lijkt me 2010..Office Starter 201
all done
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
http://tweakers.net/nieuw...re-i3-550-en-hd-5670.html
terwijl wat software betreft Windows Home Premium => 7 of vista
/exit mierenneukersmodus
/exit mierenneukersmodus
[ Voor 7% gewijzigd door Kerberos84 op 26-11-2010 17:24 ]
No Gillette, No Minette
het is 7: http://aldi.medion.com/md8880/nl/Kerberos84 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:23:
http://tweakers.net/nieuw...re-i3-550-en-hd-5670.html
/exit mierenneukersmodus
daarnaast doorklik naar http://aldi.medion.com/md8880/nl/content/produktinfos.php geeft nog wat extra interessante aansluitingen.
Ik weet het niet helemaal zeker (en of het hier thuis hoort), maar ik meld het toch even:
"Er zijn 4GB geheugen en 1,5TB hardeschijfruimte in het systeem aanwezig."
Moet "zijn" niet worden vervangen door "is"? Google helpt me ook niet echt met deze vraag (moeilijk zoeken)
Nieuws
Moet "zijn" niet worden vervangen door "is"? Google helpt me ook niet echt met deze vraag (moeilijk zoeken)
Nieuws
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW
reviews: Majin and the Forsaken Kingdom
"De losse onderdelen zijn op best aardig"
Daar mist nog het woordje "zich"
"De losse onderdelen zijn op best aardig"
Daar mist nog het woordje "zich"
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Tja, ik kan me haast niet voorstellen dat dit nederlandse woorden zijnwaren de kleuren in de blu-ray-versie opgepimpt, maar vertoonde de resolutie geen verbetering en waren sommige details zelfs verslechterd door de opgepimpte kleuren.
Ik heb sowieso een hekel aan het woord pimpen, volgens mij is het nog steeds mogelijk om daar bewerken, aanpassen, verbeteren of iets anders van te maken, maar als er gepimpt en gepimpte komt te staan is het ook goed
^ oppimpen is een contaminatie van oppoetsen (tip
) en pimpen?
nieuws: Brits onderzoek: veel blu-rays niet beter dan dvd
nieuws: Simkaarten krijgen zelfde nfc-chip als ov-chipkaart
-> vanaf
Twee dingen, dus meervoud is prima, al komt enkelvoud ook voor en dat zou je kunnen verdedigen door het als een samentrekking van twee 'er is ...'-zinnen te zien.Rimco schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:49:
Ik weet het niet helemaal zeker (en of het hier thuis hoort), maar ik meld het toch even:
Nieuws
nieuws: Brits onderzoek: veel blu-rays niet beter dan dvd
-> steldenIn de tweede groep waren de blu-rays wel significant beter, maar niet uitstekend; doorgaans stelde hier ook de dvd's teleur.
nieuws: Simkaarten krijgen zelfde nfc-chip als ov-chipkaart
-> moeten worden uitgerustDe simkaarten zouden moeten uitgerust met de Mifare-chip, die ook gebruikt wordt in de ov-chipkaart.
-> die met de simkaarten zijn uitgerustDe toestellen waarmee de simkaarten zijn uitgerust, kunnen door de chip communiceren met nfc-terminals, waardoor mobiel betalen mogelijk wordt via de simkaart.
-> op handenHoewel de techniek al jaren bestaat, zoemt het al enige tijd rond dat een grote doorbraak op hangen is vanwege gebruik in smartphones. Zo zal Nokia al zijn smartphones vanf 2011 uitrusten met nfc, [...]
-> vanaf
[ Voor 25% gewijzigd door Raynman op 27-11-2010 12:29 ]
in nieuws: Simkaarten krijgen zelfde nfc-chip als ov-chipkaart
Hoewel de techniek al jaren bestaat, zoemt het al enige tijd rond dat een grote doorbraak op hangen is vanwege gebruik in smartphones.
moet zijn:
Hoewel de techniek al jaren bestaat, zoemt het al enige tijd rond dat een grote doorbraak op handen is vanwege gebruik in smartphones.
en ook:
Zo zal Nokia al zijn smartphones vanf 2011 uitrusten met nfc
moet zijn:
Zo zal Nokia al zijn smartphones vanaf 2011 uitrusten met nfc,
Hoewel de techniek al jaren bestaat, zoemt het al enige tijd rond dat een grote doorbraak op hangen is vanwege gebruik in smartphones.
moet zijn:
Hoewel de techniek al jaren bestaat, zoemt het al enige tijd rond dat een grote doorbraak op handen is vanwege gebruik in smartphones.
en ook:
Zo zal Nokia al zijn smartphones vanf 2011 uitrusten met nfc
moet zijn:
Zo zal Nokia al zijn smartphones vanaf 2011 uitrusten met nfc,
Dank voor het melden, alles aangepast
nieuws: Onbekend computerprobleem legt Australisch betalingsverkeer lam
..heeft het over 'tecnische issues'. -> technische issues
verder is corrumperen geen goed woord in deze context, ik neem aan dat er corrupt bedoeld wordt. Gecorrumpeerd is namelijk een woord voor verdorven/bederven/ontaarden.
sarisbetalingen -> salarisbetalingen
..heeft het over 'tecnische issues'. -> technische issues
verder is corrumperen geen goed woord in deze context, ik neem aan dat er corrupt bedoeld wordt. Gecorrumpeerd is namelijk een woord voor verdorven/bederven/ontaarden.
[ Voor 29% gewijzigd door MMaI op 27-11-2010 14:26 ]
echo c > /proc/sysrq-trigger
sarisbetalingen zal waarschijnlijke salarisbetalingen moeten zijn?In de nacht dat veel sarisbetalingen worden verwerkt, wiste een onbekend bestand ineens alle betalingen.
[ Voor 19% gewijzigd door Cybergamer op 27-11-2010 14:27 ]
reviews: Philips 40PFL8605H
Betekend moet worden BetekentDoor Pieter Molenaar, zaterdag 27 november 2010 09:00, views: 18.960
3D
De 8605H is een zogeheten 3d-ready-toestel. Dit betekend dat de 3d-functionaliteit is ingebouwd, maar dat een ir-zender en 3d-bril......
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
nieuws: Onderzoekers gebruiken bacteriën voor encryptie en data-opslag
(klinkerbotsing, vgl. 'bio-energie' enz.)
@hieronder: volgende keer even kijken wat andere mensen al gemeld hebben
-> bio-encryptieDe bacteriën, E. coli, kunnen niet alleen grote hoeveelheden gegevens opslaan, maar versleutelen deze ook middels een systeem dat de CUHK-medewerkers bioencryptie noemen.
(klinkerbotsing, vgl. 'bio-energie' enz.)
'corrumperen' betekent corrupt maken.MMaI schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:24:
@hieronder: volgende keer even kijken wat andere mensen al gemeld hebben
[ Voor 41% gewijzigd door Raynman op 27-11-2010 15:06 ]
Verwijderd
Onbekend computerprobleem legt Australisch betalingsverkeer lam
'tecnische issues' -> 'techische problemen' / 'technical issues'
volgende keer even de spellingscontrole aan?
'tecnische issues' -> 'techische problemen' / 'technical issues'
volgende keer even de spellingscontrole aan?
SSD van 512 TB? Lijkt me nogal veel. Foutje zeker.
nieuws: 'Apple gebruikt alternatief hdmi en usb in nieuwe MacBook Pro'
SSD van 512 TB? Lijkt me wat groot, moet dat geen 512 GB zijn?
SSD van 512 TB? Lijkt me wat groot, moet dat geen 512 GB zijn?
Virussen? Scan ze hier!
In meuk: Nokia Ovi Suite 3.0 bèta:
'the' -> 'te'Om the kunnen downloaden zal er een gratis account moeten worden aangemaakt bij Nokia Beta Labs.
Netwerkkabels is 1 woord, dus daar kan het koppelteken wegLight Peak moet op relatief korte termijn een alternatief vormen voor elektrisch bedrade kabels als hdmi-, usb- en netwerk-kabels.
(de opsomming blijft na verwijderen van het koppelteken ook gewoon correct)
--> maar op de CESmaar op CES begin januari worden ook veel aankondigingen van nieuwe laptops verwacht
[ Voor 13% gewijzigd door Flow op 27-11-2010 16:14 ]
Verwijderd
Poll 27-11
De oprichters van The Pirate Bay verloren ook in hoger beroep hun rechtszaak tegen de entertainmentindustrie. Maar hoe downloadt jij tegenwoordig muziek en films?
Maar hoe download jij tegenwoordig ....
De oprichters van The Pirate Bay verloren ook in hoger beroep hun rechtszaak tegen de entertainmentindustrie. Maar hoe downloadt jij tegenwoordig muziek en films?
Maar hoe download jij tegenwoordig ....
nieuws: Wetenschappers maken gebruik frequentiebanden tot 100GHz mogelijk
Ik ga ervanuit dat "is" vervangen moet worden door "in".De huidige netwerktechnieken voor onder meer mobiel bellen en draadloos internet werken vooral op frequenties tussen 800MHz en 3,5GHz; het gebruik van de 10GHz-band is sommige landen is een uitzondering.
Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje kunnen verhelpen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
poll: Torrents?
Grammofoon.Downloaden? Ik begeef mij immer met gezwinde spoed naar den grammafoonplatenwinkel
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
nieuws: Wedstrijd voor terugbetalen snelheidsboete oogst kritiek in België
'...omdat het de mogelijke gevolgen van snelheidsovertredingen bagitaliseert..'
bagitaliseert = bagatelliseert
'...omdat het de mogelijke gevolgen van snelheidsovertredingen bagitaliseert..'
bagitaliseert = bagatelliseert
nieuws: Verenigde Staten willen geen overleg met Wikileaks
AmerikaanseIn plaats daarvan vraagt de Amrikaanse overheid Wikileaks om af te zien van de publicatie, alle vertrouwelijke documenten terug te geven en ze uit de Wikileaks-databases te verwijderen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
nieuws: 'Tandberg patenteert x264-opensourcecode'
Volgens woordenlijst.org kan behalve het algoritme ook de algoritme, dus 'deze' is niet fout, maar het klopt niet met 'zogenaamd' (zonder e op het eind).Het zou gaan om een zogenaamd run-level coder-algoritme; deze is nodig voor het encoderen van videomateriaal en zou in 2008 door de x264-projectgroep zijn gepubliceerd.
-> te veelGarret-Glaser houdt echter vol dat de code teveel overeenkomsten heeft met de opensource-broncode van de x264-encoder.
"Verenigde Staten" is de naam van een groeperig en zodoende enkelvoud. Oftewel de verenigde staten wil geen overleg.
Zo hebben ze het mij op school geleerd in ieder geval
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1247/
"Verenigde Staten" is de naam van een groeperig en zodoende enkelvoud. Oftewel de verenigde staten wil geen overleg.
Vraag
Wordt er een enkelvoudige of een meervoudige persoonsvorm gebruikt bij een onderwerp met een groeps- of hoeveelheidsaanduidend woord en een onbepaald lidwoord, zoals een groep, een menigte, een bende en een kudde?
Antwoord
De meeste groepsaanduidende woorden fungeren als kern van het onderwerp; de persoonsvorm bij zo'n onderwerp is daarom enkelvoudig. Juist is dus:
- Een groep ambtenaren ging op werkbezoek.
- Een menigte demonstranten had zich verzameld.
- Een bende hooligans heeft vernielingen aangericht.
- Een kudde schapen liep te grazen.
[ Voor 48% gewijzigd door Engineer op 28-11-2010 20:06 ]
nieuws: 'Chinese overheid betrokken bij Google-hack'Communistische
waarom hoofdletter?
idem voor politburo.
[ Voor 5% gewijzigd door Boudewijn op 28-11-2010 21:11 ]
Was niet echt fout, resp. blijkt al verbeterd te zijn, resp. gefikst
[ Voor 11% gewijzigd door Delpozo op 29-11-2010 10:19 ]
Verwijderd
reviews: Antecs Dark Fleet-behuizingen getest
Boven de ventilator zijn nog twee schakelaars te vinden voor de top- en rear-exhaust-ventilators, die daarmee langzaam .
Ik denk dat er een stukje zin ontbreekt?
Boven de ventilator zijn nog twee schakelaars te vinden voor de top- en rear-exhaust-ventilators, die daarmee langzaam .
nieuws: 'Wikileaks is een terroristische organisatie'
De Amerikaanse senator (en in 2000 trouwens de running mate van presidentskandidaat Al Gore) heet Joe Lieberman ipv Liberman
De Amerikaanse senator (en in 2000 trouwens de running mate van presidentskandidaat Al Gore) heet Joe Lieberman ipv Liberman
Idem hier:Het is nog onduidelijk hoeveel cables communiqués betrekking hebben op de Nederlandse overheid;
en hier:Mogelijk is Manning ook de bron van de op zondag door Wikileaks gepubliceerde cable-berichten communiqués .
(Cable is echt een puur Amerikaanse benaming voor dit soort diplomatiek verkeer, ook de OED kent het woord niet in deze context maar gebruikt het Franse leenwoord.)[...] kunnen mensen de diplomatieke cables communiqués lezen..
[...]
[...] verschillende internationale media hebben al inzage in meer cables communiqués gehad.
[ Voor 63% gewijzigd door G33rt op 29-11-2010 14:31 ]
As opposed to een watermaan ofzo? Kuntstmaan bedoelde de auteur wellicht.De ruimtemaan bevat
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
nieuws: Evercool introduceert low-profile-koeler
Niet 'zich parallel aan het moederbord bevinden' maar 'haaks op het moederbord staan'.De heatpipes lopen door de aluminium vinnen, die zich parallel aan het moederbord bevinden.
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Ik wil hier dan toch even over zeggen dat de redactie van Tweakers hier beslist geen fout heeft gemaakt.Engineer schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:54:
[...]
Bij de afkorting mag beide, bij het voluit schrijven is enkel het meervoud goed.Zowel 'De VS is een groot land' als 'De VS zijn een groot land' is juist; de voorkeur gaat uit naar het enkelvoud. Als VS voluit wordt geschreven als Verenigde Staten, is het meervoud juist: 'De Verenigde Staten zijn een groot land.'
Gefikst of, wat de Dark Fleet-behuizingen en de Evercool betreft, doorgegeven aan de deskundigen. Many thx, vooral aan BlackLightning.
Denk ik ookVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:26:
reviews: Antecs Dark Fleet-behuizingen getest
Fixed!
Verwijderd
In artikel nieuws: Toshiba brengt in december 3d-schermen zonder bril uit moet er een extra e achter redelijk: "beeldformaat van 40" of groter kunnen produceren tegen redelijke kosten".
nieuws: Nokia rust toestellen uit met Gorilla Glass
De iPhone 4 heeft geen Gorilla Glass, wel een geharde glassoort (aluminosilicaat).Het stevige glas is ook te vinden op de iPhone 4 en de Samsung Galaxy S.
Hoewel het hier om het begin van een zin gaat is het volgens mij toch beter om de eBay in plaats van EBay te gebruiken (het gaat hier om een bedrijfsnaam dat nou eenmaal met een kleine letter begint), maar het is discutabel.EBay zou daarbij genoeg maatregelen nemen om de verkoop van namaakartikelen tegen te gaan. Ook in hoger beroep hield deze uitspraak stand.
verderop in het bericht staat nog een keer EBay
[ Voor 6% gewijzigd door Flow op 30-11-2010 14:21 ]
En als Sascha Lange het nou zonder e heeft gezegd? ...nee? Laat maar, ik zet er wel een e bij.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:17:
In artikel nieuws: Toshiba brengt in december 3d-schermen zonder bril uit moet er een extra e achter redelijk: "beeldformaat van 40" of groter kunnen produceren tegen redelijke kosten".
Die zoeken we op.De iPhone 4 heeft geen Gorilla Glass, wel een geharde glassoort (aluminosilicaat).
Discutabel iddHoewel het hier om het begin van een zin gaat is het volgens mij toch beter om de eBay in plaats van EBay te gebruiken (het gaat hier om een bedrijfsnaam dat nou eenmaal met een kleine letter begint), maar het is discutabel.
De titel van nieuws: Seagate ziet af van privatiseringsplannen lijkt een krakkemikkige vertaling te zijn. Zie de reactie van zordaz onder het artikel:
en de uitleg daar weer onder dat privatiseren in het Nederlands toch een wat nauwere definitie heeft.De titel van dit artikel moet luiden: "Seagate blijft beursgenoteerd"
Ik denk dat de huidige titel het gevolg is van een slechte vertaling van de titel van het originele persbericht.
[ Voor 41% gewijzigd door mae-t.net op 01-12-2010 03:47 ]
agreed & fixed
In nieuws: Amsterdamse raad houdt miljoeneninvestering in ict tegen , einde derde alinea:
Dit zou "uitgewerkt" moeten zijn (in het parool staat ook "'Het is niet goed uitgewerkt.'')GroenLinks sluit zich daarbij aan en noemt het voorstel 'niet goed uitwerkt'.
Zo te zien al opgelost
Verwijderd
fout op in de POLL van vandaag, woensdag 1 december. Het zijn de Verenigde Staten van Amerika, dus je schrijft dan ook:
Eigen schuld, dikke bult: de VS hadden de beveiliging niet op orde
en niet
Eigen schuld, dikke bult: de VS had de beveiliging niet op orde
Link: http://www.tweakers.net
en niet
Verwijderd
Zoals in het voorbeeld is te zien dat je citeerde, wordt er telkens gesproken over "een kudde, een groep etc". Wij zeggen niet een Verenigde Staten, maar de Verenigde Staten, meervoud dus.Engineer schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:54:
[...]
nieuws: Hoge Raad VS buigt zich over Microsoft Word-patentzaak
Patentdeskundigen verwachten echter niet dat de eerdere veroordeling van Microsoft zal worden teruggedraaid.
Dit leest als dat de veroordeling wel wordt teruggedraaid
Het lijkt mij dat de Patentdeskundigen juist iets wel verwachten in plaats van niet
misschien zo:
Patentdeskundigen verwachten echter dat de eerdere veroordeling van Microsoft niet zal worden teruggedraaid.
Patentdeskundigen verwachten echter niet dat de eerdere veroordeling van Microsoft zal worden teruggedraaid.
Het lijkt mij dat de Patentdeskundigen juist iets wel verwachten in plaats van niet
misschien zo:
Patentdeskundigen verwachten echter dat de eerdere veroordeling van Microsoft niet zal worden teruggedraaid.
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
nieuws: Storing laat studenten met week-ov betalen voor busreizen
Link doet het niet. Het moet zijn: http://www.rover.nl/nieuws/berichten/OVC.pdfGedupeerden kunnen via een formulier restitutie aanvragen, maar moeten wel zelf de postzegel betalen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
In dit nieuws over die 3d monitor is de optimale afstand tot het scherm verkeerd overgenomen, het moet 89 cm zijn, niet 8,9 cm.
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW
Het verschil is te subtiel voor mij.NoUser schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:19:
nieuws: Hoge Raad VS buigt zich over Microsoft Word-patentzaak
misschien zo:
De afkorting VS heeft zijn eigen grammaticale waarde en mag best als enkelvoud worden opgevat.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:58:
fout op in de POLL van vandaag, woensdag 1 december. Het zijn de Verenigde Staten van Amerika, dus je schrijft dan ook:
en niet
Rest is gefikst.
Verwijderd
In nieuws: Ziggo: uitfaseren analoge tv hangt af van 'tweede toestel'
Hoewel misschien correct, is dat waarschijnlijk niet de prettigste manier om dat te zeggen. Ik zou iets in de trant van '...aan Tweakers.net weten dat het aantal digitale kijkers nog steeds sterk groeit' voorstellen.Ziggo-woordvoerder Gradus Vos laat aan Tweakers.net weten dat de afname van digitale televisie nog steeds sterk groeit.
Ik vind het echter wel duidelijker.Delpozo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:30:
Het verschil is te subtiel voor mij.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 18:36 ]
Beide punten zijn meningen over hoe onze stijl anders zou kunnen. Zie de topicstart én de topicwaarschuwing: daar is dit topic niet voor bedoeld.
Overigens ben ik van mening dat het verplaatsen van de 'niet' in je eerste punt een wezenlijk andere betekenis van de zin oplevert. Alleen daarom al zou ik 't ook niet aanpassen.
edit:
On second thoughts, die 'afname' staat daar wel heel erg homoniem te wezen. Ik ga daar toch even wat aan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 01-12-2010 18:56 ]
In nieuws: Android 2.2 is beschikbaar voor Archos 70/101-internet-tablets
De firmware-update kan zowel handmatig ALS over-the-air worden gedownload.
Lijkt mij?
-->De firmware-update kan zowel handmatig over-the-air worden gedownload.
De firmware-update kan zowel handmatig ALS over-the-air worden gedownload.
Lijkt mij?
[url=http://sk.nkon.nl]
KPN raakt overheidscontract kwijt wegens 'vals spelen'
Ik denk dat hier het normale Nederlandse werkwoord valsspelen bedoeld wordt?
Ik denk dat hier het normale Nederlandse werkwoord valsspelen bedoeld wordt?
#StopBurningStuff
ze waren weer fraai
in nieuws: Adobe: Nieuwe bèta Flash Player ontlast cpu bijna volledig
In alinea 5 (inleiding meegerekend)
In alinea 5 (inleiding meegerekend)
Ten slotte heeft Adobe het verbeteringen doorgevoerd bij het renderen van tekst op subpixelniveau, zodat bijvoorbeeld karakterschriften als Chinees en Japans beter leesbaar zijn.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
eindelijk, weer 1 gespot:
nieuws: Kane & Lynch duiken op in Tomb Raider
Chrystal Dynamics moet Crystal Dynamics wezen.
nieuws: Kane & Lynch duiken op in Tomb Raider
Chrystal Dynamics moet Crystal Dynamics wezen.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Changelogs gaan we niet veranderen, want dan blijven we bezig. De rest is gefikstafraca schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:21:
meuk: TeamViewer 6.0 build 9895
Linkjes in changelog zijn verkeerd.
Toppie Delpozo. mooi dat het zo snel gefixed is. props for that.Delpozo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:20:
[...]
Changelogs gaan we niet veranderen, want dan blijven we bezig. De rest is gefikst
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
nieuws: Microns bouwt flashgeheugen met foutcorrectie
ClearNAND met een R, de link naar micron is gespeld met een n
2e is wel goed gespeld
ClearNAND met een R, de link naar micron is gespeld met een n
2e is wel goed gespeld
[ Voor 5% gewijzigd door MLM op 02-12-2010 14:54 ]
-niks-
Nog nieuws: Microns bouwt flashgeheugen met foutcorrectie
In de titel: Microns -> Micron
In de titel: Microns -> Micron
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ook deze maar snel gefikst, omdat jullie het zo waarderen
nieuws: AVG-gebruikers kunnen Windows niet meer booten na update
Ik twijfel of "werkten" niet beter "werkte" zou zijn...
crashtenNa de herstart chrashten de systemen, en rebooten en zelfs starten in safe-mode werkten niet.
vetgedrukte 'en' kan wel weg, of anders de komma weghalen. Eerste oplossing geniet bij mij de voorkeurNa de herstart chrashten de systemen tijdens het opstarten van Windows, en rebooten en zelfs starten in safe-mode werkten niet.
8.5 ipv 8,5Oudere versies van AVG, zoals 9 en 8,5, zouden niet getroffen zijn door de bug.
[ Voor 14% gewijzigd door Flow op 02-12-2010 15:22 . Reden: nog een foutje gevonden ]
BlackLightning schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:19:
[...]
vetgedrukte 'en' kan wel weg, of anders de komma weghalen. Eerste oplossing geniet bij mij de voorkeur
offtopic:
Zoals het nu is, zijn het eigenlijk twee zinnen die met 'en' aan elkaar gekoppeld zijn. Die komma (hoewel niet strikt noodzakelijk) verduidelijkt dat, onderscheidt die 'en' van de 'en' binnen het onderwerp van de tweede zin. Als je 'en' weg wilt hebben, zou ik dus van de komma een puntkomma maken. Als je alleen de komma weg wilt laten, zou ik 'werkten' voor het onderwerp plaatsen om dat ook aan te laten sluiten op 'Na de herstart...'.
Zoals het nu is, zijn het eigenlijk twee zinnen die met 'en' aan elkaar gekoppeld zijn. Die komma (hoewel niet strikt noodzakelijk) verduidelijkt dat, onderscheidt die 'en' van de 'en' binnen het onderwerp van de tweede zin. Als je 'en' weg wilt hebben, zou ik dus van de komma een puntkomma maken. Als je alleen de komma weg wilt laten, zou ik 'werkten' voor het onderwerp plaatsen om dat ook aan te laten sluiten op 'Na de herstart...'.
nieuws: Samsung introduceert Super PLS-schermtechnologie
-> wetenDe Mobile Display-tak van Samsung claimt dat de nieuwe schermen ten opzichte van ips-panelen de kijkhoek weet te verdubbelen, terwijl de maximale lichtopbrengst met 10 procent toe zou nemen.
nieuws: OPTA waarschuwt voor tweedehands mobieltjes met simlock
-> providersDie claimt dat de Telecomwet er niets over zegt, maar dat provider onderling de afspraak hebben gemaakt dat het verwijderen van een simlock na een jaar voor klanten gratis moet zijn.
gvdh schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:15:
nieuws: AVG-gebruikers kunnen Windows niet meer booten na update
[...]
Geen fouten, dus zo gelaten. Rest = wel gefikst.BlackLightning schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:19:
[...]
vetgedrukte 'en' kan wel weg, of anders de komma weghalen. Eerste oplossing geniet bij mij de voorkeur
[...]
nieuws: Privégevens alle ING-klanten zijn door ontwerpfout te achterhalen
niet Privégegevens alle ING-klanten zijn door ontwerpfout te achterhalen?
niet Privégegevens alle ING-klanten zijn door ontwerpfout te achterhalen?
nieuws: Privégegevens alle ING-klanten zijn door ontwerpfout te achterhalen
enquête"Tijdens een enqûete bleek dat 94 procent van onze klanten blij is met deze service, die voorkomt dat mensen geld overmaken naar de verkeerde."
http://codex.wordpress.org/Glossary#Twenty_Ten_theme
De links naar custom post types en custom taxonomies verwijzen respectievelijk naar http://tweakers.net/Glossary#Post_Type en http://tweakers.net/Glossary#Taxonomy
Dat moet dus zijn: http://codex.wordpress.org/Glossary#Post_Type & http://codex.wordpress.org/Glossary#Taxonomy
De links naar custom post types en custom taxonomies verwijzen respectievelijk naar http://tweakers.net/Glossary#Post_Type en http://tweakers.net/Glossary#Taxonomy
Dat moet dus zijn: http://codex.wordpress.org/Glossary#Post_Type & http://codex.wordpress.org/Glossary#Taxonomy
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
In meuk: WordPress 3.0.2 bedoeld Scipionyx...
Ah, wist dat ik wat vergeten was. Thx!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik was al bang dat ik de antistressregels aan mijn laars moest lappen en zelf moest gaan zoeken
nieuws: SilverStone brengt Strider Gold-lijn van 80 Plus Gold-voedingen uit
De acht pci-express-aansluitingen, verdeeld over vier kabels, zijn voorzien van condensators die piepen moeten voorkomen.
De acht pci-express-aansluitingen, verdeeld over vier kabels, zijn voorzien van condensators die pieken moeten voorkomen.
De acht pci-express-aansluitingen, verdeeld over vier kabels, zijn voorzien van condensators die piepen moeten voorkomen.
De acht pci-express-aansluitingen, verdeeld over vier kabels, zijn voorzien van condensators die pieken moeten voorkomen.
Even niets...
http://tweakers.net/nieuw...erdisplay-ter-wereld.html
In de derde alinea staat er: statischeverhouding
Hier mag wat mij betreft een spatie tussen
In de derde alinea staat er: statischeverhouding
Hier mag wat mij betreft een spatie tussen
Van mij ook!
nieuws: Oracle kondigt nieuw Sparc-supercluster aan
Hier staat meerdere keren "De Sparc Supercluster" of "de supercluster"
Dat mag wat mij betreft "het supercluster" worden.
Geen mening over het bovenstaande maar het volgende mist een stukje:Mathijs schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:16:
nieuws: Oracle kondigt nieuw Sparc-supercluster aan
Dat zijn niet de kosten per transactie maar de kosten per transactie per minuut, wat wezenlijk verschilt van hetgeen er nu staat.De kosten per transactie komen daarmee op één dollar en één cent uit.
En wat mij betreft is 'de cluster' goed en wat het Groene Boekje betreft ookMathijs schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:16:
Voor deze keer gefikst, volgende keer wel graag een apart topic want inhoudelijk probleemCyBeR schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:36:
Dat zijn niet de kosten per transactie maar de kosten per transactie per minuut, wat wezenlijk verschilt van hetgeen er nu staat.
Ik twijfelde omdat 't eigenlijk ook gewoon twee weggelaten woorden waren..Rataplan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:04:
[...]
Voor deze keer gefikst, volgende keer wel graag een apart topic want inhoudelijk probleem
Na even googlen kwam ik het volgende tegen:En wat mij betreft is 'de cluster' goed en wat het Groene Boekje betreft ook
http://www.onzetaal.nl/advies/cluster.php
Dat het taaltechnisch gezien dus niet fout is zal dan zo zijn. Maar dat het ongewoon is en dus fout klinkt zou ik reden genoeg vinden om het gewonere lidwoord te gebruiken voortaan.
nieuws: Tabletontwikkelaar hint naar introductie Android Gingerbread op 6 december
"door Honeycomb, dat binnen een paar maanden uitgebracht moet worden en dienst als Android-versie voor tablets."
'dient' denk ik?
"door Honeycomb, dat binnen een paar maanden uitgebracht moet worden en dienst als Android-versie voor tablets."
'dient' denk ik?
nieuws: Microsd-kaart voorkomt afluisteren mobiele telefoon
dubbelEen nieuwe microsd-kaart kan de gebruiker volgens de Duitse fabrikant de gebruiker behoeden voor het afluisteren van de telefoon.
-> gesprekspartners inen of het bijvoorbeeld nodig is dat beide gesprekspartner is een telefoongesprek de kaart nodig hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Raynman op 04-12-2010 15:40 ]
http://tweakers.net/nieuw...kelaar-widevine-over.html
overgenomen vanwege de mogelijkheid om videocontent te kunnen beveiligd aan te kunnen bieden
Mischien is de volgende zin beter?
overgenomen vanwege de mogelijkheid om videocontent beveiligd aan te kunnen bieden.
overgenomen vanwege de mogelijkheid om videocontent te kunnen beveiligd aan te kunnen bieden
Mischien is de volgende zin beter?
overgenomen vanwege de mogelijkheid om videocontent beveiligd aan te kunnen bieden.
nieuws: Google neemt streaming-ontwikkelaar Widevine over
te kunnen * 2de mogelijkheid om videocontent te kunnen beveiligd aan te kunnen bieden
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
nieuws: Google neemt streaming-ontwikkelaar Widevine over
Het is niet bekend wat Google betaald heeft voor de overname. (4e alinea)
Het is niet bekend wat Google betaald heeft voor de overname. (4e alinea)
nieuws: 'Ook Frankrijk haalt Wikileaks offline'
In Nederland heeft omroep Powned sings vrijdag een mirror in de lucht gebracht.
Moet sinds zijn natuurlijk.
In Nederland heeft omroep Powned sings vrijdag een mirror in de lucht gebracht.
Moet sinds zijn natuurlijk.
In datzelfde nieuws: 'Ook Frankrijk haalt Wikileaks offline':
'Zwitserse' uiteraardVolgens de Zwiterse Piratenpartij verwijst Wikileaks.ch niet langer naar de Franse webhoster OVH, omdat de klokkenluiderssite daar offline zou zijn gehaald.
De schrijfwijze komt hier niet overeen met die in de eerste quoteWikileaks.ch, dat in handen is van de Zwitserse Piraten Partij, doet sinds vrijdag dienst als alternatief voor de Wikileaks.org.
nieuws: 'Groupon slaat overnamebod Google van 6 miljard dollar af'
anonieme
->De onderhandelingen zijn echter afgebroken, zo meldt Bloomberg op basis van een anoniem bron
anonieme
nieuws: Drie Russische Glonass-satellieten storten in oceaan
Die tweede 'moesten' moet weg denk ik.De drie satellieten moesten het Russische Glonass-project moeten voltooien.
Virussen? Scan ze hier!
raket met 1 k in hetzelfde artikel.de Proton-M-rakket van zijn koers geraakt.
-
[ Voor 98% gewijzigd door CodeCaster op 05-12-2010 17:16 . Reden: Verkeerde pagina :P ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
nieuws: Amerikaanse overheid wil achteruitkijkcamera in auto's verplichten
-> datDe National Highway Traffic Safety Administration heeft een wetsvoorstel gepubliceerd die fabrikanten er toe verplicht om vanaf 2014 achteruitkijkcamera's in nieuwe auto's te plaatsen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.