Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hoeveel graden word jou pc en wat is normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views

• FlyingDutchMen
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-07 21:52
ik ben wel eens benieuwd, hoe je je pc gekoeld hebt, hoe warm alles dan dus word en wat ongeveer gemiddeld is.

Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow

• FlyingDutchMen
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-07 21:52
oke zou trouwens als eerst even me eigen specs neer zetten, is dit een beetje normale temperatuur? nouja ik zelf wil het iets lager hebben dus morgen komen 2 120mm fans erbij(A)
front 140 mm
side 120mm

CPU : AMD Phenom II X4 945
MOBO: Gigabyte GA-790XT-USB3
RAM: 2X 1Gb DDR3 3,01GHZ
GPU: NVIDIA geforce GTX260

en de temperaturen zijn
case 1:34C
case 2:31C
case 3:34C
HD :28C
core :28C
GPU :37C

Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow

• Frietjemet
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-12-2015
Hoe vaak komen zulke topics als deze wekelijks online? Langzaamaan wordt het toch storend, en dan ben ik vast niet de enige. Verschilt per omgeving/pc etc. welke allen invloed hebben op de temps van je cpu/gpu case enz.

Temps zijn overigens netjes, hoef je je geen zorgen over te maken verder :)

• Nieknikey
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:15
Wat schiet je op met een 945 van 3ghz als je er maar 2 gb ram in hebt zitten, en dan ook nog eens ultimate draait? x]

• BGB4rn
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-07 08:45

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Met water, alles redelijk zwaar overclocked, q9450 op 3,6Ghz, 2x 9800gtx sli op 800Mhz en 1200Mhz voor het mem.

En als mijn kamer niet al te warm is word alles idle niet warmer dan 32 graden, als ik m ga stressen trekt alles dichter naar de 60 toe, dat komt deels doordat de pomp die ik heb niet jofel is.

Signature

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:22

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aangezien dit - naar mijn inziens - één groot opsomtopic gaat worden doe ik het topic op slot.

We hebben binnen Cooling al meerdere topics over manieren om je pc te koelen. En binnen die topics is genoeg aandacht besteed aan diverse configuraties en wat de temperaturen zijn van deze systemen.

Zo hebben [WC] Post je WC systeem topic voor de watergekoelde PC's en Air Cooled Gallery voor luchtgekoelde systemen. En in het verlengede daarvan hebben we ook nog Wat doe jij deze zomer om je PC koel te houden - Deel 3.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True