Beste,
ik ben bezig met een WP-site. Nu heb ik een titel voor mijn pagina gemaakt. Deze pagina heb ik laten testen door de W3C Validator en krijg de volgende error:
Ik zit er al een poosje naar te kijken, maar zie maar niet welke tag niet gesloten wordt. Misschien dat een blik van een ander mij kan helpen.
Alvast bedankt.
ik ben bezig met een WP-site. Nu heb ik een titel voor mijn pagina gemaakt. Deze pagina heb ik laten testen door de W3C Validator en krijg de volgende error:
het gaat over deze regel code:The construct <foo<bar> is valid in HTML (it is an example of the rather obscure “Shorttags” feature) but its use is not recommended. In most cases, this is a typo that you will want to fix. If you really want to use shorttags, be aware that they are not well implemented by browsers.
code:
1
| <h1 class="blog-title"><a href="<?php bloginfo('home') ?>/" title="<?php echo wp_specialchars( get_bloginfo('name'), 1 ) ?>" rel="home"><?php bloginfo('name') ?></a></h1> |
Ik zit er al een poosje naar te kijken, maar zie maar niet welke tag niet gesloten wordt. Misschien dat een blik van een ander mij kan helpen.
Alvast bedankt.