Toon posts:

Wat is de beste game muis?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• christianreinds
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08-11-2014
Ik zit al een tijdje met een vraagje..
Deze week ontvang ik mijn HD5850, en dan is mijn game pc af. :9

Het enige goedkope aan mijn pc is dan nog mijn logitech muisje, van 10 euro ofzo :|
Nou vroeg ik mij af wat de beste game muis is die er is, en die ook nog is betaalbaar is?

Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik ben rechtshanig btw.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!! :)

• 327097
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-07-2016
Razer Lachelis is wel chill, Razer heeft ook duurdere series maar die zijn kwalitatief niet veel beter dan de Lachelis.

• Konyo
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 16:18
Razer Diamondback frost, gebruik 'm nu al bijna 3 jaar en nog steeds overheerlijk.

• udybees
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23-03 21:01
logitech MX518 is een goed betaalbare, en prima presterende muis. Of uiteraard eentje uit de razer familie

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-08 00:26
Ik zou Gamingmuizen gewoon eens doornemen :)

Verder is een maximum budget voor je muis meestal de allerlaatste bepalende factor wat 'de beste' muis is ;)

Wiethoofds meuk en 'overige'

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 03:34

g0tanks

Moderator CSA
Dat hangt per persoon af denk ik, qua specs zullen muizen niet zoveel verschillen (misschien wat meer DPI, knoppen e.d.). Het gaat vooral om de ergonomie, zoek een paar reviews uit van muizen die je wel wat lijken, ga vervolgens een winkel in om te kijken hoe ze in de hand liggen (bij de Media Markt hebben ze bijv. een hoop muizen op een rij die je kan uitproberen).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Craven
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19:34
Dit is nou echt iets waarin je zelf moet gaan kijken wat je lekker vind. Je kan specs e.d. vergelijken maar hij moet vooral lekker in de hand liggen vind ik zelf. Knoppen kunnen mij dan ook geen reet schelen. Ik hoef geen extra meuk. Gewoon 2 knopjes + scrollwheel. Langsgaan bij de mediamarkt zou ik zeggen.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Absoluut persoonlijk. Veel mensen vinden de G500 lekker in de hand. Ik had zeker ervaring met meerdere Logitech producten en dat beviel mij maar net de G500, die ik toen al gekocht had, vond ik niets. Voor gamen gebruik ik nu een R.A.T. 7.

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 17:46
Abyssus: goedkoop, goed, voor links-en rechtshandigen, al een paar maanden ervaring mee, indrukwekkende muis :p

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• M0nkeymen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:14

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik zelf ben gewend aan de razer deathadder. ben al aan me 2de toe :P maar logitech G5 of G7 zijn ook goede... Je moet ze voelen om een goede keuze te maken...

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• 327097
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-07-2016
Wel een "bad" punt aan veel razer muizen is, dat rechts van de muis 2 knoppen zitten (mouse 6 / mouse7) die voor profile switch geprogrameerd zijn.
De lachelis ligt zo in de hand dat als je tijdens het gamen de muis een beetje te gespannen vast houd dat je automatisch op die domme knoppen drukt wat vervolgens leid tot een freeze van 2 a 3 sec voor profile switch.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
JaHetIsChris schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:04:
Wel een "bad" punt aan veel razer muizen is, dat rechts van de muis 2 knoppen zitten (mouse 6 / mouse7) die voor profile switch geprogrameerd zijn.
De lachelis ligt zo in de hand dat als je tijdens het gamen de muis een beetje te gespannen vast houd dat je automatisch op die domme knoppen drukt wat vervolgens leid tot een freeze van 2 a 3 sec voor profile switch.
Die knoppen kan je toch programmeren met de bijgeleverde software? Ik heb er zelf nooit last van gehad met mijn Copperhead, maar desnoods haal je die functie gewoon van de knoppen af.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• christianreinds
g0tanks schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:43:
Dat hangt per persoon af denk ik, qua specs zullen muizen niet zoveel verschillen (misschien wat meer DPI, knoppen e.d.). Het gaat vooral om de ergonomie, zoek een paar reviews uit van muizen die je wel wat lijken, ga vervolgens een winkel in om te kijken hoe ze in de hand liggen (bij de Media Markt hebben ze bijv. een hoop muizen op een rij die je kan uitproberen).
Hebben ze bij de mediamarkt ook gamemuizen zoals razer dan? :D

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ja, tenminste in de Media Markt Arnhem, daar heb ik een tijdje terug mijn Razer Copperhead gekocht.

• christianreinds
g0tanks schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:28:
Ja, tenminste in de Media Markt Arnhem, daar heb ik een tijdje terug mijn Razer Copperhead gekocht.
Okee, nou woon ik in Drenthe dus is dat een beetje ver weg.
Zal binnekort wel ff in Groningen kijken,

Thanks voor het advies! ;)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee