Toon posts:

Beste processor voor ASUS P5VD2-VM SE

Pagina: 1
Acties:

• di-stefano2
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-10-2013
Hallo,

een tijdje geleden heb ik een ASUS P5VD2-VM SE moederbordje gekocht omdat het gewoon een mooi kleien moederbord is die makkelijk in je kast past.

nu heb ik een Intel core 2 Duo 2.2 Ghz op men mobo zitten maar ben eigenlijk wel toe aan een snellere.

wie kan me een Goede en Betaalbare Processor wijzen?

het liefst tot een maximum bedrag van 80 euro :D

Gr.

• Harm30
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-08 10:31

gametag: estruqiarixs

• di-stefano2
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-10-2013
oke bedankt daar was ik zelf nog niet achter gekomen.

ken deze site pas net via een vriend en het is een super site alleen moet ik nog even achter de handige dingen kome

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-09 16:07
Wel eerst even op de Asus site kijken welke er op de cpu support list staan.

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Koop voor die 80 euro een legale Windows 7 via SURF (als je school/instelling daarbij is aangesloten) en dan kan je die CPU later nog een keer upgraden .... :)

• Nixy
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 02:00
Dit soort topics zijn eigenlijk niet gewenst hier, op GoT. Ik zou zeggen, less de FAQ en de andere sticky posts (PMG Beleid) eens door. Daar zou je namelijk het volgende vinden
De zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen zijn op GoT niet toegestaan. De Tweaker kan immers prima zelf keuzes maken op basis van benchmarks, reviews en ervaringen. Omdat er met deze regel toch een gaatje valt willen we tegemoet komen met de HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? Daarin staat stap voor stap aangegeven hoe je te werk moet gaan bij het selecteren van nieuwe hardware.
Zoals aangegeven kan je ook in de Pricewatch (en wellicht Best Buy Guides) nog wel wat vinden.

@redfoxert
Jouw comment slaat ook als een tang op een varken. Waar wordt er iets vermeld over een OS, waar wordt er iets vermeld over de TS zijnde een student? Misschien is mijn comment iets te veel op de man gespeeld, maar ik vind het toch een beetje raar :P

[Voor 8% gewijzigd door Nixy op 12-10-2010 08:10]

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-09 16:07
Nixy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:03:
@redfoxert: Jouw comment slaat ook als een tang op een varken.
Dat valt wel mee.

• Nixy
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 02:00
Okay. Dat maakt de comment wel meer logisch, maar ik ga niet in andere boards zoeken naar een topic dat wellicht relevant is.

Ja, ik had kunnen zoeken naar de posts gemaakt door de TS. Wellicht iets van luiheid van mijn kant. Anyway, dit gaat off-topic.

De TS heeft voorlopig wat leesvoer waarmee gezocht kan worden naar een goede processor dunkt mij.

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

• Blord
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-09 07:52

Blord

Hello Kitty !

Ik heb dit mobo en all cpu's met 65nm lithografie kunnen erop gezet worden. Zelfs een quad core Q6600 is mogelijk ondanks dat het niet op ASUS lijst van gesupported processors staat.

Dit mobo heeft wel serieuze beperkingen zoals single channel DDR2 support en 100mb LAN port. Win7 werkt wel maar het is een beetje sloom.

Dus de maximale cpu is een Q6600 of een Q6700.

[Voor 7% gewijzigd door Blord op 12-10-2010 19:33]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee