Een nieuwe week is aangebroken waar weer veel te beleven valt. Voor mij is het begonnen met een kleine teleurstelling. Vandaag onaangekondigd enkele overuren gemaakt. Voor alle echte mannen is dit wel een geluk, want ik zat vandaag bij de brouwer

in de buurt. Iedereen kan dus gerust bier blijven drinken want het bier is na een kleine onderhoudsbeurt vandaag weer volop in productie. Al zal het wel even duren voordat dit bier in de flessen zit.
Robske en Nico zijn de nummers 1 en 2 en daarachter is er weer een kleine stoelendans aan de gang om te bepalen wie er op het podium mag. Vandaag is het Rampestamp. We zullen zien of dat morgen nog zo is. Het leger uit brabant zijn de Flushers van de dag door 35 plaatsen te stijgen in de daily.
Nick heeft een mijlpaal van een ton behaald

dus dat is een beste prestatie. Er is ook versterking bijgekomen en hij luistert naar de naam Nick. Dit is wel een andere Nick anders was mijlpalen nick de FotD geworden. De versterking is van over de dijk gekomen. Ik neem aan dat het een echte doordouwer is die stevige prestaties zal neer zetten. Zijn naam is afgekort tot Nick Overdijk
Als laatste nog even de cijfers en letter combinatie die we de stats noemen.
DPC Rosetta@Home hitparade van 10 oktober 2010
Mijlpalen
When do you get them
Nieuwe Leden
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
De gene die weet waarom we morgen taart eten mag het antwoord tot morgen hier plaatsen en de winnaar is de gene die het eerst het juiste antwoord weet. Als prijs mag de winnaar de stats van morgen maken en in dit topic plaatsen.
[
Voor 0% gewijzigd door
jeroenathome op 11-10-2010 20:15
. Reden: De prijsvraag vergeten ]
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.