Het is zaterdag en de kwalificatie van de formule 1 is uitgesteld vanwege regen tot morgenvroeg. Gelukkig maar want vandaag kan ik droog weer goed gebruiken in de tuin. Al het water wat eigenlijk hier zou vallen heb ik naar Japan gestuurd om daar eens lekker de boel te verstoren.
Er zijn geen mijlpalen en ook geen nieuwe leden om te vermelden en de totaal stats laten ook weinig bijzondere dingen zien. Gelukkig is er op zo´n moment de grapjas Nico die er altijd voor weet te zorgen dat er iets te melden valt. Nico krijgt vandaag de

duimen omhoog voor zijn eerste plek daily. De Flusher of the Day gaat dan ook naar hem omdat hij er toch voor heeft gezorgd dat er iets bijzonders te melden valt. Na Nico zijn er 3 rode pijltjes te vinden van personen die het niet hadden verwacht dat ze hun plaats hebben moeten afgeven. Het is nu maar te hopen dat Nico extra rekenkracht heeft gebruikt om dit te realiseren in plaats van een kleine Megaflush. Het antwoordt zullen we sowieso morgen kunnen zien in de stats of Nicoclown geeft hier een antwoordt op.
Tuinhuisje krijgt nog een vermelding omdat hij de meeste plaatsen is gestegen. We zullen zien of hij deze output vast kan houden.
Dan nu nog even door de pan met cijfers en letters roeren om de stats te kunnen posten.
DPC Rosetta@Home hitparade van 8 oktober 2010
When do you get them
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Het blijkt dat de site van BOINC op dit moment niet meer bereikbaar is. Helaas kan ik niet nagaan wat er is gebeurt en hoelang het gaat duren. Een ander nadeel is dat er ook geen werk kan worden opgehaald of worden verstuurt.
[
Voor 0% gewijzigd door
jeroenathome op 09-10-2010 09:38
. Reden: De site is down ]
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.