Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:05:
Er is ook nog een hotfix patch die je na de gold patch moet installeren. Deze patch voorkomt de problemen
die onstaan door de gold patch, savegame problemen ook opgelost.
Datis deze patch http://www.gamershell.com/download_68542.shtml

Screens zalik zo wel ffposten dx9 vs dx10
Super! Ik heb de info plus screens verwerkt in de TS. Hartelijk dank!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Verwijderd

Er is gisteren een nieuwe patchvoor 2worlds 2 uitgekomen.
Update 1.2 http://twoworldsvault.ign.com/#59604

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:51:
DX9 max settings
plaatjes
DX10 max settings
Wow dat scheelt wel echt wat details, vooral lighting is stukken beter en bv die bloemen zjin veel echter. :)
Wordt wel ff downen dus met die nieuwe hotfix.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Er is indd wel verslchil jah, helemaal als je zelf voor het beeld zit ingame, want dan zie je het allemaal wat.
Ik hebnu trouwen vette armor en er komt nog vele vettere armor gezien vande orcs.
Ik heb nu knight armor alles is het goud en zilver. Ik heb eignelijk wel mijn punten die ik kan geven
voor een bepaalde functie, een beetje in het begin verspeeld. Toen wist ik nog niet helemaal goed hoe het werkte. De volgende keer al sik deze game op een moeilijkere graad ga spelen, ga ik die punten ook beter verdelen. Nu kan ik wel hele vette truks doen met het zwaard maat als boogschieter schiet het niet op tegen ze sterkere monsters, als tovenaar ga ik de volgende keer ook de boel beter verdelen.
Het leuke is ook dat ik de volgende keer ook nog de game via eenandere weg kan uit spelen dus niet het zelfde zoals ik nu doe.

Ik heb bijna nu alle side quests gedaan en zit nogmaar in capture 2, en ben nog maar met de alsorna quests met die ruinstone's. Heb dus nog genoeg te doen.
Waar kan ik eingelijk ergens zen hoe lang ik al heb gespeeld?

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

in je save games zie je per save hoeveel dagen, uur minuten en seconden je gespeeld hebt :)

Beste is, wat ik gemerkt heb, om een aantal dingen te kiezen en dan specifiek voor een van de drie mogelijkheden, dus melee, ranged of magical. Dan zijn ze het effectiefst, alles willen kunnen is niet echt handig... dan krijg je een net niet char dat een beetje van alles kan. Ik heb nu vooral ranged en melee, die magic doet weinig als je daar niet de focus op legt.

Verwijderd

Dan leg ik de volgende keer meer de nadruk op hack en slash (vind ik toch wel het leukste) + dingen als lockpicken en stone fusions. :P

Ik wil graag zo'n fusion doen met 2 giftige stenen van 75% effect, en dan op een zwaard zetten met zo'n verzegeling van 80% meer effect, die heb ik namelijk allemaal nog over. Volgens mij heb ik dan een heel sterks zwaard die een mooie groene licht schijnsel geeft

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Ik heb het spel uit (26u, alle side quests gedaan) en vond het best aangenaam. Wel wat minpunten:
  • Zeer weinig keuzemogelijkheden in quests die een echt effect hebben.
  • Geen verschillende eindes.
  • Nauwelijks verschillende dialoogopties, je speelt als een vast personage met vaste opinies in feite. Je kan bijna niets zelf bepalen.
  • Bepaalde characters zijn echt onderontwikkeld (Dar Pha, Rogdor enzo)
  • Onhandigheden in de inventory. Het dismantlen van een 100tal items een per een is nogal saai. Het upgraden van items moet een per een met een verplichte wachttijd tussenin. Als je een gem in een wapen wilt steken en je hebt veel gems op zak zit je echt lang op de pijltjes te klikken om bij de gem te komen die je wilt.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Neverwinterx schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:33:
Ik heb het spel uit (26u, alle side quests gedaan) en vond het best aangenaam. Wel wat minpunten:
  • Zeer weinig keuzemogelijkheden in quests die een echt effect hebben.
  • Geen verschillende eindes.
  • Nauwelijks verschillende dialoogopties, je speelt als een vast personage met vaste opinies in feite. Je kan bijna niets zelf bepalen.
  • Bepaalde characters zijn echt onderontwikkeld (Dar Pha, Rogdor enzo)
  • Onhandigheden in de inventory. Het dismantlen van een 100tal items een per een is nogal saai. Het upgraden van items moet een per een met een verplichte wachttijd tussenin. Als je een gem in een wapen wilt steken en je hebt veel gems op zak zit je echt lang op de pijltjes te klikken om bij de gem te komen die je wilt.
klopt, er zijn vooral in het menu van je inventory echt zoveel dingen die beter/makkelijker/overbodig zijn...
je vraagt je dan echt af welke stoner daarmee bezig is geweest :F
character development is ook zo goed als afwezig vind ik. Het is allemaal wel redelijk duidelijk op een paar goede maar later toch opeens slechte NPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het erg jammer dat er zo weinig gedaan is met een groot gebied zoals Eikronas. Het spel voelde daardoor totaal niet af, maar meer van: Ok we hebben geen tijd en geld meer, laten we er een eind aan breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Two Worlds II Expansion Announcement
Two Worlds II: Expansion Pack captures retail shelves

+++ „Pirates of the Flying Fortress“ Expansion Pack will arrive September 2011 +++

Las Vegas, April 15th 2011 – The RPG-spectacle continues! With "Pirates of The Flying Fortress", the creators of "Two Worlds II" clear the way for the highly anticipated upgrade for the role playing hit. More than 2.5 million games sold worldwide, numerous awards and a huge fan community are powerful arguments for yet another exciting trip to Antaloor, abducting you this time into the gloomy pirate world! The story plunges the player headlong into an adventure that is more than astonishing! The good old "Two Worlds" atmosphere waits, which is yet quite different this time around. Exotic flair, new enemies, new settings and new weapons - all fans are in for a shocking surprise!

The developers have also once again taken player feedback to heart, massively adding more in terms of game play: In addition to thunder and rain storms, gamers can look forward to dozens of new weapons, impact-oriented horse armor, totally new breeds, fresh boss opponents as well as brand spanking new animations in the cut-scene and in-game dialogs!

"Pirates of the Flying Fortress" will launch in Antaloor as a multi-platform title in September 2011! The extensive single player history as well as several brand new multiplayer maps will then be launched.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd! Het wordt weer een leuk tussendoortje tot TESV uit is. Ik moet nog het origineel uitspelen :)
Dat is bij mij een beetje op de achtergrond geraakt na een OS herinstallatie. Nu ben ik te lui om de saves en cd-key weer in te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Voor mij heeft dit spel afgedaan :(

Ik had dit spel voor de xbox 360 gekocht, maar had helaas last van de black hole bug waarover je vrij veel kunt lezen op internet. Hierdoor was ongeveer een derde van het savannegebied voor mij niet meer begaanbaar. Ook niet als ik een nieuw ventje startte of een oude savegame laadde. Volgens de developers waren ze bezig met een patch die Microsoft nog moest goedkeuren. Dat duurt 2 weken.

Maanden later nog steeds geen patch. De spelers die last van de bug hebben laten ze in de kou staan. Het geld is toch al binnen zullen ze wel denken. Ik vermoed dat ze gelogen hebben over de ophanden zijnde patch want Microsoft heeft echt geen maanden nodig om deze goed te keuren.

Jammer, ik koop nooit meer wat van deze developer. Als het spel had gewerkt bij mij was het best een goede game eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Zojuist uitgespeeld wat een geweldig spel _/-\o_ ik heb alleen nog wel een beetje het idee dat ik veel dingen niet nog niet heb gedaan in het spel.

spoiler:
Wat was ik trouwens blij dat ik healpots had gecraft en ingeslagen m'n armor compleet had geüpgraded evenals m'n wapen voordat ik naar Vakhmaar ging wat een beesten daar :P.
Ik ben trouwens puur warrior build en dacht eventjes tijdens het laatste gevecht tegen Casara een probleem had omdat ik niets ranged heb todat ik die ballista's zag.
Het einde snap ik trouwens niet helemaal wat gebeurt er met Dar Pha?

Ben trouwens wel benieuwd naar jullie character een van de redenen dat deze spellen me trekken zijn de armor en wapen upgrades.
Mijn char:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T6jNA.png

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 66% korting op Two Worlds II op Steam! Houdt dus in dat de game 13.66 is. Absolute aanrader voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Is die multiplayer eigenlijk gratis te spelen?

Ik speel normaal nooit online, maar ik had begrepen dat je bij deze game ook gewoon in je eentje online kon spelen op dat grote eiland toch?

Of is dat inmiddels ook vrij gegeven voor de singleplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
online spelen is gratis

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Aanbieding op Steam - 50% discount - voor diegene die niet kunnen wachten tot Skyrim uit is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Galvatron op 21-09-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een goed alternatief inderdaad :)
ook voor de mensen die het al hebben uitgespeeld, aangezien de uitbreiding er nu ook is. Er zitten toch nog kleine twee maanden tussen release van skyrim en deze, dus dat moet wel te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gekocht aan 19.99 euro. Uitbreiding kostte apart 26 euro :(
Was geen pack aanbieding.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Is met die grote uitbreiding ook dat grootste eiland vrijgekomen voor in de singleplayer mode?

Of blijft dat puur en alleen voor de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
iemand weet waar ik die Two Worlds II - Pirates of the Flying Fortress op cd /dvd kan kopen ?
want Steam kan niet omdat ik de DVD van Two Worlds II heb liggen en dus geen steam uitvoering heb ..
bij bol en zo is hij ook niet te krijgen :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Hier gaan ze hem fysiek verkopen:
http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=26317

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 12:38
iemand toevallig ervaring met dit spel en windows 8?

ik heb het gekocht op origin voor die leuke 5€ maar nu krijg ik het spel op geen mogelijkheid werkend. eerst al problemen met physxload.dll, dat opgelost maar nu start het spel nog niet op. ik krijg soms het begin scherm maar vaak een zwart scherm en dan gelijk de error in windows dat het spel gestopt is met werken en dat het afgesloten dient te worden. wie oh wie kan mij hierbij helpen? heb compatible mode al geprobeerd (echt alle verschillede modes geprobeerd maar zonder succes)

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die aanbieding had ik nog niet gezien! Ik zal later vanavond wel even laten weten of hij bij mij wel onder Win8 draait.

edit: ik blijf hangen bij die physxload.dll...

[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 27-01-2013 00:55 ]

Pagina: 1 2 Laatste