Toon posts:

HP Laserjet kleuren printer en slechte service

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• evanes
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik ben in bezit van een HP Laserjet 2840 kleuren printer, fax, scanner.

Printen en faxen heeft altijd redelijk goed gewerkt, de drivers voor de Mac zijn helaas altijd problematisch geweest. Regelmatig was het nodig de printer aan en uit te zetten om weer te kunnen printen.

De scanfunctie over het netwerk heb ik nooit goed werkend kunnen krijgen. Alleen als ik mijn laptop via een usb kabel aan de printer koppel dan wil het nog werken maar via netwerk was het kansloos. De printer is eigenlijk volledig afhankelijk van software op een PC. Een ellendige situatie.

Ik heb echter al lang leren leven met de situatie, tot dit weekend. Er kwam een storingsmelding op het scherm en de printer weigert nog iets te doen. Na aan en uitzetten maakt de scanner functie een motorisch knarsend geluid. Helaas doet printer nu niets meer.

Heb vandaag de service afdeling van HP gebeld. Printer is helaas uit de garantie (3 jaar oud) en er moet een monteur komen om hem te repareren, dit kost al snel meer dan 200 euro.

Gezien de situatie met printers is dat geen optie. En service afdeling is bekend met het feit dat printer veel problemen kent. En ik baal want de printer wil nu ook niet meer printen, ondanks dat de storing zit in de scanner gedeelte. En er zit nog voor ruim 150 euro in toner in de machine. Het is te belachelijk voor woorden.

Mijn conclusie: HP is geen kwaliteitsbedrijf meer want ze maken ook slechte producten. Service afdeling neemt de telefoon op maar geeft geen service.

Ik heb nog gevraagd of ze anders een inruil willen doen voor een nieuwe HP printer met korting. Nee, doen ze niet aan.

Tijd voor een ander merk denk ik.

• mr_petit
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:08

mr_petit

opperprutser

Als je denkt dat je met een ander merk beter af bent moet je zeker daarvoor kiezen.
Persoonlijk zou ik in jouw geval een printer kopen waar zo lang mogelijke garantie op zit (extra bijkopen als dat mogelijk is), en eentje die apple adviseert.
Maar ja, als ik in hun store kijk, zijn dat vrijwel allemaal HP's.

"man is not truly one, but truly two,"

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:29

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet bedoeld om je klachten van je af te schrijven. Ik mis in je topicstart een vraag, of aanzet tot discussie.

Dit topic gaat dan ook op slot. Mocht je toch meer met dit topic willen dan enkel even klagen over je ervaring met HP, dan hoor ik het graag per e-mail of DM.

[Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 11-10-2010 19:40]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee