Toon posts:

Er mist een sluitingstag

Pagina: 1
Acties:

• BasZer
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16-10 22:30
Beste,

ik ben bezig met een WP-site. Nu heb ik een titel voor mijn pagina gemaakt. Deze pagina heb ik laten testen door de W3C Validator en krijg de volgende error:
The construct <foo<bar> is valid in HTML (it is an example of the rather obscure “Shorttags” feature) but its use is not recommended. In most cases, this is a typo that you will want to fix. If you really want to use shorttags, be aware that they are not well implemented by browsers.
het gaat over deze regel code:

code:
1
<h1 class="blog-title"><a href="<?php bloginfo('home') ?>/" title="<?php echo wp_specialchars( get_bloginfo('name'), 1 ) ?>" rel="home"><?php bloginfo('name') ?></a></h1>

Ik zit er al een poosje naar te kijken, maar zie maar niet welke tag niet gesloten wordt. Misschien dat een blik van een ander mij kan helpen.

Alvast bedankt. :)

• BasZer
ik dacht dat het iets kleins was ;)

@triet, ik ben eigenlijk niet zo'n php wonder dus weet niet precies wat je bedoelt.
@robll

hier is de website waar het over gaat http://www.ruunerwold.nl/bas/vissen/ (ik dacht dat het niet nodig was om deze te laten zien, omdat het een klein haakje ergens was, hoopte ik eigenlijk op ;))

• BasZer
André schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:41:
HTML:
1
2
3
4
<div id="header">
        <div id="header-info"

<h1 class="blog-title"><a href="http://www.ruunerwold.nl/bas/vissen/" title="a new theme" rel="home">a new theme</a></h1>

Tja, waar zou het fout gaan ;)
ooow shit! 8)7

en ik maar in de regel van de h1 kijken! super bedankt, ik dacht dat de W3C Validator de h1 regel bedoelde, vandaar dat ik mij daar op gefocust had.

Maar nogmaals bedankt aan iedereen :)

• BasZer
Janoz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:51:
Dat is alvast een belangrijke les :).
idd :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee