• erik1986
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-12-2015
Hey GoT's.

Ik heb een Iphone 3GS met versie 3.1.3 en wil mijn iphone gaan jailbreaken.
Nu lees ik veel over ervaringen van anderen dat de nieuwe OS4 trager wordt en dat de nieuwste versie nog moeilijk te jailbreaken is. Ik wil hem gaan jailbreaken via jailbreakme.com want dat vind ik een makkelijke methode om te jailbreaken, Gewoon naar die website gaan en de rest gebeurd vanzelf.

1) Nu mijn vraag naar welke update ik met mijn iphone zou moeten gaan zodat ik TOCH kan blijven jailbreaken via jailbreakme.com. Automatisch updaten naar 4.1.2 gaat dacht ik niet toch, dus zal handmatig moeten?
2) En hoe update ik mijn iphone zodat ik geen data verlies?

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Dat staat toch ongetwijfeld allemaal lang en breed uitgemeten op die website zelf, en velen anderen?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Het staat allemaal beschreven in [iOS] Jailbreaken - Deel 5. Lees het eens door, dan weet je hoe en wat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Whieee
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 21:03

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

En dicht. Zoals Hero Of Time al aangeeft is hier al een topic voor. Daarnaast heeft GoT uitgebreide searchmogelijkheden, waarbij er uiteraard ook van je verwacht wordt dat je die gebruikt.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee