wilt worden zul je toch echt alle spells en skills van alle manentjes moeten weten om er goed op te reageren.

Het speelt bijzonder snel en het is gewoon heel erg vet dat je alle ranged spells en skills nu voor eens gewoon kan ontwijken door snel te reageren. Ook moet er daadwerkelijk gemikt worden (op maar 1 as maar goed het is mikken). Ik vond dat altijd het grote nadeel van mmorpg’s. Mensen met betere gear of hoger leven konden je altijd makkelijk killen zonder dat je veel kon inbrengen. Dit spel combineert alle orc/elfjes en ander fantasie gespuis en voegt daarbij wat skills en snelheid en haal het grind/quest/level gebeuren weg en alle diepgang die dat met zich mee brengt.

Wat je dan krijgt is een heerlijk snelle actie game die gewoon vet is :D. In wow vond ik het leukst moment altijd als je weer in de arena gegooid werd (daar werkte ik altijd naar toe), dit spel doet dit alleen maar EN haalt de irritaties weg van homing firebalzz die door muren gaan ect. Missen is missen raken is raken, ownen is ownen in dit spel :D

Geinterseerde om dit vanavond online te spelen in team verband?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Egh.. Ik zal 't nog een paar keer aanzetten om andere klasses te proberen, misschien dat 't daaraan ligt, maar tot nu toe is 't niks voor mij. Ik hou niet zo van topdown games, Alien Swarm was ook niks voor mij, en da's gratis. Misschien een questie van aan de abilities wennen (ik vind 't niet echt handig, al die abiltities op hun eigen knop), en de juiste team-strategieën weten, maar ik kan me niet voorstellen dat dat voor mij uit gaat maken.
Maar goed, ik zal 't niet meteen deïnstalleren dus.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:04
Ik vraag me wel af of ze hier een maandelijkse "bijdrage" voor gaan vragen. Ik zag wel iets staan met inloggen van "subscription" als ik het me goed herinner. Ook al vind ik de arena gevechten erg leuk ik vind dit spel wel weinig content hebben om het dat waard te vinden.

En nu iets anders.... iemand toevallig nog goeie strategieen als een Glutton tegen een Alchemist? Ik word helemaal gek van al die potions die je naar je hoofd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet veel content, het blijft dan ook een PvP game in principe. De content zul je als speler zelf moeten maken door tactieken te verzinnen. Het is erg verslavend, en ik vind de verschillende type spellen erg leuk.

Vooral het vasthouden van die 3 locaties, kan ff niet op de naam komen, vind ik erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik speel BLC al ruime tijd, niet constant, maar zo af en toe. Het is een leuk spel, maar ik mis echt ontwikkeling in de game. Er zijn wel wat nieuwe arenas toegevoegd, heel veel balance tweaks, maar sinds ik speel, is er nog geen sprake geweest van een nieuwe Bloodline (champion/hero). Als ik dit spel enigzins vergelijk met Dota/LoL/HoN, mist dit spel echt vooruitgang. De matches zijn snel, leuk, kort en vereisen veel skill. Dit is echt een geweldig kenmerk van het spel, en ook echt geweldig leuk.

Maar het gebrek aan items, levels, builds, etc, mist dit spel toch een stukje diepgang, want het is altijd hetzelfde. Het is zeker niet zo dat een Bloodline de andere countered, in dat opzicht hebben ze echt een geweldig spel geleverd, maar het gebrek aan nieuwe content en vooral nieuwe Bloodlines, maakt dat ik keer op keer mijn interesse verlies. Maar dat is een persoonlijk iets.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Net als vele anderen heb ik ook een key gekregen. Ik ben zelf niet geinteresseerd, dus wie hem wil kan mij een DM sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Is er al bekend hoe duur het spel gaat kosten en of er maandelijkse kosten aan verbonden zijn? Als het laatste het geval is moet ik deze zeer leuke game helaas laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Evilpin0: Ja. Geen maandelijkse kosten maar wel micro transacties, voor puur visuele extra's. (wapens, uitrusting etc. Alles puur visueel dus geen in-game voordeel).

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

Mijn key voor wie hem wil gebruiken: ANSEV67W44JF4TKV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror heeft net ff zijn key geregistreerd. :)

Eens kijken of dit een leuke spelletje is. De client wordt momenteel gedownload.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 05-11-2010 18:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Net ook even mijn key geregistreerd en nu aan het installeren, ben benieuwd, ziet er belovend uit.
Maar ben bang dat je echt een team moet hebben om fatsoenlijk te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ook hier een Closed-Beta Key, kan niet spelen door gebrek aan tijd.
Eerste persoon met een DM kan mijn closed beta key krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ben inmiddels een redelijk bedreven tank (gluton), ranid en gunner. Ben toch wel beetje op zoek naar een vast team voor wat meer teamplay. Mensen die dit online spelen? Nickname: DonJon

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Succes met: QTBYEGNQD6RXYWAP

:)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op gamesradar hebben ze nog beta keys.
Dat het skill based is ipv gear based spreekt me erg aan.
Het installeren is bijna klaar dus zo eerst maar even de tutorial spelen.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:12
Ondertussen is het spel gratis te spelen en ik vermaak me met een aantal vrienden prima. Leuk spel om tussendoor eens te spelen als we BFBC zat zijn :). Spelen er nog andere got-ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
om even mensen wakker te schudden.
Bloodline champions is officieel gereleased en gewoon free to play.
Ik was er eerst niet enthousiast over toen ik de beta invite kreeg en toen ben ik er niet eens aan begonnen.
Ik ben gister begonnen en het is AWESOME!!
Ongelovelijk skill based, (haast) geen RNG en ik raad het aan iedereen te proberen!

http://www.bloodlinechampions.com/

Bij het aanmaken van een account misleiden ze je misschien omdat het inschrijven nog in de stijl van de beta is, maar het is dus geen beta meer :)

ALLEMAAL SPELEN!!!!

[ Voor 23% gewijzigd door questarey op 23-01-2011 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb BLC vorige week ook gekocht! (Titan, gewoon omdat het kan ;))

Echt een heel gaaf spel! Helaas nog vrij weinig tijd gehad om het te spelen.
Meesterlijk spel om ff tussen door te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Dit is eigenlijk een best leuk spel. Hoofdzakelijk omdat het je skill is wat maakt dat je wint/verliest. Niet je level, items of gear.

Ja, sommige classen lijken behoorlijk sterk, maar dat kan ook komen omdat ik pas 1 class kan spellen (ranged chick met guns). Vind het erg leuk dat het korte snelle potjes zijn.

Alleen jammer dat de player base nog (te) klein is.

Het is gratis mensen, check het uit! ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het ook, voeg me toe; Angealic
Ben nog wel beginnende, maar heb wel het gevoel dat het goed gaat. :)

Net met 2 random gasten mee gedaan in de 3vs3 US Open, en we werden 17e.
Er deden niet super veel teams mee, maar wel een nette presatie voor iemand die sinds vandaag speelt dacht ik zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bij deze even verplaatst naar Strategy Games.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt jammer dat er weinig animo is voor dit spel blijkbaar.
Het spel bevat veel goed dingen voor een snelle arena game.
Er worden ingame tournooien geregeld waarmee je dus tokens/avatars kan winnen, ook kun je games observen die bezig zijn. Het werkt allemaal lekker.
In het spel zelf vind ik het erg gaaf dat het vooral 100% skillbased is en niks te maken heeft met wapens/armor/farm. De potjes zijn heerlijk snel en er zijn ladders om te oefenen/beter te worden.
Het is F2P dus ik zou zeggen probeer het eens uit!
Ik speel nu zelf 2dagen en ben nog steeds erg verslaafd, het is zo intens als je aan het spelen bent :).
Ben nu nog "maar" grade 10 maar daar komt wel verandering in hoop ik zo.
Sta op dit moment in de Iron League Divisie 2 475e, hopelijk vandaag nog de 1e divisie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik speel het spel af en toe. Als ik niet al te veel tijd heb superleuk om een potje te doen. Inderdaad zonde dat het zo weinig gespeeld wordt. Is echt een goed en leuk spel. Je merkt ook zo hard het verschil tussen goede en slechte spelers.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:15:
Ik speel het ook, voeg me toe; Angealic
Ben nog wel beginnende, maar heb wel het gevoel dat het goed gaat. :)

Net met 2 random gasten mee gedaan in de 3vs3 US Open, en we werden 17e.
Er deden niet super veel teams mee, maar wel een nette presatie voor iemand die sinds vandaag speelt dacht ik zo.
netjes ;)

Heb het al aardig wat uurtjes gespeeld (nu al een tijd niet meer aangeraakt) en bezit ook de champions edities, zeer leuk snel skill based spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een stream opgezet waar ik veel ladder, mocht je een kijkje willen nemen http://www.own3d.tv/live/16796 . :)

*edit* stream down.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment probeer ik een Nederlandse BLC Community op te richten.
De site is www.bloodlinechampions.nl , ik vind het nog steeds erg jammer dat er zo weinig tweakers zijn.
Op de site zal het laatste nieuws komen te staan, guides en nog veel meer.
Ik heb nu net daar de eerstvolgende nieuwe bloodline aangekondigd: Grimrog.

Ben ik trouwens samen met evilpin0 de enige die het spel hier spelen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:06:
Op dit moment probeer ik een Nederlandse BLC Community op te richten.
De site is www.bloodlinechampions.nl , ik vind het nog steeds erg jammer dat er zo weinig tweakers zijn.
Op de site zal het laatste nieuws komen te staan, guides en nog veel meer.
Ik heb nu net daar de eerstvolgende nieuwe bloodline aangekondigd: Grimrog.

Ben ik trouwens samen met evilpin0 de enige die het spel hier spelen?
Even bumpen en meteen zeggen: ik speel het ook! Add Vykro. Doe het niet zo heel veel, speel namelijk ook LoL maar als ik maar een half uurtje heb speel ik het erg graag.

Snap eerlijk gezeg niet waarom het spel totaal niet populair is. De kritieken zijn lovend. Het spel wordt goed geupdate en het is gratis.

EDIT - ging vandaag erg goed haha. Ben nu in de silver league, mijn favoriete bloodline is de Psychopomp. Daar kan ik nu ook aardig mee omgaan. De burst met haar ulti is ziek! Ben erg benieuwd naar de nieuwe bloodline. Lijkt mij ook erg tof. Ik heb al genoeg gespaard om hem meteen aan te schaffen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Forn op 11-06-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De grootste patch ooit is uitgekomen!
http://www.bloodlinechamp....php?cat=3&id=17841#title

Van het weekend even testen of het wat is. Welke Bloodlines spelen jullie het meeste?
Ik speel de laatste tijd het meeste met Inhibitor :)

Blijft een gaaf spel, hoop dat het na de patch ook nog is.

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Net ook ff ge-update tis al weer tijd geleden dat ik t gespeeld heb.
Ik ben er nooit enorm goed in geweest, maar liefste speelde ik altijd met de Gunner.

Ik zie dat het ranked spelen nog niet helemaal werkt voor non-team, dat vond ik altijd wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Nu ook via Steam for free te downloaden.. ik ga hem zo eens uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Rambie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:52:
Nu ook via Steam for free te downloaden.. ik ga hem zo eens uitproberen..
Ik hoop dat Steam weer wat meer mensen brengt. Het is zo een goed spel, alleen jammer dat de drempel wat hoog kan liggen. Ze proberen het te verlagen, maar is erg lastig.
Ik speel het nog steeds zo nu en dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Iemand nog bezig met dit spel hierzo? Ik heb het onlangs ontdekt en vind het echt super om PvP te kunnen spelen zonder dat hele gear aspect van andere soortgelijke games. Ben momenteen G13 en speel vooral Alchemist, Blood Priest of Glutton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Boomx schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:31:
Iemand nog bezig met dit spel hierzo? Ik heb het onlangs ontdekt en vind het echt super om PvP te kunnen spelen zonder dat hele gear aspect van andere soortgelijke games. Ben momenteen G13 en speel vooral Alchemist, Blood Priest of Glutton
Start het spel nog geregeld op ;) En het blijft leuk, en snap nog steeds niet wat het spel tegenhoud om populair te worden. Merk wel de laatste tijd dat ik met inloggen al in een hoger chatkanaal terecht kom, dus dat er ook een paar honderd meer online zijn :)

Blijft leuk voor tussendoor! Of als je moet wachten op vrienden voor LoL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb het laatst weer een keer opgestart. Maar ben de draad helemaal kwijt geraakt door die nieuwe runes etc. Zijn deze echt nodig om het redelijk te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Forn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:23:
Ik heb het laatst weer een keer opgestart. Maar ben de draad helemaal kwijt geraakt door die nieuwe runes etc. Zijn deze echt nodig om het redelijk te kunnen spelen?
Ze zijn zeker wel handig ja! En ook je spec moet je even bekijken. Het scheelt toch best wel wat uiteindelijk. Maar het zijn er niet bijster veel, en je kan gemakkelijk zien welke voor je favoriete bloodline van toepassing zijn. :)
Ik speel nog steeds het liefste Inhibitor (alweer tijd geleden dat ik gespeeld heb).

Pagina: 1