Hallo,
Eerst info over de pc:
Win xp
2x Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
1x Hitachi Deskstar 7K500 HDP725050GL...
Rest maakt niet uit.
Mijn pc had problemen, dus ik heb windows opnieuw geinstalleerd. Aangezien ik alleen een xp schijf had, zit er nu xp professional op. Vanaf hier wou ik win7 ultimate erop zetten. Nu keek ik op mijn schijven. Ik heb 2x 1 TB erin zitten, waarvan ongeveer 30 gb in RAID, om foto's etc save te bewaren. Echter waren die er niet meer! De hele partitie zie ik niet. Toen ging ik naar schijfbeheer; daar staan de schijven, maar de partities die ik wil; daar staan de partities aangemerkt als "mislukt" Zie ook de afbeelding.

Ik kan alleen "mirror verwijderen" en "volume verkleinen" kiezen.
zijn de foto's nog te redden?
alvast erg bedankt voor jullie hulp!
Eerst info over de pc:
Win xp
2x Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
1x Hitachi Deskstar 7K500 HDP725050GL...
Rest maakt niet uit.
Mijn pc had problemen, dus ik heb windows opnieuw geinstalleerd. Aangezien ik alleen een xp schijf had, zit er nu xp professional op. Vanaf hier wou ik win7 ultimate erop zetten. Nu keek ik op mijn schijven. Ik heb 2x 1 TB erin zitten, waarvan ongeveer 30 gb in RAID, om foto's etc save te bewaren. Echter waren die er niet meer! De hele partitie zie ik niet. Toen ging ik naar schijfbeheer; daar staan de schijven, maar de partities die ik wil; daar staan de partities aangemerkt als "mislukt" Zie ook de afbeelding.

Ik kan alleen "mirror verwijderen" en "volume verkleinen" kiezen.
zijn de foto's nog te redden?
alvast erg bedankt voor jullie hulp!