Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in mijn topic over mijn nieuwe videokaart begrepen dat, mijn CPU eigenlijk nogal een bottleneck was. Dat topic werd natuurlijk gesloten, dus stel ik hier mijn vraag nogmaals en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Wat voor CPU raden jullie aan? Het moet niet té duur worden, want ik heb net een nieuwe videokaart en RAM gekocht, en ik zou graag willen dat de CPU op mijn huidige moederbord past, als dat mogelijk is.

[...]
En aan wat voor CPU denk je dan? Ik zou wel graag willen dat die dan op mijn huidige Moederbord zou passen als dat mogelijk is. Anders moet ik die ook aanschaffen En alles weer losmaken.

Huidige CPU: Intel Pentium D 925
Socket 775 LGA

Ik weet niet of je hier genoeg info hebt, weet namelijk niet echt waar ik op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
Vermeld dan ook even wat voor moederbord je hebt ;) Socket 775 is leuk, maar het is goed mogelijk dat het moederbord wat verouderd is en het de 'huidige' Core 2 processors niet aan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 13:48
Ook dit topic zal niet lang open blijven ben ik bang, want ook deze vraag voldoet niet aan de 'voorwaarden'. Op tweakers wordt er van de TS verwacht dat het nodige zoekwerk zelf al gedaan is, dus daarover enige kennis op doen. T.net is in die zin dan ook geen helpdesk.. in principe alleen om de eventuele laatste vraagtekens weg te nemen. Of uiteraard om een diepgaande discussie te houden over bepaalde onderwerpen... maar absoluut niet om te helpen met dergelijke vragen.

Sowieso veel te weinig info om er ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen, het ene socket 775 mobo is het andere niet. Wat zijn de specificaties van je systeem, zoals mobo e.d. Wat heb je zelf al gevonden aan mogelijkheden... etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Waarschijnlijk heb je een 915 of 945 mobo of iets dergelijks. Maximale wat daarop kan is een Core2Duo E6xxx serie. Misschien heb je pech en kan je mobo maar 800fsb aan, dan heb je geluk als er een E4xxx in kan.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

InfinityG35 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:50:
Waarschijnlijk heb je een 915 of 945 mobo of iets dergelijks. Maximale wat daarop kan is een Core2Duo E6xxx serie. Misschien heb je pech en kan je mobo maar 800fsb aan, dan heb je geluk als er een E4xxx in kan.
En dan is het nog de vaag of de bios die processor gaat herkennen, dan moet de mobofabrikant wel een biosupdate hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sjouw,

Lees even Het algemeen beleid. Daar staat exact in wat we op GoT verwachten van een topicstart. Daarnaast hebben we nog meer handige leidraden, zoals PMG Beleid, *LET OP* - Wat moet ik kopen en Best Buy Guide overzichtstopic.
Je topic voldoet nu niet aan het beleid en wordt daarom gesloten. Als je bovenstaande zaken leest, zul je ook zien waarom dat gebeurt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.